Dat vind ik een vrij domme vraag. Seks is natuurlijk gedrag dat alle zoogdieren vertonen en alcohol is een bedwelmend middel. Ik zie de gelijkenis niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en waarom is sex en alcohol niet vegelijkbaar?
Ik wist niet dat je verstand nodig had voor seks.quote:beiden zijn genot die enig verstand nodig hebben.
Gaan volwassenen allemaal wel verstandig om met alcohol (of seks)?quote:hoe vaak lees je wel niet dat jongeren zich coma zuipen of korsakoff ontwikkelen omdat ze niet in staat zijn om normaal met alcohol om te gaan. sex geld hetzelfde,
Hoe weet jij dat er altijd chantage aan te pas komt?quote:kan heel fijn zijn maar je moet ook zelf een goede keuze kunnen maken en niet omdat die meneer zo aardig is en je anders een vriendje kwijt bent....
Omdat het niet sociaal aanvaard is. In het oude Griekenland zou een kind daar helemaal geen probleem mee hebben omdat pedoseksuele relaties daar onderdeel waren van de normale gang van zaken.quote:of dat je je schaamt of bang bent om erover te vertellen. als een kind sex zo fijn vind waarom vertellen ze direct niet aan anderen: "ik heb geneukt met die lieve oude meneer"
Zeg ik dat?quote:dus als sex met kinderen geen probleem is
Totaal onvergelijkbaar.quote:dan ook maar drugs en alcohol voor kinderen vanaf 6 jaar?
Bron?quote:en toch kijkt een kind op naar een volwassene en zijn de verhoudingen scheef. daarnaast zijn het vaak niet de meest gelukkige en evenwichtige kinderen die slachtoffer worden.
En als ik (volwassen, hoogopgeleide vrouw, 31 jaar) in zoiets zou trappen. Is het dan ook niet mijn eigen stomme schuld?quote:slachtoffers van loverboys, ja die zijn onschuldig. in een situatie die ze niet wouden omdat ze beschadigd waren en uitgingen van liefde in een relatie terwijl de loverboy commerciele doeleinden heeft...
Relevantie?quote:als jij instabiel bent, iets kuts hebt mee gemaakt, stap je dan snel in een auto als je in een bepaalde gemoedstoestand bent of denk je eerst ff na?
kom kom niemand wil dat en iedereen in dit topic heeft ongetwijfeld een hekel aan pedos.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef ES57 het volgende:
[..]
Welja joh, stop die pedo's maar in een kinderdagverblijf. Wat kan jou dat schelen?
Okay, geef dan een gestoord wijf, die meerdere keren is veroordeeld van het valselijk in het openbaar beschuldigen van mensen voor pedopraktijken een vrijbrief om in het vervolg iedereen op haar website te plaatsen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:24 schreef ES57 het volgende:
[..]
Welja joh, stop die pedo's maar in een kinderdagverblijf. Wat kan jou dat schelen?
Dat de overheid jonge gezinnen met kleine kinderen heeft uitgeleverd aan mannen die hun leuter in een kleuter willen stoppen. Burgerinitiatieven op dit terrein zijn dus prima.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, geef dan een gestoord wijf, die meerdere keren is veroordeeld van het valselijk in het openbaar beschuldigen van mensen voor pedopraktijken een vrijbrief om in het vervolg iedereen op haar website te plaatsen.
Dat is toch hetzelfde? Levens naar de klote helpen, of het nu kinderen of volwassenen zijn, dat maakt aan het eind van het verhaal weinig verschil.
Yvonne van Hertum is meerdere keren veroordeeld tot rectificatie, zelf heeft ze ook toegegeven dat ze er naast zat, hoe denk jij dat iemand zich voelt als hij of zij met foto, adres, telefoonnummer op een pedojaagster site staat? Je hele leven staat op dat moment even op zijn kop en als je geluk hebt krabbel je er weer boven op.
Wat klopt er nu niet helemaal aan dit verhaal?
Jij houd er van alles heel zwart wit te zien of niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dat de overheid jonge gezinnen met kleine kinderen heeft uitgeleverd aan mannen die hun leuter in een kleuter willen stoppen. Burgerinitiatieven op dit terrein zijn dus prima.
De overheid kan dus maar 1 ding doen: zelf zo'n website opzetten. Helemaal geen website is geen optie.
Je mist het punt. Dat de overheid tekort schiet, daar kunnen we over twisten. Ik denk dat ik het nog wel met je eens ben ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dat de overheid jonge gezinnen met kleine kinderen heeft uitgeleverd aan mannen die hun leuter in een kleuter willen stoppen. Burgerinitiatieven op dit terrein zijn dus prima.
De overheid kan dus maar 1 ding doen: zelf zo'n website opzetten. Helemaal geen website is geen optie.
Blijkbaar begrijp je de uitleg niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:02 schreef ES57 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ga jij maar lekker met je kleine kinderen naast een pedo wonen. Jij bent een sociaal bewogen mens, merk ik. Kom ik over een jaar naar jou toe en zeg dan recht in je gezicht: "Ik heb het je toch gezegd"
Het grote verschil zit 'e, tussen dwang en vrijheid. Bij aanranding en verkrachting is sprake van geestelijke of lichamelijke dwang. Bij vrijwillige seks natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat het een geaardheid is. Je weet dat homoseksualiteit tot enkele tientallen jaren geleden ook gold als een seksuele afwijking (ziekte) die men toen nog dacht te kunnen genezen?
[..]Weet je überhaupt wat het woord 'seksualiteit' betekent?
[..]
Nee. Heteroseksualiteit, homoseksualiteit, pedoseksualiteit slaan niet op de daad, maar op de seksuele aantrekkingskracht die een mens ervaart en die naar de wetenschap nu aanneemt, aangeboren is. Je hoeft niet volwassen te zijn om te weten dat je hetero, homo, bi of pedo bent. Sterker nog, veel mensen met een afwijkende seksualiteit (en homoseksualiteit en biseksualiteit zijn ook afwijkend aangezien ze in de minderheid zijn) weten al op heel jonge leeftijd dat ze 'anders' zijn. Ze kunnen er dan nog niet echt de vinger op leggen, maar ze weten het wel. Ook pedoseksualiteit heeft er alle schijn van een aangeboren geaardheid te zijn. Of het een seksuele afwijking is, hangt af van de cultuur waarin het zich voordoet. In de klassiek Griekse cultuur was het de gewoonste zaak van de wereld. Ook het bijkomende trauma is cultureel bepaald.
Wijf is gek en schande voor mensen die met dit soort praktijken te maken hebben gehad.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mist het punt. Dat de overheid tekort schiet, daar kunnen we over twisten. Ik denk dat ik het nog wel met je eens ben ook.
Maar nu gaat iemand die bekend staat om haar onzorgvuldigheid, wederom namen en adressen plaatsen van mensen die naar haar zeggen veroordeelde pedo's zijn. Uit het verleden is gebleken dat ze hier meerdere malen mee in de fout is gegaan, oeps, sorry. De mentaliteit van "Je bent geen pedo en je hebt je niet af staan rukken voor een cam, maar hé, voor hetzelfde geld was jij het wel"
Ben jij het niet met mij eens dat als je valselijk beschuldigd bent van pedopraktijken, dat je nooit meer van die stempel afkomt?
Jij vindt een onrechtmatige moord wel oké en minder erg dan aanranding, dat vind ik nou walgelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef ES57 het volgende:
De meesten hier vinden Van Hertum walgelijker dan een kleuterverkrachter. Dat vind ik nu walgelijk.
Dat maak je er weer helemaal zelf van, demagoogje. Heb je dit nou werkelijk nodig om jezelf te overtuigen van je eigen gelijk?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef ES57 het volgende:
De meesten hier vinden Van Hertum walgelijker dan een kleuterverkrachter. Dat vind ik nu walgelijk.
Dat is de zelfde gedachtengang als Van Hertum "Als je tegen mij bent, dan ben je een pedo(vriendje)"quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef ES57 het volgende:
heb ff doorgeklikt naar yvonne maar dat wijf is echt ziek zeg ....quote:Op zondag 8 februari 2009 18:36 schreef incident het volgende:
[..]
Wijf is gek en schande voor mensen die met dit soort praktijken te maken hebben gehad.
Afvoeren en verbannen.......
Laat haar maar naar haar maatjes oplichter Matt Hoorn gaan.
http://www.devriendenvanmatt.com/
Ik vind moord op een (daadwerkelijk praktiserende) pedo eigenlijk ook wel oké ...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:52 schreef Demophon het volgende:
[..]
Jij vindt een onrechtmatige moord wel oké en minder erg dan aanranding, dat vind ik nou walgelijk
ja omdat alle mensen hier pedofielen erg vinden maar een wijf die die site runt vanwege de aandacht voor zichzelf is nog zieker.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef ES57 het volgende:
Haha, nou je bent in elk geval eerlijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:04 schreef charleen het volgende:
[..]
Ik vind moord op een (daadwerkelijk praktiserende) pedo eigenlijk ook wel oké ...
Van hertum spaart zelf cp, ze is een hypocriet kutwijf. En aanranding is niet zo erg als moord punt.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef ES57 het volgende:
De wet niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:04 schreef charleen het volgende:
[..]
Ik vind moord op een (daadwerkelijk praktiserende) pedo eigenlijk ook wel oké ...
dat wijf spoort helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |