als de wedstrijd in dit tempo doorgaat komen er verder geen kansen meer idd.quote:
Vitesse?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:26 schreef The_Verve het volgende:
Heerenveen is aardig bezig. Vanavond de 6e overwinning op rij in de Eredivisie. En tussendoor ook nog even met 0-3 in de Kuip gewonnen...
Vitesse afgelopen week...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:26 schreef The_Verve het volgende:
Heerenveen is aardig bezig. Vanavond de 6e overwinning op rij in de Eredivisie. En tussendoor ook nog even met 0-3 in de Kuip gewonnen...
Moeilijk te geloven he dat Vitesse 6 punten heeft gepakt tegen heerenveen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:26 schreef The_Verve het volgende:
Draaien ze daar tegenwoordig wel goede muziek?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een geweldig nummer nu op Langs de Lijn
Patti Smith netquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Draaien ze daar tegenwoordig wel goede muziek?
Klopt, ik vrees dat de "magie" een beetje is uitgewerkt. Maar het zijn de punten die tellen inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:39 schreef Espabilado het volgende:
NEC is maar matig laatste tijd... enorm zwak tegen Vitesse, toen pas 73e minuut ofzo een 1e kans.. en nu ook weer 40 min voor ze eens gevaarlijk worden.
Tegen groningen al vroeg rood dus valt weinig over te zeggen
Maja staan nu wel voor en dat telt.
quote:
Ik die mijn bestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP updaten voor de 2e seizoenshelft?
Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef _Mike_ het volgende:
Wat is die Bouaouzan een kut voetballer!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Mario haalt NEC gewoon zover onderuit dat ze onder feyenoord terecht komen en die daarmee behoeden van nacompetitie
quote:
Mooiweervoetballers.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:24 schreef denthemen het volgende:
Het zijn de homo's yes yeshopen dat het dak dicht zit
quote:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 8 februari 2009 10:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dat zou erg lekker zijn.Feyenoord gaat gehakt maken van GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Op Unibet welquote:
Mwah..quote:Op zondag 8 februari 2009 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een kutodd venomsnake!
Was een mix tussen F-side en 410. Ik denk juist dat de spelers nu beseffen dat het menens is voor de fans. Dus ik zie Ajax vandaag wel redelijk eenvoudig winnen. Maar goed, we wachten af. Ik zie Vitesse sowieso niet winnen eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Op Unibet wel.
Maar ik vond het wel leuke odds gezien het feit dat Ajax niet bijster veel zelfvertrouwen heeft en de spelers weten dat ze geen kampioen meer zullen worden. Verder kon die actie van de F-Side (was toch de F-Side?) wel eens een averechts effect hebben. Vandaar.
Maar neemt niet weg dat Ajax natuurlijk dik en dik favoriet is.
Wel zullen zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was een mix tussen F-side en 410. Ik denk juist dat de spelers nu beseffen dat het menens is voor de fans. Dus ik zie Ajax vandaag wel redelijk eenvoudig winnen. Maar goed, we wachten af. Ik zie Vitesse sowieso niet winnen eigenlijk
Het is meer dat ik niet nat wil wordenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef Paul het volgende:
Nog een uur en een kwartier jongens
En dan
10987654321...
HAAGSE JODEN!
HAAGSE JODEN!
Ik verwacht weer vuurwerk op de tribunesquote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef Paul het volgende:
Nog een uur en een kwartier jongens
En dan
10987654321...
HAAGSE JODEN!
HAAGSE JODEN!
En dan gaan de Ado supporters weer zo boos worden dat ze naar het utrecht vak brekenquote:
Nou, ben benieuwd.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:24 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan gaan de Ado supporters weer zo boos worden dat ze naar het utrecht vak breken
Sulejmani op tien, Anita basis, Urby linksbuiten.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:38 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen, Gabri, Sulejmani, Anita, Sarpong, Suarez en Emanuelson.
Telegraaf
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je die ook niet voor FC Utreg gemaakt?
Ook een zeer sterk nummer. Hulde voor degene die die song verzonnen heeftquote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Superheld het volgende:
Bij Utrecht zingen ze wel vaak haagse joden!!
Je weet wel dat je met Leo Driessen te maken hebt he.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef Chadi het volgende:
Wat een slap gelul van die commentator zeg
En zeker niet als het hofs is die op de grond ligtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:09 schreef Spougle het volgende:
Dan moet die scheidsrechter maar meteen fluiten, Ik vind het niet erg als een ploeg doorspeelt hoor.
Was die van Vitesse buitenspel? Dat kon ik niet zien. Die van Suarez niet vind ik. Gelijk is voordeel voor de aanvallende partij.quote:
Vind het gek met Anita, en Sarpong soepquote:
voor hun doen doen ze het best goedquote:Op zondag 8 februari 2009 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Anita en Sarpong vind ik echt dramatisch spelen.Ajax mist duidelijk de power op het middenveld.
Dat vond de Vitesse aanhang ook alquote:Op zondag 8 februari 2009 13:11 schreef Borga het volgende:
Pannuhkoek van Basten doet maar wat
Had je ook heel even spijt dat Nijland geen interesse in Nilsson had? Sterk begonnen, nu wat ingekakt.quote:
Vast wel maar onderhoudend spelen is niet genoeg, een speler moet wat toevoegen aan Ajax vind ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 13:12 schreef Elusive het volgende:
[..]
voor hun doen doen ze het best goed![]()
snap niet dat ze die anita speeltijd gunnen
Lol thanks, mijn stream loopt bijna twee minuten achter. Op tijd goed opgelet dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Wel een aardige speler inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:13 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Had je ook heel even spijt dat Nijland geen interesse in Nilsson had? Sterk begonnen, nu wat ingekakt.
Eensquote:Op zondag 8 februari 2009 13:15 schreef Prik0 het volgende:
Terechte kaart gewoon.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vitesse we love you![]()
![]()
![]()
Wat speelt ajax smerig zeg....
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef Superheld het volgende:
Venomsnake goed gegokt!
Nee.quote:
ja die 1-1 van ajaxquote:Op zondag 8 februari 2009 13:18 schreef Ungeheuer het volgende:
Dat was toch buitenspel?
Dat dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja die 1-1 van ajax
ajax heeft de scheids weer mee vandaag
Wat niet eigenlijk?quote:
Dat zou ik nog niet eens zo'n heel erg groot probleem vinden eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef DeeBee het volgende:
We gaan nog Europees voetbal verspelen op deze manier...
Haha, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een hekel aan Vitesse maar een nog grotere hekel aan Ajax.
PRima dus
Nee. Het is ontzettend krom, maar wel correct volgens de huidige regels...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Mindstate het volgende:
Vraagje: Nilsson haalt alsnog voordeel uit zijn buitenspelpositie (daardoor staat hij er een meter voor), dan is het toch alsnog buitenspel?
Hij maakt er ook wel een enorme teringzooi van met zijn opstellingen... wat mij betreft mag ie vanavond opzoutenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
v. Basten moet echt gaan opletten nu, die haalt 't einde van 't seizoen niet als 'ie zo doorgaat.
Mogen we ons zelf ook uitlachen?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo iedereen mag Ajax terecht uitlachen
Ach joh doe niet zo zielig antiAjax altijd. Ik geniet nu ook van Vitesse daar niet van, maar de 1-1 had minder weg van buitenspel dan de 1-0 bijvoorbeeld. Zie op herhaling dat het inderdaad geen buitenspel was. Leek ff zo in eerste instantie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja die 1-1 van ajax
ajax heeft de scheids weer mee vandaag
Al een jaartje of 13, 14quote:
Die wint ajax nog wel, feijenoord speelt zowaar nog hopelozer.quote:
Ondanks de huidige prestaties, kan ik het me bijna niet voorstellen dat ze Marco zullen ontslaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
v. Basten moet echt gaan opletten nu, die haalt 't einde van 't seizoen niet als 'ie zo doorgaat.
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef leolinedance het volgende:
16,7 miljoen voor SulemaniKoop je Heerenveen en Groningen leeg, verlies je nog van beide ploegen
![]()
Ja, 13 en 14 jaar geleden was het helemaal bagger.quote:
een driemansmiddenveld is in het hedendaagse voetbal gewoon niet genoeg meer... waarom gaat ie niet gewoon 4-2-3-1 spelen....quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat niet eigenlijk?
Maar het begint met een foute pass, en als je dan ziet hoe snel en makkelijk Vitesse bij de goal is.
En het mooie is: Jullie bestuur durft van Basten er toch niet uit te gooien, zo'n clubicoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb toch al een hoop meegemaakt als Ajacied, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hoe bestaat het..
quote:
Neh ik word er niet zo vrolijk vanquote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mogen we ons zelf ook uitlachen?
Bij deze dan:![]()
1-1 was duidelijk buitenspelquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij was geen van de doelpunten buitenspel trouwens, al was de 1e niet zo goed in beeld gebracht...
Hoor jij niet in het stadion te zitten?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Mindstate het volgende:
Vraagje: Nilsson haalt alsnog voordeel uit zijn buitenspelpositie (daardoor staat hij er een meter voor), dan is het toch alsnog buitenspel?
Zeker, want zo'n ploeg wil je niet in Europa zien. Dan word je 't lachertje van de competitie.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet eens zo'n heel erg groot probleem vinden eigenlijk
Je zag bij het NL11tal al dat het niks zou worden. Ik was toen al blij dat v Basten naar Ajax gingquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het mooie is: Jullie bestuur durft van Basten er toch niet uit te gooien, zo'n clubicoon.
Het domste wat ze in tijden hebben gedaan in 020: Die flapdrol aanstellen.
De woorden: Gewoon en weer, die doen het umquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen chill, Ajax word gewoon weer kampioen...
1-0 ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |