Ook een zeer sterk nummer. Hulde voor degene die die song verzonnen heeftquote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Superheld het volgende:
Bij Utrecht zingen ze wel vaak haagse joden!!
Je weet wel dat je met Leo Driessen te maken hebt he.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:07 schreef Chadi het volgende:
Wat een slap gelul van die commentator zeg
En zeker niet als het hofs is die op de grond ligtquote:Op zondag 8 februari 2009 13:09 schreef Spougle het volgende:
Dan moet die scheidsrechter maar meteen fluiten, Ik vind het niet erg als een ploeg doorspeelt hoor.
Was die van Vitesse buitenspel? Dat kon ik niet zien. Die van Suarez niet vind ik. Gelijk is voordeel voor de aanvallende partij.quote:
Vind het gek met Anita, en Sarpong soepquote:
voor hun doen doen ze het best goedquote:Op zondag 8 februari 2009 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
Anita en Sarpong vind ik echt dramatisch spelen.Ajax mist duidelijk de power op het middenveld.
Dat vond de Vitesse aanhang ook alquote:Op zondag 8 februari 2009 13:11 schreef Borga het volgende:
Pannuhkoek van Basten doet maar wat
Had je ook heel even spijt dat Nijland geen interesse in Nilsson had? Sterk begonnen, nu wat ingekakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |