Beetje wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef _Mike_ het volgende:
Wat is die Bouaouzan een kut voetballer!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Mario haalt NEC gewoon zover onderuit dat ze onder feyenoord terecht komen en die daarmee behoeden van nacompetitie
quote:
Mooiweervoetballers.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:24 schreef denthemen het volgende:
Het zijn de homo's yes yeshopen dat het dak dicht zit
quote:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 8 februari 2009 10:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dat zou erg lekker zijn.Feyenoord gaat gehakt maken van GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Op Unibet welquote:
Mwah..quote:Op zondag 8 februari 2009 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een kutodd venomsnake!
Was een mix tussen F-side en 410. Ik denk juist dat de spelers nu beseffen dat het menens is voor de fans. Dus ik zie Ajax vandaag wel redelijk eenvoudig winnen. Maar goed, we wachten af. Ik zie Vitesse sowieso niet winnen eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Op Unibet wel.
Maar ik vond het wel leuke odds gezien het feit dat Ajax niet bijster veel zelfvertrouwen heeft en de spelers weten dat ze geen kampioen meer zullen worden. Verder kon die actie van de F-Side (was toch de F-Side?) wel eens een averechts effect hebben. Vandaar.
Maar neemt niet weg dat Ajax natuurlijk dik en dik favoriet is.
Wel zullen zien.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was een mix tussen F-side en 410. Ik denk juist dat de spelers nu beseffen dat het menens is voor de fans. Dus ik zie Ajax vandaag wel redelijk eenvoudig winnen. Maar goed, we wachten af. Ik zie Vitesse sowieso niet winnen eigenlijk
Het is meer dat ik niet nat wil wordenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef Paul het volgende:
Nog een uur en een kwartier jongens
En dan
10987654321...
HAAGSE JODEN!
HAAGSE JODEN!
Ik verwacht weer vuurwerk op de tribunesquote:Op zondag 8 februari 2009 11:16 schreef Paul het volgende:
Nog een uur en een kwartier jongens
En dan
10987654321...
HAAGSE JODEN!
HAAGSE JODEN!
En dan gaan de Ado supporters weer zo boos worden dat ze naar het utrecht vak brekenquote:
Nou, ben benieuwd.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:24 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan gaan de Ado supporters weer zo boos worden dat ze naar het utrecht vak breken
Sulejmani op tien, Anita basis, Urby linksbuiten.quote:Op zondag 8 februari 2009 11:38 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen, Gabri, Sulejmani, Anita, Sarpong, Suarez en Emanuelson.
Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |