Mjah, mijn laatste ervaring was mandriva 10. Zat goed in elkaar maar nog steeds niet zo gebruiksvriendelijk als windows en zeker niet als OSX.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:10 schreef Farenji het volgende:
Linux is al een hele tijd veel makkelijker en logischer dan windows. Dat mensen dit niet doorhebben komt doordat men totaal is verkreupeld door windows. Als je maar lang genoeg in een rolstoel zit ga je vanzelf het lopen verleren. Of zoals in het geval van DE: doordat zijn laatste (en waarschijnlijk enige) linuxervaring slackware versie 2 was, die je zelf moest compileren, dat nog op een flop paste, kernel 2.0.5 draaide en een beta versie van KDE 0.1 aan boord had. Tijden veranderen.
Agh kom op je kan lang niet alles installeren zonder commandline.quote:
Onzin, van de 3 meest gebruikte OS's is Linux nog steeds het minst gebruikvriendelijk. Alhoewel er wel veranderding in komt, dat zeker.quote:
Ik vind bijv (K)Ubuntu gebruiksvriendelijker dan Windows...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh kom op je kan lang niet alles installeren zonder commandline.
[..]
Onzin, van de 3 meest gebruikte OS's is Linux nog steeds het minst gebruikvriendelijk. Alhoewel er wel veranderding in komt, dat zeker.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:39 schreef slacker_nl het volgende:
Windows op z'n best: http://opperschaap.net/~wesleys/xp-incorrect-diskspace.png
Ga je nu echt proberen met een plaatje van 10 jaar oud met een sporadisch voorkomende fout Windows gebruikers te ownen?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
8 GB disk space tov 4 Gb?
Die hele screenshot van jou lijkt helemaal nergens op een normale XP installatie anders. Oh sorry, ik bedoelde 8 jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 22:19 schreef slacker_nl het volgende:
10 jaar oud, wist niet dat vanmiddag 10 jaar geleden was.... En een sporadische fout? Ga eens googlen en je komt tal van dit soort problemen tegen.
Oh ja, screenshots maken in OSX... Handige combi'squote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
lol @ onderste plaatje... ooit gehoord van command-shift-4-spatie?
Dit is gewoon XP zonder het teletubbiequote:Op donderdag 3 september 2009 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hele screenshot van jou lijkt helemaal nergens op een normale XP installatie anders. Oh sorry, ik bedoelde 8 jaarTegenwoordig kom je dat echt niet meer tegen met XP, dat werkt overal waar ik het installeer even stabiel. En mijn installatie doet dat na 3.5 jaar en de nodige updates nog steeds.
Ik heb het over het gehele screenshot, niet het Windows venster.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef whoops het volgende:
Dit is gewoon XP zonder het teletubbiethema...
Ow, want een virtuele Windows installatie is natuurlijk zoveel anders dan een regulierequote:Op donderdag 3 september 2009 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die hele screenshot van jou lijkt helemaal nergens op een normale XP installatie anders. Oh sorry, ik bedoelde 8 jaarTegenwoordig kom je dat echt niet meer tegen met XP, dat werkt overal waar ik het installeer even stabiel. En mijn installatie doet dat na 3.5 jaar en de nodige updates nog steeds.
1 |
bron?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Tijn het volgende:
Het is natuurlijk sowieso bizar dat de beste release van Windows een versie van 8 jaar oud is
Dat scheelt wel iets ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, want een virtuele Windows installatie is natuurlijk zoveel anders dan een reguliere
Ja, ik ook. Windows 2000 is XP, maar dan zonder de bullshit als activatie. Sindsdien is het wat mij betreft alleen maar bergafwaarts.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vind 2k nog steeds de betere van Windows. Jammer dat het unsupported is...
Jij vindt WIndows XP SP2/3 slechter dan Windows XP zoals deze 8 jaar geleden in de winkel lag? Jij kent Windows 7 niet?quote:
Mja, en daarom komt het probleem ook voor bij mensen waar er geen virtualisatie plaats vind.... Neemt niet weg dat Windows gewoon een 8Gb schijf ziet, maar 3,zoveel zegt als je de properties ervan opvraagt..quote:
activatie?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Windows 2000 is XP, maar dan zonder de bullshit als activatie. Sindsdien is het wat mij betreft alleen maar bergafwaarts.
XP is XP, of we nou over de initele release of SP3 lullen. En overigens is deze XP install up2date qua Windows update, dus dat zou SP3 zijn + een beetje.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij vindt WIndows XP SP2/3 slechter dan Windows XP zoals deze 8 jaar geleden in de winkel lag? Jij kent Windows 7 niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |