nee, dat lijkt me niets.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ga je het niet eens proberen bij het vreemdelingen legioen?
om mijn hele motivatie neer te planten hier waarom ik bij het IDF wil, gaat wat ver.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:53 schreef Lightning_NL het volgende:
@Kpl87, wat wil je dan bij Defensie gaan doen?
@Pumatje, wat is de BVE, en was je serieus over de IDF? Zo ja, waarom in godsnaam?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Maarruh, waarom kun je dan nu niet naar de BVE? En als je gaat kappen dan (nu al opgeven?), wat wil je daarna doen dan? En als infanterist ga je toch ook naar Afghanistan?
in je kast jaquote:Op zondag 8 februari 2009 02:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Spullen van de baas die zijn oké, spullen van de baas die gaan lang mee!
In de zin van op een knopje gedrukt? (quote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef Erasmo het volgende:
Net met de goalkeeper gevuurd![]()
[ afbeelding ]
nee joh staand vrije handquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de zin van op een knopje gedrukt? ()
Uhuh, is een van de systemen waar ik aan sleutelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de zin van op een knopje gedrukt? ()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:21 schreef Erasmo het volgende:
Voor bijna 2 maanden aan VROB opgebouwd
welk peleton?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:13 schreef Pumatje het volgende:
zoo, weekend en carnavals vrij, dus 2 dagen nixen.
heerlijk ;p
weer ingestroom bij de KMS
Bravo Cie
MGI?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef viezerdt het volgende:
Woei, weekend en aansl weekje vakantie. Had van de week MGI, goeie humor die collega's van jou Rave
. Maakte het hele dag zitten luisteren een stuk beter te harden.
Missie Gerichte Instructiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
MGI?
En klopt, bij ons heb ik pas geleerd wat humor is
Veel wacht gelopen, veel op zee gezeten... Zoals nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
tapwacht?
En net te horen gekregen dat er weer een oefening gecanceled is... gvd
Whehehe lekker voor je, lekker polonaise op de golvenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veel wacht gelopen, veel op zee gezeten... Zoals nu.
* Erasmo zit op zee tijdens carnaval
Met wel 2 bierquote:Op zondag 22 februari 2009 00:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Whehehe lekker voor je, lekker polonaise op de golven
2 can rule ftwquote:Op zondag 22 februari 2009 00:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met wel 2 bier![]()
![]()
Ach morgen zondagse dienst, kan iig lekker uitslapen
onderdeel, functie?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Komende vrijdag moet ik op keuring
Oh dan hoef je je geen zorgen te maken hoor...quote:Op zondag 22 februari 2009 16:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Niet veel bijzonders hoor, NATRES. Maar ik ga gewoon mijn best doen.
Als de NATRES me heel erg bevalt, ga ik misschien na mijn studie nog de luitenantsopleiding aan de KMA doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat die keuring voor de NATRES niet de zwaarste () is wist ik al, ook wel logisch natuurlijk. Maar het lijkt me interessant om te kijken waar ik uitkom qua cluster. Ik heb wel veel getraind afgelopen tijd, maar ik vind het alsnog moeilijk in te schatten
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Rock-shocker het volgende:Ik kan je niet PM'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Rock-shocker het volgende:ik denk dat je je dan moet aanmelden en hem als persoon opgeven waardoor je bent overgehaald oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat die keuring voor de NATRES niet de zwaarste () is wist ik al, ook wel logisch natuurlijk. Maar het lijkt me interessant om te kijken waar ik uitkom qua cluster. Ik heb wel veel getraind afgelopen tijd, maar ik vind het alsnog moeilijk in te schatten
![]()
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Ooit het pakket voorwaarden gelezen waaraan een persoon moet voldoen voordat je ook daadwerkelijk dat geld krijgt?
Iets met niet schieten en altijd missenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Ooit het pakket voorwaarden gelezen waaraan een persoon moet voldoen voordat je ook daadwerkelijk dat geld krijgt?
http://www.nu.nl/algemeen(...)offers-crash-op.htmlquote:In het Calamiteitenhospitaal in het Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMC) zijn woensdag vier slachtoffers van de vliegtuigcrash bij Schiphol binnengebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |