Jammerquote:Op zondag 1 februari 2009 14:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, zoals de vlag er nu bijhangt ga ik over 5weken op functie, dus dan ben ik druk zat
Lekker voor je!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef Pumatje het volgende:
OMFG
we zitten hier lekker te chillen op de kamer.
Wat roken, flink bier er doorheen, hele kamer zit vol
de vloer bestaat uit plakkerige vlekken bier, as chips en kleren
komt morgen ineens de kolonel inspecteren...
totally in paniek hier
quote:
Wat heb je gedaan dat alle vrouwen in de buurt je niet meer mogen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:16 schreef Pumatje het volgende:
ach vrouwen.
Dit weekend weer een leuke ervaring ermee gehad..
pfff
vriendin gaat em komende periode niet worden denk ik
Of wat zou je juist moeten doen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat alle vrouwen in de buurt je niet meer mogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet baby jezusquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:36 schreef Yueh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karen Van den Broecke
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:08 schreef Thaboel het volgende:
Woei Waai, Maart 3 weekjes Den helder
Waarom zou je als Kolonel legeringskamers willen inspecteren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef Pumatje het volgende:
OMFG
we zitten hier lekker te chillen op de kamer.
Wat roken, flink bier er doorheen, hele kamer zit vol
de vloer bestaat uit plakkerige vlekken bier, as chips en kleren
komt morgen ineens de kolonel inspecteren...
totally in paniek hier
Ws omdattie het kanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Waarom zou je als Kolonel legeringskamers willen inspecteren?
Als ik drie sterren en een balk heb zou ik me daar toch echt niet zelf mee gaan bemoeien. Hell, ik vind het al raar als je als pc zelfstandig kamerinspectie houdt. Dat is een taak voor de gc's...tenzij er echt een legeringskamer compleet verbouwd is ofzo wat je met eigen ogen wilt zien.quote:
Dat zekerquote:
Hele weekend liggen krikken, mevrouw is notabene tijdens een orgasme praktisch flauwgevallen en danquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat alle vrouwen in de buurt je niet meer mogen?
omdat ie het kan inderdaad ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Waarom zou je als Kolonel legeringskamers willen inspecteren?
Pfffffffff....quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef Kpl87 het volgende:
[..]
Dat zal bestMaar als vrouw zijnde, zouden mannen ook wel eens het onderwerp mogen zijn
haha
Ik heb niet zoveel met NatRes'ers te doen gehad, maar de keren dát ze mijn oefenvijand waren, hadden ze me max teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Okeuj het volgende:
Naja, of ze zijn juist overgemotiveerd.... tijdens mn survival training, stukje evasion moeten oefenen hier in Nederland... daar waren ze toch wel vrij fanatiek (gelukkig evengoed niemand gepakt uit onze groep, maar scheelde soms toch niet veel ;p).
Maar vroeg me af wat ze nog meer uitspoken behalve er lustig op los ratelen tegen als vijand zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |