Na hoeft niet !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou een tubgirl posten.
Ik wil yvonne ook wel even aanspreken voor je op msn hoor![]()
Te ver jeweets. Dan maar gewoon blijven mac'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Best wel he, maar ik heb wel van horen zeggen dat er een BK in het nieuwe winkelcentrum jdorp komt
doe maar niet, anders zou ik niet weten wat ik anders moet doen op mijn werk.quote:
Ik liep overal te SC'equote:
Rukken, duh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
anders zou ik niet weten wat ik anders moet doen op mijn werk.
slowchatquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
SC??
sorry ik ben niet zo van de afkortingen,
Slowchatten:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
SC??
sorry ik ben niet zo van de afkortingen,
3x raden.quote:
Juist daarom. Iets beters heb je toch niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
op het werk ? na ik ben ambtenaar, als ik dat nou niet was had ik het gedaan !
ik heb meer dan genoeg te doen, draai momenteel alleenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Juist daarom. Iets beters heb je toch niet te doen
maar ja hij is 15, deed ik ook op die leeftijd !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Je was ook irritant, was het hele forum wel over eens
Niemand kent me op dit forumquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Je was ook irritant, was het hele forum wel over eens
Nohhh wat een zwak excuus !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
maar ja hij is 15, deed ik ook op die leeftijd !
En je briljante idee was om daar even verandering in te brengen door te gaan SC'en?quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je briljante idee was om daar even verandering in te brengen door te gaan SC'en?![]()
quote:
LAAT ZIEN !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
je moet gewoon je tieten posten
Worked here
Nou ja, ook niet helemaal
Ik vind er nou geen zak aan. De mailtjes daar in tegen met dood verwensingen zijn des te hilarischer .quote:
Mag ik je tieten lenenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
je moet gewoon je tieten posten
Worked here
Nou ja, ook niet helemaal
Wtf moet iedereen toch met mn tietenquote:
je staafmixer posten wil ook helpenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik je tieten lenen
Iemand nog 2 hoge kasten kopen?
sorry ik heb laatst mijn kast in 1000 stukjes geschopt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik je tieten lenen
Iemand nog 2 hoge kasten kopen?
http://lmgtfy.com/?q=qwea+tietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf moet iedereen toch met mn tietenIn een ander topic fucking ook al
google maar
Heb je dan geen nieuwe nodig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
sorry ik heb laatst mijn kast in 1000 stukjes geschopt!
klikquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=qwea+tieten
Nix![]()
mr jummyquote:
Als je erop klikt zie je dat hij door blomst is geplaatstquote:
nee doe maar niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je erop klikt zie je dat hij door blomst is geplaatst
-We willen tietn zien-we willen tieten zien !-
Tof ! Heb toen idd die topics gelezen, ze vlogen de postkantoren uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
mr jummy
Ik heb een mr jummy
Ik had er 2. Stad en land afgeweest. Eerst heel fucking DH, want MikeyMo moest hem echt perse... Op.
Toen Amsterdam, Amersfoort, Zwolle, Emmen en uiteindelijk in schoonebeek gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |