Na hoeft niet !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou een tubgirl posten.
Ik wil yvonne ook wel even aanspreken voor je op msn hoor![]()
Te ver jeweets. Dan maar gewoon blijven mac'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Best wel he, maar ik heb wel van horen zeggen dat er een BK in het nieuwe winkelcentrum jdorp komt
doe maar niet, anders zou ik niet weten wat ik anders moet doen op mijn werk.quote:
Ik liep overal te SC'equote:
Rukken, duh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
anders zou ik niet weten wat ik anders moet doen op mijn werk.
slowchatquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
SC??
sorry ik ben niet zo van de afkortingen,
Slowchatten:quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
SC??
sorry ik ben niet zo van de afkortingen,
3x raden.quote:
Juist daarom. Iets beters heb je toch niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
op het werk ? na ik ben ambtenaar, als ik dat nou niet was had ik het gedaan !
ik heb meer dan genoeg te doen, draai momenteel alleenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Juist daarom. Iets beters heb je toch niet te doen
maar ja hij is 15, deed ik ook op die leeftijd !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Je was ook irritant, was het hele forum wel over eens
Niemand kent me op dit forumquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Je was ook irritant, was het hele forum wel over eens
Nohhh wat een zwak excuus !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
maar ja hij is 15, deed ik ook op die leeftijd !
En je briljante idee was om daar even verandering in te brengen door te gaan SC'en?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |