TS is B00Nquote:
Heb hier een wii en een ps3, het online gebeuren is totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje te twijfelen om een ps3 te kopen en vraag me vooral af hoe het online gedeelte is.
Het lijkt me supertof om games als Fifa, GTA en GT online te spelen alleen vraag ik me af hoe het gaat.
Zijn er veel spelers online, is de verbinding goed, kun je meerdere online opties selecteren etc.
Bij de WIi kan Kart kan je namelijk meer een enkele losse race altijd races, lijklt me juist leuk om toernooitjes and cups te racen
Online is, net als andere consoles, bij veel games afhankelijk de overige spelers. Als iemand met een 56K-modempje een Resistance 2-server opzet voor 32 man, dan is het ruk. Aan de andere kant zijn er op de PS3 een aantal games die een dedicated server hebben (opgezet door de ontwikkelaar), bijvoorbeeld Warhawk. Dat draait echt als een zonnetjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje te twijfelen om een ps3 te kopen en vraag me vooral af hoe het online gedeelte is.
Het lijkt me supertof om games als Fifa, GTA en GT online te spelen alleen vraag ik me af hoe het gaat.
Zijn er veel spelers online, is de verbinding goed, kun je meerdere online opties selecteren etc.
Bij de WIi kan Kart kan je namelijk meer een enkele losse race altijd races, lijklt me juist leuk om toernooitjes and cups te racen
Verzendkosten vallen mee en ze zijn redelijk snel. En nee,... voor Engelse aankopen hoef je uiteraard geen Europese invoerrechten te betalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens ik wil het e.e.a. bestellen:
Skate 2 37incl bij Gamehubs, lijkt me duidelijk (hopelijk gaat t een beetje rap)
En dan zag ik dit:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Killzone-2-PS3/dp/B000E69YHK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1234007910&sr=8-3
K2 + RE5 voor 65pond? (75 euro). Hoe kan dat zo goedkoop zijn?
Wat betaal ik voor verzendkosten? En snappen ze mn pakketje bij de doane?
MYGAWD
Welcome back, Atariquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
The Witcher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen combo aanbieding hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Skate 2 37incl bij Gamehubs, lijkt me duidelijk (hopelijk gaat t een beetje rap)
En dan zag ik dit:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Killzone-2-PS3/dp/B000E69YHK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1234007910&sr=8-3
MYGAWD
Ik heb onlangs Mirror's Edge en Fallout 3 besteld, ik betaalde een pondje of 10 extra ivm verzend kosten en belasting, en verder geen gezeik mee gehad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef SuperFruitig het volgende:
En dan zag ik dit:
MYGAWD
Ja echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |