Jij bent single.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:29 schreef Twerk het volgende:
Volledig negeren.. Een dag waar alleen de detailhandel wijzer van lijkt te worden.
Dat dus!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:29 schreef Twerk het volgende:
Volledig negeren.. Een dag waar alleen de detailhandel wijzer van lijkt te worden.
Opgelost slotje.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 05:24 schreef Sander het volgende:
Helemaal niks doen met valentijnsdag, dat ga ik doen.
Wie stemt er voor om vanaf nu Valentijn te boycotten?quote:
voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie stemt er voor om vanaf nu Valentijn te boycotten?
Wie zijn wij?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:36 schreef Anne het volgende:
Wij gaan niet aan cadeautjes doen. Wij zuipen onszelf lam.
[ afbeelding ]
Dat is al vast een stem.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor
maargoed, dat deed ik al 23 jaar
Nou dat lamzuipen zal wel uitstekend gaan met zo'n mierzoet brugklas-klassenfeest wijntje van 6%quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:36 schreef Anne het volgende:
Wij gaan niet aan cadeautjes doen. Wij zuipen onszelf lam.
[ afbeelding ]
7,9quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou dat lamzuipen zal wel uitstekend gaan met zo'n mierzoet brugklas-klassenfeest wijntje van 6%
Oh, hebben ze het verplaatst?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:00 schreef Tahiti het volgende:
[..]
15 februari
Een romantisch etentje bij de FEBO op de Leidsestraat
Leuk.quote:
Drie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al vast een stem.
Ik ook dus dat is twee.
Achja zeikerd.. Het is meer dat jij niet op zo'n kinderlijke manier zou moeten willen scoren met zo'n wanproduct + afbeelding.. Maar ik verneem dat er zelfs bubbels inzitten.. Nou, dan zal het idd wel erg opschieten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:43 schreef Anne het volgende:
[..]
7,9.
En het is mét bubbels, dus dan komt ie harder aan.
Zeikerd.
Scoren? Bij wie in godsnaam?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Achja zeikerd.. Het is meer dat jij niet op zo'n kinderlijke manier zou moeten willen scoren met zo'n wanproduct + afbeelding.. Maar ik verneem dat er zelfs bubbels inzitten.. Nou, dan zal het idd wel erg opschieten.
Hier nog een vrouw die er tegen is, ik vind het zo'n stom commercieel gedoe, voor mij hoeft het echt niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat leuk dat er meer mensen tegen valentijn zijn. En dat het vooral vrouwen zijn.
Ik dacht al ik zeg maar niks, maar jij sloeg de spreekwoordelijke spijker op den kop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou dat lamzuipen zal wel uitstekend gaan met zo'n mierzoet brugklas-klassenfeest wijntje van 6%
Ik dacht juist dat vrouwen dit soort dingen als valentijn konden waarderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier nog een vrouw die er tegen is, ik vind het zo'n stom commercieel gedoe, voor mij hoeft het echt niet.
Je mag mij wel schwaffelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:45 schreef Nepthys het volgende:
Willekeurige voorbijgangers swaffelen met een dildo.
Goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:57 schreef Ringo het volgende:
Keihard masturberen. En whisky drinken vanwege de goede afloop.
Jezus ChristusValentijnsdag, dat is wel zo'n uitgekauwde truc geworden waar alleen het paupervolk nog glashard in wil trappen. Halverwege januari lagen alle winkels al vol met die cheap-ass rozehartentroep.
Negeren natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |