Ik snapte er al niks van, dacht dat ik al lang gereageerd hadquote:
De oude waren wel mis, die hadden 9 van de 10 keer storing met de chipknip.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef N.i.c.k het volgende:
Wie gaat de Akku een gezicht geven ? Waar is die nijmegense barricade mentaliteit nu hij van pas komt ? De meest overbodige en waardeloze vernieuwing ooit; de nieuwe koffieautomaten.
1. met de oude was niets mis.
2. je krijgt je wisselgeld niet terug.
3. hij pakt munten niet in 60 % van de gevallen.
dan is dit toch geen verbeteringquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De oude waren wel mis, die hadden 9 van de 10 keer storing met de chipknip.
die in het Huygens ís al kapotquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben wel bang dat ze snel en vaak kapot zullen zijn door al die techniek erin, maarja, meestal haal ik toch alleen een kopje groene thee in de Refter.
Dudequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:37 schreef IrishBastard het volgende:
Ze zijn wel geniaal om naar te kijken, met die lopende bandjes, en die schuifsystemen enzo
Nah, met dat niveau had ik het niet zover geschopt als nu, denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:15 schreef Soempie het volgende:
Je hebt zeker op dezelfde baisschool als Zerg gezeten?![]()
Poeh, volgens mij moest je dat zelf uitzoeken... ik zou het niet weten in elk geval.quote:En ik heb nog een vraagje: is er ooit bij beschrijvende statistiek/ toetsende statistiek een bestandje gegeven met daarin de aanwijzingen voor de GR? Hoe je zulke dingen in de GR invoert.![]()
Daar deden ze in Groningen niet aan namelijk, maar om me heen zie ik iedereen nu die GR gebruiken.
Dan houd ik het wel bij het met de hand uitwerken of met spss.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Poeh, volgens mij moest je dat zelf uitzoeken... ik zou het niet weten in elk geval.
Statistiek valt wel mee. Stelt echt niet veel voor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben ik even blij dat ik zo ongeveer de enige studie zonder statistiek doe...
Ik had wel een vak Statistiek, maar het enige dat ik daarvoor hoefde te doen was gemiddelden en medianen uitrekenen. 3VWO gedoe. Wat een aanfluiting van een vak zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben ik even blij dat ik zo ongeveer de enige studie zonder statistiek doe...
Veel moeilijker wordt het ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik had wel een vak Statistiek, maar het enige dat ik daarvoor hoefde te doen was gemiddelden en medianen uitrekenen. 3VWO gedoe. Wat een aanfluiting van een vak zeg.
Toch wel zonde. Ook binnen de (weliswaar Sociaal-Economische) geschiedenis kan er veel gebruik gemaakt worden van statistiek. Nu heb ik het eigenlijk alleen in naam gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel moeilijker wordt het ook niet.
Daar verschillen de meningen dan over. Of jij bent gewoon een geniequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel moeilijker wordt het ook niet.
Weer zo'n immense foodfight als een paar jaar terug?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Noodly het volgende:
Wat was er aan de hand in de Refter vanmorgen?
Ik koop daar nooit meer watquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Ik roep altijd al dat je van dat Reftervoer acute maagcholera krijgt, maar dit is wel heel radicaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |