Nee hoor.quote:
Wel.quote:
Die zag ik laatst achter het cs lopen.quote:
quote:
Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zag ik laatst achter het cs lopen.
Een paar gram kopenquote:
Kijken is voor nerdsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit naar BT en haar lekker cakejes te kijken
Wil je hoeren neuken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:42 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, zal ik naar amsterdam gaan of niet?
Wat doe je anders bij de hoeren?quote:
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?quote:
Fuck die cakejes?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijken is voor nerds
Bazen blaffen die slet gewoon vol, fuck die cakejes
Aan dat soort onzin doe je toch niet.quote:
Na posten dacht ik zelf ook al, Vingerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?![]()
Jij huurt zeker ook een schoonmaakster in en gaat vervolgens zelf lopen stofzuigen?
Nee, dan gaat ie bij de schoonmaakster thuis stofzuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?![]()
Jij huurt zeker ook een schoonmaakster in en gaat vervolgens zelf lopen stofzuigen?
Daarvoor hoef je niet naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee schoenen kopen/ sushi eten.
Sushiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
in je 1tje naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:
En terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef bloodysunday het volgende:
Training van ajax verstoord door boze supporters
Al 100 keer gedaan, tijd voor iets nieuwsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijken is voor nerds
Bazen blaffen die slet gewoon vol, fuck die cakejes
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:14 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven mn ballen geschoren. Wat een klotezooien het jeukt als de tyfus.
WTFquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:14 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven mn ballen geschoren. Wat een klotezooien het jeukt als de tyfus.
True, ik verveelde me en las ooit ergens dat mijn idool Beauregard zijn ballen ook scheert. Dus ik gokte het er eens op.quote:
Ik doe het ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
True, ik verveelde me en las ooit ergens dat mijn idool Beauregard zijn ballen ook scheert. Dus ik gokte het er eens op.
Net alsof de chicks van die lange haren op je ballen "diggen"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Lakitu het volgende:
Dan krijg je toch later stoppeltjes op je ballen ensoow. De chicks diggen dat niet.
Whehe nou niet echt geschoren eigenlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel vaker gedaan, dacht ik.
Je mag het ook best knippen, maar je ballen scheren gaat wel een paar ruggen te ver.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof de chicks van die lange haren op je ballen "diggen"
Ga lekker aan de cola.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef afcajos het volgende:
En ik kan mijn gladde zak aan niemand laten zienik blijf vanavond thuis wegens mijn belofte om te minderen met drank
quote:
Ga gewoon zuipen, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet ik met de auto komen. Maar het is maar 2 minuten rijden dus dan ga ik alsnog zuipen omdat ik maar een klein stukkie hoef
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:14 schreef afcajos het volgende:
Scheren gaat sneller heurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag het ook best knippen, maar je ballen scheren gaat wel een paar ruggen te ver.
Ach, met je kale ballen in je auto en gaan. Je hebt toch 4 wielen; je kan dus niet omvallenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet ik met de auto komen. Maar het is maar 2 minuten rijden dus dan ga ik alsnog zuipen omdat ik maar een klein stukkie hoef
Die twee "lesbo" hoeren. Vond het muziek altijd wel apart.quote:
Precies, en het is één rechte weg dus ik hoef maar een paar keer te sturenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, met je kale ballen in je auto en gaan. Je hebt toch 4 wielen; je kan dus niet omvallen
pics enzo? Moet ik dan alles uitleggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Die 'lesbische' sletjes uit het Rusland.
Dat bedoel ik. Dus niet zo zeiken en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies, en het is één rechte weg dus ik hoef maar een paar keer te sturen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pics enzo? Moet ik dan alles uitleggen?
Ik wou die linker altijd neuken, nu nog steeds.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je gebruikt gewoon Google.
Jamaar dat is wel het dichtsbijzijnde waar je chill schoenen kan kopen en sushi eten. Anders moet ik namelijk naar Hoorn en dat is klein.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet naar Amsterdam.
wel in mn eentje erheen. Me moeder en mn zusje zijn er al. Maar die zijn aan het winkelen. En ze vroegen of ik sushi kwam eten. Dus dan ga ik eerst zelf schoenen kopen en daarna met hun sushi eten.quote:
Ik ook, die rooie vond ik noot wat maar die anderequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wou die linker altijd neuken, nu nog steeds.
Ik vond die rooie altijd lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik wou die linker altijd neuken, nu nog steeds.
Ach ja, op die foto smeekt die met dat rode haar ook om zaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, die rooie vond ik noot wat maar die andereHad ook grotere tieten als ik mij niet vergis.
DE HOER!1!1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond die rooie altijd lekker.
Die linkse is al 2 keer zwanger geweest inmiddels.
waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef afcajos het volgende:
En ik kan mijn gladde zak aan niemand laten zienik blijf vanavond thuis wegens mijn belofte om te minderen met drank
Ja denk het, waar koop jij altijd schoenen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef Silentalarm het volgende:
Heb ik iedereen weer weggejaagd?
niet speciaal een vaste winkel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja denk het, waar koop jij altijd schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |