Nee hoor.quote:
Wel.quote:
Die zag ik laatst achter het cs lopen.quote:
quote:
Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zag ik laatst achter het cs lopen.
Een paar gram kopenquote:
Kijken is voor nerdsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit naar BT en haar lekker cakejes te kijken
Wil je hoeren neuken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:42 schreef Silentalarm het volgende:
Hm, zal ik naar amsterdam gaan of niet?
Wat doe je anders bij de hoeren?quote:
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?quote:
Fuck die cakejes?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijken is voor nerds
Bazen blaffen die slet gewoon vol, fuck die cakejes
Aan dat soort onzin doe je toch niet.quote:
Na posten dacht ik zelf ook al, Vingerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?![]()
Jij huurt zeker ook een schoonmaakster in en gaat vervolgens zelf lopen stofzuigen?
Nee, dan gaat ie bij de schoonmaakster thuis stofzuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je betaalt een hoer om haar te vingeren?![]()
Jij huurt zeker ook een schoonmaakster in en gaat vervolgens zelf lopen stofzuigen?
Daarvoor hoef je niet naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee schoenen kopen/ sushi eten.
Sushiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
in je 1tje naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:
En terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:53 schreef bloodysunday het volgende:
Training van ajax verstoord door boze supporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |