abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:32:33 #101
236264 crew  capricia
pi_65802475
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is wel een heel Christelijke opvatting en... Hoe kun je dat nou zeggen?

En in het verlengde daarvan, homo's zijn dus niet biologisch?

Wat zie jij eigenlijk als biologisch?
Ik zie even de fout niet...maar leg het me maar uit hoor!!!

Nee niet Christelijk. Maar als jij je genen 100X verspreidt en je buurman maar 1X dan is de kans dat jouw genen in de toekomstige generaties aanwezig zijn groter dan die van je buurman.
Over homoseksualiteit heb ik het niet eens. Maar ook zij verspeiden hun genen...al leidt dat niet direct tot nakomelingen.

Ik denk trouwens niet dat homoseksueel gedrag 100% biologisch verklaarbaar is. Maar dat is een ander onderwerp.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:43:30 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_65802795
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kun je nu met zekerheid zeggen wat ons 'biologisch doel' hier op aarde is?
quote:
Nee niet Christelijk. Maar als jij je genen 100X verspreidt en je buurman maar 1X dan is de kans dat jouw genen in de toekomstige generaties aanwezig zijn groter dan die van je buurman.
Over homoseksualiteit heb ik het niet eens. Maar ook zij verspreiden hun genen...al leidt dat niet direct tot nakomelingen.
"Dat is zo ongeveer je Goddelijke doel hier op aarde...om zoveel mogelijk nakomelingen te verwekken." aldus Johannes Paulus de 2e

Voor de rest, qua spreiding, heb je gelijk hoor. De kans op nageslacht is inderdaad groter bij de rondneuker. De kans op een vroege dood trouwens ook... Wat zou daar de biologische boodschap achter zijn?
quote:
Ik denk trouwens niet dat homoseksueel gedrag 100% biologisch verklaarbaar is. Maar dat is een ander onderwerp.
Het is wel een lastig vraagstuk ja. Maar zoals jij vreemdgaan presenteert als iets dat biologisch is vastgelegd kun je met hetzelfde argument in de hand zeggen dat homoseksualiteit heel on-natuurlijk is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:46:30 #103
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65802893
quote:

[..]
hoeverklaar je dan alle vreemdgaande vrouwen? Die verspreiden hun genen niet bij de honderden.
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:46:43 #104
236264 crew  capricia
pi_65802900
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is wel een lastig vraagstuk ja. Maar zoals jij vreemdgaan presenteert als iets dat biologisch is vastgelegd kun je met hetzelfde argument in de hand zeggen dat homoseksualiteit niet heel on-natuurlijk is.
Ik schrijf nergens dat vreemdgaan een 100% biologische aangelegenheid is. Lees de OP maar eens.
Ik vraag me enkel af welke componenten er aan ten grondslag liggen. En dat er biologische voordelen te halen zijn uit vreemdgaan is iets wat je goed kunt verdedigen.
Maar daarmee zeg ik nergens dat DAT dus de oorzaak is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:47:56 #105
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65802952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]

En dat er biologische voordelen te halen zijn uit vreemdgaan is iets wat je goed kunt verdedigen.

dat valt dus wel mee want het kan het vrouwelijk vreemdgaan niet verklaren, althans niet het genen argument.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:51:39 #106
116015 SicSicSics
pi_65803069
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik schrijf nergens dat vreemdgaan een 100% biologische aangelegenheid is. Lees de OP maar eens.
Ik vraag me enkel af welke componenten er aan ten grondslag liggen. En dat er biologische voordelen te halen zijn uit vreemdgaan is iets wat je goed kunt verdedigen.
Maar daarmee zeg ik nergens dat DAT dus de oorzaak is.
ok.

Het is wel een lastig vraagstuk ja. Maar zoals hier vreemdgaan gepresenteerd wordt als iets dat biologisch is te verdedigen kun je met hetzelfde argument in de hand zeggen dat homoseksualiteit heel on-natuurlijk is.

Ik vind het een slecht verdedigbaar argument.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:53:28 #107
236264 crew  capricia
pi_65803130
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

dat valt dus wel mee want het kan het vrouwelijk vreemdgaan niet verklaren, althans niet het genen argument.
Hoezo niet?
Daar zijn meerdere onderzoeken naar geweest. Heel kort samengevat is dat als volgt:
Vrouw heeft een stabiele partner thuis (voor de opvoeding en zekerheid) en zoekt genen van een stoere sterke andere man voor de voortplanting.
Twee vliegen in 1 klap.

Vrouwen gaan meer vreemd tijdens de ovulatie.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 15:54:33 #108
236264 crew  capricia
pi_65803169
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

ok.

Het is wel een lastig vraagstuk ja. Maar zoals hier vreemdgaan gepresenteerd wordt als iets dat biologisch is te verdedigen kun je met hetzelfde argument in de hand zeggen dat homoseksualiteit heel on-natuurlijk is.

Ik vind het een slecht verdedigbaar argument.
Vreemdgaan heeft een biologisch aspect. Dat lijkt mij niet zo vreemd te stellen.
Maar er zitten natuurlijk ook sociologische en psychologische aspecten aan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:02:33 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65803456
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef SicSicSics het volgende:

Het is wel een lastig vraagstuk ja. Maar zoals hier vreemdgaan gepresenteerd wordt als iets dat deels biologisch is te verdedigen verklaren
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:05:22 #110
236264 crew  capricia
pi_65803565
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Correct.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:08:45 #111
153954 NZYM
Genosha Records
pi_65803674
quote:

[..]

Over homoseksualiteit heb ik het niet eens. Maar ook zij verspeiden hun genen...al leidt dat niet direct tot nakomelingen.

Homoseksualiteit is een gevolg van teveel vrouwelijke hormonen, in een mannenlichaam. Volkomen biologisch verklaarbaar dus.

Bij lesbiennes is dit weer een te hoog gehalte van testosteron, mannelijke hormoon.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:09:43 #112
116015 SicSicSics
pi_65803714
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter inderdaad.

Maar waarom dan vreemdgaan!?! Waarom niet eerlijk zijn?
Fine, fuck you then!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:12:28 #113
236264 crew  capricia
pi_65803799
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Beter inderdaad.

Maar waarom dan vreemdgaan!?! Waarom niet eerlijk zijn?
Dat is toch wel duidelijk?
Dante's Divine Comedy bestaat voor een lullig stukje uit de hemel en de rest van het boek gaat over de hel en aanverwante krochten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:16:15 #114
116015 SicSicSics
pi_65803936
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is toch wel duidelijk?
Dante's Divine Comedy bestaat voor een lullig stukje uit de hemel en de rest van het boek gaat over de hel en aanverwante krochten.
Dus gekonkel en bedrog zit ook in de aard van het mensje en kunnen we uiteindelijk ook niets aan doen!?!
Fine, fuck you then!
pi_65804458
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Daar zijn meerdere onderzoeken naar geweest. Heel kort samengevat is dat als volgt:
Vrouw heeft een stabiele partner thuis (voor de opvoeding en zekerheid) en zoekt genen van een stoere sterke andere man voor de voortplanting.
Twee vliegen in 1 klap.

Vrouwen gaan meer vreemd tijdens de ovulatie.
Dat lijkt me een duidelijk biologisch bewijs voor vreemdgang bij vrouwen.

Al lijkt me het wel een risico inhouden. Ze neemt hiermee een groot risico, want indien mannen dit doorhebben, zullen velen weigeren de kinderen verder op te voeden. En dan sta je er veel slechter voor!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:37:05 #116
236264 crew  capricia
pi_65804769
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dat lijkt me een duidelijk biologisch bewijs voor vreemdgang bij vrouwen.

Al lijkt me het wel een risico inhouden. Ze neemt hiermee een groot risico, want indien mannen dit doorhebben, zullen velen weigeren de kinderen verder op te voeden. En dan sta je er veel slechter voor!
Ja. Dat is nou precies mijn punt.
Het is zo duidelijk wat de nadelen zijn, en de risico's en toch doet een op de vier mensen het.
Dus er moeten ook hele grote voordelen te behalen zijn om het gedrag te belonen.
En daarnaar ben ik op zoek!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65805291
Vreemdgaan vind ik echt het ergste wat je je partner aan kunt doen en bovendien totaal respectloos. Mochten er problemen zijn in je relatie of je mist iets dan praat je daarover en probeer je ze samen op te lossen. Lukt dat echt niet dan moet je ermee stoppen, maar met iemand anders het bed in duiken lost zeker niks op. Je houdt dan niet alleen je partner, maar ook jezelf voor de gek.

Het argument spanning vind ik nergens op slaan, blijkbaar ben je dan gewoon niet geschikt voor het hebben van een relatie. Er zijn genoeg andere manier om de (seksuele) spanning in je relatie te behouden, zonder je partner te kwetsen.

Naast dat ik er absoluut geen behoefte aan heb, zou het mij ook uit moreel oogpunt nooit gebeuren. Ik zou echt niet met zo'n schuldgevoel kunnen leven en ik snap niet dat sommige andere mensen dat wel kunnen. Dan hou je niet écht van je partner, imo.
pi_65806841
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Dat is nou precies mijn punt.
Het is zo duidelijk wat de nadelen zijn, en de risico's en toch doet een op de vier mensen het.
Dus er moeten ook hele grote voordelen te behalen zijn om het gedrag te belonen.

als jij nou vananond eens effe lekker vreemd gaat dan kan je hier vanacht of morgen je verslag uitbrengen
over de voordelen.........

is dat een idee...... ?

en ik durf niet eens meer een fantasietje te hebben.......
pi_65806943
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 17:45:39 #120
236264 crew  capricia
pi_65807016
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:39 schreef FANN het volgende:

[..]

als jij nou vananond eens effe lekker vreemd gaat dan kan je hier vanacht of morgen je verslag uitbrengen
over de voordelen.........

is dat een idee...... ?

en ik durf niet eens meer een fantasietje te hebben.......
Jij snapt het echt niet niet, he?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65807088
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet niet, he?
nee ik ben achterlijk.........
pi_65808741
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij ziet de mens dus als 100% rationeel wezen die de voor en nadelen van een actie goed tegen elkaar afweegt?
pi_65809575
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Jij ziet de mens dus als 100% rationeel wezen die de voor en nadelen van een actie goed tegen elkaar afweegt?
Volgens mij is het soms ook wel onder het mom van "omdat het kan" (geen argumenten voor hebben dus).
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 20:09:33 #124
236264 crew  capricia
pi_65811252
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Nee, zo zie ik de mens niet.
Juist niet.
Een mens heeft bepaalde gedragingen. En het is mens eigen om daar een verklaring voor te zoeken.
Zo zijn sociale wetenschappen bijv. ontstaan.

Een van die gedragingen is het vreemdgaan.
En ik ben op zoek naar verklaringen daarvoor.
Nogmaals: Het is een risico wat je loopt door vreemd te gaan, maar er moet ook een beloningsaspect aan zitten, anders zou een op de vier mensen niet bereid zijn dat risico te lopen.

Dit is vanuit meerdere invalshoeken interessante materie:
Biologie/evolutie >>> Je genen zo veel mogelijk verspreiden.
Sociologisch ook, omdat het nogal een groot taboe is in veel culturen.

Ik begrijp echter niet waarom je me steeds in een hoekje wilt duwen. Ook begrijp ik niet waarom mensen hier komen gillen dat het fout is om vreemd te gaan. Daar gaat dit topic helemaal niet over.

[ Bericht 50% gewijzigd door capricia op 06-02-2009 20:20:05 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65812717
Je vindt je eigen vriend(in) / partner eigenlijk niet meer echt leuk en aantrekkelijk, maar je vindt het uitmaken / scheiden weer zo'n gedoe, dus ga je voor de seks naar iemand anders.
pi_65824511
Ik vind vreemd gaan alleen maar ziek.
Pleasure!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:18:02 #127
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_65825952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Het geeft mensen een tijdelijke high van eigenwaarde/zelfrespect. Iets dat ze missen in hun relatie of bij zichzelf.

25% is nog redelijk, ik had meer verwacht. ik denk als je emotioneel vreemdgaan mee zou tellen in dat onderzoek je al snel tegen de 75% zit. Merendeel van de mensen zijn nou eenmaal irrationeel.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:21:58 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65828243
weer een zooi bagger verwijderd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65862525
Ik heb een relatie van meer dan 8 jaar.
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht

Mijn vriendin weet hier uiteraard niets van.
Vinden jullie dit vreemdgaan?!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Handsa op 08-02-2009 21:45:08 ]
  zondag 8 februari 2009 @ 21:48:01 #130
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65863051
Uit ervaring: (mijn mannen gingen vreemd) de ene zei dat het bevestiging zoeken is, je vrouw 'heb' je al, het is leuk om te checken of je nog steeds in de markt ligt, de andere is homo maar wil niet uit de kast en die doet het op parkeerplaatsen, in sauna's en op andere ranzige plekken. Of het goede redenen zijn weet ik niet, maar dat is wat ik heb gehoord.
Prrrrr
  maandag 9 februari 2009 @ 09:26:26 #131
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65872231
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:
Ik ga af en toe naar een erotische massagesalon waar ik alléén voor een massage ga.
Wel word ik aan het eind door de masserende dame met de hand tot een hoogtepunt gebracht

Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:34:46 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65872362
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef Handsa het volgende:

Ja, aangezien een happy end altijd meer kost dan een normale massage
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65872407
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 9 februari 2009 @ 09:37:56 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65872418
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
Als je vreemdgaat moet je gewoon altijd keihard ontkennen! Met een stalen gezicht!
Voor de rest moet je het alleen doen als het het waard is. Je moet niet voor een gehaktbal gaan als je een biefstuk thuis hebt.
Elke dag biefstuk gaat anders ook vervelen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65872488
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zeg jij
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 9 februari 2009 @ 09:41:25 #136
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65872492
quote:

[..]

buitenshuis kun je jezelf dan nog steeds verlustigen aan:
oesters, zeetong, reerug etc...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:42:01 #137
116015 SicSicSics
pi_65872500
quote:
Daarom heb je meerdere recepten!
Fine, fuck you then!
  maandag 9 februari 2009 @ 17:34:22 #138
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65886681
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Excuus, dat was bikkeltje die het de 'geenstijl-generatie' noemde.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Je noemde dat hierboven de "geenstijl"-generatie.
Dan kan ik er van uit gaan dat het een wat nieuwere generatie is dus. Als zou kloppen wat jij schrijft zouden er steeds meer mensen vreemd moeten gaan...en ik heb niet de indruk dat dat zo is. Of wel?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Het 'ikke ikke ikke' syndroom plus een totale desinteresse in de gevoelswereld van een ander. Vaak gaat dit samen met 'Ja maar mijn relatie/partner' om het geheel te rechtvaardigen tegenover de buitenwereld of als er medestanders gezocht worden.
Ik heb idd de term 'geen-stijl' generatie gebruikt omdat ik een overeenkomst zag tussen vreemd gaan puur vanuit egoīstisch handelen en één van de doelstellingen van geen-stijl, nl. nodeloos kwetsen. Dat soort mensen heb je helaas die het leuk vinden om een ander pijn te doen, maar voor de rest gaat de vergelijking natuurlijk niet op. Dat zou wel heel erg zwart-wit denken zijn. Ik zie de behoefte om een ander nodeloos te kwetsen (op wat voor manier dan ook) als een onvolwassen manier van aandacht trekken en dat kan ook een reden zijn om vreemd te gaan: als ik dat en dat niet krijg dan ...etc. Onvolwassen gedrag. Wel denk ik dat dit een zeer kleine groep is. Of dit groeit weet ik niet. Ik heb wel de indruk dat dit steeds explicieter wordt.

Waarom de derde groep (zeg maar je lul achterna lopen) dit gedrag vertoont? Ik denk dat het ikke-ikke syndroom zoals hierboven gequoted daarvoor een belangrijke reden is. Daarentegen wil ik eigenlijk geen amateur psycholoog spelen die denkt te weten waarom mensen een bepaald gedrag vertonen. Dat is een wetenschap op zich en natuurlijk zijn de geleerden het niet met elkaar eens. Dan maar de open deuren intrappen: mensen zijn mensen, en die hebben allemaal hun wensen.
pi_65888927
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef laforest het volgende:
ik had een vriend die vreemd ging en als zijn vriendin vroeg "heb je nog iets gedaan dit weekend" dan zei hij lachend "ja, ben met een blond mokkel vreemd gegaan"
en zijn vriendin dacht dat het een grapje was ...

mensen die vreemd gaan hebben problemen met zichzelf...

en helaas zijn er tegenwoordig veel mensen ziek in hun hoofd.
of zoals mijn oude papa zegt "waar gaat het heen met de wereld, waar zijn de waarden en normen"

mijn lieve broertje kan er ook wat van, gaat vreemd alsof het de normaalste zaak van de wereld is
niks mee aan te vangen, kleine teringlijer dat het is.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 18:59:37 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65888949
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Nee, je betaalt voor een massage en ongewild krijg je er wat extra's bij. Daar kun je niets aan doen. En dat dat iedere keer gebeurd, wie had dat nou kunnen denken. Jij bent in dit geval onschuldig.
dat dus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65895819
Mijn relatie is een gigantische sleur en zit vast kan nergens heen, af en toe heb ik weleens zon neiging om vreemd te gaan , maar dat weet mijn mannetje ook want ben heel eerlijk haha
pi_65896693
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Ernemmertje het volgende:
Mijn relatie is een gigantische sleur en zit vast kan nergens heen, af en toe heb ik weleens zon neiging om vreemd te gaan , maar dat weet mijn mannetje ook want ben heel eerlijk haha
maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.
pi_65899734
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
Wie kan mij uitleggen waarom vreemdgaan zo lekker is?
Is het de spanning... Is het biologisch?
Is het de aandacht... Is het wat anders?

Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 25% van de mensen wel eens of meerdere keren vreemdgegaan is.
Dat is dus 1 op de 4 mensen met een relatie. Best veel.
En toch is het niet bespreekbaar, en is het een taboe.
Pssst, jij bent toch dat meisje dat in SEX vertelde vreemd te gaan met vrouwen?
pi_65901868
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

maakt het dan uit muts en ga zelf een boeiend leven leiden.
Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang weg Maar helaas, onze situatie is wat complexer .. Dus dat heeft zn tijd nodig
  dinsdag 10 februari 2009 @ 02:27:11 #145
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65901977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 02:10 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Als dat zo makkelijk ging... Dan was ik allang weg Maar helaas, onze situatie is wat complexer .. Dus dat heeft zn tijd nodig
Kijk maar uit dat je er geen complex van krijgt!
pi_65922848
Nee,,, dat hoop ik ook niet..
pi_79041679
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Spanning
En dat weet jij omdat?
Jij kan niet eens vreemd gaan
pi_79115778
Wat ik snap is dat mensen zeggen dat alleen domme mensen vreemdgaan. Ikzelf ben ook van mening dat de verstandigere mensen kiezen voor de lange termijn, en dus in ieder geval het verstand hebben om na te denken over die langere termijn. Ongeacht de spanning van het moment.

De verstandige man (vrouw) zorgt dat ie in het zadel blijft zitten en geeft zich niet over aan het moment.

en waarom het toch gebeurt: het zit in onze genen. Wellicht hebben we als westerse samenleving een te volwassen vorm van verstandhouding met onze partners aangenomen en is het voor velen van ons teveel gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')