Wie herkent zich hierin? Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan (man) maar heb wel 2 relaties gehad waarin mn vriendin vreemdging. En als ik dit dan lees, word ik er ook niet vrolijker van.quote:Onderzoek van Haselton en Gangestad heeft aangetoond dat vrouwen tijdens hun ovulatie eerder geneigd zijn vreemd te gaan. Ze hebben onderzoek gedaan onder 38 vrouwen (waarvan er 37 zijn meegenomen in het onderzoek). De vrouwen moesten gedurende een periode aangeven wat ze die dag deden en wanneer hun menstruatie was begonnen.
Een vrouw kiest een man met name voor de investering die hij in de kinderen kan leveren. Dit kan betekenen dat de man er goed uitziet en dus goede genen heeft of dat de vrouw kiest voor een man die bereid is bij haar te blijven en haar helpt bij de opvoeding van het kind. Een combinatie van beide is ideaal maar komt weinig voor, omdat de vraag naar deze mannen hoog is.
Het onderzoek heeft nu aangetoond dat vrouwen tijdens hun ovulatie zich met name richten op mannen met goede genen, dus de knappe man. Dit gebeurt vooral als de partner van de vrouw minder aantrekkelijk is, of wanneer de vrouw geen partner heeft. Vrouwen gaven ook aan rond deze tijd meer sociale gelegenheden op te zoeken waarin ze mannen kunnen ontmoeten. Daarnaast voelen ze zich sexier en meer seksueel gewenst.
Mannen blijken dit onbewust door te hebben. Met name de minder aantrekkelijke partners worden tijdens de ovulatie van hun vrouw jaloerser en ze zijn ook bereid meer te doen voor hun vrouw. Dit leidt bij de vrouw weer tot een groter gevoel van macht. Vrouwen blijken zich dus met name rond hun ovulatie meer aangetrokken te voelen tot mooie mannen, zeker als hun eigen partner minder aantrekkelijk blijkt te zijn.
Die is vermoord door haar wraaklustige echtgenoot.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ze hebben dus het onderzoek gedaan onder 38 vrouwen, maar 37 zijn er mee genomen in het onderzoek???
Staat een beetje raar zo, wat is er dan met die ene gebeurd?
Hehehehquote:Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is vermoord door haar wraaklustige echtgenoot.
en terechtquote:Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is vermoord door haar wraaklustige echtgenoot.
Sla jij je biologieboek nog maar eens een keertje open jongeman.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef dolledingo het volgende:
Ik als man vind vrouwen die ongesteld zijn nou niet bepaald aantrekkelijk. Met welke mannen gaan die vrouwen dan vreemd? Ongesteldheidsbloed-fetisjisten?
mijn vriendin wordt ook altijd 14 dagen na het begin van de menstruatie ongesteld.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sla jij je biologieboek nog maar eens een keertje open jongeman.
De ovulatie (eisprong) vindt ongeveer 14 dagen na het begin van de menstruatie plaats.
Waar was jij tijdens biologieles op de middelbare school? Ovulatie en menstruatie zijn 2 verschillende zaken hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
mijn vriendin wordt ook altijd 14 dagen na het begin van de menstruatie ongesteld.
Je weet dus ook al niet wat menstruatie is.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
mijn vriendin wordt ook altijd 14 dagen na het begin van de menstruatie ongesteld.
iets met constipatie toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je weet dus ook al niet wat menstruatie is.
Misschien kan je het uittekenen, ik ben heel visueel ingesteld..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef MrBean het volgende:
dolledingo, je moet een eicel zien als een kanarie. Die kanarie wordt geboren (ovulatie). Dan gaat die kanarie een nestje bouwen in de vrouw. Nu wil hij wel wat eten, zodat hij verder kan gaan met zijn leven. Dus hij zit dan steeds te wachten op zangzaad (sperma). Als hij het niet krijgt, dan gaat hij dood. En dan komen de kabouters en die gooien dan het nestje naar buiten (menstruatie).
Snap je het nu? Of moet ik het makkelijker uitleggen?
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:28 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Misschien kan je het uittekenen, ik ben heel visueel ingesteld..![]()
maar goed dat je de internals niet van buitenaf ziet..quote:
Dat is wanneer de kanarie genoeg zangzaad heeft dat hij het 9 maanden uitzingt. En hij verandert in die 9 maanden van een kanarie geleidelijk in een grote vogel, een adelaar bijvoorbeeld. En die poept de vrouw dan uit.quote:
Ja. Best wel eng.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar goed dat je de internals niet van buitenaf ziet..
Wel leuk die onderzoeken.. veel wijzen er toch op dat we niet zo ontwikkeld zijn als we zelf graag willen, maar nog steeds grotendeels slaaf van ingeprogrammeerde dingen.
Da's een andere discussie, maar zover ik weet heb ik altijd gecommuniceerd en hadden ze in bed niets te klagen...quote:
Dolledingo heeft wat geestelijke beperkingen Kan ie ook niks aan doen he klein pigjequote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef MrBean het volgende:
dolledingo, je moet een eicel zien als een kanarie. Die kanarie wordt geboren (ovulatie). Dan gaat die kanarie een nestje bouwen in de vrouw. Nu wil hij wel wat eten, zodat hij verder kan gaan met zijn leven. Dus hij zit dan steeds te wachten op zangzaad (sperma). Als hij het niet krijgt, dan gaat hij dood. En dan komen de kabouters en die gooien dan het nestje naar buiten (menstruatie).
Geen libidoverlaging hier (althans, met meer seks wordt het toch echt schraal), maar ook geen eisprong... Dus vriendje zit safequote:Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef Biancavia het volgende:
Ja duh, tijdens de ovulatie gilt je lichaam om seks.
Oplossing: Voer je vrouw de anticonceptiepil. Gegarandeerd een ernstig verlaagd libido.
Wat poetischquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef MrBean het volgende:
Waaromquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Tuurlijk, vrouwen zijn vaak ook geiler als ze ongesteld zijn. Een zeer mislukte combinatie.
Een meisje die het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me allesbehalve geil als ik ongesteld ben hoor
Dat maakt ons mannen toch niet uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Niet over de rode zeequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat maakt ons mannen toch niet uitwij willen wel hoor
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een meisje die dat het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.
sorry, ik was vergeten weirdmicky te quotenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Een meisje die het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.
Good for you!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt paradoxaal zo te zijn dat vrouwen dan juist meer vreemdgaan als ze aan het proberen zijn een kindje te krijgen met hun stabiele vent. Dan wordt blijkbaar de drang om een geile dominante vent met een flinke bak zelfvertrouwen en gouden zaad het grootst. Niet voor niets zijn zoveel kinderen eigenlijk niet van hun 'vader'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef LadyXochi het volgende:
Ja, of niet
Ik denk niet dat iemand zich hierin zal herkennen. De meeste vrouwen weten niet eens wanneer ze ovuleren, behalve als ze zwanger proberen te raken. En juist in die periode wil een vrouw niet vreemd gaan, lijkt me, want dat verhoogt de kans dat ze huidige partner, die als het goed is stabieler is dan een one-night-stand of zo, haar verlaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |