abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 16:39:20 #1
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_38562181
Bij Nieuws staat dit bericht.
quote:
Onderzoek van Haselton en Gangestad heeft aangetoond dat vrouwen tijdens hun ovulatie eerder geneigd zijn vreemd te gaan. Ze hebben onderzoek gedaan onder 38 vrouwen (waarvan er 37 zijn meegenomen in het onderzoek). De vrouwen moesten gedurende een periode aangeven wat ze die dag deden en wanneer hun menstruatie was begonnen.

Een vrouw kiest een man met name voor de investering die hij in de kinderen kan leveren. Dit kan betekenen dat de man er goed uitziet en dus goede genen heeft of dat de vrouw kiest voor een man die bereid is bij haar te blijven en haar helpt bij de opvoeding van het kind. Een combinatie van beide is ideaal maar komt weinig voor, omdat de vraag naar deze mannen hoog is.

Het onderzoek heeft nu aangetoond dat vrouwen tijdens hun ovulatie zich met name richten op mannen met goede genen, dus de knappe man. Dit gebeurt vooral als de partner van de vrouw minder aantrekkelijk is, of wanneer de vrouw geen partner heeft. Vrouwen gaven ook aan rond deze tijd meer sociale gelegenheden op te zoeken waarin ze mannen kunnen ontmoeten. Daarnaast voelen ze zich sexier en meer seksueel gewenst.

Mannen blijken dit onbewust door te hebben. Met name de minder aantrekkelijke partners worden tijdens de ovulatie van hun vrouw jaloerser en ze zijn ook bereid meer te doen voor hun vrouw. Dit leidt bij de vrouw weer tot een groter gevoel van macht. Vrouwen blijken zich dus met name rond hun ovulatie meer aangetrokken te voelen tot mooie mannen, zeker als hun eigen partner minder aantrekkelijk blijkt te zijn.
Wie herkent zich hierin? Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan (man) maar heb wel 2 relaties gehad waarin mn vriendin vreemdging. En als ik dit dan lees, word ik er ook niet vrolijker van.
pi_38562202
Ja duh, tijdens de ovulatie gilt je lichaam om seks.

Oplossing: Voer je vrouw de anticonceptiepil. Gegarandeerd een ernstig verlaagd libido.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:41:22 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38562238
Ze hebben dus het onderzoek gedaan onder 38 vrouwen, maar 37 zijn er mee genomen in het onderzoek???
Staat een beetje raar zo, wat is er dan met die ene gebeurd?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_38562260
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ze hebben dus het onderzoek gedaan onder 38 vrouwen, maar 37 zijn er mee genomen in het onderzoek???
Staat een beetje raar zo, wat is er dan met die ene gebeurd?
Die is vermoord door haar wraaklustige echtgenoot.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:42:47 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38562282
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heheheh
Je zou het wel gaan denken idd dat die betrapt is...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_38562309
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef Biancavia het volgende:

[..]

en terecht
underground forever baby
  maandag 5 juni 2006 @ 16:46:38 #7
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_38562387
Idd een beetje vreemd wat er met nummer 38 gebeurd is... Naja, laten we maar aannemen dat het er gewoon 37 zijn geweest. Niet echt een representatief aantal, maar toch.

Zit me net te bedenken dat mn huidige ex toen een tijdje niet aan de pil was, (ze heeft het wel veilig gedaan) en sja, als je dan een weekendje weg bent zonder je vriendje, is het wel erg aantrekkelijk als je zo geil bent om eens lekker van bil te gaan
  maandag 5 juni 2006 @ 22:09:45 #8
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_38574265
2x Doe je dan zelf niet iets fout ??
pi_38576413
Ik als man vind vrouwen die ongesteld zijn nou niet bepaald aantrekkelijk. Met welke mannen gaan die vrouwen dan vreemd? Ongesteldheidsbloed-fetisjisten?
pi_38576474
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef dolledingo het volgende:
Ik als man vind vrouwen die ongesteld zijn nou niet bepaald aantrekkelijk. Met welke mannen gaan die vrouwen dan vreemd? Ongesteldheidsbloed-fetisjisten?
Sla jij je biologieboek nog maar eens een keertje open jongeman.

De ovulatie (eisprong) vindt ongeveer 14 dagen na het begin van de menstruatie plaats.
pi_38576998
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Sla jij je biologieboek nog maar eens een keertje open jongeman.

De ovulatie (eisprong) vindt ongeveer 14 dagen na het begin van de menstruatie plaats.
mijn vriendin wordt ook altijd 14 dagen na het begin van de menstruatie ongesteld.
pi_38577097
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef dolledingo het volgende:

[..]

mijn vriendin wordt ook altijd 14 dagen na het begin van de menstruatie ongesteld.
Waar was jij tijdens biologieles op de middelbare school? Ovulatie en menstruatie zijn 2 verschillende zaken hoor.
Bij de ovulatie komt een eicel tot rijping die door de eierstok wordt afgestoten, dat is de eisprong. Daar komt geen bloed aan te pas. Rond de dag van de eisprong is de vrouw vruchtbaar, de anderen dagen van de cyclus dus niet.
Zo'n 14 dagen na de eisprong begint dan de menstruatie.
pi_38577154
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Je weet dus ook al niet wat menstruatie is.
pi_38577183
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je weet dus ook al niet wat menstruatie is.
iets met constipatie toch?
pi_38577282
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef dolledingo het volgende:

[..]

iets met constipatie toch?
Nee, iets met sliertjes en bonkjes.
pi_38577404
dolledingo, je moet een eicel zien als een kanarie. Die kanarie wordt geboren (ovulatie). Dan gaat die kanarie een nestje bouwen in de vrouw. Nu wil hij wel wat eten, zodat hij verder kan gaan met zijn leven. Dus hij zit dan steeds te wachten op zangzaad (sperma). Als hij het niet krijgt, dan gaat hij dood. En dan komen de kabouters en die gooien dan het nestje naar buiten (menstruatie).

Snap je het nu? Of moet ik het makkelijker uitleggen?
pi_38577415
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef Biancavia het volgende:

[..]

te hoog gegrepen voor me. Ik ga me weer verdiepen in de homosekualiteit.
pi_38577455
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Tap tap tap
pi_38577458
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef MrBean het volgende:
dolledingo, je moet een eicel zien als een kanarie. Die kanarie wordt geboren (ovulatie). Dan gaat die kanarie een nestje bouwen in de vrouw. Nu wil hij wel wat eten, zodat hij verder kan gaan met zijn leven. Dus hij zit dan steeds te wachten op zangzaad (sperma). Als hij het niet krijgt, dan gaat hij dood. En dan komen de kabouters en die gooien dan het nestje naar buiten (menstruatie).

Misschien kan je het uittekenen, ik ben heel visueel ingesteld..
pi_38577522
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:28 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Misschien kan je het uittekenen, ik ben heel visueel ingesteld..

Graag gedaan.
pi_38577531
body snatchers!
Tap tap tap
pi_38577606
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]

Graag gedaan.
Handig. En waar zit dan de foetus?
pi_38577614
pi_38577648
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Die groeit in de baarmoeder.
pi_38577716
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Die groeit in de baarmoeder.
ow, ik dacht dat de embryo altijd in de baarmoeder zat.. apart.
  maandag 5 juni 2006 @ 23:36:33 #26
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38577729
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]

Graag gedaan.
maar goed dat je de internals niet van buitenaf ziet..

Wel leuk die onderzoeken.. veel wijzen er toch op dat we niet zo ontwikkeld zijn als we zelf graag willen, maar nog steeds grotendeels slaaf van ingeprogrammeerde dingen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_38577755
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Dat is wanneer de kanarie genoeg zangzaad heeft dat hij het 9 maanden uitzingt. En hij verandert in die 9 maanden van een kanarie geleidelijk in een grote vogel, een adelaar bijvoorbeeld. En die poept de vrouw dan uit.

Soms gaat het een beetje mis en komt er halverwege een grutto uit zetten. Dat noem je een miskraam.
pi_38577793
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

maar goed dat je de internals niet van buitenaf ziet..

Wel leuk die onderzoeken.. veel wijzen er toch op dat we niet zo ontwikkeld zijn als we zelf graag willen, maar nog steeds grotendeels slaaf van ingeprogrammeerde dingen.
Ja. Best wel eng.

Misschien is zelfs vrije wil voorgeprogrammeerd.
pi_38579206
wat zijn vrouwen toch goor
underground forever baby
  dinsdag 6 juni 2006 @ 08:46:18 #30
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_38582536
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef skippy22 het volgende:
2x Doe je dan zelf niet iets fout ??
Da's een andere discussie, maar zover ik weet heb ik altijd gecommuniceerd en hadden ze in bed niets te klagen...
Heeft ook geen zin om me hier zo kort te verdedigen. En niemand heeft er iets aan.
Meisjes zijn stom!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:44:56 #31
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_38597210
quote:

Dolledingo heeft wat geestelijke beperkingen Kan ie ook niks aan doen he klein pigje
pi_38597274
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef Biancavia het volgende:
Ja duh, tijdens de ovulatie gilt je lichaam om seks.

Oplossing: Voer je vrouw de anticonceptiepil. Gegarandeerd een ernstig verlaagd libido.
Geen libidoverlaging hier (althans, met meer seks wordt het toch echt schraal), maar ook geen eisprong... Dus vriendje zit safe
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:11:04 #33
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_38597884
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef Laton het volgende:
wat zijn vrouwen toch goor
pi_38598153
Tuurlijk, vrouwen zijn vaak ook geiler als ze ongesteld zijn. Een zeer mislukte combinatie.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38601588
quote:

Wat poetisch . De volgende keer dat ik met mijn partner verkeer zal ik vragen of de kanarie even moet voeren met mijn zangzaad, teneinde hem een toontje hoger te laten zingen
pi_38601660
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Tuurlijk, vrouwen zijn vaak ook geiler als ze ongesteld zijn. Een zeer mislukte combinatie.
Waarom .Wij echte manskerels varen natuurlijk ook door de Rode Zee, met volle kracht wel te verstaan
pi_38601794
ik voel me allesbehalve geil als ik ongesteld ben hoor
Tap tap tap
pi_38601837
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Een meisje die het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.
pi_38601882
quote:
Dat maakt ons mannen toch niet uit wij willen wel hoor
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:00:03 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_38602158
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat maakt ons mannen toch niet uit wij willen wel hoor
Niet over de rode zee
pi_38602350
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef MrBean het volgende:

[..]

Een meisje die dat het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.
pi_38602400
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Niet over de rode zee
Jawel hoor Rode Zee, here I come
pi_38602432
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef MrBean het volgende:

[..]

Een meisje die het verschil niet weet tussen ovuleren en menstrueren.
sorry, ik was vergeten weirdmicky te quoten
Tap tap tap
pi_38602516
Ah, sorry dat ik dat sowieso niet snapte.
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:02:40 #45
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_38612898
ook niet ovulerende vrouwen gaan snel vreemd
пусть всегда будет солнце
pi_38614449
quote:
Good for you!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38618545
Maakt het iets uit of ze om half 9 sochtends al vreemdgaan of om half 12 smiddags. Ze gaan net zo goed vreemd
pi_38623000
Ja, of niet
Ik denk niet dat iemand zich hierin zal herkennen. De meeste vrouwen weten niet eens wanneer ze ovuleren, behalve als ze zwanger proberen te raken. En juist in die periode wil een vrouw niet vreemd gaan, lijkt me, want dat verhoogt de kans dat ze huidige partner, die als het goed is stabieler is dan een one-night-stand of zo, haar verlaat.
En voor de vrouwen die verder wel weten wanneer ze ovuleren... wie legt daar een link tussen? Bij jezelf bedoel ik? Ik denk dat je al genoeg aan je hoofd hebt als je vreemdgaat. Dan ga je echt niet denken "Hey, da's toevallig! Ik ben nu net aan het ovuleren. En dat was de vorige keer dat ik vreemd ging ook al!". Ja, nu misschien. Dat vrouwen die regelmatig vreemdgaan en dat artikel hebben gelezen nu ineens bij gaan houden wanneer ze ovuleren en er op gaan letten. Maar dan krijg je een self-forfilling prophecy. Dan ben je tijdens je ovulatie zo bezig met opletten of je vreemdgaat (woordkeus klopt niet, maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel), dat je meer met (denken aan) vreemdgaan bezig bent, dan normaal, dus dat beinvloed het vreemdgaan zelf weer.
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_38630142
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:20 schreef LadyXochi het volgende:
Ja, of niet
Ik denk niet dat iemand zich hierin zal herkennen. De meeste vrouwen weten niet eens wanneer ze ovuleren, behalve als ze zwanger proberen te raken. En juist in die periode wil een vrouw niet vreemd gaan, lijkt me, want dat verhoogt de kans dat ze huidige partner, die als het goed is stabieler is dan een one-night-stand of zo, haar verlaat.
Het schijnt paradoxaal zo te zijn dat vrouwen dan juist meer vreemdgaan als ze aan het proberen zijn een kindje te krijgen met hun stabiele vent. Dan wordt blijkbaar de drang om een geile dominante vent met een flinke bak zelfvertrouwen en gouden zaad het grootst. Niet voor niets zijn zoveel kinderen eigenlijk niet van hun 'vader'.
pi_38851334
Grappig.... Maar jouw laatste zin... Volgens mij is toch nog het gros van de kids van hun 'vader' , hoor...
Assumption is the mother of all fuckups.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')