Afzuigen is nog niet zo'n raar woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Rond amsterdam is 3 kwartier vertragingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:25 schreef Vrok het volgende:
Het is maar te hopen dat ik tussen alle sein- en wisselstoringen door nog op m'n werk aan kan komen vandaag.
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Mijn fiets doet het gewoon gelukkigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Fijn, dat is dan al gauw een uur extra voor de heenreis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef Vrok het volgende:
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?
Slijmballetjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
En het is nog serieus voor een echte 'entrepreneur' ook... en zit een prijs aan vast... best een prima vakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt wel leuk! Dat van die businessplannen uitwerken.Dat vond ik altijd de leukere dingen om te doen, lekker praktisch en theorie toepassen.
Ik doe niet aan hard feelingsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!quote:
Blegh! Wat irritant!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Vrok het volgende:
De NS zuigt ook momenteel. Ik geloof dat ik nu, 2 uur later, ergens in 't gooi zit.
Bij vrienden die hier ook waren kwamen ze om half 8 al aan de deur ipv tussen 8 en 10, dat had ik liever gehad...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Hoe ver ben jij in je studie Krnkje?
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blegh! Wat irritant!!
Ga je ooit nog op je plaats van bestemming aankomen? Of is het hopeloos vandaag?
I know! Arme Krnkjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Ik heb liever een afzuig mevrouw.quote:
* kres geeft de konijn van Isa een aai over zijn bolletjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hard feelingsMaar ik kan niet voor mijn konijn spreken...
Deze afzuigman mag lekker met roostertjes prutsenquote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Vrok het volgende:
[..]
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.
Lang leve de laptop!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
kan je je niet beheersen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
vervelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang leve de laptop!!!!
Ik doe het ook steevast, tijdens vergaderingen (die ik moet notuleren). Ach ja, ik kan gewoon twee dingen tegelijk. Wat is jou excuus DH?
Goed excuus!quote:
Schildklier en nierproblemen.quote:
Ja uiteraard bedoel ik dat! Heb het nog nooit gemaakt maar het lijkt me wel lekker. Op internet zijn wel 1000 verschillende recepten te vinden...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, neem aan dat ja baba ganoush bedoelt? Ik heb wel een lekker recept, maar niet zo bij de hand. Zit op m'n werk
Ik ga het vanmiddag maken! Zou heel fijn zijn als je tijd hebt straks !quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
Tezz ik heb wel een lekker recept maar sta letterlijk op t punt de deur uit te gaan, als je het straks nog nodig heb dan wil ik t met ale liefde even overtikken...
Thx! Ik zal straks vertellen of het gelukt is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef DarkElf het volgende:
baba ghanouj
6-8 personen, 2 aubergines (zo'n 650 gram) 3 el tahin, sap van 2 citroenen, 1 1/4-2 dl griekse yoghurt, 2 tenen knof fijngesneden, zout, 2 e; olijfolie, 2 el fijngesneden bladpeterselie.
aubergines rondom inprikken en dan in de oven 45-60 min op 240graden tot ze rimpelig en zacht zijn of onder de grill tot ze zwart geblakerd zijn. aubergines schillen (niet je handen branden) en leg t vruchtvlees in een zeef en druk er zoveel mogelijk vocht uit. als je een klein scheutje citroensap erbij doet gaat dat t verkleuren tegen.
klop in een kom de tahin met het citroensap en meng de yoghurt erdoor, auberginepuree, zout en knoflook toevoegen en goed mengen. (en op smaak brengen zoals je zelfs lekker vindt)
uitspreiden op schaal en garneren met olijfolie en de bladpeterselie.
Derde slachthuis links afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Runder afdeling?
Een leuke voor het topic 'dingen die je pas jaren later begrepen hebt', woehahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Wéér iemand die naar de runder afdeling wil
Knoflookje erbij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef Tezz het volgende:
Oh, ik heb een couscous salade gemaakt met: tomaatjes, courgette (aangefruit), gele paprika, lenteui, rucola, munt, bladpeterselie en feta. Met een dressing van citroensap en olijfolie. Is het dan klaar? Of moet er nog iets anders bij misschien??
Tezz heeft duidelijk nog nooit couscoussalade gemaakt.
Anniequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Het woord 'werktijdverkorting' is gevallen hier (en aangevraagd). Ik ben benieuwd wanneer ik weer kan solliciteren.
Een regeling waarbij het WW recht van je werknemers terug in het bedrijf vloeit om zo de loon van je werknemers te kunnen betalen. Het komt er op neer dat in een periode zoals dit (krisis enzo) je een flinke omzetdaling hebt en om een overbrugging naar een betere periode te kunnen maken heb je deze regeling. Alleen die betere periode is niet gegarandeerd hier omdat niemand weet hoe de autoindustrie het uithoud en deze regeling geld tot maximaal 24 weken. Het komt er op neer dat je dus eigenlijk tot Juli betaald wordt en dat alles dan beter moet zijn (dus: groei. Die er nu niet meer is).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap het niet? Wat is werktijdverkorting?
Ik denk er al over na. Ik heb twee potentiele aanbiedingen al op zak. Verder ben ik vrij breed opgeleid. Ik hoef niet perse voor de auto industrie te werken. Ook niet in de Embedded Systems. Ik kan ook gewoon als programmeur aan de slag en dat maakt het al weer veel kansrijker allemaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En: schrikken. Ga je nu vast beginnen met wat uitkijken naar een eventuele andere baan, of is je huidige werk zo leuk dat je daar uberhaupt nog niet over wilt denken?
Sollicitatieplicht heb je niet. En ja, dat is de bedoeling. Maar dan moet je over die periode wel weer voldoende opdrachten hebben en zoals het er nu uitziet hebben we die niet. Aangezien mijn contract verloopt net na die periode neem ik echt niet het onzekere en ga ik uiteindelijk toch gewoon solliciteren. Ik wil niet stil zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Anthrax, dan hoef je in principe toch juist niet te sollicteren? De bedoeling is toch dat men weer terug komt in het bedrijf na de werktijdverkorting?
Heel verstandig van je.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Sollicitatieplicht heb je niet. En ja, dat is de bedoeling. Maar dan moet je over die periode wel weer voldoende opdrachten hebben en zoals het er nu uitziet hebben we die niet. Aangezien mijn contract verloopt net na die periode neem ik echt niet het onzekere en ga ik uiteindelijk toch gewoon solliciteren. Ik wil niet stil zitten.
wel ontzettend klote allemaal maar voor jezelf kiezen is natuurlijk het beste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen idee of het contract verlengd gaat worden of niet. Maar ik kies voor mezelf. Als ik vind dat het hier geen toekomst meer heeft voor mij, dan ga ik solliciteren. Jammer voor dit bedrijf. Ik heb het verder prima naar mijn zin.
Ik ben maar voor de zekerheid vroeg vertrokken. Geen zin om pas na 8en ofzo thuis te komen. Bovendien zit m'n vriendin nu bij mij thuis, dus zou dat ook sneu voor haar zijn.quote:
wel fijn zo'n goeie opsteker dan met je cijferquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ook best verbaasd, ben wel erg blij want dit is wel waar ik mee verder zou willen, vandaag nog in oostvaarderskliniek geweest in almere, was erg interessant
Koppie thee en lekker slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mn hoofdpff echt wordt de laatste dagen niet goed van mn lichaam zo moe en koppijn etc
O heerlijk toch Isa?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt niet goed, Anthraxx en zo jammer omdat je het er wel heel erg leuk vindt. Maar je weet toch nog niets, dus misschien willen ze jou helemaal niet kwijt?
MeMo, wat een supercijfer! Maar kan me ook voorstellen dat je makkelijker studeert op iets wat je heel interessant vindtJammer dat je je nog zo gaar voelt en een beetje kwakkelt
Lein geniet van je weekend(de rest ook trouwens
)
Ik heb een heerlijke soep gemaakt met broccoli, kipfilet, champignons, tauge en bosui(eerst lekker laten trekken met veel gember en citroen, lekker fris!) En ik heb voor het eerst in tijden helemaal niets te doen in het weekend
Geen date, geen bezoek, geen afspraken, geen werk.... raar eigenlijk.
chick flickquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik weet het niet, het is een beetje raarMaar ik ga denk ik morgen lekker eerst sporten, dan schoonmaken en dan 's avonds lekker koken en een film kijken
Ik vind stiekem bijna niets zo leuk als voor mezelf koken. Gewoon om half tien eten als je dat wilt, veel te veel wijn tijdens de voorbereiding, ondertussen de muziek hard en denken dat je echt heus wel de flamenco in je lijf hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik weet het niet, het is een beetje raarMaar ik ga denk ik morgen lekker eerst sporten, dan schoonmaken en dan 's avonds lekker koken en een film kijken
Yayquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef Isabeau het volgende:
O, en ik heb die Groningse buffelmozarella op de markt in Groningen gekocht. Dáár heb ik enorm veel zin in!
Lekker hoor! (de mozzarella dus. Van Luigi weet ik het nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, volgens mij stond hij zelf achter het kraampjeLuigi dus.
Gebakken mozzarella, ik hoor graag hoe dat is, mocht je het gaan maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, sowieso dit weekend nog een pizza waar wel een paar plakjes op kunnen en verder weet ik het nog niet. Misschien gebakken mozarella maken.
Dat is inderdaad wat ik ook denk. Of heb je daar al zekerheid over Anthraxx?quote:En Annie, is het dan niet te voorbarig om al weg te gaan of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ik kan het beter een keer irl uitleggen. Het is allemaal vaag, complex en ik zie persoonlijk geen verbetering het komende jaar voor ze. Ik heb nog niets concreets besloten, maar speel wel met wat gedachtes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, sowieso dit weekend nog een pizza waar wel een paar plakjes op kunnen en verder weet ik het nog niet. Misschien gebakken mozarella maken.
En Annie, is het dan niet te voorbarig om al weg te gaan of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ik ben idd de laatste die is binnengekomen en de enige met een jaarcontract.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Je bent dus bang dat ze jou niet kunnen aanhouden. Was je ook de laatste die werd aangenomen, Annie?
Mijn pa heeft een keer de ene baan voor de ander ingeruild omdat er geruchten waren dat er veel ontslagen zouden vallen. Eigenlijk is hij daar iets op achteruit gegaan, maar hij wist zo zeker dat hij nog steeds werk had. Bleek later dat er idd veel ontslagen vielen, alleen zou hij sowieso niet zijn ontslagen. Tsja.
Nou, uurtje of kwart voor 8 was het geloof ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
Fajita-timeEten jullie ook altijd laat op vrijdag?
Hee, heb je het geprobeerd? Ik heb het dus nog nooit zelf gemaakt. Lekker romig wel, vond ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, uurtje of kwart voor 8 was het geloof ik.
En de combinatie gebakken tomaten met basilicum en feta was idd geweldig lekker!![]()
Prut van je werk Annie. Maar dan nog steeds weet je wel heel erg goed dat jij zo een andere baan hebt.
Nee maar voor jou is het niet laat tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
Fajita-timeEten jullie ook altijd laat op vrijdag?
Daarnet op! Was echt erg lekker!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, heb je het geprobeerd? Ik heb het dus nog nooit zelf gemaakt. Lekker romig wel, vond ik.
Hmm. inspiratie voor zondag
mag ze al vriendjes over de vloer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Het was de loverboycat van Xena, tegenwoordig neemt ze hem dus ook al snachts mee naar huis![]()
eerst PF maar even afwachten en anders even kijken wate r te regelen valtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
PF hoefde hem niet dacht ik
27 cm mini-teeveetje toen er net kleuren bestondenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en zn oude tv? *hint hint* die van mij stinkt atm naar oververhitting / verbranding![]()
die houdt t niet lang meer vol
![]()
Hey wijffie!quote:
Ik heb helaas niks voor je. Ben trotse bezitter van één kleine klotetvquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zoek toch wel iets groters dan dat ik nu heb/had das 37cm
Heel erg goed, tnxquote:
Ja maar jij kijkt vanalles via inet of dvd's via de comp.... dan win ik het, want ik heb helemaal geen inetquote:
Hoe is Milou eigenlijk uiteindelijk opgeknapt na de amandelknipsessie? Heeft het echt verbetering opgeleverd?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
En verder dan dvdtjes van DORA, ome Willem, Knofje, K3, Pippie Langkous en Ernst&Bobbie kom ik ook niet
Naar mijn idee is het echt wel verbeterd, in de zin van: Ik geef ex een gezonde Milou mee en ik krijg een week later een Milou met groene monsters uit haar neus en rochelende ademhaling terugquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is Milou eigenlijk uiteindelijk opgeknapt na de amandelknipsessie? Heeft het echt verbetering opgeleverd?
http://www.vhlweb.nl/site/main.php?item1=leiden%20zuid-west&item2=ouderraadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Borisz![]()
Ohh ik moet morgen een mailtje maken van max 100 woorden voor de ouderraad om mijzelf voor te stellen en mijn motivatie waarom ik erbij wil.
Jullie weten hoe kort van stof ik ben als ik iets wil vertellen
Deze zin van 1 van de ouders moet er natuurlijk absoluut in: Als christen is Jezus de belangrijkste persoon in mijn leven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.vhlweb.nl/site/main.php?item1=leiden%20zuid-west&item2=ouderraad
Heb je wat mogelijke argumenten![]()
.
Oh wacht het is een iet wat Christelijke school, niet echt geletquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze zin van 1 van de ouders moet er natuurlijk absoluut in: Als christen is Jezus de belangrijkste persoon in mijn leven.
Sorry CF weet dat je gelovig bent (ik ook en ben tegenwoordig heel erg zoekende naar wat en hoe, maar van dat soort uitspraken krijg ik jeuk)
Ik? Of die ene ouder die dat schreef? of de hele link van boriszquote:
Ik kan wel vind ik, maar de dokters vinden het niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh lees net dat je ff niet meer aan het werk kan Golfer
Beter daar even naar luisteren toch, je bent toch ook pas net met mediicijnen begonnen? Of waren die daar niet voor?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan wel vind ik, maar de dokters vinden het niet zo'n goed idee.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef golfer het volgende:
Ik kan wel vind ik, maar de dokters vrouw vind het niet zo'n goed idee.
Die ouder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik? Of die ene ouder die dat schreef? of de hele link van borisz![]()
Morgen als in zondagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten Borisz en veel plezier morgen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen als in zondag, het is inmiddels zaterdag
.
Kleine tik van mij om als het 0.00 is geweest direct over te schakelen op de volgende dag.
Kopen?quote:
ze kookt wel lekker eej? wieveel kamelen en schjaapjes moet je ervoor hebben?quote:
* Bluezz zit in het hoekje van de kamer en knippert onschuldig met haar ogen vanachter haar kijkgaatje in de burka, en wacht af wat de gek er voor geeftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
ze kookt wel lekker eej? wieveel kamelen en schjaapjes moet je ervoor hebben?![]()
geiten wil ik ook voor de schjeitekaasch
Ik ruil haar voor 2 kamelen en een maagd in.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
ze kookt wel lekker eej? wieveel kamelen en schjaapjes moet je ervoor hebben?![]()
geiten wil ik ook voor de schjeitekaasch
2 kamelen en een geit...then we have a dealquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ruil haar voor 2 kamelen en een maagd in.
die zijn vast niet meer op FGok! te vinden, die maagden
je knippert met je ogen? damzz dat zijn weer wat stokslagen extraquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz zit in het hoekje van de kamer en knippert onschuldig met haar ogen vanachter haar kijkgaatje in de burka, en wacht af wat de gek er voor geeft
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:14 schreef Sunnythesun het volgende:hier is het nog maar kwart over 1!! In welke tijdzone woon je MK??
trusten B en Gquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik duik ook maar achter mijn schaapjeaan.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een kwartier later is het dan toch half 2 en ga ik slapen!
Hey Sunny
Ha! moggùhquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat Golfer nog niet over Girls and their toys begonnen is![]()
morguh!
Maar een grote tv en andere boy-toys zijn wel tofquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:17 schreef Den_Haag het volgende:
Jij was niet de enige die er over begon
Mijn slakje ligt ook nog heerlijk te slapen, ik ga lekker alleen de stad in paar dingen kopen en lekker op mijn gemakkie winkelen. Dat doe ik nooit met een golferquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Succes Krnkje!
Iedereen voor de rest nog in coma ofzo![]()
Zo even douchen maar, hopelijk over een uur richting stad maar dat ligt vooral aan hoe vlot mijn 2 slakken zijn
Whoa, die zijn tof! Ik moet toch nog een broodrooster!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk ding
Een neefje van ons heeft gewerkt bij www.logotoaster.nl vond ik ook al zo'n grappig concept.
Arty speelt het ook al sinds zijn jeugd. Met een vriend en diens vader. Ik heb me er zelf eigenlijk nooit in verdiept!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Dude, magic spelenDie site is ook nog steeds zo spannend.
Mijn zonen hebben dat een tijdje gedaan toen ze wat jonger waren, in een hele spannende speelkelder aan een uteregse grag met een heleboel vrienden.
Géén nieuwe winterjas gevondenik weet het, het is niet het seizoen ervoor, maar mijn leuke nieuwe is al na een paar maanden dragen zo lelijk geworden
Alles blijft eraan hangen en de vulling komt eruit
![]()
JA! En dan vooral dat er nu allemaal van die fladderjurkjes in de winkels hangen, terwijl ik echt heel erg in de mood ben voor wollen truienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Balen van de jas. Ik vind dat ook altijd zo onhandig, dat winkels op een seizoen voorlopen met hun collectie. Ik denk er altijd te laat aan dat ik nog iets voor de winter of juist zomer moet.
Wat is de ZA ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
JA! En dan vooral dat er nu allemaal van die fladderjurkjes in de winkels hangen, terwijl ik echt heel erg in de mood ben voor wollen truien
Ik heb al wel veel toffe nieuwe zomerkleren gekocht in ZA in de uitverkoopBest een raar idee.
Bluezz, wat voor soort jas zoek je? Wol? Of iets sportiefs?
Pas ik toch nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, klinkt bijna als een oude jas van mij, die ik in de berging heb liggen. Zal ik 'n foto voor je maken? Die is nog gewoon goed. Er is een naadje los en ik vind mijn leren jasje leuker
Volgens mij is het mt 42 ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas ik toch niet
Ik heb ook nog een leren jas, maar die is pas lekker bij 10 graden en hoger anders echt nog te koud.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Lein heeft een fiets zonder zaaaadel
Koop meteen een bril erbij want als je op een 32" scherm nóg niet ziet dat je niet onder je eigen naam post lijkt het me onverantwoord om nog aan het verkeer deel te nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Nee? Ik heb nu een fiets met een mannen-zadel. En ik heb een nieuw zadel. Voor onder mijn bredere bekken. Dus niet dikkere kont
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
Koop meteen een bril erbij want als je op een 32" scherm nóg niet ziet dat je niet onder je eigen naam post lijkt het me onverantwoord om nog aan het verkeer deel te nemen
Lulletjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Koop meteen een bril erbij want als je op een 32" scherm nóg niet ziet dat je niet onder je eigen naam post lijkt het me onverantwoord om nog aan het verkeer deel te nemen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O jongens, ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is hier echt een beetje voorjaarderig buiten.Het is nog licht, de lucht is rozig, er kwetteren vogeltjes. Zou het dan toch langzaamaan....?
Betekent dat dat je afweersysteem er niet op vooruit is gegaan, of juist wel (koorts is immers afweer)?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:51 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maar een een grogje maken..
maar tis wel annoying hoor, ben opeens zo vatbaar voor gammelheid maar vooral koorts (en soms ineens hele hoge) sinds een half jaar..
maar goed... tis ff niet anders.
Lente is niet leuk?quote:
Bah.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O jongens, ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is hier echt een beetje voorjaarderig buiten.Het is nog licht, de lucht is rozig, er kwetteren vogeltjes. Zou het dan toch langzaamaan....?
geen idee hoe zoiets werkt , heb wel steeds afwijkende bloedwaardes waar een dokter nu naar kijkt dus ik moet t nog eens zien..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Betekent dat dat je afweersysteem er niet op vooruit is gegaan, of juist wel (koorts is immers afweer)?
Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee hoe zoiets werkt , heb wel steeds afwijkende bloedwaardes waar een dokter nu naar kijkt dus ik moet t nog eens zien..
Ja hoor es, dat hebben we gehad, de ijspret, de echte winter, sneeuw en ijzel. Een oude mannen-hand is niet gauw gevuld hè?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bah.
Ik wil dat het echt winter wordt, met sneeuw enzo en een Elfstedentocht.
Hm, ik vind vrouwenbenen er doorgaans in de winter mooier uitzien met nylon.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lente is niet leuk?
Rokjes!
Met stipjes!
Of zonder!
Gewoon effen. Als jij dat beter vindt.
yep. gelukig nies enzo ik niet... dat scheelt weerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid dan.
Zo naar als je maar loopt te kwakkelen van de ene griep naar de volgende.
Nog knap wanneer meiden in de winter een rokje en een paar nylons aan doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ik vind vrouwenbenen er doorgaans in de winter mooier uitzien met nylon.
Voel je je ook in je hoofd lamlendig, of is het puur lichamelijk?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep. gelukig nies enzo ik niet... dat scheelt weertis gewoon gammel en ineens koorts...
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is NU belachelijk veel indiaas eten aan het bestellen.![]()
![]()
In juli.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe laat werden we ook alweer verwacht?
beterschap DEquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog knap wanneer meiden in de winter een rokje en een paar nylons aan doen.
Ik vind dat echt veeeel te koud!
Dat is juist iets voor het veurjaar heur. Als het nog zo snel afkoelt, waneer het gaat schemeren.
Jij snapt ´tquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:02 schreef DarkElf het volgende:
gewoon bikkelen dude, dus nylons aan en een rokje, dan trek je er maar een lange jas bij aan en laarzen tot onder de knie
Ha! Dikke maillots en panty's FTW!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog knap wanneer meiden in de winter een rokje en een paar nylons aan doen.
Ik vind dat echt veeeel te koud!
Dat is juist iets voor het veurjaar heur. Als het nog zo snel afkoelt, waneer het gaat schemeren.
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak me zorgjes om die stomme overstromingen in Queensland![]()
Hij is toch Hollander, die zijn goed met waters.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Voorjaar is vooral niezen, maar dat neem ik voor lief met een pilletje
Ik maak me zorgjes om die stomme overstromingen in Queensland![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou vanmiddag: lekker toetje eten, mama.
Ik: nee vanavond na het eten krijg je een toetje
Milou: neehee, Milou lekker toetje eten
Ik: neeheeee vanavond en nu niet meer zeuren!
Zijn net klaar met eten, dus wil haar toetje pakken uit de koelkast.... verdwenen![]()
Ik: Milou? Had jij vanochtend je toetje stiekum gegeten?
Milou: Jahaaa... was lekker mammie![]()
Met eten bedoelde ze dus gegeten
hihi, milou begint steeds meer op mans op jonge leeftijd te lijken... alleen mijn ouders vatte het nooit zo sportief op als jij MK!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou vanmiddag: lekker toetje eten, mama.
Ik: nee vanavond na het eten krijg je een toetje
Milou: neehee, Milou lekker toetje eten
Ik: neeheeee vanavond en nu niet meer zeuren!
Zijn net klaar met eten, dus wil haar toetje pakken uit de koelkast.... verdwenen![]()
Ik: Milou? Had jij vanochtend je toetje stiekum gegeten?
Milou: Jahaaa... was lekker mammie![]()
Met eten bedoelde ze dus gegeten
Ja, het is alleen nu wel heel extreem.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen.![]()
Het is daar wel elk jaar rond deze tijd mis, geloof ik, maar toch.
Ik stuur Alex wel ff langs, is ie daar niet in de buurt nu of zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is toch Hollander, die zijn goed met waters.![]()
![]()
Ik heb mijn kids ooit één keer de toetjes gegeven vóór het warme eten, omdat ik het gezeur zo zat was (2 happen van het warm eten maar wel het liefst 3 bakken vla of zo) Ze vonden het heel raar en zaten met lange tanden te eten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:02 schreef cybermans het volgende:
hihi, milou begint steeds meer op mans op jonge leeftijd te lijken... alleen mijn ouders vatte het nooit zo sportief op als jij MK!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn kids ooit één keer de toetjes gegeven vóór het warme eten, omdat ik het gezeur zo zat was (2 happen van het warm eten maar wel het liefst 3 bakken vla of zo) Ze vonden het heel raar en zaten met lange tanden te eten.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002810931/index.htmlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:04 schreef cybermans het volgende:
Vandaag even de afleveringen van Wie is de chef van deze week zitten terugkijken. In de aflevering dat Gigi moet koken showt ze de kookbijbel Larousse Gastronomique. Even op bol opgezocht en lijkt mij bijzonder nuttig maar de aanschaf prijs van 110 euri doet me toch even om ervaringen vragen.
ja hoor. Onkruid enzo...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Met mij gaat het goed hoordaar ook?
Vreemde, maar mooie film.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:35 schreef golfer het volgende:
We gaan even kijken of de film op Ned2 iets voor ons is.
Meepinktquote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef golfer het volgende:
Vreemde, maar mooie film.
*traantje wegpinkt*
Is dat dat meisje dat haar oud schoolvriendje terugziet en dan haar eigen gezin voor hem in de steek laat en hij laat zijn gezin voor haar in de steek? De ex van één van beide wilde de uitzending nog tegenhouden en dat begrijp ik welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Net Mooiste meisje van de klas weer eens gezien. Was ik vorig seizoen zot op.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8829936&md5=aeed4b98e40a1376f3f2c5fcf9a8f7ae
Wel schrijnend, dat laatste verhaal met Diana uit Volendam.
Dat was in de Vlaamse versie, las ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat dat meisje dat haar oud schoolvriendje terugziet en dan haar eigen gezin voor hem in de steek laat en hij laat zijn gezin voor haar in de steek? De ex van één van beide wilde de uitzending nog tegenhouden en dat begrijp ik wel
Ja, ´t is hier ook een beetje haarquote:Op zondag 8 februari 2009 10:09 schreef k_man het volgende:
Het is hier haar weer. Regen en zon wisselen elkaar om de vijf minuten af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |