Afzuigen is nog niet zo'n raar woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Rond amsterdam is 3 kwartier vertragingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:25 schreef Vrok het volgende:
Het is maar te hopen dat ik tussen alle sein- en wisselstoringen door nog op m'n werk aan kan komen vandaag.
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Mijn fiets doet het gewoon gelukkigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Fijn, dat is dan al gauw een uur extra voor de heenreis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef Vrok het volgende:
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?
Slijmballetjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
En het is nog serieus voor een echte 'entrepreneur' ook... en zit een prijs aan vast... best een prima vakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt wel leuk! Dat van die businessplannen uitwerken.Dat vond ik altijd de leukere dingen om te doen, lekker praktisch en theorie toepassen.
Ik doe niet aan hard feelingsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!quote:
Blegh! Wat irritant!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Vrok het volgende:
De NS zuigt ook momenteel. Ik geloof dat ik nu, 2 uur later, ergens in 't gooi zit.
Bij vrienden die hier ook waren kwamen ze om half 8 al aan de deur ipv tussen 8 en 10, dat had ik liever gehad...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Hoe ver ben jij in je studie Krnkje?
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blegh! Wat irritant!!
Ga je ooit nog op je plaats van bestemming aankomen? Of is het hopeloos vandaag?
I know! Arme Krnkjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Ik heb liever een afzuig mevrouw.quote:
* kres geeft de konijn van Isa een aai over zijn bolletjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hard feelingsMaar ik kan niet voor mijn konijn spreken...
Deze afzuigman mag lekker met roostertjes prutsenquote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Vrok het volgende:
[..]
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.
Lang leve de laptop!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
kan je je niet beheersen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
vervelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang leve de laptop!!!!
Ik doe het ook steevast, tijdens vergaderingen (die ik moet notuleren). Ach ja, ik kan gewoon twee dingen tegelijk. Wat is jou excuus DH?
Goed excuus!quote:
Schildklier en nierproblemen.quote:
Ja uiteraard bedoel ik dat! Heb het nog nooit gemaakt maar het lijkt me wel lekker. Op internet zijn wel 1000 verschillende recepten te vinden...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, neem aan dat ja baba ganoush bedoelt? Ik heb wel een lekker recept, maar niet zo bij de hand. Zit op m'n werk
Ik ga het vanmiddag maken! Zou heel fijn zijn als je tijd hebt straks !quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
Tezz ik heb wel een lekker recept maar sta letterlijk op t punt de deur uit te gaan, als je het straks nog nodig heb dan wil ik t met ale liefde even overtikken...
Thx! Ik zal straks vertellen of het gelukt is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef DarkElf het volgende:
baba ghanouj
6-8 personen, 2 aubergines (zo'n 650 gram) 3 el tahin, sap van 2 citroenen, 1 1/4-2 dl griekse yoghurt, 2 tenen knof fijngesneden, zout, 2 e; olijfolie, 2 el fijngesneden bladpeterselie.
aubergines rondom inprikken en dan in de oven 45-60 min op 240graden tot ze rimpelig en zacht zijn of onder de grill tot ze zwart geblakerd zijn. aubergines schillen (niet je handen branden) en leg t vruchtvlees in een zeef en druk er zoveel mogelijk vocht uit. als je een klein scheutje citroensap erbij doet gaat dat t verkleuren tegen.
klop in een kom de tahin met het citroensap en meng de yoghurt erdoor, auberginepuree, zout en knoflook toevoegen en goed mengen. (en op smaak brengen zoals je zelfs lekker vindt)
uitspreiden op schaal en garneren met olijfolie en de bladpeterselie.
Derde slachthuis links afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Runder afdeling?
Een leuke voor het topic 'dingen die je pas jaren later begrepen hebt', woehahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Wéér iemand die naar de runder afdeling wil
Knoflookje erbij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef Tezz het volgende:
Oh, ik heb een couscous salade gemaakt met: tomaatjes, courgette (aangefruit), gele paprika, lenteui, rucola, munt, bladpeterselie en feta. Met een dressing van citroensap en olijfolie. Is het dan klaar? Of moet er nog iets anders bij misschien??
Tezz heeft duidelijk nog nooit couscoussalade gemaakt.
Anniequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
Het woord 'werktijdverkorting' is gevallen hier (en aangevraagd). Ik ben benieuwd wanneer ik weer kan solliciteren.
Een regeling waarbij het WW recht van je werknemers terug in het bedrijf vloeit om zo de loon van je werknemers te kunnen betalen. Het komt er op neer dat in een periode zoals dit (krisis enzo) je een flinke omzetdaling hebt en om een overbrugging naar een betere periode te kunnen maken heb je deze regeling. Alleen die betere periode is niet gegarandeerd hier omdat niemand weet hoe de autoindustrie het uithoud en deze regeling geld tot maximaal 24 weken. Het komt er op neer dat je dus eigenlijk tot Juli betaald wordt en dat alles dan beter moet zijn (dus: groei. Die er nu niet meer is).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snap het niet? Wat is werktijdverkorting?
Ik denk er al over na. Ik heb twee potentiele aanbiedingen al op zak. Verder ben ik vrij breed opgeleid. Ik hoef niet perse voor de auto industrie te werken. Ook niet in de Embedded Systems. Ik kan ook gewoon als programmeur aan de slag en dat maakt het al weer veel kansrijker allemaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En: schrikken. Ga je nu vast beginnen met wat uitkijken naar een eventuele andere baan, of is je huidige werk zo leuk dat je daar uberhaupt nog niet over wilt denken?
Sollicitatieplicht heb je niet. En ja, dat is de bedoeling. Maar dan moet je over die periode wel weer voldoende opdrachten hebben en zoals het er nu uitziet hebben we die niet. Aangezien mijn contract verloopt net na die periode neem ik echt niet het onzekere en ga ik uiteindelijk toch gewoon solliciteren. Ik wil niet stil zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Anthrax, dan hoef je in principe toch juist niet te sollicteren? De bedoeling is toch dat men weer terug komt in het bedrijf na de werktijdverkorting?
Heel verstandig van je.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Sollicitatieplicht heb je niet. En ja, dat is de bedoeling. Maar dan moet je over die periode wel weer voldoende opdrachten hebben en zoals het er nu uitziet hebben we die niet. Aangezien mijn contract verloopt net na die periode neem ik echt niet het onzekere en ga ik uiteindelijk toch gewoon solliciteren. Ik wil niet stil zitten.
wel ontzettend klote allemaal maar voor jezelf kiezen is natuurlijk het beste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen idee of het contract verlengd gaat worden of niet. Maar ik kies voor mezelf. Als ik vind dat het hier geen toekomst meer heeft voor mij, dan ga ik solliciteren. Jammer voor dit bedrijf. Ik heb het verder prima naar mijn zin.
Ik ben maar voor de zekerheid vroeg vertrokken. Geen zin om pas na 8en ofzo thuis te komen. Bovendien zit m'n vriendin nu bij mij thuis, dus zou dat ook sneu voor haar zijn.quote:
wel fijn zo'n goeie opsteker dan met je cijferquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ook best verbaasd, ben wel erg blij want dit is wel waar ik mee verder zou willen, vandaag nog in oostvaarderskliniek geweest in almere, was erg interessant
Koppie thee en lekker slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mn hoofdpff echt wordt de laatste dagen niet goed van mn lichaam zo moe en koppijn etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |