Afzuigen is nog niet zo'n raar woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Rond amsterdam is 3 kwartier vertragingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:25 schreef Vrok het volgende:
Het is maar te hopen dat ik tussen alle sein- en wisselstoringen door nog op m'n werk aan kan komen vandaag.
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:31 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt mzzl dat ik dit op mijn werk kan openen
Alle rare woorden worden geblocked hier
Mijn fiets doet het gewoon gelukkigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Fijn, dat is dan al gauw een uur extra voor de heenreis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rond amsterdam is 3 kwartier vertraging
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef Vrok het volgende:
Hoezo? Afzuigen is toch een doodnormaal woord?
Slijmballetjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
En het is nog serieus voor een echte 'entrepreneur' ook... en zit een prijs aan vast... best een prima vakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt wel leuk! Dat van die businessplannen uitwerken.Dat vond ik altijd de leukere dingen om te doen, lekker praktisch en theorie toepassen.
Ik doe niet aan hard feelingsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:38 schreef kres het volgende:
Isa ik bedoelde het lief....
Vraag me niet waarom maar ik vind jou wel een type die voor een konijn gaat...![]()
No hard feelings ?
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!quote:
Blegh! Wat irritant!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Vrok het volgende:
De NS zuigt ook momenteel. Ik geloof dat ik nu, 2 uur later, ergens in 't gooi zit.
Bij vrienden die hier ook waren kwamen ze om half 8 al aan de deur ipv tussen 8 en 10, dat had ik liever gehad...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Hoe ver ben jij in je studie Krnkje?
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blegh! Wat irritant!!
Ga je ooit nog op je plaats van bestemming aankomen? Of is het hopeloos vandaag?
I know! Arme Krnkjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten op mensen! Vooral ook omdat je amper naar de wc durft te gaan, want juist dan staan ze voor de deur!
Ik heb liever een afzuig mevrouw.quote:
* kres geeft de konijn van Isa een aai over zijn bolletjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hard feelingsMaar ik kan niet voor mijn konijn spreken...
Deze afzuigman mag lekker met roostertjes prutsenquote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Vrok het volgende:
[..]
ja en ja. Ik hoop maar gewoon dat dit vanmiddag is opgelost.
Lang leve de laptop!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
kan je je niet beheersen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
oh oh, internet tijdens een vergadering
vervelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang leve de laptop!!!!
Ik doe het ook steevast, tijdens vergaderingen (die ik moet notuleren). Ach ja, ik kan gewoon twee dingen tegelijk. Wat is jou excuus DH?
Goed excuus!quote:
Schildklier en nierproblemen.quote:
Ja uiteraard bedoel ik dat! Heb het nog nooit gemaakt maar het lijkt me wel lekker. Op internet zijn wel 1000 verschillende recepten te vinden...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, neem aan dat ja baba ganoush bedoelt? Ik heb wel een lekker recept, maar niet zo bij de hand. Zit op m'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |