abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:29:44 #1
80089 kres
Komt goed...
pi_65754252
Daar gaan we dan....

STEER ???
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_65754280
Steer is met stip(jes) bezig aan het studeren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:31:20 #3
80089 kres
Komt goed...
pi_65754281
Oh jee Steer met een kleine letter...

Isa kan jij het ff fixen ?

Bedankt
pi_65754328
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef golfer het volgende:
Steer is met stip(jes) bezig aan het studeren?
Dan kan hij zich toch nog wel eens melden
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:34:04 #5
80089 kres
Komt goed...
pi_65754344
Ik ga nu echt naar mijn bedje...

En dat meen ik..... (denk ik)

Voor de 4e keer:

Tot morgen/straks...

Bye bye

donderdag 5 februari 2009 @ 01:36:36 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65754402
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef kres het volgende:
Oh jee Steer met een kleine letter...

Isa kan jij het ff fixen ?

Bedankt
done
dan wel niet door Isa maar dat moet geen probleem zijn dacht ik zo
Truste
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65754408
Trusteh, kres.
Slaap lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65754553
* golfer gaat trouwens ook maar weer eens z'n mandje opzoeken en slapen.

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 05:51:50 #9
80089 kres
Komt goed...
pi_65755939
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]

done
dan wel niet door Isa maar dat moet geen probleem zijn dacht ik zo
Truste
Je bent een schat...

Bedankt...

Good morning to you all......
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:29:52 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65756234
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 05:51 schreef kres het volgende:

[..]

Je bent een schat...

Bedankt...

Good morning to you all......
Mogguh Kres mn kind, hoe heb je geslapen?
pi_65756758
Goedemorgen, lekker gedoucht en nu eventjes niks doen achter een pc hier. En niet tegen mij praten als ik er niet ben Maar ik lees het dus wel terug

Ben ik een beetje op de hoogte als ik heb begrepen dat Leintjeuh zwanger is, kres een zwangere garnaal heeft en papa wordt, kres tevens naar de rijsttafelmeet komt, Bluezz er leuk uitziet en leuke mokken heeft, Liejannuh zich aanstelt over haar vetrolletje (zie je wel dat al die spiegels niet goed zijn) en door heeft dat ze best veel kcal mag eten op een dag en er waren nog een paar dingen waar ik op wilde reageren, maar dat ben ik vergeten O ja, circus zonder wilde beesten is okay PF's liftplafond is apart, golfer heeft levertjes gemaakt maar ik weet niet meer van welk beest en ik heb niet gelezen of onthouden hoe Liejannuh de knolselderijpuree nou vond en Bluezz d'r koppie leeg heeft gemaakt door keukenkastjes op te ruimen. O ja, Nynke en Sunny zijn allebei gevallen! Vervelend en kusje tegen de pijn. * Isabeau blaast een handkusje

Als dingen niet klopen: mea culpa ik lees selectief.

En sporten ging gisteren niet zo lekker. Krachttraining ging prima, maar het hardlopen heb ik overgeslagen. Dat doe ik vanavond nog. De weegschaal in de sportschool was wederom lief, en mijn vetpercentage was ook weer omlaag. Ook leuk om uit te rekenen hoeveel kg vet er af is Op naar het getal van vorig jaar februari (duurt nog wel een jaartje in dit tempo )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:32:39 #12
80089 kres
Komt goed...
pi_65756764
Op mijn linker zij.. afgewisseld met een wc bezoek en een glasje water...
En jij dan?

Waarom noemt iedereen mij nou een kind... ?
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:36:23 #13
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65756824
Dat klinkt blij Isa en daar ben ik blij om. Ik ben ook blij dat ik m'n laptop weer terug heb en dat alles het weer doet en dat ik vriendinnetje straks weer zie en eh ik ben gewoon blij.
pi_65756863
Blij dat je blij bent, Vork Ik zie graag de mensen waar ik om geef in blije toestand
Al heb ik die mensen al veel te lang niet gezien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:39:26 #15
80089 kres
Komt goed...
pi_65756868
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, lekker gedoucht en nu eventjes niks doen achter een pc hier. En niet tegen mij praten als ik er niet ben Maar ik lees het dus wel terug

Ben ik een beetje op de hoogte als ik heb begrepen dat Leintjeuh zwanger is, kres een zwangere garnaal heeft en papa wordt, kres tevens naar de rijsttafelmeet komt, Bluezz er leuk uitziet en leuke mokken heeft, Liejannuh zich aanstelt over haar vetrolletje (zie je wel dat al die spiegels niet goed zijn) en door heeft dat ze best veel kcal mag eten op een dag en er waren nog een paar dingen waar ik op wilde reageren, maar dat ben ik vergeten O ja, circus zonder wilde beesten is okay PF's liftplafond is apart, golfer heeft levertjes gemaakt maar ik weet niet meer van welk beest en ik heb niet gelezen of onthouden hoe Liejannuh de knolselderijpuree nou vond en Bluezz d'r koppie leeg heeft gemaakt door keukenkastjes op te ruimen. O ja, Nynke en Sunny zijn allebei gevallen! Vervelend en kusje tegen de pijn. * Isabeau blaast een handkusje

Als dingen niet klopen: mea culpa ik lees selectief.

En sporten ging gisteren niet zo lekker. Krachttraining ging prima, maar het hardlopen heb ik overgeslagen. Dat doe ik vanavond nog. De weegschaal in de sportschool was wederom lief, en mijn vetpercentage was ook weer omlaag. Ook leuk om uit te rekenen hoeveel kg vet er af is Op naar het getal van vorig jaar februari (duurt nog wel een jaartje in dit tempo )
Klopt niet helemaal maar wel aardig op de hoogte...
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:44:43 #16
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65756945
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Blij dat je blij bent, Vork Ik zie graag de mensen waar ik om geef in blije toestand
Al heb ik die mensen al veel te lang niet gezien
Ja, wanneer heb je tijd?
pi_65757205
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Beter rustig en het eraf houden dan snel en daarna weer aankomen. Dat weet je zelf ook.

En de knolselderijpuree is wel te eten. Als je eenmaal aan de smaak gewend bent.
Ik sta niet te juichen bij het idee om het vanavond weer te eten, maar ik doe het wel.

Het is hier trouwens zulk prutweer dat ik na anderhalve straat fietsen ben omgekeerd, me heb gedoucht en met de auto naar mijn werk ben gegaan. Best erg!
pi_65757209
Goedmorgen!

Isa bedankt voor de samenvatting, Leintjeuh zwanger? Gefeliciteerd dan, maar misschien is dat wel het stuk dat niet klopt.

Zo, bijna weekend. ik ben er klaar voor
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:03:55 #19
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65757288
Als knolselderijpuree smaakt zoals het klinkt, nou laat dan maar zitten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 februari 2009 @ 09:06:54 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65757349
Steer is bij Dirk .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65757367
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef Vrok het volgende:
Als knolselderijpuree smaakt zoals het klinkt, nou laat dan maar zitten.
Nou, het is niet vies ofzo. En met een flinke schep creme fraiche en wat peper is het ook best goed te eten. Het is alleen de smaak die voor mij heel erg vreemd is.
Maar afijn, ik had veel gemaakt, dus ik eet het vanavond weer en dan laat ik wel weten wat ik er vnav on van vond.
pi_65757424
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedmorgen!

Isa bedankt voor de samenvatting, Leintjeuh zwanger? Gefeliciteerd dan, maar misschien is dat wel het stuk dat niet klopt.

Zo, bijna weekend. ik ben er klaar voor
Een oudje bij Lein's werk dacht dat ze zwanger was maar die lieve mensjes zijn een ietsiepietsie niet bij de tijd.

Liejannuh: Nou ja, ik vind het helemaal niet raar als je de auto pakt, want om nou drijfnat en verkleumd op je werk aan te komen lijkt me ook niet handig. Ik heb trouwens thuis nog wel een lekker recept ,met knolselderij, maar dat is incl aardappelen en gehakt.

Vork, ik heb deze week tijd, t/m maandag
pi_65757682
Mooie resumé Isa
Steer zit hiernaast bij de luchtjes in LIF Wij stinken teveel denk ik

Lekker treintje later genomen
pi_65757748
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, het is niet vies ofzo. En met een flinke schep creme fraiche en wat peper is het ook best goed te eten. Het is alleen de smaak die voor mij heel erg vreemd is.
Maar afijn, ik had veel gemaakt, dus ik eet het vanavond weer en dan laat ik wel weten wat ik er vnav on van vond.
Vanavond het restje onder de grill, met wat geraspte kaas?
Ik vind knolselderij echt heerlijk Raar, hè
pi_65757823
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een oudje bij Lein's werk dacht dat ze zwanger was maar die lieve mensjes zijn een ietsiepietsie niet bij de tijd.

Liejannuh: Nou ja, ik vind het helemaal niet raar als je de auto pakt, want om nou drijfnat en verkleumd op je werk aan te komen lijkt me ook niet handig. Ik heb trouwens thuis nog wel een lekker recept ,met knolselderij, maar dat is incl aardappelen en gehakt.
Klinkt goed dat recept. Het is dusdanig gezond (en goedkoop, want ik was van de week in de supermarkt en alle groenten waren duur! ) dat ik nog wel een poging wil wagen.

Wat overigens meespeelde in mijn auto-beslissing was dat ik een afspraak heb bij mijn huisarts vanmiddag om 14.40 uur. En anders blijft er helemaal zo weinig werktijd over.
Vanavond weer een lesje op de sportschool iig. Het hardlopen op de loopband is m niet voor mij heb ik ontdekt. Nouja, als ik vroeg ben dan kan ik altijd nog even op de crosstrainer ofzo.
pi_65757839
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vanavond het restje onder de grill, met wat geraspte kaas?
Ik vind knolselderij echt heerlijk Raar, hè
Oew, dat klinkt ook goed! Alleen heb ik geen gril!
Zou gewoon in de oven zetten ook werken?
pi_65757871
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew, dat klinkt ook goed! Alleen heb ik geen gril!
Zou gewoon in de oven zetten ook werken?
Vast!
pi_65757970
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]
vnav on van vond.
Deze typfout is pure poezie. Mag ik hem gebruiken?
pi_65757975
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vast!
Ga ik proberen!
pi_65757998
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Deze typfout is pure poezie. Mag ik hem gebruiken?
Tering! Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen?!
Gebruik 'm maar hoor.
pi_65758164
Wat ga je bij de huisarts doen/vertellen/vragen, Liejannuh? En ik koop vanmiddag ook maar een knolselderij, zag al dat die niet zo duur waren en ik kan er denk ik wel 3 dagen mee doen
pi_65758189
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:39 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tering! Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen?!
Gebruik 'm maar hoor.

Bedankt
pi_65758421
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je bij de huisarts doen/vertellen/vragen, Liejannuh? En ik koop vanmiddag ook maar een knolselderij, zag al dat die niet zo duur waren en ik kan er denk ik wel 3 dagen mee doen
Longfunctietest. Wil mijn huisarts eens per jaar doen, dus dan ga ik maar weer heel braaf.

Ik was maandag in de supermarkt en was echt geshoqueerd over de groenteprijzen! Praktisch alles was belachelijk duur en er was bijzonder weinig aanbod onder de 2 euro per kilo.
Dus heb ik knolselderij gekocht. En zakken basis slamix (300 gram voor 0,75 .
pi_65758816
morguh
vanavond maar weer zien wat ik te eten krijg na de training.

fijn dat je zo blij bent Isa

Ik ben ook redelijk blij. Leuke vervangende auto mee gekregen totdat mijn auto weer klaar is
pi_65758863
Wat een extreem lelijke velgen!
pi_65758939
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een extreem lelijke velgen!
ik vind ze wel mooi
pi_65758982
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik vind ze wel mooi
Zeker vanwege het alfa logo in het midden!
pi_65759111
Dat zijn toch geen velgen? Gewoon wieldoppen toch?
pi_65759134
Leuke auto, DH, beetje groot. Geloof toch dat ik je eigen auto mooier vind.
pi_65759225
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat zijn toch geen velgen? Gewoon wieldoppen toch?
Same same! Nog steeds lelijk.
pi_65759271
Ik vind eigenlijk niets van die wieldoppen/velgen. Ik vind het wel schrikbarend opmerkelijk dat jou dat opvalt, Liejannuh
pi_65759447
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk niets van die wieldoppen/velgen. Ik vind het wel schrikbarend opmerkelijk dat jou dat opvalt, Liejannuh
Maar je ziet toch wel dat ze lelijk zijn Isa?

Waar is het nu een beetje warm? Ik heb behoefte aan een weekendje warmte!
pi_65759540
Nee, ik vind er echt niets van, ik vind ze niet mooi of lelijk, ik vind het wieldoppen

Nu warm? Uh, een weekend in een sauna gaan doorbrengen? Zonnebank? Of wilde je nu op reis?
pi_65759567
Ik zat te denken aan een weekendje weg. Naar een bestemming met zon. Ik heb zin om de hele dag buiten te lopen in het zonnetje.
pi_65759576
Volgens mij bestaan er niet eens mooie wieldoppen. Ik heb ook gewoon wieldoppen onder mij Kia Rio, maar dat is dan ook maar een Kia. Onder aan Alfa horen toch wel velgen.
pi_65759657
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zat te denken aan een weekendje weg. Naar een bestemming met zon. Ik heb zin om de hele dag buiten te lopen in het zonnetje.
Zuidelijk halfrond? Canarische eilanden? Weekendje weg is dan wel een beetje kort Maar ik vrees dat zelfs Barcelona nu een beetje fris is.
pi_65759725
Even Barcelona opgezocht, min temp 10 graden, max 15 en het is er regenachtig. Tsja.
pi_65759775
Barcelona is wel leuk!
Eens kijken wat een ticket kost.
pi_65759857
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Leuke auto, DH, beetje groot. Geloof toch dat ik je eigen auto mooier vind.
ik ook. maar de 2 dagen hiervooor had ik een Nissan Note mee
wel een fijne reisauto deze 166. weekendje Parijs of Barca?
pi_65759946
Ik heb best zin in een weekendje Parijs als je betaalt, wan tik ben blutterdeblut

En Liejannuh, Arke reizen geselecteerd op minimaal 25graden = http://www.arke.nl/25graden.aspx?osadcampaign=tradedoubler
pi_65760102
Parijs is leuk! Alleen niet zo warm.
Ik geloof niet dat ik geschikt ben voor arke reizen overigens. Ik hou niet zo van hotels met een zwembad. Ik wil ergens zitten waar veel te doen is!
pi_65760237
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb best zin in een weekendje Parijs als je betaalt, wan tik ben blutterdeblut
als ik de tijd had had ik je direct meegenomen
pi_65760495
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Parijs is leuk! Alleen niet zo warm.
Ik geloof niet dat ik geschikt ben voor arke reizen overigens. Ik hou niet zo van hotels met een zwembad. Ik wil ergens zitten waar veel te doen is!
Het ging ook om een temperatuursindicatie per regio en niet om Arke zelf
pi_65760557
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ging ook om een temperatuursindicatie per regio en niet om Arke zelf
Ah, dat is het!
Ik haakte af toen ik zwembaden en Hurghada zag.
pi_65760615
Ik kon geen overzichtelijke weerkaart van Europa vinden met temperaturen Moest je per land (en dan weer onderverdeeld in vele steden) afzonderlijk kliken. En toen zag ik dit staan
pi_65760627

Parijs alleen wel in de lente of de herfst, zomer en winter is al weer wat minder.

wat een weer trouwens he?

Grappig trouwens, ik kwam een naamgenoot tegen vanochtend. Kom je niet zo vaak tegen, dude was al heel toevallig..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65760667
Ik ken ook maar twee mensen met die naam, DE. Jullie twee
pi_65760716
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken ook maar twee mensen met die naam, DE. Jullie twee
heb wel eens opgezocht hoeveel er zijn in Nederland maar dat zijn er op zich niet veel. Na half jaren 80- eind jaren 80 werden het er wel ietsje meer maar uit de jaren 70 zijn t er echt weinig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65760789
trouwens over Sophie/Sofie (maar tis met ph) das idd een modenaam, je hoort het overal ineens en wel grapig; een vriend van Rtificial woont in Amerika en die is de trotse papa geworden van een Sophie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:30:21 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65760797
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

heb wel eens opgezocht hoeveel er zijn in Nederland maar dat zijn er op zich niet veel. Na half jaren 80- eind jaren 80 werden het er wel ietsje meer maar uit de jaren 70 zijn t er echt weinig.

Een goed decennium huh DE? Wij hebben gewoon het pad geëffend voor die prachtnaam.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65760835
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Een goed decennium huh DE? Wij hebben gewoon het pad geëffend voor die prachtnaam.
Idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65760904
Sicilie!
Dat is leuk, of Ierland, maar dat is dan weer niet warm. Dit jaar gaat het familie weekend van de schoonfamilie naar Sicilie. Ik heb er zin in, maar nu is het al weer uitgesteld. We zouden met Pasen gaan, maar dan kan mijn schoonmoeder niet.

Gelukkig ga ik met pinksteren met de jeugd naar Denemarken voor een voetbal toernooi.
pi_65760979
Sofie Coppola en een buurmeisje van 1 zijn de enige Sofie's die ik ken.

Ik heb zelf trouwens meer met Anna, maar mocht ik twee dochters krijgen dan is Sofie wel een optie voor de tweede.
pi_65761237
pi_65761299
Sicilië is fantastisch!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65762236
Die Alfa is tof. En de velgen (volgens mij zijn het echt lichtmetalen velgen, geen wieldoppen) ook. Waar rij je normaal in D_H?

Mijn auto moet vrijdag voor een beurt naar de garage. Er werd gevraagd of ik een vervangende auto wil. Ik vroeg wat ze daar voor rekenen, bleek ¤ 25 te zijn. Dus ik denk, ok valt mee, doen we. Nog even gevraagd wat ik dan mee zou krijgen. Nou, een Smart meneer. Goed, laat dus maar zitten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:12:23 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65762297
In een Smart wil ik, serieus, echt echt echt nog niet dood gevonden worden.

Echt waar, swear to god and hope to die.

Nog liever in een Honda desnoods. Echt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:27:29 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65762642
Hoi lieve CULlertjes
Ik is ook blij just because
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65762649
Ik vraag het even hier: er was toch zo'n topic met recepten voor lunches/tussendoortjes die je kan maken met dingen die je altijd in huis hebt? Ik heb geen zin om de deur uit te gaan
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65762679
Ach als t maar 4 wielen heeft, doorrijdt en niet lekt Dan ben ik al tevreden. Vooral als het niet zo'n gruwelijke stuiterbak is als dat walgelijke automobiel-ding van D_H Daar zou ik nog niet dood onder gevonden willen worden
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:32:05 #71
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65762749
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

als ik de tijd had had ik je direct meegenomen
Tijd maken?? als je iets echt heel heel heeeeeeeeeel graag wil enzo....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65762888
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef jakkop het volgende:
Ik vraag het even hier: er was toch zo'n topic met recepten voor lunches/tussendoortjes die je kan maken met dingen die je altijd in huis hebt? Ik heb geen zin om de deur uit te gaan
Ik weet het niet. Maar wat heb je zoal in huis? Tosti-materiaal? Of spaghetti met olie en knoflook?
pi_65763009
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef k_man het volgende:
Die Alfa is tof. En de velgen (volgens mij zijn het echt lichtmetalen velgen, geen wieldoppen) ook. Waar rij je normaal in D_H?

Mijn auto moet vrijdag voor een beurt naar de garage. Er werd gevraagd of ik een vervangende auto wil. Ik vroeg wat ze daar voor rekenen, bleek ¤ 25 te zijn. Dus ik denk, ok valt mee, doen we. Nog even gevraagd wat ik dan mee zou krijgen. Nou, een Smart meneer. Goed, laat dus maar zitten.
Rij normaal in een 147
Het is idd lmv. maar ja, vrouwen en auto's
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:42:21 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65763011
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef jakkop het volgende:
Je kan het in elk geval ook op Smulweb doen.

http://www.smulweb.nl/koken/recepten/detail.php?recept=937344

rechtsonderaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65763026
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach als t maar 4 wielen heeft, doorrijdt en niet lekt Dan ben ik al tevreden. Vooral als het niet zo'n gruwelijke stuiterbak is als dat walgelijke automobiel-ding van D_H Daar zou ik nog niet dood onder gevonden willen worden
hij ligt te laag om eronder te komen
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:46:43 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65763165
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ook niet onder D_H.

Onder een Alfa daarentegen, mwoah.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65763269
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Den_Haag het volgende:

hij ligt te laag om eronder te komen
Daar wil ik best een weddenschapje van maken
pi_65763324
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik ook niet onder D_H.

Onder een Alfa daarentegen, mwoah.
Hij heeft doorgaans ook zelf een alfa. Met vrij stugge vering
pi_65763414
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Daar wil ik best een weddenschapje van maken
vind ik een beetje zonde van de Alfa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65763520
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Den_Haag het volgende:
vind ik een beetje zonde van de Alfa
SPOILER
Wat een schattige spoilert

Maar nu ga ik weer aan het werk want mn reflectieverslag is af
pi_65763839
Hoi, chagrijnig
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:11:19 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65763907
Goedenmiddag.
Uitgeslapen en nog steeds duf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65763933
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Uitgeslapen en nog steeds duf.
Je moet ook niet te lang slapen golfer, daar word je duf van.

En MeMo, ga lekker naar buiten en uitwaaien en wat leuks voor jezelf kopen.
pi_65764153
ik weet nie hoe het weer daar is liejannuh maar het weer trekt mij niet aan om naar buiten te gaan hoor, het regent en mag vanavond op t werk buiten karren duwen wooptiedoo
pi_65764214
zo dat was een lekkere lunch, broodjes maken kunnen die Vlamingen wel

166, de mr vindt hem ook mooi, ik vind die auto te ouwelullerig om te zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65764264
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet nie hoe het weer daar is liejannuh maar het weer trekt mij niet aan om naar buiten te gaan hoor, het regent en mag vanavond op t werk buiten karren duwen wooptiedoo
Ik heb net een fijne wandeling gemaakt en in het hoge Noorden is het best lekker buiten, fris, maar niet echt heel koud. Regent het daar dan? Ga anders nog maar lekker cocooning knus doen met een potje thee en een poes naast je om te aaien En sterkte straks op je werk
pi_65764301
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben vanochtend met de auto naar mn werk gegaan omdat ik pap in mn benen had en het regende.
Dus van mij mag je lekker binnen blijven.
Ga lekker een leuke film kijken ofzo!
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:23:47 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65764314
Het hoost hier Isa.. echt al sinds vroeg vanochtend en veel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65764337
Hier is het al de hele dag droog Nee, als het hoost zou ik ook binen zijn gebleven!
pi_65764358
cocoonen is ok idd, maar ook vooral ná een wandelingetje zodat je wat frisse lucht krijgt.

maar thee en knorrende poes doen ook altijd wonderen als je er lekker bij opgekruld zit met boek/laptop/tv/whatever
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65764366
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat een schattige spoilert

Maar nu ga ik weer aan het werk want mn reflectieverslag is af
Werk ze
pi_65764386
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net een fijne wandeling gemaakt en in het hoge Noorden is het best lekker buiten, fris, maar niet echt heel koud. Regent het daar dan?
hier is het eindelijk weer droog
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:26:33 #93
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65764410
Wow Isa, bedankt voor de samenvatting aan t begin van t topic Aangezien ik het vet irritant vind om meer dan 2 pagina's terug te lezen had ik best wat gemist...

* KrnKje hoest, kucht, hoofdpijnt, etc. wat verder... kut griep... dacht dat ik n goede weerstand had...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_65764422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:25 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

hier is het eindelijk weer droog
hier ook al weer even en ik zie zelfs af en toe blauw ipv alleen maar grijs.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:27:12 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65764432
Hier ook erg nat.
Maar ik moet toch nog even naar buiten om boodschappen te halen, anders hebben we vanavon niet te eten.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:27:44 #96
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65764449
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:23 schreef MissHobje het volgende:
Het hoost hier Isa.. echt al sinds vroeg vanochtend en veel
Hier ook al terwijl de radio wist te melden dat het in het westen en noorden zou regenen
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:39:55 #97
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65764803
Het is droog Snel boodschappen doen...

Ooh trouwens even een korte update mijnerzijds: alle tentamens gehaald, 1 begrafenis, 1 relatie van goede vrienden stuk, griep te pakken, gelukkig toch gezonde moeder, ontslag genomen bij bijbaan, en nog zo wat...
pi_65767218
turbulent allemaal KrnKje!
pi_65767697
Attentie Attentie: klaagpost van Tezz in onderstaande spoiler. Als je geen zin hebt in neerslachtigheid, vooral niet openen zou ik zeggen.
SPOILER
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_65767822
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Tezz het volgende:
Attentie Attentie: klaagpost van Tezz in onderstaande spoiler. Als je geen zin hebt in neerslachtigheid, vooral niet openen zou ik zeggen.
SPOILER
Onwijs veel sterkte tezz, enige wat ik er op kan zeggen! En trouwens mega zorgzaam van je!
pi_65767936
Een behoorlijk zware en belastende situatie. Dan mag je best even klagen
Kunnen ze op je werk niet een beetje meedenken?
pi_65768030
Je hebt alle recht van klagen Tezz!
pi_65768056
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
Een behoorlijk zware en belastende situatie. Dan mag je best even klagen
Kunnen ze op je werk niet een beetje meedenken?
Dankjewel!

Ze denken op mijn werk al enorm mee. Ik kan gaan wanneer ik wil en ik mag dus ook uren ruilen wanneer het uitkomt. Vanmiddag heb ik thuis zitten werken omdat ik het niet meer trok, dus ze zijn erg lief voor me daar. Het is gwoon een drukke periode (en eigenlijk is dat ook wel fijn, heb ik wat afleiding).
pi_65768076
Ik ga nu maar mijn dochter uit school halen, heb ik wat (positieve) leuke dingen te doen vanmiddag! Misschien samen koken of zo.........
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:10:35 #105
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65768097
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
turbulent allemaal KrnKje!
Hmm, vooral druk en zo nu en dan even een dipje

voor Tezz
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:11:01 #106
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65768108
Ik ga toch proberen wat te studeren... maar eerst soepje maken...
pi_65768150
Sterkte Tezz
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:15:10 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65768261
Jeetje Tezz, wat ben je toch een supervrouw, echtgenote en moeder. Laat me het blikje zien waar je vandaan komt, zodat ik die open kan trekken en zelf zo'n vrouw kan uitzoeken?
Confidence through competence
pi_65768353
antwoord op de topictitel ^ daar issie ^
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:21:32 #110
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65768494
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef KrnKje het volgende:
Ik ga toch proberen wat te studeren... maar eerst soepje maken...
Conclusie: met een snothoofd en hoofdpijn kun je je niet concentreren...
pi_65769377
Jee, Tezz, als jij al niet mag komen ' klagen' over hoe je je voelt dan weet ik het niet meer wie dat wel zou ' mogen', snap best dat je aan het einde van je latijn bent en even tegenover vreemden een en ander van je afschrijven is dan best fijn. Hopelijk doe je nog wat leuke positieve energie op vandaag

Krnkje, wat een drukke samenvatting Altijd vervelend als een leuk stel uit elkaar gaat, maar supertof dat je mama gezond is en je je tentamens hebt gehaald
pi_65769391
op de bank/bed gaat liggen en niks doen is dan de beste optie
pi_65769581
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
In een Smart wil ik, serieus, echt echt echt nog niet dood gevonden worden.

Echt waar, swear to god and hope to die.

Nog liever in een Honda desnoods. Echt.
Met honda's is niks mis, maar inderdaad; als de leenauto een Smart is, laat dan maar zitten. Geef me gewoon een demo-auto mee van m'n 'eigen' merk ofzo. Ik hoef er toch niet onder te lijden dat ze ook dealer zijn van een stom ander merk?
pi_65769660
Sterkte Tezz.
pi_65770298
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Tezz, wat ben je toch een supervrouw, echtgenote en moeder. Laat me het blikje zien waar je vandaan komt, zodat ik die open kan trekken en zelf zo'n vrouw kan uitzoeken?
We hebben er nog over hoor, in de familie!
pi_65770330
Bedankt voor jullie begrip en lieve woordjes. Had ik echt ff nodig!

Mijn dochter en ik hebben net een lekker pastasausje gemaakt met tuinerwtjes en pesto. Nu gaan we kipfiletstukjes panneren met cornflakes. Hihi. Geen combi natuurlijk, maar daar hebben weg gewoon zin in!
pi_65770533
Terug van rij examen en gehaald!
pi_65770600
feli PF!!!!!
pi_65770620
kan de auto weer ophalen maar dat ik ga ik niet redden vandaag. doe dat morgenochtend wel.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:28:17 #120
55709 Stereotomy
pi_65770828
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
Kleine meisjes worden groot.

Ik kan me nog herinneren dat je hier kwam posten zonder enkele aandacht aan je spelling en punctuatie, en nu heb je je rijbewijs gehaald. Ik ben trots op je.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:34:03 #121
80089 kres
Komt goed...
pi_65771051
quote:
Good for you...... Geen last gehad van dat gezeik op de A1 ?

(P.F jij ging toch iemand sms-en rond 16.oo uur dacht ik... Wie was dat nou... )
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:36:23 #122
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65771126
Gefeliciteerd PF!
pi_65771131
Ja ik ben je nummer aan 't zoeken! M'n kat is gesignaleerd dus die moet ik nu gaan zoeken dus 6 uur gaat em niet worden
pi_65771374
Tezzje !

En PF

* Bluezz wordt weer bijna losgelaten
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:43:14 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65771389
Sterkte Tezz en alle anderen die het ook nodig hebben.
En gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs P.F
Poef.....gone! ©golfer
pi_65771444
quote:
Gefeliciteerd! Gaaf, nu hoor je echt bij de grote mensen!
pi_65771894
Principessa, geweldig! Gefeli en zulks. Geniet van het gevoel dat je nu helemaal alleen de weg op mag

Tezz, elke voedselcombi is goed zolang het lekker wordt

En iemand hier nog tips voor het milder maken van een veel te hete chili? M'n vriendin liet het potje pittige paprikapoeder er in vallen en alhoewel ze heeft geprobeerd het meeste er weer uit te scheppen vind ik het eten nu eigenlijk zo pittig dat ik niet echt met smaak ga eten
pi_65771929
- telefoon abo: check!
- eigen huisje: check!
- rijbewijs: check!

Ik hoor bij de grote mensen !!!!

Nu m'n kat zoeken Pfffff
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:57:12 #129
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_65771975
Kokosmelk toevoegen maakt het milder dacht ik .
pi_65772027
Er is geen kokosmelk.
pi_65772081
quote:

WOHOOOO Gefeliciteerd!!!
pi_65772146
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Principessa, geweldig! Gefeli en zulks. Geniet van het gevoel dat je nu helemaal alleen de weg op mag

En iemand hier nog tips voor het milder maken van een veel te hete chili? M'n vriendin liet het potje pittige paprikapoeder er in vallen en alhoewel ze heeft geprobeerd het meeste er weer uit te scheppen vind ik het eten nu eigenlijk zo pittig dat ik niet echt met smaak ga eten
Koffiemelk er bij doen. Echt waar! Zo maak ik de gerechten voor mijn dochter ook altijd milder. Van mijn moeder geleerd.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:02:28 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65772190
Zal je zien dat ze ook geen koffiemelk in huis heeft.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:02:38 #134
55709 Stereotomy
pi_65772199
Goed idee, zelfde romigheid als kokosmelk zonder kokossmaakje. Slim.
pi_65772225
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:02 schreef golfer het volgende:
Zal je zien dat ze ook geen koffiemelk in huis heeft.
Dan heb ik nog een stukje aardappel in de aanbieding. Ik heb ooit ergens gelezen dat dat zou moeten helpen (vanwege het binden van bepaalde stoffen door de zetmeel), maar het werkt niet echt vind ik zelf.
pi_65772226
Alleen koffiemelkpoeder aanwezig *zucht* (goede tip trouwens)
pi_65772259
Aardappels: check! (alleen uhm, dat vond je dus niet werken? )
pi_65772280
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Alleen koffiemelkpoeder aanwezig *zucht* (goede tip trouwens)
Hmm. Je kunt de truc met de aardappel proberen, en anders maar een schep melkpoeder er in??? Of ga naar de snackbar.
pi_65772283
gefeliciteerd pf
idd turbulent krnkje..
en tezz, ten eerste vind ik t geen klagen maar je mag heus wel eens terecht je mond open doen, tis een
hartstikke moeilijke situatie waarin jij zit, en je man natuurlijk ook. De zorg voor iemand die zo ziek is is niet niets weet ik uit ervaring en ik vind dat je het hartstikke goed doet..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:04:58 #140
80089 kres
Komt goed...
pi_65772295
mensen help.. heb 14 km file voor de boeg.
voeg me toe aan je msn. heb ik wat te doen... please
pi_65772298
Hier wordt het avondeten een rare combi van italiaanse pasta met KFC.
pi_65772320
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dan heb ik nog een stukje aardappel in de aanbieding. Ik heb ooit ergens gelezen dat dat zou moeten helpen (vanwege het binden van bepaalde stoffen door de zetmeel), maar het werkt niet echt vind ik zelf.
ging dat niet alleen op met te zout eten? dat je dat "opneemt" door t meekoken van een aardappel?

ik meen ergens gelezen te hebben dat citroen ook te scherp wat opheft...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65772336
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef kres het volgende:
MSN is niet mijn ding. Ik zou gewoon van de snelweg gaan, ergens in een dorpje een leuk restaurantje zoeken en het over twee uur nog eens proberen.
pi_65772363
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ging dat niet alleen op met te zout eten? dat je dat "opneemt" door t meekoken van een aardappel?

ik meen ergens gelezen te hebben dat citroen ook te scherp wat opheft...
Oh shit, ja, dat was het ja!!!!!! Geen wonder dat het niet werkt!
pi_65772366
zometeen eens aan de gevulde aubergines beginnen... lekker met tomatensus, bleekselderij, peterselie, feta, knoflook, gehakt enzo...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:08:00 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65772407
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef kres het volgende:
Ik doe niet aan msn. Sorry.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65772411
We gaan nog even langs de winkel
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:08:26 #148
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_65772424
Koffiemelkpoeder aanlengen met water? Kookroom?
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:08:53 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65772445
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
pi_65772474
quote:
Misschien bestaat er ook wel zoiets als 040-koffiemelk. (Ja, we hebben hier in Eindhoven ook 040-BIER, dus why not, woehahaa)
pi_65772488
quote:
Gefeliciteerd .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:26:01 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65773109
Tezz, een hele welgemeende knuffel van mij
En misschien een tip: probeer zo nu en dan wat 'leuks' te gaan doen met je lief. Daar is de situatie niet naar en daar heb je van te voren helemaal geen zin in, maar echt, het werkt uiteindelijk. Ga samen naar de film, haal kaartjes voor het theater, ga af en toe lekker uit eten. Dat helpt echt om een beetje te ontsnappen aan alle spanning en verdriet en je batterij een klein beetje op te laden in zo'n situatie.

PF van harte met je rijbewijs!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65773236
quote:
neem je je konijn mee?
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Den_Haag op 05-02-2009 17:43:12 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:45:38 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65773764
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Tezz het volgende:
SPOILER
Ben jij de enige die voor je schoonmoeder zorgt? Niet toch? Even een dagje d'r tussenuit zou goed zijn. Is er nog een kans dat je schoonmoeder er bovenop krabbelt, of is het snel afgelopen (sorry voor de taal, maar ik ben er nogal aan gewend geraakt zo te praten over de dood de laatste tijd..)?

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65775649
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ben jij de enige die voor je schoonmoeder zorgt? Niet toch? Even een dagje d'r tussenuit zou goed zijn. Is er nog een kans dat je schoonmoeder er bovenop krabbelt, of is het snel afgelopen (sorry voor de taal, maar ik ben er nogal aan gewend geraakt zo te praten over de dood de laatste tijd..)?

Gelukkig hebben we inderdaad meer mensen om ons heen die goed mee zorgen. En dat terwijl mijn man enigs kind is! Gewoon super, hoe sommige mensen zich totaal belangeloos inzetten voor anderen!

En de toekomst ziet er niet rooskleurig uit. Wat begon met longkanker is inmiddels een tumor van vier centimeter in de hersenen geworden. Ze krabbelt waarschijnlijk nu wel weer wat op, maar zonder chemo redt ze het niet en door de chemo raakt ze zo verzwakt dat ze haar ziekte niet aan kan. Vicieuze circel dus.
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:05:28 #156
80089 kres
Komt goed...
pi_65776265
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Tezz het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we inderdaad meer mensen om ons heen die goed mee zorgen. En dat terwijl mijn man enigs kind is! Gewoon super, hoe sommige mensen zich totaal belangeloos inzetten voor anderen!

En de toekomst ziet er niet rooskleurig uit. Wat begon met longkanker is inmiddels een tumor van vier centimeter in de hersenen geworden. Ze krabbelt waarschijnlijk nu wel weer wat op, maar zonder chemo redt ze het niet en door de chemo raakt ze zo verzwakt dat ze haar ziekte niet aan kan. Vicieuze circel dus.
Iets voor elkaar over hebben is niet moelijk... Alleen je moet het wel willen en blijkbaar heb je schoonmoeder mensen on haar heen die dat willen doen...
Ik weet dat het van mijn kant makkelijk is te zeggen maar je moet ook heel heel klein beetje aan je zelf denken... Ik begrijp dat je gevoel anders zegt en dat je er alles aan wil doen om haar te helpen maar jij hebt ook een leven en een gezin....

Heel veel sterkte en je mag altijd hier je verhaal kwijt.....
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:08:03 #157
80089 kres
Komt goed...
pi_65776378
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Isabeau het volgende:

Gek genoeg hou ik me juist altijd met het tegenovergestelde bezig..

Hoe ik iets heet kan maken...
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:11:06 #158
80089 kres
Komt goed...
pi_65776506
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

neem je je konijn mee?
SPOILER
Heeft Isa een konijn..?

[ Bericht 6% gewijzigd door kres op 05-02-2009 19:18:08 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:12:08 #159
80089 kres
Komt goed...
pi_65776547
Zo ik ben ook thuis... Vier op een rij..

(moet toch ff bijfokken.. )
pi_65777143
Tezz... Babe. Sterke vrouw. Dapper mens. Je bent een topwijf

En voor PF's rijbewijs!! Trots op je mens!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:31:28 #161
80089 kres
Komt goed...
pi_65777176
Lein
pi_65777287
Kres
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:38:08 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777380
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Whehe ik eigenlijk niet Liejannuh -> schoenen -> patta's -> velgen
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:44:29 #164
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777570
quote:
écht? wtf

hoeveelste keer was 't nou?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:49:19 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777734
Lein! ik leef nog steeds!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:49:35 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777748
vier op een rij!
pi_65777766
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

écht? wtf

hoeveelste keer was 't nou?
3e !
pi_65777804
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
Lein! ik leef nog steeds!
Ik ook Heb je al bevriezingsverschijnselen? Of was het niet *zo* koud?
pi_65777819
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:38 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Whehe ik eigenlijk niet Liejannuh -> schoenen -> patta's -> velgen
Duidelijke redenatie.
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:53:53 #170
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777896
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:50 schreef P.F het volgende:

[..]

3e !
Haha ik ook maja nu heb je m voor de rest van je leven
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:55:00 #171
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65777934
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ook Heb je al bevriezingsverschijnselen? Of was het niet *zo* koud?
Nee, alleen vanmorgen was 't fuckweer
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:57:47 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65778027
Farfallus, toen ik net mn rijbewijs had vond ik 't helemaal te gek om 's nachts door de stad te cruisen, met jazz aan op de radio
pi_65778042
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, alleen vanmorgen was 't fuckweer
Ik zou t niet weten, ben vrijwel de gehele dag tot 4 uur binnen geweest.
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:01:08 #174
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65778169
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zou t niet weten, ben vrijwel de gehele dag tot 4 uur binnen geweest.
dan heb je niks gemist
pi_65778222
Hier een beurse en stijve Sonnie.. Maar ik leef nog.. Voel me echt alsof ik door de mangel ben gehaald.

Ik heb net ff alle posts die ik vandaag en vannacht gemist heb gescand, maar ik geloof dat ik de helft niet heb mee gekregen
Weet wel dat P.F. geslaagd is: feli!
En Steer gesignaleerd:
En Tezz een knuffel nodig heeft:
Oh en ik las iets over garnalen!! Feli Kres!! Zijn het vuurtjes?? En als je er genoeg nakweek van heb, mag ik er dan een paar van je?? Die van mij zijn uitgestorven
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:12:41 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65778509
Ik heb koorts. 38.8. Bah.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 februari 2009 @ 20:18:32 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65778731

Golfer beterschap
PF Gefeli .

Lange dag vandaag. Er zijn nieuwe zeer goede werkgroeplokalen geopend op de VU, die zijn zeer prettig .
pi_65779000
Beterschap Golfer.. Kon er ook nog wel bij he
pi_65779587
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:12 schreef golfer het volgende:
Ik heb koorts. 38.8. Bah.
Ga je bed in Paracetamolletjes erin en slapen
pi_65779836
moeders en telefoons AARRGHHH!

helemaal in paniek bellen, bel jan (der vriend), ik dus denken dat er wat belangrijk aan dehand is. gevoel wordt tevens versterkt door een aantal mailtjes. Stress stress terug bellen werkt dus niet... blijkt het enkel te gaan dat haar telefoon het niet deed.

AAARGGHHH! nu te gestresst om te koken, ga wel wat in de magno flikkeren
pi_65780187
Beterschap Golfer!
pi_65780359
Beterschap Golfer! Idd je bed induiken met een paar paracetamols in je mik!

En gefeliciteerd PF! Tof zeg!
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:08:48 #183
80089 kres
Komt goed...
pi_65780622
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier een beurse en stijve Sonnie.. Maar ik leef nog.. Voel me echt alsof ik door de mangel ben gehaald.

Ik heb net ff alle posts die ik vandaag en vannacht gemist heb gescand, maar ik geloof dat ik de helft niet heb mee gekregen
Weet wel dat P.F. geslaagd is: feli!
En Steer gesignaleerd:
En Tezz een knuffel nodig heeft:
Oh en ik las iets over garnalen!! Feli Kres!! Zijn het vuurtjes?? En als je er genoeg nakweek van heb, mag ik er dan een paar van je?? Die van mij zijn uitgestorven
Zijn helaas geen vuurtjes...
Zijn gewoone zoetwater garnalen.. Heb echt geen idee hoe ze heten...
Maar als het allemaal beetje goed gaat mag je er paar hebben... Geen probleem....

P.F: Hoe is de zoektocht verlopen ?

Golfer... Jij ziek?
En ik maar denken dat jij onverwoestbaar was....
Beterschap....
pi_65780636
Ik ga slapen Met sokken aan Weltrusten allemaal, en een extra beterschapje voor golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:15:35 #186
80089 kres
Komt goed...
pi_65780882
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga slapen Met sokken aan Weltrusten allemaal, en een extra beterschapje voor golfer
Met sokken aan nog wel....
Wat lief....

Weltrusten
pi_65780889
Truste lein!

@ Kres: glasgarnalen dus. Nee ik wil graag weer vuurtjes, zijn alleen zo duur.. Ik probeer op de beurs wel wat gratis los te peuteren bij een standhouder
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:26:36 #188
80089 kres
Komt goed...
pi_65781306
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste lein!

@ Kres: glasgarnalen dus. Nee ik wil graag weer vuurtjes, zijn alleen zo duur.. Ik probeer op de beurs wel wat gratis los te peuteren bij een standhouder
Ohh you bad girl.....

Vuurtjes lijken me ook leuk maar daar heb ik dan geen bak voor. Die 4 garnalen die ik nu heb zitten in een 240 L bak....
Het is ff zoeken maar van tijd tot tijd zie je ze met voer sjouwen.... Wel een enorm grappig gezicht....
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:27:51 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65781361
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef Liejannuh het volgende:
Beterschap Golfer! Idd je bed induiken met een paar paracetamols in je mik!

Heb vanmiddag en vanavond na het eten al in bed gelegen met een paracetamolletje. Kan niet meer liggen, dus toch maar even uit bedje geklommen om De Mol en wat andere programma's te bekijken.
Heb morgenochtend ook nog een vrij belangrijke afspraak, dus bikkel nog even door.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65781441
@ Kres: Ik had eerst roodschaargarnalen, die waren ook tof! Die hebben hele lange 'armen' met rode klauwtjes waar ze heel stoer mee rondzwaaien als ze zich bedreigd voelen. Er komisch gezicht die zwaaiende dieren in de bak
Maar vuurtjes kan je toch gewoon overal in houden joh! Geen punt! Ik had ze altijd met mijn kogelvisjes, konden die er wat van snoepen zo nu en dan (daardoor zijn ze overigens niet uitgestorven hoor, dat gebeurde pas lang nadat de kogeltjes dood waren..)

Ohja, en aangezien ik hoofd standhouders ben gaan die garnalen misschien nog lukken ook! Ik heb de baas van Aquarium Veldhuis al totaal in mijn broekzak hoor ik van mensen die daar geweest zijn, dus dat moet ook wel met een garnalenboer lukken
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:30:13 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65781469
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:26 schreef kres het volgende:

Vuurtjes lijken me ook leuk maar daar heb ik dan geen bak voor. Die 4 garnalen die ik nu heb zitten in een 240 L bak....
Het is ff zoeken maar van tijd tot tijd zie je ze met voer sjouwen.... Wel een enorm grappig gezicht....
Wat zijn vuurtjes?
Heb je foto's van die beestjes van jou?
Ik kan mij er eigenlijk niet bij voorstellen om die als huisdieren te houden.
Bij mij gaan ze meestal meteen met wat knoflook in de wok.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65781607
Golfer: als je hier nu ff kijkt zie je wat ik hier had rondzwemmen: http://www.sonnie-tieske.nl/aquarium.html
Bij de 'puffertoop' staat ook een foto van een 'vuurtje' (Vuurgarnaal, een rode zoetwatergarnaal van ongeveer 1-2 cm groot)
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:34:20 #193
80089 kres
Komt goed...
pi_65781669
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat zijn vuurtjes?
Heb je foto's van die beestjes van jou?
Ik kan mij er eigenlijk niet bij voorstellen om die als huisdieren te houden.
Bij mij gaan ze meestal meteen met wat knoflook in de wok.
Vuurgarnaal

1,50 Per stuk...

Crystal Red

6,50 per stuk

Een hele dure cocktail gaat het dan worden...

Zal ff kijken of ik die van mij op de foto krijg... Dat wordt lastig... Dat weet ik nu al... maar ik ga het ff probeeren...
pi_65781761
Gefeliciteerd PF. Ik heb je cadeau gisteren al aan kres meegegeven.
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:41:43 #195
80089 kres
Komt goed...
pi_65781998
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer: als je hier nu ff kijkt zie je wat ik hier had rondzwemmen: http://www.sonnie-tieske.nl/aquarium.html
Bij de 'puffertoop' staat ook een foto van een 'vuurtje' (Vuurgarnaal, een rode zoetwatergarnaal van ongeveer 1-2 cm groot)
Leuk gedaan ...

Mooi gedaan die achterwand.... Ik heb maar in een bak een achterwand... Daar flink wat javamos tegenaan gezet en nu heel hard hopen dat die dan aanslaat...

Iets wijzer Golfer ?
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:42:25 #196
80089 kres
Komt goed...
pi_65782032
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
Gefeliciteerd PF. Ik heb je cadeau gisteren al aan kres meegegeven.
True True..
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:44:29 #197
80089 kres
Komt goed...
pi_65782090
Ff kijken of die van mij nog willen poseren voor de camera...
(We heben het hier over garnalen Dude..... )

Dit is Shrimpy

[ Bericht 27% gewijzigd door kres op 05-02-2009 21:57:47 ]
pi_65782702
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:59:25 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65782708
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:41 schreef kres het volgende:

[.

Iets wijzer Golfer ?

Er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:03:43 #200
80089 kres
Komt goed...
pi_65782862
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Nieuwe hobby G ?
pi_65783014
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Kom ook gezellig naar Vivarium 2009 dan kan je je er in verdiepen
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:09:50 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65783107
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef kres het volgende:
Ff kijken of die van mij nog willen poseren voor de camera...
(We heben het hier over garnalen Dude..... )

Dit is Shrimpy

[ afbeelding ]

Goed dat je het er even bij zegt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:10:39 #203
80089 kres
Komt goed...
pi_65783130
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kom ook gezellig naar Vivarium 2009 dan kan je je er in verdiepen
Goedzo Sunny.. We moeten onze Aqua clan hier bij CUL uitbreiden...
pi_65783185
Dat, en ik heb klandizie nodig
pi_65783329
Ik wil geen aquarium, maar mijn buurman had een garnaal. Ik wist niet dat er zoetwater garnalen bstonden en ik had een zwak voor de garnaal. Maar ik vond de olifantsvis liever!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:15:51 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65783358
Ik heb trouwens altijd het idee dat mannen met aquaria hun tennissokken aanhouden tijdens de seks.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65783377
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef kres het volgende:

[..]

Goedzo Sunny.. We moeten onze Aqua clan hier bij CUL uitbreiden...
Ik zou die CULlers anders maar uit de buurt van je aquarium houden
pi_65783408
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb trouwens altijd het idee dat mannen met aquaria hun tennissokken aanhouden tijdens de seks.
Kweenie, ik had geen sex met de buurman......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65783510
quote:
ach ja, de aquaristiek heeft nu eenmaal een stoffig imago, maar het valt stiekem best mee. Er komen toch vrij veel jongeren naar ons evenement
pi_65783645
quote:
En dan daarna een pijp opsteken!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:28:16 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65783803
quote:

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:32:49 #212
80089 kres
Komt goed...
pi_65783963
quote:
Ik heb geen tennissokken... ha ha ha ha
En tijdens sex doe ik mijn gewoone sokken ook uit....

donderdag 5 februari 2009 @ 22:35:03 #213
80089 kres
Komt goed...
pi_65784040
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou die CULlers anders maar uit de buurt van je aquarium houden
Ja ben bang dat ze die leegtrekken en dan de garnalen pellen en in de wok met knoflook gooien !

Heb ik al verteld dat ik ook kreeften heb.. ?

Jaa is echt een dierentuin hier...
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:35:58 #214
80089 kres
Komt goed...
pi_65784065
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat, en ik heb klandizie nodig
Ohh voor de beurs bedoel je ?!
pi_65784176
Ik ben geen bedreiging voor kreeft, hooguit voor krab......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65784190
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef kres het volgende:

[..]

Ohh voor de beurs bedoel je ?!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:40:26 #217
80089 kres
Komt goed...
pi_65784220
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben geen bedreiging voor kreeft, hooguit voor krab......
Nou die wilde ik ook hebben maar geen geschikte bak voor die beestjes..... (en ook geen ruimte om die ergens neer te planten)
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:41:44 #218
80089 kres
Komt goed...
pi_65784266
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kom zeer zeker. Ik heb nog twee collega's op mijn werk die ook een bak hebben staan en die ga ik ook overhalen om te komen..
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:43:37 #219
80089 kres
Komt goed...
pi_65784339
Zelfde plek als vorrig jaar toch ?
pi_65784342
En je kan nu al kaarten bestellen he! Als je dan een kortingskaart bemachtigd krijg je zelfs korting
En zelfde plek ja!

En nu ga ik naar bed, kijken hoe het morgen is met mijn spiertjes..
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:46:38 #221
80089 kres
Komt goed...
pi_65784438
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
En je kan nu al kaarten bestellen he! Als je dan een kortingskaart bemachtigd krijg je zelfs korting
En zelfde plek ja!

En nu ga ik naar bed, kijken hoe het morgen is met mijn spiertjes..
En hoe kom ik aan zo'n kaart dan ?

Slaap zacht en tijger balsem doet ook wonderen.....

* Kres pakt zijn laptop en gaat lekker zijn mandje in...

[ Bericht 3% gewijzigd door kres op 05-02-2009 22:52:22 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:52:08 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65784614
Slaap wel sunny

O jongens, ik heb in Moskou zúlke lekkere feta gegeten. Best ever. Zo zacht en romig en toch pittig. Waar kopen jullie je feta en waar let je dan op?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65784661
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Slaap wel sunny

O jongens, ik heb in Moskou zúlke lekkere feta gegeten. Best ever. Zo zacht en romig en toch pittig. Waar kopen jullie je feta en waar let je dan op?
Bij de Turk. In een groot blik. En lekker dat ie is!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:54:16 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65784689
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:53 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bij de Turk. In een groot blik. En lekker dat ie is!
In een blik? Dat heb ik nog nooit gezien!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65784709
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

In een blik? Dat heb ik nog nooit gezien!
Er zat dan ook een kilo in.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:56:03 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65784755
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Er zat dan ook een kilo in.
Dat heb je in Nederland gekocht?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65784791
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat heb je in Nederland gekocht?
Bij de Turk om de hoek bij MuadDib.
Geen idee welk merk er op stond overigens.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:03:12 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65784986
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bij de Turk om de hoek bij MuadDib.
Geen idee welk merk er op stond overigens.
Wat grappig! Feta in blik.

Al is een kilo wel véél salade eten!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65785065
Onze turk in DH had dat ook, ja. Ik ben dan een beetje huiverig: feta is echt extreem bederfelijk. Zo'n plak Dodoni is na een dag open in de koelkast al niet lekker meer, en die van de turk in Delft (best ever) gaat na twee, drie dagen heel vies schimmelen
pi_65785245
Dit zat gewoon in een soort zout-oplossing volgens mij.
Maar afijn, ik zal morgen eens ruiken aan het bakje of het nog eetbaar is. Ik heb het braaf in een tupperware bakje gedaan.

Overigens ging er vrij veel door de enorme berg couscous salade die ik heb gemaakt afgelopen weekend en was het geweldig lekker op een warm broodje.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:10:59 #231
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65785268
Goed te weten CF, dat het zo bederfelijk is. Het beste is dus een stukje te kopen dan. Enig idee wat voor soort een hele zachte romige zou zijn?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65785372
Oh, je kunt echt veel lekkers maken met feta, L. Mijn collega uit Jo'burg maakte een geweldige pastasaus van feta, tomaten en basilicum. Niet echt lijnverantwoord, though.
pi_65785417
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed te weten CF, dat het zo bederfelijk is. Het beste is dus een stukje te kopen dan. Enig idee wat voor soort een hele zachte romige zou zijn?
Ja, die van Erciyes in Delft Da's echt de zachtste, romigste en toch niet te flauwige feta. Afijn, gewoon alle Turken van Groningen langs, dus
pi_65785632
Ik heb nog wel een leuk aquarium-verhaal (eigenlijk gaat het verhaal gewoon over mijn super-cul-dochter, maar goed, heb ik weer een reden om met haar te 'pronken').

Op een tapas-avondje serveerde ik onder andere slakken. Ik vond ze smerig, maar mijn dochtertje (was vier toen) en de andere gasten vonden ze heerlijk. De dag erna besloot ik om de huisjes uit te koken, want daar kon ik mooi mijn aquarium mee pimpen.
Tralala, Tezz kookt de huisjes uit, gooit ze in het aquarium en verlaat de kamer. Toen ik vijf minuten later weer terug kwam stond mijn dochter op een krukje voor het aquarium met haar handje al ver in de bak (mouw kletsnat natuurlijk) de slakken weer op te hengelen. Ze wilde nog wel meer van die 'snotjes' eten.
pi_65785667
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je kunt echt veel lekkers maken met feta, L. Mijn collega uit Jo'burg maakte een geweldige pastasaus van feta, tomaten en basilicum. Niet echt lijnverantwoord, though.
Courgettekoekjes met feta!!!!!

Gesmolten feta met pepertjes en een mooi brood om te soppen !!!!!

Gebakken feta met gegrilde groentes !!!!!!!

Gevulde paprika's met feta !!!!!!!!!!!

Feta samen met basilicum en knoflook door een tartaartje !!!!!!!!!!!
pi_65785697
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Dat klinkt lekker!!! Gewoon feta, tomaten en basilicum bij elkaar mikken? Of zit er nog een diepere gedachte achter?

Bente is leuk Tezz! Geweldig, ik zie het zo voor me!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:23:37 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65785732
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef kres het volgende:

Heb ik al verteld dat ik ook kreeften heb.. ?

Jammie. Die zijn ook al zo lekker.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65785793
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat klinkt lekker!!! Gewoon feta, tomaten en basilicum bij elkaar mikken? Of zit er nog een diepere gedachte achter?

Bente is leuk Tezz! Geweldig, ik zie het zo voor me!
Grofweg: lekkere tomaten in stukjes, snel heet bakken (evt wat zwarte olijfjes erbij), pan van het vuur, feta erdoor verkruimelen, feta smelt, basilicum en zwarte peper erbij.
En dan dat door de pasta roeren
pi_65785803
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammie. Die zijn ook al zo lekker.
Heej Golfer! Wat is pasta a paolo??? Ik ben nieuwsgierig....
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:26:18 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65785815
Ik ga mij maar eens verdiepen in de feta.

Tot nu toe gooide ik het louter door salades van allerlei soort.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65785859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga mij maar eens verdiepen in de feta.

Tot nu toe gooide ik het louter door salades van allerlei soort.
Goed plan voor morgen trouwens. Couscous salade met verse munt, feta, tomaten en courgette en lekker lamsrackje erbij.
pi_65785862
Pesto maken

halve bos kervel halve bos peterselie 50 gr. witte amandelen (dus zonder schilletje) halve bos munt 5 blaadjes salie 50 gr feta en een eetl. olijfolie.
Heeeeerlijk met kalfsvlees of gevogelte
pi_65785898
Oh en dan niet in de blender he Echt vijzelen, op het laatst de olie erbij om te binden
Ik heb een waanzinnig pesto/tapenade boekje
pi_65785916
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Pesto maken

halve bos kervel halve bos peterselie 50 gr. witte amandelen (dus zonder schilletje) halve bos munt 5 blaadjes salie 50 gr feta en een eetl. olijfolie.
Heeeeerlijk met kalfsvlees of gevogelte
OE!!!!!!!!!!!!!!

pi_65785942
Vuurgarnalen kan je ook leuk vijzelen volgens mij

Flauw, ik vind ze lekker maar ook erg mooi om te zien
pi_65785943
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh en dan niet in de blender he Echt vijzelen, op het laatst de olie erbij om te binden
Ik heb een waanzinnig pesto/tapenade boekje
Ik doe pesto stiekum gewoon altijd in de blender maken.
Stom gedoe met die vijzel. Het schijnt rustgevend te zijn, ammehoela.
pi_65785971
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:30 schreef Tezz het volgende:

Ik doe pesto stiekum gewoon altijd in de blender maken.
Stom gedoe met die vijzel. Het schijnt rustgevend te zijn, ammehoela.
Met liefde vijzelen, of al je agressie eruit in de blender
Of was het nou andersom
pi_65785987
Goede recepten hier!
Ik ga er eens over dromen!
pi_65785988
Het is trouwens bedtijd voor Tezzje. Mijn man heeft nachtdienst, dus ik ga mijn dochtertje wakker maken zodat ze lekker bij mij in bed kan kruipen.

Ontzettend bedankt voor jullie lieve woordjes vandaag en ik vind het super dat ik even stoom af kon blazen. En ik moet zeggen dat ik ook zeker eventjes heb kunnen ontspannen achter internet! Lang leve internet!

Enne.............trusten!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:33:18 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65786026
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:26 schreef Tezz het volgende:

Heej Golfer! Wat is pasta a paolo??? Ik ben nieuwsgierig....
Het gaat om de saus. Je kunt er qua pasta alles bij serveren.
Heel simpel basic.
Uitjes en knoflook fijn snijden en fruiten in een pan, dan gesneden kastanjechampignons er bij, vervolgens mager rundergehakt en gemengde groentes (macaronipakket ofzo uit de supermarkt) toevoegen.
Alles even flink kruiden met zout, peper, basilicum en oregano.
Vervolgens zongedroogte tomaten erbij en dan tenslotte een blikje tomatenpuree of een kant en klaar pastasausje uit een potje erbij flikkeren.
Lekker een paar uurtjes laten sudderen en intrekken die saus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65786031
Lekker he tezz
Gewoon doen... slapers
Ik mot ook op tijd, ná smaken verschillen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:36:30 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786122
Welterusten Liejannuh en Tezz!

Ik drink hier nog even een groc want ik ben 'ne bitje beroerd met veul niezen en keelpijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65786126
Golfer Als je het Italiaans laat klinken, lijkt het ineens interessanter?

Lekkere Paolo van me
pi_65786166
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Wewlterusten Liejannuh en Tezz!

Ik drink hier nog even een groc want ik ben 'ne bitje beroerd met veul niezen en keelpijn.
Jah, ik zit aan de wijn, maar ik denk dat ik er zo nog even een wodka achteraan gooi voor het desinfecterende effect
Werkt echt he. Twee paracetamolletjes en een flinke whisky of wodka voor het slapengaan!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:39:08 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786205
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jah, ik zit aan de wijn, maar ik denk dat ik er zo nog even een wodka achteraan gooi voor het desinfecterende effect
Werkt echt he. Twee paracetamolletjes en een flinke whisky of wodka voor het slapengaan!
Ik ben even ontwodkaat na Moskou

Maar een beetje sterke drank helpt inderdaad wel.

Ik moet morgen college geven voor de VU en hoop dat mijn stem het dan nog doet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65786222
Slaap lekker allemaal!
pi_65786240
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

*schenkt een lekkere Talisker in voor Dude
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 februari 2009 @ 23:41:29 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65786287
quote:

[..]

Nieuwe werkgroep lokalen op de VU . Die zijn erg mooi geworden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:44:22 #259
80089 kres
Komt goed...
pi_65786362
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:20 schreef Tezz het volgende:
Ik heb nog wel een leuk aquarium-verhaal (eigenlijk gaat het verhaal gewoon over mijn super-cul-dochter, maar goed, heb ik weer een reden om met haar te 'pronken').

Op een tapas-avondje serveerde ik onder andere slakken. Ik vond ze smerig, maar mijn dochtertje (was vier toen) en de andere gasten vonden ze heerlijk. De dag erna besloot ik om de huisjes uit te koken, want daar kon ik mooi mijn aquarium mee pimpen.
Tralala, Tezz kookt de huisjes uit, gooit ze in het aquarium en verlaat de kamer. Toen ik vijf minuten later weer terug kwam stond mijn dochter op een krukje voor het aquarium met haar handje al ver in de bak (mouw kletsnat natuurlijk) de slakken weer op te hengelen. Ze wilde nog wel meer van die 'snotjes' eten.

Wat zijn kleine kinderen toch
Ideen die ze krijgen... Echt geweldig..... Wat leuk is aan kinderen is dat ze geen grenzen kennen en dat ze dan meest leuke dingen bedenken..
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:46:36 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786439
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef borisz het volgende:

[..]

Nieuwe werkgroep lokalen op de VU . Die zijn erg mooi geworden.
De VU komt naar míjn mooie werkgroeplokalen
Deze groep althans.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:48:02 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786480
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*schenkt een lekkere Talisker in voor Dude
Thanks hon' .

Ik gooi er even een lepel honing en een plens kokend water bij hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:53:29 #262
80089 kres
Komt goed...
pi_65786614
Laat maar .....

[ Bericht 99% gewijzigd door kres op 06-02-2009 00:03:56 ]
pi_65786669
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:53 schreef kres het volgende:

[..]

Kids hebben altijd van die geweldige ideen.....
Euh, Kres???
Ben je moe, of ben je teut?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:04:56 #264
80089 kres
Komt goed...
pi_65786872
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Euh, Kres???
Ben je moe, of ben je teut?

Mijn klaptop doet iets wat gek.. vandaar dat het ff mis ging..... Klote Vista......
pi_65786902
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:04 schreef kres het volgende:

[..]

Mijn klaptop doet iets wat gek.. vandaar dat het ff mis ging..... Klote Vista......
Zou ik ook zeggen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:06:35 #266
80089 kres
Komt goed...
pi_65786904
quote:

[..]

Waar gaan je college's over Dude... ?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:06:53 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786912
Hete douche en dan naar dromenland.

Slaap lekker voor zo of straks, allemaal!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:07:26 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65786923
Ik duik met een paracetamolletje weer het bedje in.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:07:36 #269
80089 kres
Komt goed...
pi_65786925
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen
No realy..... Geloof me.... ik meen het..... Ik praat geen poep.....
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:07:40 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65786926
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:06 schreef kres het volgende:

[..]

Waar gaan je college's over Dude... ?
Jjjjjjjjournalistiek!

Maar nu ben ik weg.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65786945
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:07 schreef kres het volgende:

[..]

No realy..... Geloof me.... ik meen het..... Ik praat geen poep.....
Tikfouten... Overdosis aan puntjes...

Ja doei
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:10:41 #272
80089 kres
Komt goed...
pi_65786984
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Hete douche en dan naar dromenland.

Slaap lekker voor zo of straks, allemaal!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:07 schreef golfer het volgende:
Ik duik met een paracetamolletje weer het bedje in.
bye bye
Sweet dreams
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:12:01 #273
80089 kres
Komt goed...
pi_65787020
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tikfouten... Overdosis aan puntjes...

Ja doei
My bad......

Ben ook import Hollander.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:13:00 #274
80089 kres
Komt goed...
pi_65787041
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jjjjjjjjournalistiek!

Maar nu ben ik weg.
Wat cool......
Wist niet dat jij dat deed.
pi_65787072
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef kres het volgende:

[..]

My bad......

Ben ook import Hollander.
*checkt onmiddellijk fotoboek

En: kutsmoes
pi_65787091
Overigens: bedtijd. Welterusten, Kresje Niet nog meer drinken he
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:15:13 #277
80089 kres
Komt goed...
pi_65787101
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*checkt onmiddellijk fotoboek

En: kutsmoes
Ik doe echt mijn best

Wat wil je uit mijn fobo opmaken dan ?
pi_65787117
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef kres het volgende:

[..]

Ik doe echt mijn best

Wat wil je uit mijn fobo opmaken dan ?
Of je een negert bent

Slaap lekker!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:17:11 #279
80089 kres
Komt goed...
pi_65787144
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: bedtijd. Welterusten, Kresje Niet nog meer drinken he
Och wat ben je toch weer lief...
Mag water ook niet meer ? Heb niks gedronken.. echt waar niet.

Weltrusten jij en ik ga ook slapen... Heb ik hard nodig
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:17:46 #280
80089 kres
Komt goed...
pi_65787158
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of je een negert bent

Slaap lekker!
pi_65787204
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:22:07 #282
80089 kres
Komt goed...
pi_65787247
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Memooooo

How's life ?
pi_65787313
mwah en de jouwe?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:27:45 #284
80089 kres
Komt goed...
pi_65787360
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:25 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah en de jouwe?
tja wat zal ik zeggen... Zou nu moeten slapen en dat doe ik niet...
Dat is dus niet cool.. Voor de rest: Bijna weekend, nog een dagje werken...

Maar jij klinkt niet echt happy. Moet je iets kwijt ?
pi_65787808
neuh had mn dag gewoon totaal niet, gaat wel weer over
  vrijdag 6 februari 2009 @ 02:50:11 #286
55709 Stereotomy
pi_65788540
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh had mn dag gewoon totaal niet, gaat wel weer over
Je bent lief.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 04:09:42 #287
55709 Stereotomy
pi_65788743
  vrijdag 6 februari 2009 @ 05:27:02 #288
80089 kres
Komt goed...
pi_65788850
Goedemorgen digitale vriendjes

Nog één dag te gaan...

iemand ?
pi_65789086
Ja, lekker bakkie koffie gaat er altijd in Kres!

Ik ben vrij vandaag. Dus ik gooi zometeen eerst mijn kind naar school en ga daarna boodschapjes doen. En mijn huis weer een beetje toonbaar maken. Heerlijk rommeldagje dus !
pi_65789231
kres moet lachen om mijn konijn als huisdier en zelf heeft hij garnalen! Ik zou Tezz' dochter uit de buurt van je aquaria houden want die vist lekker eten er zo uit

Goedemorgen cullers en beterschap voor golfer
pi_65789255
morguh allemaal
pi_65789282
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 07:56 schreef Isabeau het volgende:
kres moet lachen om mijn konijn als huisdier en zelf heeft hij garnalen! Ik zou Tezz' dochter uit de buurt van je aquaria houden want die vist lekker eten er zo uit

Goedemorgen cullers en beterschap voor golfer
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mij zou ze zo een levende kreeft de pan in gooien.

En nog 1 dingetje om op te scheppen (en dan hou ik echt op voor vandaag met over mijn dochter praten): gisteren waren we pastasaus aan het maken en ik zie dat ze gewoon echt proeft en de smaken ook herkent. Ze neemt een hap en zegt meteen: mam, er moet nog een lepel pesto en wat peper doorheen. (en ze had gelijk).

Tezz heeft visioenen van haar oude dag en bezoekjes aan het sterrenrestaurant waar haar dochter de chef is
pi_65789310
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

Tezz heeft visioenen van haar oude dag en bezoekjes aan het sterrenrestaurant waar haar dochter de chef is
CUL-meet plannen voor dan?
pi_65789321
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

CUL-meet plannen voor dan?
Ja, prik maar een datum in 2029!
pi_65789334
Alweer voor 8 uur op het werk
pi_65789345
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:03 schreef Tezz het volgende:

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mij zou ze zo een levende kreeft de pan in gooien.

En nog 1 dingetje om op te scheppen (en dan hou ik echt op voor vandaag met over mijn dochter praten): gisteren waren we pastasaus aan het maken en ik zie dat ze gewoon echt proeft en de smaken ook herkent. Ze neemt een hap en zegt meteen: mam, er moet nog een lepel pesto en wat peper doorheen. (en ze had gelijk).

Chef Bente
pi_65789351
Goed, de plicht roept. Kind naar school en ik naar de supermarkt!!!!!
Fijne ochtend allemaal!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:18:34 #298
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65789430
Morguh... en nu wachten op de ventilatiemonteur...
pi_65789481
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:18 schreef KrnKje het volgende:
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:18 schreef KrnKje het volgende:
Moet er geventileerd worden bij jullie

vrijdag 6 februari 2009 @ 08:25:43 #300
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65789516
Het is maar te hopen dat ik tussen alle sein- en wisselstoringen door nog op m'n werk aan kan komen vandaag.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:27:43 #301
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_65789533
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moet er geventileerd worden bij jullie

Hmja, ze hebben hier in de flat de hele ventilatiezooi vervangen en moeten nu nog in huis dingen doen. Ik hoop dat ze niet moeilijk doen over onze eigen afzuigkap... mechanisch mag eigenlijk niet, maar zo'n suffe wasemkap werkt niet hoor...
Van die tijdvakken zijn echt irritant, ik zit nu maar te wachten, ga niet douchen omdat ze zo binnen kunnen komen, maar kan goed ook nog n kwartier duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')