Goedemorgen, lekker gedoucht en nu eventjes niks doen achter een pc hier. En niet tegen mij praten als ik er niet ben

Maar ik lees het dus wel terug

Ben ik een beetje op de hoogte als ik heb begrepen dat Leintjeuh zwanger is, kres een zwangere garnaal heeft en papa wordt, kres tevens naar de rijsttafelmeet komt, Bluezz er leuk uitziet en leuke mokken heeft, Liejannuh zich aanstelt over haar vetrolletje (zie je wel dat al die spiegels niet goed zijn) en door heeft dat ze best veel kcal mag eten op een dag en er waren nog een paar dingen waar ik op wilde reageren, maar dat ben ik vergeten

O ja, circus zonder wilde beesten is okay

PF's liftplafond is apart, golfer heeft levertjes gemaakt maar ik weet niet meer van welk beest en ik heb niet gelezen of onthouden hoe Liejannuh de knolselderijpuree nou vond en Bluezz d'r koppie leeg heeft gemaakt door keukenkastjes op te ruimen. O ja, Nynke en Sunny zijn allebei gevallen!

Vervelend en kusje tegen de pijn.
* Isabeau blaast een handkusjeAls dingen niet klopen: mea culpa

ik lees selectief.
En sporten ging gisteren niet zo lekker. Krachttraining ging prima, maar het hardlopen heb ik overgeslagen. Dat doe ik vanavond nog. De weegschaal in de sportschool was wederom lief, en mijn vetpercentage was ook weer omlaag. Ook leuk om uit te rekenen hoeveel kg vet er af is

Op naar het getal van vorig jaar februari

(duurt nog wel een jaartje in dit tempo

)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."