Dude, het is veel te koud voor midgetgolfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Midgetgolf is tof, bowlen alleen met een groep!
Ja, jullie kennen ze, dus nog tips voor Valentijn?quote:
Weekendje Berlijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jullie kennen ze, dus nog tips voor Valentijn?
En niet te duur, want ik geef liever 18 februari wat, dan de 14e omdat dat 'hoort'
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Midgetgolf is tof, bowlen alleen met een groep!
Dan verwacht ze de 14e nog steeds ietsquote:
Goeie muis, goeie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:07 schreef Muis006 het volgende:
HAHA
Mijn mister: we kunnen ook naar een museum!
Ik: oh tof! Ik wil naar Musee d'Orsay
Mister (heel voorzichtig): waar eh..ligt dat?
Ik: Parijs!
Mister: oh...
Nee joh, dan zeg je, ik kon niet wachten tot valentijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan verwacht ze de 14e nog steeds iets
Ik denk ik bestel gewoon zo'n lush pakket, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weekendje Berlijn
Wat is het budget? Moet ik denken aan rozen of aan gouden oorbellen?
Das best een goeie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk ik bestel gewoon zo'n lush pakket, lekker makkelijk
Nee da's veel te sleazyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh, dan zeg je, ik kon niet wachten tot valentijn!!!!
Niet om te zeiken he. Maar ik zou echt afknappen als ik dat kreeg van De Meneer. Niet alleen ben ik er allergisch voor, ik vind het allemaal enorm stinkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk ik bestel gewoon zo'n lush pakket, lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Muis006 het volgende:
Woehahaha!
We hebben het nu over een hotelovernachting en mijn mister floepte eruit "misschien is Amsterdam ook wel leuk?".
En toen voelde ie zich meteen schuldighet is wel een schatje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Muis006 het volgende:
Woehahaha!
We hebben het nu over een hotelovernachting en mijn mister floepte eruit "misschien is Amsterdam ook wel leuk?".
En toen voelde ie zich meteen schuldighet is wel een schatje
Hij is heel lief hoor! Een beetje een Brabander (lees: lomp) af en toe, maar verder heel liefquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
De lieverd
Zeg popjes, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga slapen. Morgen weer op tijd richting Serieuze Baan
dat wordt mijn nieuwe lease-auto, de snelste uitvoering in benzinequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraagje: wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
Pardonquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:16 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga even tafel dekken voor mijn ouwelui
Pardon wat? Dan hoeven ze dat morgenochtend niet meer te doen? Het enige wat ze hoeven te doen is de koffie knop aan te zetten, melk en boter uit de koelkast te halen en te gaan baften.quote:
Ohhh zo! Ik snapt het weer niet. Wat lief van je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:21 schreef neen het volgende:
[..]
Pardon wat? Dan hoeven ze dat morgenochtend niet meer te doen? Het enige wat ze hoeven te doen is de koffie knop aan te zetten, melk en boter uit de koelkast te halen en te gaan baften.
Ik heb het weer goed voor ze geregeld.
Eigenbelang he, als ik dan beneden kom is de koffie op drinktemperatuurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh zo! Ik snapt het weer niet. Wat lief van je!
Ik ga maar eens slapen. Trusten!
dat is leuk!!! muziekjes maken is leuk leuk leuk en goed voor kindjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Nee, tis "muziek op schoot".
Klinkt best dubbelzinnig, als ik het zo zie staan.
Peilquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er geen echt geen pijl op te trekken.
ik ben ook wel negatief ingesteld, jammer genoeg. Probeer er wel wat aan te doen over het algemeen, vroeger was 't echt heel erg. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit is gewoon alles in mijn ogen kut en rottigheid. Probeer dan van de kleine dingetjes te genieten stiekem, maar dat komt vaak niet enpubliek tot uiting zeg maar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Ik vind je vaak erg negatief. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Greys
Ik schopte tegen 't ding, maar had toen alleen een pijnlijke voetquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Egopost alert... Dit is echt in de verste verte niet ontopic, tenzij je zo boos wordt op de printer dat je meer energie gaat verbranden maar dat zou ik je niet aanraden.
Ik moet het altijd verzinnen, of ik nou met het idee van weggaan kom of nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef Muis006 het volgende:
Zegt mijn mister: zullen we dit weekend iets leuks gaan doen?
Zeg ik: wat dan?
Zegt ie: ja ik heb al bedacht dat we iets leuks gaan doen, nu moet jij bedenken wat!
Maar als je er niet op zit te wachten, is dat van die stille liefde ook niet leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:54 schreef sigme het volgende:
Het idee om een stille liefde ANONIEM een kaartje te sturen was nog wel grappig.
Het idee dat je je eigen geliefde aangekochte rotzooi moet geven / sturen is te sneu voor woorden.
beter dan omgekocht te worden. Koud in de tram trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar als je er niet op zit te wachten, is dat van die stille liefde ook niet leuk.
Een anoniem kaartje krijgen dat iemand je leuk vindt? Kan me d'r niet veel bij voorstellen dat dat iemand zou storen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar als je er niet op zit te wachten, is dat van die stille liefde ook niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |