je vergeet aanvallender voetbal..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Imperatore het volgende:
Doedelzak terug in vorm, Toivonen erbij. Dit wil ik nog wel eens zien, belooft een mooie 2e seizoenshelft te worden.
Arme Pietersquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef -SG- het volgende:
Terug uit het stadion. Wat een wedstrijd.
Mendez heeft weer eens bewezen dat hij niet in de basis hoort te staan.
Pieters heeft serieus vanaf de eerste minuut tot de 55ste warm zitten lopen.
Amrabat mag wat meer afspelen..
Parpapapapapapapapap Toi Vo Nen
Balasz had het vandaag op zijn heupen
Haags kwartiertje.
15 punten achterstand voor PSV. 12 punten achterstand als ze winnen van AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dwight Lodeweges we worden kampioen!
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef ErikT het volgende:
Kijk eens aan. Nog maar 4 puntjes naar Ajax en 6 naar Twente. De 2e plaats is weer in zicht.
zeker, maar nu komen er na het weekend de serieuze tegenstanders, daar moeten gewoon wedstrijden gewonnen worden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef ErikT het volgende:
Kijk eens aan. Nog maar 4 puntjes naar Ajax en 6 naar Twente. De 2e plaats is weer in zicht.
ja de commentator benadrukte ook wel heel erg dat hij de slechtste man van het veld was..quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:03 schreef ErikT het volgende:
Knappe goal ook van Toivonen trouwens. T was amper een kans.
Maar toch ook een puntje van kritiek: MENDEZ. Wie o wie kan me vertellen waarom hij speelt en niet Bakkal?? Bakkal is op alle fronten beter!!
volgens mij snapt niemand datquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:03 schreef ErikT het volgende:
Knappe goal ook van Toivonen trouwens. T was amper een kans.
Maar toch ook een puntje van kritiek: MENDEZ. Wie o wie kan me vertellen waarom hij speelt en niet Bakkal?? Bakkal is op alle fronten beter!!
Allebei.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef Suijk het volgende:
Het zag er hier en daar toch wel aardig uit in de samenvatting of was Den Haag echt heel slecht?
de helft van wat nu voorin staat kon niet spelen. Amrabat is lang geblesseerd geweest en Toivonen was er nog nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:09 schreef Hamilcar het volgende:
Wat een slachting! Dit belooft wat voor de wedstrijd tegen AZ![]()
Ik vraag me alleen wel af hoe Stevens zich nu voelt, en waarom hij dit team met een overduidelijk overwicht aan talent in de aanval altijd zo defensief heeft laten spelen.
Doe maar 0-14 (aangezien het uit isquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Vitamine_C het volgende:
Nu Volendam ook nog met een nulletje of wat oprollen en dan begint de echte beproefing voor Lodeweges.
Ik ben een weinig gecharmeerd van Amrabat. In de wedstrijd tegen Liverpool zakte hij zo hard door de mand en ik heb veelal vrij weinig met stomme egoïstische voetballersquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de helft van wat nu voorin staat kon niet spelen. Amrabat is lang geblesseerd geweest en Toivonen was er nog niet
Ik wacht al op een linkjequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zag het dan op TV, en toen de supporters 'Haags kwartiertje' begonnen te zingen, hadden ze een shot van de ADO-fans die allemaal zo keken:
Priceless
Mwah, hij heeft het hele seizoen met 'de handrem erop' moeten spelen van Huub, en nu mag hij gewoon weer zijn ding doen. Ik vind dat in principe prima, want ik denk dat als hij dat talent blijft doorontwikkelen hij gewoon een hele goede speler zal worden, ala Babel en Robben enzo. Dat zijn ook gasten die regelmatig gewoon voor de eigen actie gaan en als ze in vorm zijn, daar ook veel rendement uit halen (en ze houden minstens 1 tegenstander, vaak 2, de hele wedstrijd bezig).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:24 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik ben een weinig gecharmeerd van Amrabat. In de wedstrijd tegen Liverpool zakte hij zo hard door de mand en ik heb veelal vrij weinig met stomme egoïstische voetballers
Gelukkig dat alles weer goed is bij PSV.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Vitamine_C het volgende:
Nu Volendam ook nog met een nulletje of wat oprollen en dan begint de echte beproefing voor Lodeweges.
Dat is dan wel het handigste. Alleen tegen Volendam etc. kun je kaartjes kopen zonder clubcard...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef VatosLoco het volgende:
Een vraagje aan de psv'ers, ik zou graag binnenkort eens een PSV wedstrijd willen bezoeken, moet ik dan een clubkaart aanschaffen om een kaartje te kopen ( ben sowieso van plan om meerdere wedstrijden te gaan bijwonen)
...gaan de meeste reacties over het niveau van de Eredivisiequote:"The Dutch league is not very well. But Toivonen played in the biggest club that tends to be in the Champions League. And football in Holland is a good shop window
[...] In a few years maybe he plays in a strörre Law in German or French league, or perhaps a less lah in the English league."
"Do not think the other teams are very good. Sure there are a few clubs in Ajax and PSV [...] Kalmar could easily get a middle position in Eredivisione without problems."
"Dutch league is a good bit faster, more technical, attacking happier and a wider audience"
"[...]Dutch league is a big joke, 4-5 good team that is just below the top in Europe[...]"
"Ola will dominate in this Donald Duck-league"
Ja, incidenteel kun je een wedstrijd bezoeken zonder clubkaart, maar als je meer wilt bezoeken zul je toch een clubkaart nodig hebben. Ik zelf heb ook een clubkaart en koop me kaartje altijd via skelperquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef VatosLoco het volgende:
Een vraagje aan de psv'ers, ik zou graag binnenkort eens een PSV wedstrijd willen bezoeken, moet ik dan een clubkaart aanschaffen om een kaartje te kopen ( ben sowieso van plan om meerdere wedstrijden te gaan bijwonen)
quote:"Ola will dominate in this Donald Duck-league"
Misschien moeten ze eerst naar hun eigen competitie kijken. Hun beste spelers gaan niet voor niets naar o.a. Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In het kader van niets beter te doen heb ik wat zweedse reacties op toivonen gisteren door een vertaalpagina geschopt:
[..]
...gaan de meeste reacties over het niveau van de Eredivisie
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6400quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef appelsientje het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje naar de doelpunten?
De enige reden die ik kan bedenken waarom hij speelt, is dat hij het niet schuwt om af en toe iemand onderuit te schoffelen als daar reden toe is. Dat kan in grote wedstrijden nuttig zijn, maar in potjes tegen de kleine teams is het geen toegevoegde waarde.quote:
Haha dat was écht vet ja. Dat de PSV supporters gewoon Ado gingen aanmoedigenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zag het dan op TV, en toen de supporters 'Haags kwartiertje' begonnen te zingen, hadden ze een shot van de ADO-fans die allemaal zo keken:
Priceless
Ik denk het Jantje wel goed uitkwam, bij nieuw puntverlies had die liever niet met een paar duizend half zatte supporters gezeten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat een leuke wedstrijd heb ik gisteren in het stadion gezien![]()
Alleen Mendez, waarom wordt die gast in godsnaam niet gewisseld? Waarom staat hij uberhaupt in de basis? Hij speelde echt weer als een natte krant. Hulde aan Doedelzak, Ola, Culina, Afellay, Marcellis en Isaksson
Eigenlijk hadden er zelfs nog wel meer doelpunten mogen vallen, als PSV weer eens de 10 had kunnen halen was het wel gisteren geweest.
Wat triest trouwens dat er geen bier in het stadion was. 30 ADO supporters waren er aanwezig
Volendam uit kan nog moeilijk genoeg worden. Wedstrijd tot wedstrijd mensen, dit team heeft dit seizoen al vaker laten zien uiterst labiel te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Vitamine_C het volgende:
En de NOS liet dat niet zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dat was écht vet ja. Dat de PSV supporters gewoon Ado gingen aanmoedigen![]()
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, ook niet tegen andere teams.
Ben ik dan de enige die het niet helemaal kon waarderen? Ja, het aftellen en het zingen van Haags Kwartiertje was grappig, maar daarna het zeer hard juichen om elk balcontact en het "ahh" bij balcontact voor PSV vond ik te ver gaan. Zeker aangezien dat de meest massale aanmoedigingen waren van de hele wedstrijd. PSV is niet zo hard aangemoedigd. Dat vind ik een beetje jammer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha dat was écht vet ja. Dat de PSV supporters gewoon Ado gingen aanmoedigen![]()
Dat had ik nog niet eerder meegemaakt, ook niet tegen andere teams.
Ja dat vond ik ook mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het niet helemaal kon waarderen? Ja, het aftellen en het zingen van Haags Kwartiertje was grappig, maar daarna het zeer hard juichen om elk balcontact en het "ahh" bij balcontact voor PSV vond ik te ver gaan. Zeker aangezien dat de meest massale aanmoedigingen waren van de hele wedstrijd. PSV is niet zo hard aangemoedigd. Dat vind ik een beetje jammer.
De sprint van de Haagse verzorger was overigens wel het hoogtepunt van de eerste helft. Buikje vooruit en rennen maar!
Bij 6-0 hoef je PSV ook niet meer zoveel aanmoedigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het niet helemaal kon waarderen? Ja, het aftellen en het zingen van Haags Kwartiertje was grappig, maar daarna het zeer hard juichen om elk balcontact en het "ahh" bij balcontact voor PSV vond ik te ver gaan. Zeker aangezien dat de meest massale aanmoedigingen waren van de hele wedstrijd. PSV is niet zo hard aangemoedigd. Dat vind ik een beetje jammer.
De sprint van de Haagse verzorger was overigens wel het hoogtepunt van de eerste helft. Buikje vooruit en rennen maar!
Jan van Halst kan weer rustig slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bond van China heeft nu ook het akkoord gegeven aan de transfer.
de Telegraaf:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bond van China heeft nu ook het akkoord gegeven aan de transfer.
Ik ben benieuwd.quote:Komst Haibin naar PSV rond
EINDHOVEN - De komst van Chinees Zhou Haibin (23) naar PSV is zo goed als rond. De Eindhovenaren hebben reeds een persoonlijk akkoord met de allround middenvelder, maar de Chinese bond lag tot vandaag dwars. De bond heeft Haibin vrijgegeven. Inmiddels is ook het visum van Haibin op orde, waardoor niets een overgang nog in de weg staat.
Klopt als hij met beide benen op de grond blijft staan. Ik kan best snappen dat hij in de euforie van het moment wat showigger gaat spelen maar ik mag hopen dat we dat niet elke wedstrijd moeten aanschouwen want gisteren had het weinig rendement.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al dat gezeik van mensen op Amrabat...Dat is de beste aankoop van het seizoen! Kan een hele grote worden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:12 schreef neilpad het volgende:
Hoogtepunt van de avond: Lazovic 90 minuten op de bank.
Jij zou hebben gewed dat Afellay dit zou missen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat hij bij zijn 2e doelpunt af had moeten leggen op ibi bijvoorbeeld, goede kans dat het dan geen doelpunt was geweest.
De kans was groter dat Afellay die bal gescoord zou hebben dat Amrabat. Maar gelukkig zat hij gewoon, dat is het voornaamste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij zou hebben gewed dat Afellay dit zou missen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In het kader van niets beter te doen heb ik wat zweedse reacties op toivonen gisteren door een vertaalpagina geschopt:
[..]
...gaan de meeste reacties over het niveau van de Eredivisie
Bekijk het filmpje nog maar eens, Amrabat maakt wmb de juiste beslissing door zelf te gaan, bal afgeven kost ook weer tijd. Op zo'n stilstaand beeld is het makkelijk praten hebben. Als je op snelheid ligt met iemand in je nek is het heel anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij zou hebben gewed dat Afellay dit zou missen?
[ afbeelding ]
i agree, op dat moment van dat plaatje lopen de verdedigers iets sneller dan afellay / amrabat en nadat amrabat de keeper omspeeld had stond de verdediger van afellay volgens mij aardig goed gepositioneerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog maar eens, Amrabat maakt wmb de juiste beslissing door zelf te gaan, bal afgeven kost ook weer tijd. Op zo'n stilstaand beeld is het makkelijk praten hebben. Als je op snelheid ligt met iemand in je nek is het heel anders.
Inderdaad, snapte ook niet dat ze Koef brachten voor Toivonen en Lazo de rest van de wedstrijd lieten zitten. Als je ze nou allebei brengt en 4-4-2 gaat spelen, dan kun je er nog iets mee. Nu bloedde de wedstrijd dood (of kwam dat door Bakkal...). Geef mij maar Lazo ipv Koefquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef Prik0 het volgende:
Koevermans mag wat mij betreft op de tribune plaatsnemen. Zelfs Lazo is nog sneller en techniek heeft hij ook niet.
Precies, hij heeft wel degelijk voetbalintelligentie maar ik zie er geen potentiele topspits in. Leuk voor PSV en later een engelse middenmotor, dat wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
Zowel Koef alswel Danko zijn uitstekende spitsen. Je moet ze gewoon in een 4-4-2 zetten. Heel simpel. Dat is al vele jaren duidelijk, zowel hun klasse als de omstandigheden waarin je dat het beste eruit haalt, en dan gaat iedereen nu net doen alsof ze er niets van kunnen(!)
Ik vind ook dat Toivonen nu wel heel erg snel heel erg omhoog wordt gepraat...
Ik heb geen grote missers gezien maar goed. Het is wel duidelijk dat er een behoorlijke tweedeling is tussen Koef en Lazo aanhangers. De ene ziet alleen missers van Koef en de ander alleen van Lazovic lijkt het. Ben benieuwd waar beide spelers staan een jaar van nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef GustavFTW het volgende:
Toch denk ik dat Toivonen die grote missers van Koef wel had kunnen maken. Hij bevestigde weer eens dat Koef echt snelheid te kort komt als het er op aan komt.
gezellige tijdbom op de bank en als hij er dan in komt wil hij zich enorm bewijzen.... daar zie ik geen meerwaarde inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Koevermans verkopen en lazo op de bank houden als wissel
Lazo op de bank houden en dus officieel bestempelen als tweede keus in de pikorde?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
Koevermans verkopen en lazo op de bank houden als wissel
Beiden zijn ze niet tevreden met een rol op het 2e plan, beiden helpen ze PSV niet naar een hoger niveau. Voor zoveel mogelijk verkopen aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lazo op de bank houden en dus officieel bestempelen als tweede keus in de pikorde?
Nee, dat is vragen om problemen...
Als Toivonen door kan zetten wat hij tot nu toe heeft laten zien + wanneer er een talentvolle spits met toekomst te scouten is, zou ik een afscheid van Koef en Lazo eind dit seizoen best begrijpen.
Helaas zal een half seizoen op de bank niet veel goeds doen voor hun transferwaarde. En gezien de hoge sommen die betaald zijn, zie ik flinke verliezen aankomen op die twee...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beiden zijn ze niet tevreden met een rol op het 2e plan, beiden helpen ze PSV niet naar een hoger niveau. Voor zoveel mogelijk verkopen aan het eind van het seizoen.
ja, lekker de bal op het middenveld ophalen en dan is er weer niemand in het centrumquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:48 schreef BOYS1985 het volgende:
Waarom moet die lamme pad van een Koevermans er elke keer in.![]()
Lazovic kan tenminste rennen.
Dat liep inderdaad erg lkker gisteravond. Was ik ook verbaasd over. Normaal gesproken te vaak dom balverlies, maar gisteren was hij gewoon prima. Komt wellicht ook omdat Ado niemand op hem had staan om hem op te jagen en onder druk te zetten, maar zou fijn zijn als hij deze vorm nog even weet door te zetten. Die wedstrijd daarvoor had hij trouwens wel weer een schoolvoorbeeld van dom balinleveren...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef ganzenherder het volgende:
Culina doet het trouwens ook steeds beter als rechtsback. Ik ga het onderhand jammer vinden dat Culina vertrekt na dit seizoen, hij fungeert echt zeer goed als rechtsback imo. Als middenvelder voegt hij niks toe, maar als back doet hij het gewoon naar behoren. Sterker nog ik vind het eigenlijk de beste optie voor de rechtsbackpositie op dit moment.
Tja, opbouwend gezien is Kromkamp welllicht sterker. Maargoed Kromkamp kan voor geen meter verdedigen daarentegen, Culina kan dat beter. Dus over het algemeen vind ik Culina toch betrouwbaarder als back.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat liep inderdaad erg lkker gisteravond. Was ik ook verbaasd over. Normaal gesproken te vaak dom balverlies, maar gisteren was hij gewoon prima. Komt wellicht ook omdat Ado niemand op hem had staan om hem op te jagen en onder druk te zetten, maar zou fijn zijn als hij deze vorm nog even weet door te zetten. Die wedstrijd daarvoor had hij trouwens wel weer een schoolvoorbeeld van dom balinleveren...
Lijkt mij een goede jongen.quote:Haibin wees aanbod PSV in zomer af
Zhou Haibin is de nieuwste aanwinst van PSV. De Chinees had bij Shandong Luneng een aflopend contract, waardoor hij transfervrij ingelijfd kon worden.
In de zomer had PSV ook al een poging gewaagd om Haibin los te weken bij Shandong Luneng. "Ik voel me erg verbonden met Shandong. Daarom heb ik een aanbod van PSV in augustus afgewezen toen ze Shandong benaderden. Maar nu is mijn contract afgelopen en voel ik dat het tijd is om verder te gaan en een betere toekomst voor mezelf te regelen."
Ondanks de transfervrije status van de Chinees international had de overgang heel wat voeten in aarde. Dankzij een constructie kan de Chinese voetbalbond spelers zonder contract nog dertig maanden vasthouden. Haidin was de eerste voetballer in China die hieraan wist te ontsnappen. "Mijn nieuwe club heeft mijn transfer geregeld volgens alle internationaal geldende regels."
Haibin verlaat zijn club met pijn in het hart. "Ik ben Shandong Luneng dankbaar voor het vormen van mijn carriere en de tien jaar die ik bij hen heb doorgebracht (waarvan vijf jaar bij het eerste, red). Ik geef een deel van mijn rechten op voor Shandong om de transfer rond te maken. En als ik terugkeer naar China zal Shandong mijn eerste keus zijn", besluist de 23-jarige middenvelder tegenover Shanghai Daily.
"Ja, 1x nummer 154 met Bami graag."quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:43 schreef Fortitudo het volgende:
''psv haalt chinees'' aldun studo sport![]()
Die weten nog wat clubliefde is.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Liever nasi. Bami vind ik vies.
Dat zien we morgen welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Volendam gaat eran.
Que?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef Zapper het volgende:
Over Chinezen gesproken. Waar is onze in België woonachtige Chinese PSV-supporter eigenlijk? Tijdje niet meer gespot!
Ik ken wel een Franse PSV supporterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef Zapper het volgende:
Over Chinezen gesproken. Waar is onze in België woonachtige Chinese PSV-supporter eigenlijk? Tijdje niet meer gespot!
Successupporter?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef Zapper het volgende:
quote:Ook Dzsudzsák looft de vrijheden van Lodeweges
07/02/2009 11:38
Na Nordin Amrabat heeft ook Balázs Dzsudzsák aangeven zich bevrijd te voelen sinds het vertrek van Huub Stevens bij PSV. De Hongaar voelt zich na een moeilijke periode weer lekker en onderstreepte dat goede gevoel door donderdag drie keer te scoren tegen ADO Den Haag.
'Ik krijg veel meer vrijheid. De trainer heeft vertrouwen in me', zegt Dzsudzsák in het Algemeen Dagblad. 'Ik mag van hem voorin blijven en mijn eigen spel spelen. Ik voel me daar erg lekker bij. Ik voel me nu weer fris in het hoofd. Die drie doelpunten geven me een heerlijk gevoel. Nooit eerder heb ik er drie gemaakt in één wedstrijd, zelfs bij de jeugd niet.'
Onder Stevens zat de 22-jarige Hongaar in een dip. 'Het was soms best moeilijk. Ik durfde geen actie meer te maken als er eentje was mislukt. Binnen de spelersgroep voelde ik wél steun, maar daarbuiten niet. In die moeizame periode heb ik veel te danken gehad aan Danko Lazovic. Hij heeft me echt gesteund, me opgevangen als ik het even niet zag zitten. Hij was een echte vriend voor me. Ik kon hem altijd bellen.'
Eerder sprak ploeggenoot Amrabat zich in soortgelijke bewoordingen uit over de trainerswissel bij PSV. 'Lodeweges geeft me veel vertrouwen voor de wedstrijd: doe je ding, zoek je tegenstander op en slacht hem af. Stevens was daar toch iets anders in. Houd het simpel, zei hij meestal. Dan speel je toch een beetje met de rem erop.'
Ik ben benieuwdquote:Zhou Haibin traint maandag voor het eerst met PSV
07/02/2009 11:14
De komst van Zhou Haibin naar PSV is een feit. De Chinese middenvelder is vrijgegeven door de voetbalbond van zijn land en sluit per direct aan bij de selectie van de club uit Eindhoven.
Donderdag liet Adrie van Kraay, PSV's manager transfers en scouting, al aan VI.nl weten dat de deal vrijwel zeker rond zou komen. 'Wij zijn er honderd procent van overtuigd dat wij gaan winnen, maar je hebt pas zekerheid als alles zwart-op-wit staat.'
PSV had persoonlijk al een akkoord met de transfervrije middenvelder en had ook alle formaliteiten al gegeregeld om Zhou Haibin speelgerechtigd te krijgen. Het wachten was op de vrijgave van de Chinese voetbalbond, die echter aanvankelijk niet meewerkte.
Zhou Haibin komt zaterdag in Nederland aan en zal maandag voor het eerst op het trainingsveld staan in Eindhoven. 'Hij is een fysiek sterke centrale middenvelder, erg allround, een echte Europese speler', aldus Van Kraay.
Zhou Haibin is na Sun Xiang de tweede Chinees die een contract tekent met PSV. De 23-jarige middenvelder verbond zich voor één seizoen aan de club uit Eindhoven met een optie voor nog eens tweeënhalf jaar.
Volendam was nog best sterk tegen WIllem II. Natuurlijk moet er van gewonnen worden maar ik zie het best een 0-1 zijn.quote:
quote:He is really hoping to play for PSV Eindhoven very soon and already learned the song "totally nothing in Amsterdam"
Die hele wiki is verneukt een paar dagen geleden door PSV-fansquote:
Ja verdorie, die gast die al jaren in dit topic hangt. Ben z'n naam even kwijt. Heeft een usericon van een heel slecht en oud Playstationspelquote:
Die belg die zo blij was dat ie weer kon kijken omdat het voetbal weer terug was bij de NOS zeker ja. Ben zijn naam ook kwijtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja verdorie, die gast die al jaren in dit topic hangt. Ben z'n naam even kwijt. Heeft een usericon van een heel slecht en oud Playstationspel
Niet te snel conclusies trekken. Natuurlijk vinden dribbelaars als doedel en amrabat het geweldig als ze zich helemaal uit mogen leven. Tegen zwakkere tegenstanders kan dat heel goed uitpakken, maar als ze eens in de zak zitten bij een back denk ik dat ze toch nog wel eens aan dat "houd het simpel" van Stevens terug zullen denkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:22 schreef -SG- het volgende:
Stevens was gewoon te hard voor deze groep..
[..]
[..]
Ik ben benieuwd!
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:06 schreef ganzenherder het volgende:
Die belg die zo blij was dat ie weer kon kijken omdat het voetbal weer terug was bij de NOS zeker ja. Ben zijn naam ook kwijt
ASSpirine ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Juist
Het was zoiets
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:36 schreef Imperatore het volgende:
Tjonge jonge, wat straat die Lodeweges een fijne rust uit in zijn perspraatjes. Ik vind het heel fijn om naar die man te luisteren. HIj geeft een zekere vertrouwdheid en geruststelling maar is tevens heel realistisch.
"Always look on the Dwight side of life"
Maar hij heeft wel een doelpunt gemaakt!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:45 schreef Prik0 het volgende:
Addo doet het tot nu toe trouwens dramatisch bij Roda. Liet zich net in de zestien door Poepon door de benen spelen(mooie actie) waarna deze zo op de keeper af kon wandelen.
Ik heb 1 mede chinees gezien op vak T, jaartje of 35 ofsoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef Zapper het volgende:
En met rood erafquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:45 schreef Prik0 het volgende:
Addo doet het tot nu toe trouwens dramatisch bij Roda. Liet zich net in de zestien door Poepon door de benen spelen(mooie actie) waarna deze zo op de keeper af kon wandelen.
Respectloosquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:09 schreef KELDER het volgende:
maar eerst morgen die dikzak van volendam wat werk geven
Die knipoog zal er niet voor niets staan.quote:
Nu wordt het daar dus 3-3quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-1 in Arnhem...
Als we winnen staan we 1 punt achter Ajax
Laat het eerst maar eens 4-1 worden, pas dan geloof ik een beetje in een overwinning voor Vitesse.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-1 in Arnhem...
Als we winnen staan we 1 punt achter Ajax
4-1quote:Op zondag 8 februari 2009 13:38 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Laat het eerst maar eens 4-1 worden, pas dan geloof ik een beetje in een overwinning voor Vitesse.
Edit: klote, dat had 'm al moeten zijn..
Snap echt niet wat hij in Mendez ziet, Bakkal is heul beter.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag. Dus met mendez.
We hebben nu al een beter doelsaldo dan ajax iig. 22 om 21. Dat was een paar weken geleden nog een verschil van dag en nacht. Maar ja, toen stonden we ook iets van 11 punten achter en nu nog maar 1. Hopen dat De Graafschap nog iets uit kan richten.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:59 schreef Prik0 het volgende:
Zometeen even flink scoren en dan hebben we ook het beste doelsaldo
Ongelooflijk dat ie zich meteen zo op de kaart speelt.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n eerste paar wedstrijden beloven veel goeds voor de toekomst.
En minder in Zuid Amerika. Die passen zich ook moeilijker aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef uwbftp het volgende:
Daarom moeten we veel meer in Scandinavië scouten.
Precies, niet dat Scandinavië zaligmakend is maar die hebben sowieso minder problemen met ons spel/klimaat etc.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
En minder in Zuid Amerika. Die passen zich ook moeilijker aan.
Dachten we vorig jaar met doedelzak ook en die viel toch wat terugquote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n eerste paar wedstrijden beloven veel goeds voor de toekomst.
Ze zijn iig niet slechter.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Want? Volendam speelt beter dan PSV hoor.
Oh, volgens Langs de Lijn speelt PSV echt goed, en had Volendam nog geen kans gehad...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Want? Volendam speelt beter dan PSV hoor.
quatsch. PSV heeft mooie aanvallen en Volendam bijt flink van zich af. Gaat min of meer gelijk op. Kortom, mooie/spannende match.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oh, volgens Langs de Lijn speelt PSV echt goed, en had Volendam nog geen kans gehad...
Waarom mag er in het PSV topic niet over de wedstrijd gepraat worden?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live Eredivisieverslagen #144:Lach hier Ajax uit
Is het zo moeilijk?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het zo moeilijk?
Hulde.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In uitwedstrijden is Mendez zeer nuttig. Scoort ook vandaag.
Goed gezienquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
In uitwedstrijden is Mendez zeer nuttig. Scoort ook vandaag.
Omdat we daar een ander topic voor hebben, waar iedereen terecht kan. Het maakt het voor iedereen overzichtelijker en duidelijker, ipv dat iedereen maar overal met livescores komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom mag er in het PSV topic niet over de wedstrijd gepraat worden?
Lazovicquote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Zapper het volgende:
Doedelzak eruit graag, heeft geen bal geraakt. Lazovic erbij
In dat topic is 99% jood, das me te vervelendquote:Op zondag 8 februari 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het zo moeilijk?
Vandaag toch niet vervelend?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In dat topic is 99% jood, das me te vervelend
Tsja, was echt gepruts bij die vrije trappen die naar de goals ledenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef mcyodogg het volgende:
Graag geen vrije trappen meer weggeven aan de zijkanten.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef BB-King het volgende:
Terechte rode kaart lijkt me... Toivonen op de tribune tegen AZ.
Nee Vink.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef Suijk het volgende:
Zelfs jullie gaan AZ maar een beetje helpen?
We kunnen het shaken, die gaan ze echt niet kwijtschelden hoor.....quote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
Dat is gewoon een kopduel, kut scheids.Hoogstens een vrije trap![]()
Hoevaak wordt er in een wedstrijd wel niet met de arm gezwaaid op die manier
Sno was ook vrijgesproken ja. Gewoon aanvechten dus.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef murpheh het volgende:
Volgens de NOS was het direct rood, dus dan zou je een schorsing kunnen aanvechten.. T was natuurlijk geen elleboog.. Was er bij Sno niet ook zoiets eerder dit seizoen? Die was toch vrijgesproken?
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sno was ook vrijgesproken ja. Gewoon aanvechten dus.
En bedakt he, ik schrok me kapotquote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dus eerst dat Afellay rood kreeg
Maar die tackle wtf
Ja, sorry ik zelf ookquote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En bedakt he, ik schrok me kapot![]()
Zonder Toivonen en Ibi zouden we het op zeker kunnen schudden tegen AZ.
Dat kunstgras moet je echter niet onderschatten. Volendam thuis is en blijft lastig. Gewoon blij zijn met de winst.quote:
thuisquote:Op zondag 8 februari 2009 16:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bah. Rood voor Toivonen.
3-5 is ook een bah.. alhoewel daar een lichtpuntje bijzit van de 3 punten.
Moeten we tegen AZ thuis of uit?
Maar in beroep gaan zeker wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We kunnen het shaken, die gaan ze echt niet kwijtschelden hoor.....
Meestal kun je de schorsing dan over de wedstrijd tillen.quote:
Als je niet akkoord gaat wordt de schorsing sowieso uitgesteld. Anders is het mogelijk dat je onterecht gestraft blijkt.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gedeeld vierde, nog steeds niet bepaald reden om de vlag uit te hangen........
Inderdaad, als PSV geen protest indient zijn ze echt dom. Dan schrijf ik een brief dat ze dat wel moeten doen!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je niet akkoord gaat wordt de schorsing sowieso uitgesteld. Anders is het mogelijk dat je onterecht gestraft blijkt.
Stel dat Toivonen niet speelt tegen AZ, maar dat later wordt bepaald dat de schorsing niet terecht was. Dat kan natuurlijk niet. Dus als PSV protest aantekent speelt Toivonen sowieso tegen AZ. Of de KNVB moet binnen een week een besluit nemen. Dat hebben ze nog nooit gedaan.
Klopt. Beroep bij KNVB heeft schorsende werking.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Meestal kun je de schorsing dan over de wedstrijd tillen.![]()
Dat gebeurt ook niet. Maar je kunt niet ontkennen dat het er allemaal wat anders uitziet dan kort geleden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gedeeld vierde, nog steeds niet bepaald reden om de vlag uit te hangen........
Nu winnen we een keer met aardig spel een aantal wedstrijden op een rij, krijg je dit gezeurquote:Op zondag 8 februari 2009 16:15 schreef ErikT het volgende:
3 goals tegen bij Volendam. Aardig sneu.
Koek en ei?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef leolinedance het volgende:
Overigens zie ik hier vrij weinig Reker gebash meer nu het al een tijdje goed gaat. Wat heeft Reker verandert dat het nu opeens allemaal koek en ei is?
Ze moeten een sterke verdediger.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Koek en ei?
De selectie is nog altijd te matig, 2 aankopen veranderen dat niet. Reker zal deze zomer nog wel de kans krijgen om dat recht te trekken, anders wordt het weer zo'n jaar als nu. Misschien zelfs erger als Afellay vertrekt.
Ja daarom. Maar Ola maakte ook geen slaande beweging ofzo...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef dndiek het volgende:
Direct rood was wel echt zwaar overdreven, maar zorgt er meteen wel weer voor dat er een kans is dat Ola tegen AZ meedoet
Psv zal het waarschijnlijk kunnen oprekken met een weekje, zodat ie tegen AZ mee kan doen. Maar ik zie de KNVB het nog niet zo gauw kwijtschelden, en dan mis je hem uit bij Groningen...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef ganzenherder het volgende:
Zonder Toivonen zijn de winkansen zeker 20% lager. Eigenlijk zou de schorsing moeten worden kwijtgescholden, ik zie niet waarom deze situatie anders is dan die kaart van Sno.
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou echt mooi zijn als PSV AZ zou kunnen stoppen
Je avatar!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige mensen snappen niet dat je niet kan springen met je armen naast je lichaam. Als je springt steek je je armen altijd uit. Dit was geen elleboog.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef uwbftp het volgende:
Wat een onzin die rode kaart, hij keek de hele tijd naar boven. Net alsof je dan express die visboer op ze kop slaat.
Vink >:(
Ja en nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Liverpool-Everton? Rode kaart toch zeker?
Jazeker.quote:
Liverpool-Chelsea van vorige week. En nee, een vrije trap voor Chelsea werd hetquote:Op zondag 8 februari 2009 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je avatar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liverpool-Everton? Rode kaart toch zeker?
Raap me opquote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef TLC het volgende:
Goede speler die Toivonen, echt een aanwinst voor de Nederlandse competitie !![]()
(eigenlijk vind ik hem zelfs een tweede Zlatan)
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand toevallig een gifje waar Vink samen met Marcellis en Simons Tuyp stonden uit te lachen?
Ik zal je op je wenken bedienen, Reker is een kutkneus, incompetent voor zijn functie en de RvC gaat veel verder dan hun rol zou moeten toelaten.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:37 schreef leolinedance het volgende:
Overigens zie ik hier vrij weinig Reker gebash meer nu het al een tijdje goed gaat. Wat heeft Reker verandert dat het nu opeens allemaal koek en ei is?
Drie?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Zapper het volgende:
Danko in de spits de komende drie potten
KNVB.quote:
Ik dacht het ook alquote:Op zondag 8 februari 2009 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Salcido wil wel heel erg graag weg bij PSV, hé.
idd dat dacht ik ookquote:Op zondag 8 februari 2009 19:31 schreef Fortitudo het volgende:
die commentators zijn echt zo pro-ajax en anti-psv. te triest voor woorden.
Was het wel.quote:
Niet echt nee, maar aangezien de knvb zelden consequent is zal hij toch wel een schorsing krijgenquote:
Inderdaad maar owee... Sno krijgt rood? Ach laat die jongen maar lekker spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar aangezien de knvb zelden consequent is zal hij toch wel een schorsing krijgen
Nou daar kun je blij mee zijn zegquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Zapper het volgende:
Danko in de spits de komende drie potten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |