Drok? Was dat de hint?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh ja dus, DJMO staat tenslotte ook in het lijstje![]()
En ja, irl praat ik ook tegen mezelf![]()
Ow, nouja, gelukkig dan maar, ik was al bang dat ik teveel verklaptequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
je keus wordt groter en groter
ik heb ook 1 zoon.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstje![]()
Ok ik gooi het over de andere boeg:
Wie heeft 1 zoon en een stiefmoeder? het lijkt het sprookje van Assepoester wel..
Ik niet hoor, ik ben niet onlinequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Memmel het volgende:
En ineens heb ik een hintje. Wie zit me te sarren?
Wat is de hint? Kunnen we helpen zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Memmel het volgende:
En ineens heb ik een hintje. Wie zit me te sarren?
Ik kan je de hand schudden...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef sjak het volgende:
* sjak moet nu haar kaart schrijven.
Een gedicht is nie makkelijk nie...
Ik ben wel getrouwd. Maar ik heb niks met aanhalingstekens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet, Amaranta, vertel jij het mij maar...
Iemand met 2 streepjes?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Memmel het volgende:
Dit is mijn hint:
Hallo Memmel,
Ik mis je al een hele tijd.
Ben je soms het valentijn's topic kwijt.
Je vindt het als je zoekt in OUD.
Vind je het niet dan doe je iets fout
Oja, ik heb geen hint en ook geen vraag.
Wacht maar tot de kaart is gearriveerd in Den Haag.
Liefs, Mrs Valentijn
(vooruit 1 hintje dan)
"
Snappuwel?
Ik ben getrouwd hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef Memmel het volgende:
Ik had een vermoeden, maar die persoon is volgens mij niet getrouwd.
Of jij met je flensjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Iemand met 2 streepjes?
Iemand die zwanger is ?
Of Rocka...die pissed er 2....hahaha....
en ik heb een kaartquote:"Wees niet beteuterd of getreurd er is namelijk wat moois gebeurd!
Een kaart geschreven en op de bus gedaan, de postbode zal er morgen mee voor de deur staan!
Een kleine hint geef ik je nu, ik zeg niet veel meer dan huhuhuhu"
Ja, als je me geen hints geeft, raad ik het idd nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Belana het volgende:
ik ben trouwens bang dat mijn eigen lootje nooit gaat raden wie ik ben
Ah, hij is aangekomen, dat is snelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef mrien het volgende:![]()
![]()
Ik heb ook een kaart
![]()
![]()
![]()
Nu wachten tot hij open mag
graag gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef Fuente het volgende:
Jaaaaaaaaah Ik heb ook een valentijskaart
Easy, bedankt
Easy heeft het erg druk met iedereen die ze een kaart moet sturen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Heb ik wel een secret Valentijn?
Ik zal vanavond een hint geven, goed?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Snel inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, hij is aangekomen, dat is snel![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Vraag het eens een paar straten verderquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Bij mn buurvrouw misschien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Vraag het eens een paar straten verder
Dat heeft nu geen nut meer hoor, ik zou morgenochtend pas weer bij de brievenbus gaan zitten als ik jou wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Stout het volgende:
hier nog niets.....* Stout gaat maar weer bij de brievenbus zitten wachten.....
Ik ook niet... namelijk onleesbaar, maarrrrrrrrrr mijn valentijn heeft een postcode achterop de envelop gezet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef mrien het volgende:
Aan de poststempel van mijn kaartje had ik trouwens niet echt wat..
Amsterdam..
Zitten zeker scherven in... een gebroken hart..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Saffier het volgende:
ik heb een kaart, een kaart
Hij is dik en geen typische valentijn en hij rammelt
Als het goed is zijn die kaarten nog gesloten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef flowerbox het volgende:
Hier nog geen kaart gesignaleerd![]()
ik wil foto's van de kaarten!! Leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |