Ja, als je me geen hints geeft, raad ik het idd nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Belana het volgende:
ik ben trouwens bang dat mijn eigen lootje nooit gaat raden wie ik ben
Ah, hij is aangekomen, dat is snelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef mrien het volgende:![]()
![]()
Ik heb ook een kaart
![]()
![]()
![]()
Nu wachten tot hij open mag
graag gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef Fuente het volgende:
Jaaaaaaaaah Ik heb ook een valentijskaart
Easy, bedankt
Easy heeft het erg druk met iedereen die ze een kaart moet sturen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Heb ik wel een secret Valentijn?
Ik zal vanavond een hint geven, goed?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Snel inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, hij is aangekomen, dat is snel![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Vraag het eens een paar straten verderquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Lois het volgende:
Geen postgeen hints
Bij mn buurvrouw misschien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Vraag het eens een paar straten verder
Dat heeft nu geen nut meer hoor, ik zou morgenochtend pas weer bij de brievenbus gaan zitten als ik jou wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:18 schreef Stout het volgende:
hier nog niets.....* Stout gaat maar weer bij de brievenbus zitten wachten.....
Ik ook niet... namelijk onleesbaar, maarrrrrrrrrr mijn valentijn heeft een postcode achterop de envelop gezet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:44 schreef mrien het volgende:
Aan de poststempel van mijn kaartje had ik trouwens niet echt wat..
Amsterdam..
Zitten zeker scherven in... een gebroken hart..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Saffier het volgende:
ik heb een kaart, een kaart
Hij is dik en geen typische valentijn en hij rammelt
Als het goed is zijn die kaarten nog gesloten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef flowerbox het volgende:
Hier nog geen kaart gesignaleerd![]()
ik wil foto's van de kaarten!! Leuk!!
Of gewone scherven, dan brengen ze weer gelukquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:06 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zitten zeker scherven in... een gebroken hart..
Nou, als die envelop nou heel mooi versierd is ben ik daar ook al blij mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als het goed is zijn die kaarten nog gesloten.
Of wil je foto's van de enveloppen.
quote:"Bewaar de kaart maar goed en bedenk wat je ermee doet![]()
En als het mag open je hem op Valentijnsdag!
Nog een kleine hint voor mijn Fok! vrind:
"Alle vriendjes om mij heen gaan altijd door het dolle heen""
*zucht* dus jij helpt me ook al niet om achter mijn secret valentine te komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:24 schreef Reinhilde het volgende:
flowerbox, ik heb ook een zoon, en een schoonloeder.
Ok, dus dan kan ik hem vandaag hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
De mijne is gisteren op de bus gegaan
die van mij ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
De mijne is gisteren op de bus gegaan
Nee Beef, dat is niet gek, dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef beefcake het volgende:
Als het goed is krijgt mijn Valentijn ook vandaag haar kaart![]()
Ik vind het spannender wat zij van mijn kaart vindt dan dat ik zelf ook een kaart krijg, is dat gek?![]()
Tuurlijk, speciaal voor jou vast welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Jelief het volgende:
Ik baal want gister en eergisteren is het er niet van gekomen om een kaart te kopen, dat ga ik vandaag doen én hij gaat op de bus, dus dan hoop ik dat de post er gewoon één dag over doet.
En ook al hier gemeldquote:
Welkom bij de clubquote:
En ik een tekeningquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel een zelf gemaakte kaart gehad van mijn oudste
Wat schattigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik een tekening'ik wist niet hoe ik kusjes moest tekenen mama dus ik heb gras gemaakt!'
Wat liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef TearSong het volgende:
[..]
En ik een tekening'ik wist niet hoe ik kusjes moest tekenen mama dus ik heb gras gemaakt!'
Geen hints dusquote:Lieve Davinia
Ik zag je zenuwpezen in het topic van valentijn,
ik dacht; dat moet ik vóór zijn.
Ik kan je nu vast zeggen;
je hoeft niet lang bij de brievenbus te 'leggen'.
Kaart is al door een handlanger op de bus gedaan,
de postbode had vandaag al op je stoep kunnen staan.
Het spijt mij zeer dat je nog niets hebt vernomen,
maar jouw kaart zal beslist op tijd komen.
Misschien toch een dagje langer onderweg, dat is wel een beetje pech.
Gelukkig was ik er op tijd bij en morgen ben je dan vast weer blij!
Ga vannacht nu heerlijk slapen,
dan hoef je morgen niet zo te gapen.
Niet te veel Fokken in de baas zijn tijd,
straks heb je hierdoor nog haat en nijd![]()
Ik ben het dichten nu wel weer zat,
ik ga lekker plat!
Veel geduld toegewenst en ook plezier
van je Secret Valantijn hier!
Ik zie een hint! Het is in ieder geval geen thuisblijfmoederquote:
Ahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik tel afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
[..]
Nog maar 5 uur, 29 minuten en 30 seconden Moussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |