quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Jewel hoor, maar die gaat mij echt geen kaart sturen.
Hier zijn allemaal vrijgezelle dames met kinderen en een paar verdwaalde mannen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie allemaal geen kerel ofzo?
Dan moet mn kerel dr toch ook niet mee komen?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is ook niet de bedoeling, het is voor geheime liefde's
Ik heb weer een hint gekregen!quote:"Wil je het voor die tijd geraden hebben, dan adviseer ik je om van iedereen in de groep (die 1 zoon hebben, uiteraard) heel goed naar de profielen te kijken.
Lekker puzzelen, dan vind je me vanzelf
Als je daar geen zin/tijd voor hebt, dan dicht ik nog wel wat moois erbij.
(Trouwens, nog excuses voor het niveau van mijn vorige brouwsel)"
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb dit weekend een vraag gehad van mijn Secret Valentijn!![]()
En mijn Valentijn weet mijn echte naam.... that narrows it down...
* Reinhilde diep aan het nadenken is
* DJMO meldtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb weer een hint gekregen!![]()
Ok, wie heeft er hier allemaal 1 zoon.
Graag melden bij flowerbox
ik neem aan dat je via het lootje kan mailenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef Belana het volgende:
hoe krijgen jullie die hints toch? per mail ofzo? ik wil er ook 1
Oy, die snao ik zelfs!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef Jelief het volgende:
"jelief,
Ik ben je niet vergeten.
Dat wilde ik je even laten weten.
Je kaart komt op de 14e zoals het hoort.
Mijn hint is zandvoort."
Ik weet het, ik weet het
En ik heb mijn lootje hier nog niet gezien
Morgen op jacht naar een kaart!
Ik weet het ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef Jelief het volgende:
"jelief,
Ik ben je niet vergeten.
Dat wilde ik je even laten weten.
Je kaart komt op de 14e zoals het hoort.
Mijn hint is zandvoort."
Ik weet het, ik weet het
Meld zichquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb weer een hint gekregen!![]()
Ok, wie heeft er hier allemaal 1 zoon.
Graag melden bij flowerbox
Morgen voor de brievenbus plaatsneemtquote:"je kaart zal vandaag op de post gaan
dus je kunt bij de bus staan
openen mag je hem nog niet
dat mag pas als de kalender de 14 ziet
Lees de kaart en zijn info goed
en je weet wie ik zijn moet !
Je secret Valentine"
Ja maar jij hebt ook helemaal nog geen hint naar mij gestuurdquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:41 schreef Vicky het volgende:
ik heb ook geen hiinten meer gehad.. ben benieuwd...
jwel, ik heb vorige week iets gestuurd...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook helemaal nog geen hint naar mij gestuurd
Vicky van lijstje schraptquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
jwel, ik heb vorige week iets gestuurd...
Lol...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:37 schreef Stout het volgende:
ik krijg ook geen hinten meer.....dus het is nu echt wachten op de kaart...![]()
Gisteren kreeg ik post, een envelop met een onbekend handschrift..![]()
![]()
maar t was een boekje dat ik besteld had !![]()
Moet je wel ff reageren, anders kan ik dat seintje niet gevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef Troel het volgende:
Dus als ik moet reageer, geef dan even een seintje
Thank you!quote:
je keus wordt groter en groterquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Thank you!
Help me even, dames.![]()
Ik heb nu:
- DJMO
- Bar
- Davinia
- Marie79
Saffier ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
je keus wordt groter en groter
ik heb ook 1 zoon.
En Reinhildequote:
Oh ja dus, DJMO staat tenslotte ook in het lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef beefcake het volgende:
En tellen de dames met een zoon en dochter(s) ook mee? Die hebben ook 1 zoon tenslotte
Ik wou net zeggen: moussy heeft ook een zoonquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
En Reinhilde
En tellen de dames met een zoon en dochter(s) ook mee? Die hebben ook 1 zoon tenslotte
Drok? Was dat de hint?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh ja dus, DJMO staat tenslotte ook in het lijstje![]()
En ja, irl praat ik ook tegen mezelf![]()
Ow, nouja, gelukkig dan maar, ik was al bang dat ik teveel verklaptequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
je keus wordt groter en groter
ik heb ook 1 zoon.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstje![]()
Ok ik gooi het over de andere boeg:
Wie heeft 1 zoon en een stiefmoeder? het lijkt het sprookje van Assepoester wel..
Ik niet hoor, ik ben niet onlinequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Memmel het volgende:
En ineens heb ik een hintje. Wie zit me te sarren?
Wat is de hint? Kunnen we helpen zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Memmel het volgende:
En ineens heb ik een hintje. Wie zit me te sarren?
Ik kan je de hand schudden...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:33 schreef sjak het volgende:
* sjak moet nu haar kaart schrijven.
Een gedicht is nie makkelijk nie...
Ik ben wel getrouwd. Maar ik heb niks met aanhalingstekens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet, Amaranta, vertel jij het mij maar...
Iemand met 2 streepjes?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Memmel het volgende:
Dit is mijn hint:
Hallo Memmel,
Ik mis je al een hele tijd.
Ben je soms het valentijn's topic kwijt.
Je vindt het als je zoekt in OUD.
Vind je het niet dan doe je iets fout
Oja, ik heb geen hint en ook geen vraag.
Wacht maar tot de kaart is gearriveerd in Den Haag.
Liefs, Mrs Valentijn
(vooruit 1 hintje dan)
"
Snappuwel?
Ik ben getrouwd hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:27 schreef Memmel het volgende:
Ik had een vermoeden, maar die persoon is volgens mij niet getrouwd.
Of jij met je flensjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Iemand met 2 streepjes?
Iemand die zwanger is ?
Of Rocka...die pissed er 2....hahaha....
en ik heb een kaartquote:"Wees niet beteuterd of getreurd er is namelijk wat moois gebeurd!
Een kaart geschreven en op de bus gedaan, de postbode zal er morgen mee voor de deur staan!
Een kleine hint geef ik je nu, ik zeg niet veel meer dan huhuhuhu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |