Moet je wel ff reageren, anders kan ik dat seintje niet gevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef Troel het volgende:
Dus als ik moet reageer, geef dan even een seintje
Thank you!quote:
je keus wordt groter en groterquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Thank you!
Help me even, dames.![]()
Ik heb nu:
- DJMO
- Bar
- Davinia
- Marie79
Saffier ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
je keus wordt groter en groter
ik heb ook 1 zoon.
En Reinhildequote:
Oh ja dus, DJMO staat tenslotte ook in het lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef beefcake het volgende:
En tellen de dames met een zoon en dochter(s) ook mee? Die hebben ook 1 zoon tenslotte
Ik wou net zeggen: moussy heeft ook een zoonquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
En Reinhilde
En tellen de dames met een zoon en dochter(s) ook mee? Die hebben ook 1 zoon tenslotte
Drok? Was dat de hint?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh ja dus, DJMO staat tenslotte ook in het lijstje![]()
En ja, irl praat ik ook tegen mezelf![]()
Ow, nouja, gelukkig dan maar, ik was al bang dat ik teveel verklaptequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:41 schreef Beaker het volgende:
Nou moe![]()
aan mijn gekregen hint had ik weinig![]()
Drok .......
Help
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
je keus wordt groter en groter
ik heb ook 1 zoon.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja hallo. Zo wordt mijn keus alleen maar groter idd. Ik wil juist een kleiner lijstje![]()
Ok ik gooi het over de andere boeg:
Wie heeft 1 zoon en een stiefmoeder? het lijkt het sprookje van Assepoester wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |