quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Stout het volgende:
ben ff de kids halen uit school (hoewel dat niet echt nodig is, klets ik graag ff met de mede mamma's)
Wij liepen gister langs een huis waar mensen stonden te hupsen. Mister_d: 'Wat zijn die in hemelsnaam aan het doen?' Wii-en dus... zo zien wij er denk ik ook uit, gelukkig doen we altijd de luxaflex dichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen!
Wij hebben nu ook Fit, het is echt hilarisch om te zien hoe nixxx hoepelt
Ik ben bij 14 enquetebureau's ingeschreven. Die mailen dan enquetes, die vul je in, en dan krijg je punten. Als je maar genoeg geduld hebt heb je uiteindelijk genoeg punten bijelkaar voor een bon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef pinquit het volgende:
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
Jaquote:
quote:Geachte bezoeker,
Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.
U kunt geen gratis adviezen meer opvragen op deze website via ip-adres <insert IP-adres van werkgever>.
Voor intensieve gebruikers heeft REISinformatiegroep een portfolio met zakelijke producten. Daarnaast kunnen intensieve gebruikers een 9292ov.nl zakelijk abonnement afsluiten. Meer informatie
U kunt ook een advies opvragen via 0900-9292 (0,70 c/m)
moet ik t anders even voor je opzoeken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig enheb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.
* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
[..]heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
stuur maar eventjes het emailadres in een PMmetjequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Nou ja Sjeekie wat stom.
Ik heb hier net ook heel even ge-Wii'dMoest eerst even kijken hoe het ook alweer zat met anderen toevoegen aan het adresboek en daarna heb ik even snel een potje getennisd en gebowld. (gewoon midden in de kamer met de gordijnen open
![]()
Zou iemand willen proberen mij opnieuw aan te melden bij Nipo?
Ik zat er dus bij maar ben er op een bepaald moment door hun uit geknikkerd omdat ik een tijdje niet genoeg invulde. Als ik wel verder wou moest ik ze dan een mailtje sturen, heb ik toen gedaan, geen reactie.. Nog een mailtje, weer geen reactie.Toen heb ik het er maar even bij gelaten maar ik wil toch wel weer graag Nipo'en. Intomark doe ik nog wel veel.
hoe weet je trouwens dat je een topic sluit ? Ik krijg er geen bericht van of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:07 schreef Stout het volgende:
* Stout kruipt in een hoekje en gaat zich schamen...
had mijn berichtje geschreven en toen de lap in slaapstand gezet
de operatie op zich wel, verdoven was pijnlijk maar daarna was het goed te doen. maar heb nu wel veel pijn. was ook voorspeld dus ja, moet weer slijten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef Saffier het volgende:
Hoe gaat het Rewimo? Is het je meegevallen?
ik woon in apeldoornquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
Wie van jullie woont rondom Apeldoorn (die regio ongeveer tot zeg maar arnhem) en heeft een goed idee voor ons in de voorjaarvakantie als wij daar een weekje bivakeren...
gezellig een mini-meetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef SilverStar het volgende:
Hoi. Ik had daarstraks een superkorte mini-meet met Sugar
.
Rewimo, ben je aan die pees geopereerd die al je tijden dwars zit? Hopelijk gaat het nu snel weer zoals het hoort dan!
Ik zou het onderhouden met natuurazijn, maar ja ik ben ook meer van het homeopatische natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
en nu bijhouden door iedere dag een dopje antikal te drinken?
waar stond je spelletje ook al weer, ben hem kwijt
ga daar maar neit van uit, heb t achter de rug, kon alleen maar op mn rug liggen, met een stapel kussen onder en rond mn arm die in t gips zat na de pols operatiequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef SilverStar het volgende:
antikal. ah, vandaar dat je niet op de ene zij kon slapen. met een polsoperatie had dat vast wel gekund ja. beterschap voor je schouder dan. en antikal drinken, ik zit al helemaal te gruwelen bij het idee
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef SilverStar het volgende:
jij had toch ook iets met je pees Ynske? Te snel geredeneerd door mij dus, maar het lijkt me wel makkelijker dan met een schouder, daar moet je me gelijk in geven.
proost!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
en nu bijhouden door iedere dag een dopje antikal te drinken?
waar stond je spelletje ook al weer, ben hem kwijt
Oh leuk joh! Ja kan me wel indenken dat je als personeel gewoon meedoet danquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Lishe het volgende:
Ik zit in het welzijnswerk, hij is voor de doelgroep maar het personeel vind het net zo leuk.
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.
dan had ik dus toch een beetje gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.
pleister heb ik er vanmorgen afgehaald, je ziet alleen twee puntjes waar ze geprikt hebben. en alles is roze van dat ontsmettingsspul
wat is "lang"?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Beterschap voor Rewimo. Mijn moeder heeft een jaar of 4 dezelfde operatie gehad, herstel duurde lang, maar uiteindelijk kan ze er weer alles mee.
Goh leuk zeg, hoe zoiets opeens lopen kan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef SilverStar het volgende:
Ja Spuuglokje, ik had hem nog, ze kon hem gebruiken, dus even in de stad afgesproken. Ik kreeg een bosje bloemen met handvat als dank. Superlief!
ja, ik kan er wel tegen l*llen maar hij zegt niks terugquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:
Rewimo beterschap! Had je maar een spraakmodule voor je pc hé.![]()
Ik heb ook heerlijk geslapen.. totdat de telefoon ging schoonmoeder die 2x per dag belt geloof ik, maar uiteindelijk wel weer in slaap gevallen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!
Vicky, ik heb idd heerlijk geslapen. Eerst een tijdje gelezen, toen een tijdje gelegen en uiteindelijk in slaap gevallen. Heerlijk!
En nu precies nog moe genoeg om strakjes na wie is de mol maar gauw mijn bedje weer op te zoeken.
mobieltje staat altijd op trillen en die lag in de woonkamer. volgende keer trek ik gewoon de stekker uit het stopcontact als ik (of Amber) lig. Ze presteert het 9 van de 10 keer om te bellen als Amber slaapt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, jullie kijken altijd morgen.
Ik had vanmiddag alles afgedicht, de bel hing los, mobieltje beneden en de telefoon van boven in de linnenkast onder een dikke handdoek!
Lurker? Je hebt al 660 posts sinds 2001!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef SilverStar het volgende:
phluphy, zo is mijn eeuwige gelurk toch óók nog ergens goed voor.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef Sugar het volgende:
SilverStar, ik ben echt blij met die veer!![]()
En jij bent leuk!![]()
Jongens, silverstar is leuk!
Hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef SilverStar het volgende:
En ze zijn zoooo lekker! De site die ik gevonden had verscheept niet naar Nederland dus mijn 'probleem' is opgelost.
1 reep pure chocola, 1 zak zwart/witte hagelslag en ik zag bij de kinderen nog wat m&m`s in de snoeppot zittenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Ja. Dankje lishe![]()
Maneki... heb jij nog chocola in huis?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef huuphuup het volgende:
en mn lief luistert heel hard naar de macarena door zn oordopjes en hij lijkt niet door te hebben dat ik kan horen wat ie luistertlekker ding
wanneer vinden ze die teleport uit?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
1 reep pure chocola, 1 zak zwart/witte hagelslag en ik zag bij de kinderen nog wat m&m`s in de snoeppot zittenHebben?
ja nee ik heb chocola op school/werk in de automaat. Dit is beter voor me, echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef pinquit het volgende:
oh wat lastig is dat he huup. ik heb ook zoveel gekregen toen ik zwanger was, vooral kleertjes. en ik hou niet van beertjes en disney enzo. nu is kleertjes iets heel anders dan een design hippe dure box, ik heb namelijk gewoon heel lief alles aangenomen, ik hoef t niet aan te doen zegmaarmaar bij een dure box is dat een ander verhaal. op een gegeven moment durfde ik nee te zeggen, kan me heel goed voorstellen dat het nog rotter is als ze dan teleurgesteld reageren
![]()
en heb je hélemaal geen chocola in huis?ik kan dat zonder zwanger te zijn niet eens aan
waar? waar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
ja hey nou muh...
ik heb lekker een fles antikal hier!
bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hier
Voor eventuele hierdoor ontstane blutheid ben ik niet aansprakelijk
Ja die heb ik al lang besteld natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef SilverStar het volgende:
[..]
bedanktvoor 26 euro aan lipsmackers in m'n winkelwagen..
. er zit ook iets voor jou bij trouwens: cupcake lipbalsems
.
Hee, wat goed. Ik zit me een ongeluk te googlen en jij vindt heel snel wel iets!quote:
ja duh, had ik kunnen weten. ik ga nog even wachten met bestellen want ik wil graag de original party packquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja die heb ik al lang besteld natuurlijk![]()
Graag gedaan he
Ik inmiddels ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Saffier! Gelukkig kijk ik een andere zender en vrijwel nooit sbs eigenlijk bedenk ik me nu.
Ik kijk nu house op rtl5.
Ik zit in mijn eentje een hele komkommer weg te werken!Lekker!
die vind ik ook leukquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
ja die reclames zijn voor mij weer een reden om sbs6 te ontwijken.
Behalve Phill & Kirstie op zondag
ik zei het van de week al, ik ben niet zo van prijzen, als ik er zin in heb doe ik het gewoon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik inmiddels ookEn komkommer heb ik in de supermarkt laten liggen vanmorgen, ga geen 1,49 voor zo'n ding betalen
Geniet er dus maar van
Ik ben aan de crackertjes gegaan, de mediterranee, kaal
hoe is het met je internetbril?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Hee Huup, kun je ipv die designerbox niet zeggen dat je liever een Bugaboo hebt?Duur en design
![]()
En kap es met het posten van chocolade, ik heb buikpijn
Hij is klaar zegt de site, en volgens hun ook al verzonden op 3 feb. Maar hij moet uit Engeland komen.quote:
Hahahhaha!! Je laat je er toch zeker niet van weerhouden omdat ík ze duur vind? Aan de andere kant, éindelijk iemand die naar me luistertquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ik zei het van de week al, ik ben niet zo van prijzen, als ik er zin in heb doe ik het gewoon.
De mijne was 1,45 bij de lidl, dat had ik dan toevallig wel gezien.Maar als jij zegt dat het duur is dan zal ik er morgen niet nog 3 gaan halen.
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij is klaar zegt de site, en volgens hun ook al verzonden op 3 feb. Maar hij moet uit Engeland komen.
Ik had het niemand willen vertellenomdat ik mezelf ken en het geheid tegen gaat vallen, maar inmiddels heb ik het zelfs al op m'n werk verteld
I soooo suck at keeping secrets he.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:34 schreef moussy het volgende:
[..]is dat via mylenses?
Waarom zou je het geheim houden?Ik kan sowieso nooit mn waffel houden, al moet mn bril gemaakt worden van koeienpoep en daarna nog eens uitgekauwd door een eskimostam die op bezoek is bij de aboriginals of zo... zoiets flopt vást wel
Die van mij was nu ook 300nogwatofzoiets, iig in de buurt, dure hobby die brillen... maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Koeiepoepbril. Stoer
![]()
De mijnes komt van www.glassescrafter.com Vandaag het afschrift van de CC gezien, hij is echt "maar" 44.41 euro(mijn vorige was 315 euro. In 2003!)
Nee. Dan werd het meteen 150 dollar per glas. Ik heb nu de op 3 na goedkoopste, dus ik zal lekkere jampotglazen krijgen met m'n -6 en -7. Ik maak wel foto's als ie binnen is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Die van mij was nu ook 300nogwatofzoiets, iig in de buurt, dure hobby die brillen... maar
Het kan goedkoper! Ik ga morgen de site eens doorspitten voor een reserve brilOf heb jij nog speciale dingen met je glazen laten doen?
Vreemd dat ze het formaat er niet bijzetten. En dan die prijzen. Ik hoef er heulegaar geen handtekening van Marit opquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
hier nog een site
ik denk dat ze niet zo heel groot zijn toch. Deze heeft het erover dat je ze alle 8 kunt kopen in een speciale map ofzo. (bij de bestellijst)
Via welke site heb je ze besteld, Belana? Ik vind ze namelijk echt supermooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
ik werd daar van de week ook al zo gek van, maar dat was op net5, echt om gestoord van te worden. te kort om even rustig een sigaretje te roken, te lang om te blijven hangen, heel irri!
mijn nieuwe laarzen komen morgen misschien wel alen ik ben bij het kappertje geweest dus verder ben ik happy
Ooooo, dat doet me eraan denken! Ik moet nog een hyves-pagina organiseren voor de fleesclub!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:22 schreef Belana het volgende:
snoop en sjak, lezen jullie een boek momenteel?ik heb er bijna 1 uit namelijk
oei...dat klinkt niet goed..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:25 schreef lady-wrb het volgende:
zoon bracht gisteren zijn rapport mee.
ik ga maar eens een babbeltje maken met de leraar
en nu ga ik een kat meppen, die is de enige plant die we in huis hebben aan het slopen
dit is echt te erg voor woorden zeg. ik snap niet dat die mensen allemaal zo hard moeten lachenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef lady-wrb het volgende:
http://koken.met.aschwin.net/pages/Stifado.htm
gevonden
dat ziet er heerlijk uit zeg
dat lusten die verwende koters hier vast weer niet.
er zitten herkenbare elementen in en dan moeten ze het niet.
ik ga het gewoon een keer maken als we met zijn tweetjes zijn
Méér dan volgens mij welquote:De hoeveelheid van dit recept is voldoende voor 4 personen.
eierpannenkoekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga straks weer donutjes bakken (op verzoek van luca)
en appelcake
weet nog iemand een recept waar veel eieren in gaan?
ik heb een beetje last van overactieve kippen![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me goed voorstellen, wij hebben hier gelukkig goed contact over en weer. Dat was op de vorige school wel andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
ach, het zijn ook niet de cijfers, want die zijn gewoon goed.
het gaat meer om de opmerking die erbij staat: zit vanaf augustus 2008 niet goed in zijn vel. (veel te ongeconcentreerd)
hoe kan het zijn dat je dat na een half jaar op een rapport moet lezen, waarom niet een briefje naar huis voor een gesprek.
ik had ergens vorig jaar zo'n oudergesprek en daar had hij het er helemaal niet over.
ik baal er gewoon van.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef sombie het volgende:
[..]
Ooooo, dat doet me eraan denken! Ik moet nog een hyves-pagina organiseren voor de fleesclub!
http://www.omoda.nl/quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:32 schreef sombie het volgende:
[..]
Via welke site heb je ze besteld, Belana? Ik vind ze namelijk echt supermooi!
dat moeten ze toch van te voren aangeven?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:44 schreef Mibos2 het volgende:
Sorry dat ik even binnenstorm...
Ik heb gisteravond gehoord dat ik de vierde mijn laatste werkdag is geweest. Fijn kredietcrisis en nu hang ik met het CWI aan de telefoon.
ligt aan je contract. Als mijn baas zegt dat ie me niet meer inzet tot het einde van mn contract en danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Popples het volgende:
[..]
dat moeten ze toch van te voren aangeven?
ja oke dat snap ik. wel balen zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef moussy het volgende:
[..]
ligt aan je contract. Als mijn baas zegt dat ie me niet meer inzet tot het einde van mn contract en dankan ik er bijv niets tegen doen.
how cutequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
Pinq wanneer gaan we meeten?mn lief heeft een keimooie auto uitgezocht voor Max. (echt, hij wilde dat doen, want mannen hebben daar verstand van
*grinnik)
Leuk ook die fout bij die marokkaan.quote:Burgernet: ivm aanranding Graaf Floris weg , weg ri PC bothstraat. 3x marokaan, ong 16jr, do broek, gilim ko jas 3x muts, 3x rugtas, 3x fiets
Info: 0800-0011
laat je de zakken misschien te vol worden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een haat-verhouding met mijn stofzuiger
iedere keer als ik stofzuig ontploffen de stofzakken, met als gevolg een stofwolk, waardoor ik weer opnieuw kan beginnen met een nieuwe stofzak, die na een tijdje weer ontploft met een stofwolk enz.
herkent iemand dit?
ik vroeg het gisteren bij de bcc (waar het kreng vandaan komt) en daar had men er nog nooit van gehoord.
en het is een miele en ik gebruik de goede stofzakken (zowel de papieren als de non-woven zakken ontploffen)
ze krijgen niet eens de kans om te vol te worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat je de zakken misschien te vol worden?
met veel te weinigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
met hoeveel posts is een pmbox vol eigenlijk?
ietsje beter geloof ik, nog steeds pijn maar kan wat beter bewegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:25 schreef Mibos2 het volgende:
Rewimo hoe gaat het met je schouder en snel weer verder stofzuigeren gaat!!!
issie volquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Rewimo je pmbox is vol, maar ik ga voor m`n brievenbus wachten
wel een goed excuus om niet te hoeven stofzuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ietsje beter geloof ik, nog steeds pijn maar kan wat beter bewegenstofzuigen zal nog niet lukken... tnx!
rubber hamerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
wel een goed excuus om niet te hoeven stofzuigen.
hebben ze je plaatselijk verdoofd of moest je helemaal onder zeil?
http://www.xs4all.nl/~iot/prijzen/acrobat.htmlquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand een programma waar je pdf bestanden wel mee kan openen?
ik krijg het niet voor elkaar.
Dan belt Danny je onmiddelijk op!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Stout het volgende:
zo he, de kids zitten nu achter spongebob de movie....ff rust
Hoe weet je trouwens of een topic vol is en dat jij m dichtgooit ??
Oeh oeh, als ik je lief aankijk, wil je dat dan voor mij doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:43 schreef huuphuup het volgende:
en voor de liefhebbers wil ik met alle liefde wel cv's nakijken en lay-out fixen enzo hoor![]()
Regio Drenthe/Groningenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:31 schreef Mibos2 het volgende:
Mrien dan kunnen we elkaar wel een handje geven dan! En nu maar weer op zoek naar iets nieuws. Ik weet niet in welke regionen je woont maar hier is er af en toe iets, maar niet bijster veel.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar dan dat er elke keer op dezelfde plek een gat in m'n stofzuigerzak kwam, waardoor ik dus ook bezig bleef.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een haat-verhouding met mijn stofzuiger
iedere keer als ik stofzuig ontploffen de stofzakken, met als gevolg een stofwolk, waardoor ik weer opnieuw kan beginnen met een nieuwe stofzak, die na een tijdje weer ontploft met een stofwolk enz.
herkent iemand dit?
ik vroeg het gisteren bij de bcc (waar het kreng vandaan komt) en daar had men er nog nooit van gehoord.
en het is een miele en ik gebruik de goede stofzakken (zowel de papieren als de non-woven zakken ontploffen)
boven elke post zie je de tijd staan (rechts), daarachter kun je zien de hoeveelste post het is in het topic. bij 300 gaat ie automatisch dicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:49 schreef Stout het volgende:
Hoe weet je trouwens of een topic vol is en dat jij m dichtgooit ??
Ik laat ze nu omruilen door dezequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef phluphy het volgende:
Belana, ben je niet enorm teleurgesteld? Ik zou echt dágen balen denk ik, als je zo lang op iets moet wachten, waar je je zo op verheugd, en dat het dan tegenvalt. Dan zou zelfs een zak m&m's geen troost kunnen bieden, denk ik.
'Gewoon' wat tandpasta op smeren, heb ik toen bij Cas ook gedaan.. sterkte er mee!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Vicky het volgende:
ze ligt nu te slapen. De pijn valt volgens mij wel mee, behalve als ze per ongeluk tegen haar mondje slaat. Moet het ff goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |