quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Stout het volgende:
ben ff de kids halen uit school (hoewel dat niet echt nodig is, klets ik graag ff met de mede mamma's)
Wij liepen gister langs een huis waar mensen stonden te hupsen. Mister_d: 'Wat zijn die in hemelsnaam aan het doen?' Wii-en dus... zo zien wij er denk ik ook uit, gelukkig doen we altijd de luxaflex dichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen!
Wij hebben nu ook Fit, het is echt hilarisch om te zien hoe nixxx hoepelt
Ik ben bij 14 enquetebureau's ingeschreven. Die mailen dan enquetes, die vul je in, en dan krijg je punten. Als je maar genoeg geduld hebt heb je uiteindelijk genoeg punten bijelkaar voor een bon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef pinquit het volgende:
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
Jaquote:
quote:Geachte bezoeker,
Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.
U kunt geen gratis adviezen meer opvragen op deze website via ip-adres <insert IP-adres van werkgever>.
Voor intensieve gebruikers heeft REISinformatiegroep een portfolio met zakelijke producten. Daarnaast kunnen intensieve gebruikers een 9292ov.nl zakelijk abonnement afsluiten. Meer informatie
U kunt ook een advies opvragen via 0900-9292 (0,70 c/m)
moet ik t anders even voor je opzoeken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig enheb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.
* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
[..]heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
stuur maar eventjes het emailadres in een PMmetjequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Nou ja Sjeekie wat stom.
Ik heb hier net ook heel even ge-Wii'dMoest eerst even kijken hoe het ook alweer zat met anderen toevoegen aan het adresboek en daarna heb ik even snel een potje getennisd en gebowld. (gewoon midden in de kamer met de gordijnen open
![]()
Zou iemand willen proberen mij opnieuw aan te melden bij Nipo?
Ik zat er dus bij maar ben er op een bepaald moment door hun uit geknikkerd omdat ik een tijdje niet genoeg invulde. Als ik wel verder wou moest ik ze dan een mailtje sturen, heb ik toen gedaan, geen reactie.. Nog een mailtje, weer geen reactie.Toen heb ik het er maar even bij gelaten maar ik wil toch wel weer graag Nipo'en. Intomark doe ik nog wel veel.
hoe weet je trouwens dat je een topic sluit ? Ik krijg er geen bericht van of zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:07 schreef Stout het volgende:
* Stout kruipt in een hoekje en gaat zich schamen...
had mijn berichtje geschreven en toen de lap in slaapstand gezet
de operatie op zich wel, verdoven was pijnlijk maar daarna was het goed te doen. maar heb nu wel veel pijn. was ook voorspeld dus ja, moet weer slijten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef Saffier het volgende:
Hoe gaat het Rewimo? Is het je meegevallen?
ik woon in apeldoornquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
Wie van jullie woont rondom Apeldoorn (die regio ongeveer tot zeg maar arnhem) en heeft een goed idee voor ons in de voorjaarvakantie als wij daar een weekje bivakeren...
gezellig een mini-meetquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef SilverStar het volgende:
Hoi. Ik had daarstraks een superkorte mini-meet met Sugar
.
Rewimo, ben je aan die pees geopereerd die al je tijden dwars zit? Hopelijk gaat het nu snel weer zoals het hoort dan!
Ik zou het onderhouden met natuurazijn, maar ja ik ben ook meer van het homeopatische natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
en nu bijhouden door iedere dag een dopje antikal te drinken?
waar stond je spelletje ook al weer, ben hem kwijt
ga daar maar neit van uit, heb t achter de rug, kon alleen maar op mn rug liggen, met een stapel kussen onder en rond mn arm die in t gips zat na de pols operatiequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef SilverStar het volgende:
antikal. ah, vandaar dat je niet op de ene zij kon slapen. met een polsoperatie had dat vast wel gekund ja. beterschap voor je schouder dan. en antikal drinken, ik zit al helemaal te gruwelen bij het idee
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef SilverStar het volgende:
jij had toch ook iets met je pees Ynske? Te snel geredeneerd door mij dus, maar het lijkt me wel makkelijker dan met een schouder, daar moet je me gelijk in geven.
proost!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:
en nu bijhouden door iedere dag een dopje antikal te drinken?
waar stond je spelletje ook al weer, ben hem kwijt
Oh leuk joh! Ja kan me wel indenken dat je als personeel gewoon meedoet danquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Lishe het volgende:
Ik zit in het welzijnswerk, hij is voor de doelgroep maar het personeel vind het net zo leuk.
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.
dan had ik dus toch een beetje gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.
pleister heb ik er vanmorgen afgehaald, je ziet alleen twee puntjes waar ze geprikt hebben. en alles is roze van dat ontsmettingsspul
wat is "lang"?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Beterschap voor Rewimo. Mijn moeder heeft een jaar of 4 dezelfde operatie gehad, herstel duurde lang, maar uiteindelijk kan ze er weer alles mee.
Goh leuk zeg, hoe zoiets opeens lopen kan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef SilverStar het volgende:
Ja Spuuglokje, ik had hem nog, ze kon hem gebruiken, dus even in de stad afgesproken. Ik kreeg een bosje bloemen met handvat als dank. Superlief!
ja, ik kan er wel tegen l*llen maar hij zegt niks terugquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:
Rewimo beterschap! Had je maar een spraakmodule voor je pc hé.![]()
Ik heb ook heerlijk geslapen.. totdat de telefoon ging schoonmoeder die 2x per dag belt geloof ik, maar uiteindelijk wel weer in slaap gevallen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!
Vicky, ik heb idd heerlijk geslapen. Eerst een tijdje gelezen, toen een tijdje gelegen en uiteindelijk in slaap gevallen. Heerlijk!
En nu precies nog moe genoeg om strakjes na wie is de mol maar gauw mijn bedje weer op te zoeken.
mobieltje staat altijd op trillen en die lag in de woonkamer. volgende keer trek ik gewoon de stekker uit het stopcontact als ik (of Amber) lig. Ze presteert het 9 van de 10 keer om te bellen als Amber slaapt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, jullie kijken altijd morgen.
Ik had vanmiddag alles afgedicht, de bel hing los, mobieltje beneden en de telefoon van boven in de linnenkast onder een dikke handdoek!
Lurker? Je hebt al 660 posts sinds 2001!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef SilverStar het volgende:
phluphy, zo is mijn eeuwige gelurk toch óók nog ergens goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |