abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 11:28:59 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65760738
Hij was vol, foei Stout
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:30:06 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65760781
Oh, ik dacht hetzelfde Lois
Plemp die andere maar dicht heur!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65760784
en stout houdt nog wel zo van kletsen met andere moeders.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Stout het volgende:
ben ff de kids halen uit school (hoewel dat niet echt nodig is, klets ik graag ff met de mede mamma's)
pi_65760785
Stout is lekker aan het kletsen

Ik wil ook een Wii Ik vind dat ik er best eentje mag, als ik euhhhm... mijn eerste certificaat binnen heb van m'n opleiding? Al duurt me dat nog te lang....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65760813
Kan ik ondertussen wel mooi doorsparen met m'n Bol.com-bonnen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:31:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65760833
Oh dat vind ik altijd zo knap, dat je die kan sparen. Ik ga altijd gelijk boeken kopen dan.
Heb nu een tijdje blokker-bonnen gedaan en daar al een aantal nuttige dingen van gescoord, dat is wel heel lekker.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:33:33 #7
190853 RockabeIIa
pi_65760920
Dat heb ik ook, bonnen en geld brand me gewoon in de zak.
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 11:33:53 #8
43556 miss_dynastie
pi_65760932
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Kan me er wel iets bij voorstellen!
Wij hebben nu ook Fit, het is echt hilarisch om te zien hoe nixxx hoepelt
Wij liepen gister langs een huis waar mensen stonden te hupsen. Mister_d: 'Wat zijn die in hemelsnaam aan het doen?' Wii-en dus... zo zien wij er denk ik ook uit, gelukkig doen we altijd de luxaflex dicht
pi_65760993
ik koop meestal meteen een dvdtje van mijn bol.com bonnen

ik ga zo ook mijn kind even halen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65761004
Ik heb het juist omgekeerd Hoe meer geld of bonnen, hoe minder zeker ik weet wat ik er mee wil doen
Nu ook met die Wii dus. Dan ga ik fanatiek bonnen sparen, en dan heb ik voor 150 euro van die dingen ofzo, en dan vind ik het weer zonde om het aan 1 ding uit te geven, maar er boeken van kopen vind ik dan ook weer zonde.
pi_65761048
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65761098
Daarom heb ik ook nog steeds geen andere auto Ik weet niet wat ik wil, behalve dat ie niet duur mag zijn en geen wrak. Maar ik vind het ook stom om mijn auto nu weg te doen.

Dus waarschijnlijk ga ik pas voor een nieuwe als de oude onder mijn kont uitelkaar valt. Elke keer als ik instap vrees ik dat die dag dan nu gekomen is, maar tot nu toe doet ie het nog steeds.
pi_65761129
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef pinquit het volgende:
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
Ik ben bij 14 enquetebureau's ingeschreven. Die mailen dan enquetes, die vul je in, en dan krijg je punten. Als je maar genoeg geduld hebt heb je uiteindelijk genoeg punten bijelkaar voor een bon.
pi_65761184
Ik krijg Bol.com bonnen via TNS Nipo.

Er wordt hier in de buurt vuurwerk afgestoken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:41:39 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65761213
Syrena, 14!!!!!!
pi_65761259
ik heb 1 keer een bol.com bon gekregen maar ik weet niet meer waarvan omdat ik toen nog niet zo internetshopperig was heb ik m aan bix gegeven
pi_65761312
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, 14!!!!!!
Ja En drie clickprogramma's. Dan krijg je mailtjes, daar klik je op, en dan krijg je ook weer punten.
Ik heb echt teveel tijd over op mijn werk
pi_65761373
Oh correctie, het zijn er 12
Maar je krijgt niet van ieder bureau evenveel enquetes. Soms is het weken stil in mijn inbox
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 11:53:48 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65761626
hier ook in de Nipobonnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:57:05 #20
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65761756
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig en heb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.

* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
quote:
Geachte bezoeker,

Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.

U kunt geen gratis adviezen meer opvragen op deze website via ip-adres <insert IP-adres van werkgever>.

Voor intensieve gebruikers heeft REISinformatiegroep een portfolio met zakelijke producten. Daarnaast kunnen intensieve gebruikers een 9292ov.nl zakelijk abonnement afsluiten. Meer informatie

U kunt ook een advies opvragen via 0900-9292 (0,70 c/m)
heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:58:35 #21
108648 cattie
lieve moeder
pi_65761823
De titel van het bankje!

Die bol.com bonnen klinken goed! Mijn man heeft me het eerste boek van een fantasy serie cadeau gedaan en nu wil ik de rest natuurlijk ook.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 11:58:55 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65761839
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig en heb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.

* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
[..]

heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
moet ik t anders even voor je opzoeken?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:59:57 #23
108648 cattie
lieve moeder
pi_65761889
Nou Sjeekie, ben je mooi klaar mee, ik wist helemaal niet dat daar een beperking op zat. Heb je zoveel collega's?
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:00:15 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65761904
Wat vaag Sjeekie!

12 uur, ik ga naar huis!
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:05:10 #25
44200 Sjeekie_Beekie
pi_65762073
Ik werk op een ziekenhuis heb 3000 collega's en blijkbaar gaan er dus een hoop met de bus. Of juist niet, omdat ze er achter komen dat de bussen niet op de gewenste tijden rijden. Of ze gaan nu helemaal niet meer, omdat ze niet weten hoe laat de bus komt.

Sinds een maand een nieuwe dienstregeling hier in Tilburg en het is één grote chaos. De info op de infoborden klopt vaak niet, koersborden op de bus geven foute of helemaal geen info aan... werkt als buschauffeur in Tilburg, die kan er vaak al geen wijs uit. Zijn rittenblad geeft dan iets anders aan dan de vertrekstaat bij de halte. Dan weet je als passagier ook niet meer hoe het zit.
Oudste, Jongste en Lara
pi_65762145
* Stout kruipt in een hoekje en gaat zich schamen...

had mijn berichtje geschreven en toen de lap in slaapstand gezet
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:13:16 #27
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65762321
Nou ja Sjeekie wat stom.

Ik heb hier net ook heel even ge-Wii'd Moest eerst even kijken hoe het ook alweer zat met anderen toevoegen aan het adresboek en daarna heb ik even snel een potje getennisd en gebowld. (gewoon midden in de kamer met de gordijnen open

Zou iemand willen proberen mij opnieuw aan te melden bij Nipo?
Ik zat er dus bij maar ben er op een bepaald moment door hun uit geknikkerd omdat ik een tijdje niet genoeg invulde. Als ik wel verder wou moest ik ze dan een mailtje sturen, heb ik toen gedaan, geen reactie.. Nog een mailtje, weer geen reactie. Toen heb ik het er maar even bij gelaten maar ik wil toch wel weer graag Nipo'en. Intomark doe ik nog wel veel.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 12:14:31 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65762354
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef Noli. het volgende:
Nou ja Sjeekie wat stom.

Ik heb hier net ook heel even ge-Wii'd Moest eerst even kijken hoe het ook alweer zat met anderen toevoegen aan het adresboek en daarna heb ik even snel een potje getennisd en gebowld. (gewoon midden in de kamer met de gordijnen open

Zou iemand willen proberen mij opnieuw aan te melden bij Nipo?
Ik zat er dus bij maar ben er op een bepaald moment door hun uit geknikkerd omdat ik een tijdje niet genoeg invulde. Als ik wel verder wou moest ik ze dan een mailtje sturen, heb ik toen gedaan, geen reactie.. Nog een mailtje, weer geen reactie. Toen heb ik het er maar even bij gelaten maar ik wil toch wel weer graag Nipo'en. Intomark doe ik nog wel veel.
stuur maar eventjes het emailadres in een PMmetje
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:23:43 #29
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65762540
Yns, You've got PM
Maxi, Midi & Mini
pi_65762689
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:07 schreef Stout het volgende:
* Stout kruipt in een hoekje en gaat zich schamen...

had mijn berichtje geschreven en toen de lap in slaapstand gezet
hoe weet je trouwens dat je een topic sluit ? Ik krijg er geen bericht van of zo
pi_65763097
Wat stom Sjeekie!

Hier gaan de gordijnen wel dicht bij het Wii-en hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65763409
Gordijnen dicht tijdens het wii-en....? Ach zoveel valt er nou ook weer niet te zien ik doe niet zo actief... .
Fake it till you make it...
pi_65763545
Stout, je krijgt niet een berichtje als je een topic sluit. Goed slotjes zoeken enzo

Hier staat de wii alweer weken stof te vergaren... en dat terwijl we iets van vijftien spelletjes hebben
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65763890
oef, er werd hier net een pakketje voor de buren afgegeven door een heeele leuke postbode die mag wel vaker pakketjes voor de buren afgeven
pi_65764333
Ik spaar bol.combonnen voor m`n nieuwe fototoestel Had vorige week al van al m`n freebees een nieuwe telefoon besteld dus gaat lekker hier
Saartje
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:32:45 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65764604

pi_65764661
toedeledokie
Saartje
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:40:22 #38
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65764817
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

Ik ga met je meedoen..
(ogen vallen me hier gewoon dicht terwijl ik achter de pc zit )
Maxi, Midi & Mini
pi_65765153
Pinquit, hahaha.
Ik kreeg ook een pakje voor de buren, maar geen knappe/leuke postbode hier. Ook nog een zwaar pakje ook. Lijkt wel of er iets van een gasflesachtig iets in zit... Zal je zien als ik me zo net met benen omhoog op de bank heb geïnstalleerd dan zullen ze wel thuis komen...
pi_65765314
Kreeg net alsnog de babydoos van prenatal, alsof ik nu nog wat een het rompertje maat 50/56 heb, of de luiers maat 1
jaja, gegeven paard met bek enzo, maar vind het wel jammer
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:56:01 #41
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65765396
Dat is ook jammer Fuente
Slaap lekker dames dikke kans dat ik zo ook even meedoe. Maar nu eerst een oversture peuter kalmeren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 14:08:26 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65765843
alweer een nieuw bankje. houden jullie er rekening mee dat ik niet zo snel kan tikken? voor mijn berichtje er staat, zijn er alweer minstens 5 andere posts.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:20:19 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65766295
Hoe gaat het Rewimo? Is het je meegevallen?
Ylana
pi_65766475
kreeg ik gisteren een volle tas met zwangerschapskleding
afgelopen maandag een eerste babypakje

nu zelf nog kleertjes aangschaffen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 14:28:47 #45
13151 crew  Rewimo
pi_65766588
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef Saffier het volgende:
Hoe gaat het Rewimo? Is het je meegevallen?
de operatie op zich wel, verdoven was pijnlijk maar daarna was het goed te doen. maar heb nu wel veel pijn. was ook voorspeld dus ja, moet weer slijten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:31:00 #46
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65766686
Het wordt met de dag minder vond mijn moeder met haar hand toen, komt goed!

Wat fijn Bar! zulke kado'tjes zijn altijd mooi meegenomen
Ylana
pi_65766801
Wij hebben sinds kort op het werk een Wii. En elke dinsdagmiddag en donderdagmiddag in de pauze is er een competitie! Echt heel leuk, we hebben net gebokst, getennist en gehonkbalt. Iemand haalt dan broodjes en ondertussen word er wat gegeten. Grappig en ook echt gezellig.

Gats Rewimo, ik hoop dat het snel beter gaat.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65767097
Leuk Lishe! Wat voor werk doe je dan?

Rewimo Hopelijk is de pijn snel minder!
Sara
Merel
Ukje
pi_65767541
Ik zit in het welzijnswerk, hij is voor de doelgroep maar het personeel vind het net zo leuk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lishe op 05-02-2009 15:44:15 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:13:10 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65768193
Ja zeg! begint het hier ineens te plensen van de regen. En net als ik mijn kinders van school moet halen

En ik heb ook net een even een slaapje gedaan. Nee niet zwanger dacht ik toch. Wel heb ik altijd last van weersomslag. (drukverandering) kan daar echt heel erg kopppijn van krijgen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:17:46 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_65768336
Ik ga zo ook even een dutje doen. De nachten zijn nog niet om over naar huis te schrijven (al heeft het ook wel iets heel intiems om midden in de nacht met je baby op de buik op de bank te liggen en naar haar kijken terwijl ze wat kreunt en kermt vanwege krampjes).

Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer zwanger was. Gelukkig is dat echt onmogelijk (onbevlekt ontvangen geloof ik niet in, sorry Rocka).
pi_65768647
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
Wie van jullie woont rondom Apeldoorn (die regio ongeveer tot zeg maar arnhem) en heeft een goed idee voor ons in de voorjaarvakantie als wij daar een weekje bivakeren...
ik woon in apeldoorn

waar ga je bivakeren dan??
pi_65769192
Hoi . Ik had daarstraks een superkorte mini-meet met Sugar .

Rewimo, ben je aan die pees geopereerd die al je tijden dwars zit? Hopelijk gaat het nu snel weer zoals het hoort dan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 15:52:26 #54
13151 crew  Rewimo
pi_65769551
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef SilverStar het volgende:
Hoi . Ik had daarstraks een superkorte mini-meet met Sugar .

Rewimo, ben je aan die pees geopereerd die al je tijden dwars zit? Hopelijk gaat het nu snel weer zoals het hoort dan!
gezellig een mini-meet

er zat kalk in mijn schouder, dat hebben ze stukgemaakt om te zorgen dat het oplost (antikal ingespoten geloof ik ). die pees zit in mijn pols, die komt ook nog aan de beurt als het goed is...
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 15:53:36 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_65769587
en nu bijhouden door iedere dag een dopje antikal te drinken?

waar stond je spelletje ook al weer, ben hem kwijt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65769665
antikal . ah, vandaar dat je niet op de ene zij kon slapen. met een polsoperatie had dat vast wel gekund ja. beterschap voor je schouder dan. en antikal drinken, ik zit al helemaal te gruwelen bij het idee
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:58:07 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65769714
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:

Ik zou het onderhouden met natuurazijn, maar ja ik ben ook meer van het homeopatische natuurlijk.

Hopelijk ben je gauw van de pijn af Rewimo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 16:01:14 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65769833
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef SilverStar het volgende:
antikal . ah, vandaar dat je niet op de ene zij kon slapen. met een polsoperatie had dat vast wel gekund ja. beterschap voor je schouder dan. en antikal drinken, ik zit al helemaal te gruwelen bij het idee
ga daar maar neit van uit, heb t achter de rug, kon alleen maar op mn rug liggen, met een stapel kussen onder en rond mn arm die in t gips zat na de pols operatie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65769911
jij had toch ook iets met je pees Ynske? Te snel geredeneerd door mij dus, maar het lijkt me wel makkelijker dan met een schouder, daar moet je me gelijk in geven .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 16:05:37 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65770024
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef SilverStar het volgende:
jij had toch ook iets met je pees Ynske? Te snel geredeneerd door mij dus, maar het lijkt me wel makkelijker dan met een schouder, daar moet je me gelijk in geven .
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65770147
duh, ik ook niet natuurlijk .
pi_65770175
ik hoor niet anders van mensen dat ze allemaal enorm moe zijn, en niet uitgeslapen lijken te worden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:12:04 #63
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65770249
Een zieke Sterre lag op mijn schoot vanmiddag. Ik viel al zittend in slaap! Werd net op tijd wakker om Tristan uit school te halen.
pi_65770277
Oh ik was net ook even in slaap gevallen
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 16:13:34 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65770307
hier heeft de huisbaas eindelijk de wcvloer betegeld
morgen nog afvoegen
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 16:18:58 #66
13151 crew  Rewimo
pi_65770487
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef moussy het volgende:

proost!

http://www.wellgames.com/free_online/bubblez/
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:19:19 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65770499
Ik ben aangenomen!
pi_65770532
Gefeliciteerd!!!
pi_65770564
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Lishe het volgende:
Ik zit in het welzijnswerk, hij is voor de doelgroep maar het personeel vind het net zo leuk.
Oh leuk joh! Ja kan me wel indenken dat je als personeel gewoon meedoet dan
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 16:22:25 #70
13151 crew  Rewimo
pi_65770617
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Ynske het volgende:
ja, was een gescheurde peesschede. en of t makkelijker is, kweet t niet, zou t liever allebei niet meemaken.
peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.

pleister heb ik er vanmorgen afgehaald, je ziet alleen twee puntjes waar ze geprikt hebben. en alles is roze van dat ontsmettingsspul
pi_65770692
Gefeliciteerd debuurvrouw!
Saartje
pi_65770794
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

peesschede is ook enorm pijnlijk... ben er al 2x aan geopereerd. maar als het in het gips zit, gaat het wel met slapen, dan lig je niet snel verkeerd. zonder gips is een stuk lastiger.

dan had ik dus toch een beetje gelijk .

debuurvrouw, gefeliciteerd, super!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:30:59 #73
108648 cattie
lieve moeder
pi_65770933
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben aangenomen!
Geweldig!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:31:57 #74
44200 Sjeekie_Beekie
pi_65770966
Gefeliciteerd debuurvrouw .
Beterschap voor Rewimo. Mijn moeder heeft een jaar of 4 dezelfde operatie gehad, herstel duurde lang, maar uiteindelijk kan ze er weer alles mee.

Ik heb er op de terugweg 'maar' een uur en drie kwartier over gedaan. Natuurlijk kom ik op het CS aan in Tilburg en zie ik de streekbus net wegrijden... dus 29 minuten kunnen wachten op de volgende .

Dadelijk met Junior naar de kapper, zodat hij mogen fris geknipt kan tracteren op school. Zijn opmerking toen net de deur uit ging om te gaan werken: "Nu ben ik nog een neger , maar als je me morgenvroeg ziet, ben ik een tiener!".

Als hij bij de kapper zit, kan ik nog wat boodschapjes doen voor morgen, de rest heeft vanochtend al in huis gehaald, maar hij was de kwark voor de kwarktaart vergeten.
Oudste, Jongste en Lara
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 16:34:59 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_65771078
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

pleister heb ik er vanmorgen afgehaald, je ziet alleen twee puntjes waar ze geprikt hebben. en alles is roze van dat ontsmettingsspul

Feli buuf
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65772414
Buuf feli .

Sjeekie, zelfs bijna tieners maken nog leuke praatjes hihi.
pi_65773068
Gefeli Buuf!

Ik ben ook moe, zit nog te twijfelen of ik nou wel of niet even ga liggen maar k denk dat k straks maar gewoon ga koken en dan vanavond vroeg naar bed.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65773420
Wat goed Buuf!
Hardloper.
IG @webkim
pi_65773483
En wat ga je nu trouwens doen Buuf
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:46:16 #80
190853 RockabeIIa
pi_65773788
van harte buuf!
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:52:11 #81
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65773981
Feli Buuf en ik heb even gemist wat je gaat doen geloof ik maar wat ga je doen???

Rewimo beterschap hoor!
pi_65774204
Wat goed Buuf!!

Lekker geslapen BE?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 18:01:45 #83
13151 crew  Rewimo
pi_65774255
gefeliciteerd, buuf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 18:02:52 #84
13151 crew  Rewimo
pi_65774283
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Beterschap voor Rewimo. Mijn moeder heeft een jaar of 4 dezelfde operatie gehad, herstel duurde lang, maar uiteindelijk kan ze er weer alles mee.
wat is "lang"?

Vast gefeliciteerd met junior trouwens
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:14:49 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65774664
Sjeekie wat een leuk kinderpraatje!

Rewimo beterschap

Debuurvrouw gefeliciteerd!

Silverstar, was die minimeeting voor die ganzeveer?
pi_65775690
Ja Spuuglokje, ik had hem nog, ze kon hem gebruiken, dus even in de stad afgesproken . Ik kreeg een bosje bloemen met handvat als dank. Superlief!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:08:08 #87
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65776382
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef SilverStar het volgende:
Ja Spuuglokje, ik had hem nog, ze kon hem gebruiken, dus even in de stad afgesproken . Ik kreeg een bosje bloemen met handvat als dank. Superlief!
Goh leuk zeg, hoe zoiets opeens lopen kan!

Rewimo beterschap! Had je maar een spraakmodule voor je pc hé.

Gefeliciteerd debuurvrouw!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 19:14:06 #88
13151 crew  Rewimo
pi_65776614
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef phluphy het volgende:

Rewimo beterschap! Had je maar een spraakmodule voor je pc hé.
ja, ik kan er wel tegen l*llen maar hij zegt niks terug
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:16:35 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776709
Gefeliciteerd Buuf!

Vicky, ik heb idd heerlijk geslapen. Eerst een tijdje gelezen, toen een tijdje gelegen en uiteindelijk in slaap gevallen. Heerlijk!
En nu precies nog moe genoeg om strakjes na wie is de mol maar gauw mijn bedje weer op te zoeken.
pi_65776750
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Buuf!

Vicky, ik heb idd heerlijk geslapen. Eerst een tijdje gelezen, toen een tijdje gelegen en uiteindelijk in slaap gevallen. Heerlijk!
En nu precies nog moe genoeg om strakjes na wie is de mol maar gauw mijn bedje weer op te zoeken.
Ik heb ook heerlijk geslapen.. totdat de telefoon ging schoonmoeder die 2x per dag belt geloof ik, maar uiteindelijk wel weer in slaap gevallen...
Nu maar hopen dat ik vannacht kan slapen en de Mol kijken we morgen pas. M. is er vanavond niet en die vind het ook leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:20:11 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776831
Oh ja, jullie kijken altijd morgen.

Ik had vanmiddag alles afgedicht, de bel hing los, mobieltje beneden en de telefoon van boven in de linnenkast onder een dikke handdoek!
pi_65776909
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, jullie kijken altijd morgen.

Ik had vanmiddag alles afgedicht, de bel hing los, mobieltje beneden en de telefoon van boven in de linnenkast onder een dikke handdoek!
mobieltje staat altijd op trillen en die lag in de woonkamer. volgende keer trek ik gewoon de stekker uit het stopcontact als ik (of Amber) lig. Ze presteert het 9 van de 10 keer om te bellen als Amber slaapt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65776959
phluphy, zo is mijn eeuwige gelurk toch óók nog ergens goed voor .
pi_65777165
Bosje bloemen met handvat? Is dat een handvat met bloemen erin? Het klinkt grappig! Leuk dat dingen soms zo lopen!

Buuf, van harte!! Echt cool, je was er echt aan toe ook, toch?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:31:05 #95
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65777167
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef SilverStar het volgende:
phluphy, zo is mijn eeuwige gelurk toch óók nog ergens goed voor .
Lurker? Je hebt al 660 posts sinds 2001!
... ♥ ik mis je ♥
pi_65777330
Handvat was eigenlijk gewoon zo'n doorzichtig bloemenfolie maar dan met plastic tas-handvat . Ik had het nog nooit gezien.. Lishe, jij trouwens nog gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk met mijn oud-klasgenootje .

660 posts, dat is al gauw eh.. 80 per jaar. Niet veel in OUD. en ik heb nog een nick eigenlijk maar da's m'n irl-bijnaam en die is voor veel mensen te vinden dus die gebruik ik liever niet in alle subfora ..
pi_65777378
Ik zit nu trouwens op m'n handen om niet online Lipsmackers te bestellen.. Kennen jullie die nog? Ik zat er van de week aan te denken hoe ze ook alweer heetten, lees er net over op nu.nl, en nu zitten er 10 in m'n winkelmandje
pi_65777501
Haha, gelijk ook 10!
En dank je, je klasgenoot is uitgegroeid tot een volwaardig echtgenoot hoor! Ooit zie je hier de foto's vast!
pi_65777783
Ik heb hem op hyves, en het verschil met vroeger is zo groot! Echt grappig om te zien, nu een volwaardig echtgenoot ja! En zúlke mooie kindjes!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:50:41 #100
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65777793
Lipsmackers, daar had ik nog nooit van gehoord. Lijkt me wel echt wat voor mij, lippenstiften vreet ik echt bijna op, zo lekker vind ik dat allemaal. Geweldig dat ze in werkelijk "eetbare" versie bestaan!
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 19:51:41 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65777823
Buuf gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65777887
Zonder een woord te hebben bijgelezen, val ik even binnen. Belana, jij had prachtige laarzen besteld en gisteren had ik nog de site voor me om ze ook te bestellen. Niet gedaan maar nu kan ik de site niet meer vinden. Welke site was het ook alweer?
pi_65777913
En ze zijn zoooo lekker! De site die ik gevonden had verscheept niet naar Nederland dus mijn 'probleem' is opgelost .
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:06:07 #104
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65778314
SilverStar, ik ben echt blij met die veer!
En jij bent leuk!

Jongens, silverstar is leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65778432
Buurvrouw, gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:12:21 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65778500
Oeh, ja buurvrouw, van harte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65778561
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef Sugar het volgende:
SilverStar, ik ben echt blij met die veer!
En jij bent leuk!

Jongens, silverstar is leuk!
. Ik vond jou ook leuk, dat je zo zwaaiend aan kwam fietsen . En die bloemen, echt te lief en zoo niet nodig! Maar wel lief dus. Is het gelukt met fotograferen? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
pi_65779578
Buuf gefeliciteerd!
pi_65780189
Pff ik geloof dat ik mn eerste echte hormonale dipje heb
my god. Vrienden van mn ouders belden net (type hele dikke baan allebei, geen kinderen, gék op design en hip en vooral duur). Hele lieve mensen, nu willen zij een box voor mij en mn lief kopen als kado. Superlief aanbod! Maar nu had ze er een gezien ergens, en die was design? (een design-box ) en van metaal ofzo. Nouja, ons hele huis is van hout enzo en het klonk ons ook gewoon iets te fancy in de oren. Dus voorzichtig uitgelegd en beleefd geweigerd. Maar ze reageerde zo sip en nu voel ik me ronduit klote daarover

en mn lief luistert heel hard naar de macarena door zn oordopjes en hij lijkt niet door te hebben dat ik kan horen wat ie luistert lekker ding
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:00:15 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65780289
Bel ze gewoon even terug Huup. Dat je heel erg onder de indruk bent van hun superlieve aanbod, en ook dat het heel fijn is dat ze al wat gezien hebben. Maar dat je het zeker zo leuk vind om het samen met hen uit te gaan zoeken.
pi_65780370
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef SilverStar het volgende:
En ze zijn zoooo lekker! De site die ik gevonden had verscheept niet naar Nederland dus mijn 'probleem' is opgelost .
Hier
Voor eventuele hierdoor ontstane blutheid ben ik niet aansprakelijk
Saartje
pi_65780418
Ja ik heb ze wel bedankt en ook gezegd dat ik het superlief vond enzo. En wel echt benadrukt dat ik het heel erg lief vindt en alles. Ik ken ze al heel lang, het soort mensen dat je na verloop van tijd oom en tante gaat noemen zeg maar.
Maar ik baal gewoon dat ik hier nee op heb gezegd. Niet omdat ik die box wil maar omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten.
Blegh, nu twijfel ik of ik terug moet bellen. Heb wel nog een tijdje aan de lijn gehangen met haar en het leek wel gewoon weer goed toen we ophingen en ze zei dat ze op zoek ging naar iets anders wat bij ons interieur zou passen (maar wel design hoor! )

pfff. Waarom zijn de hageltjes op als je ze nodig hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:04:38 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65780455
Bedankt voor de felicitaties! Ja ik was er erg aan toe weer wat voor mijzelf te doen. Ik ga op een callcenter werken, dienstverlenend. Op zich wel lastige materie, dus daarom 6 weken fulltime opleiding.

Niet precies wat ik zou willen op zich, maar wel makkelijk met uren en dagen, zodat we het zonder naschoolse opvang kunnen redden. Dus ik ben wel blij.

Kijk ondertussen WIDM dus ik weet even niet meer waar ik nog meer op wilde reageren
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:05:51 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65780508
O, nou, maar dan is het hartstikke goed toch Huup? Ze geven jullie vast ook liever iets wat jullie allemaal mooi vinden. En van-die-mensen snappen dat gewoon, dat zouden je ouders toch ook doen? Niet druk om maken en gewoon de volgende keer uitleggen als je daar behoefte aan hebt.
pi_65780569
Ja. Dankje lishe

Maneki... heb jij nog chocola in huis?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:08:41 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65780619
gefeliciteerd buuf
Ylana
pi_65780682
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Ja. Dankje lishe

Maneki... heb jij nog chocola in huis?
1 reep pure chocola, 1 zak zwart/witte hagelslag en ik zag bij de kinderen nog wat m&m`s in de snoeppot zitten Hebben?
Saartje
pi_65780756
oh wat lastig is dat he huup. ik heb ook zoveel gekregen toen ik zwanger was, vooral kleertjes. en ik hou niet van beertjes en disney enzo. nu is kleertjes iets heel anders dan een design hippe dure box, ik heb namelijk gewoon heel lief alles aangenomen, ik hoef t niet aan te doen zegmaar maar bij een dure box is dat een ander verhaal. op een gegeven moment durfde ik nee te zeggen, kan me heel goed voorstellen dat het nog rotter is als ze dan teleurgesteld reageren

en heb je hélemaal geen chocola in huis? ik kan dat zonder zwanger te zijn niet eens aan
pi_65780789
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef huuphuup het volgende:
en mn lief luistert heel hard naar de macarena door zn oordopjes en hij lijkt niet door te hebben dat ik kan horen wat ie luistert lekker ding
pi_65780796
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

1 reep pure chocola, 1 zak zwart/witte hagelslag en ik zag bij de kinderen nog wat m&m`s in de snoeppot zitten Hebben?
wanneer vinden ze die teleport uit?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65780952
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:12 schreef pinquit het volgende:
oh wat lastig is dat he huup. ik heb ook zoveel gekregen toen ik zwanger was, vooral kleertjes. en ik hou niet van beertjes en disney enzo. nu is kleertjes iets heel anders dan een design hippe dure box, ik heb namelijk gewoon heel lief alles aangenomen, ik hoef t niet aan te doen zegmaar maar bij een dure box is dat een ander verhaal. op een gegeven moment durfde ik nee te zeggen, kan me heel goed voorstellen dat het nog rotter is als ze dan teleurgesteld reageren

en heb je hélemaal geen chocola in huis? ik kan dat zonder zwanger te zijn niet eens aan
ja nee ik heb chocola op school/werk in de automaat. Dit is beter voor me, echt

Mja, het is gewoon dat inderdaad. kleertjes zou ik ook gewoon aannemen, maar het is zo'n groot iets en het staat zo pontificaal een aantal maanden in je woonkamer dat ik het gewoon eigenlijk als ik eerlijk ben niet wil. Maarja, het blijft altijd met de beste bedoelingen zeg maar zulke aanbiedingen dus nee zeggen is moeilijk.

Ik heb een mini-blikje fruitcocktail op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:19:19 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65781014
Is dat nieuw op sbs6 die reclame van 2,5 minuut om de 7/8 minuten tv? Ik word er niet goed van.

[ Bericht 3% gewijzigd door Saffier op 05-02-2009 21:25:43 (wel duidelijk zijn :')) ]
Ylana
pi_65781093
Ja dat is nieuw Saffier, ze denken dat dit het zappen tegengaat tijdens reclame blokken en dat ze daardoor effectiever reclame kunnen maken ofzoiets. In plaats van 2 blokken van 6 minuten in een uur doen ze nu dus meerdere blokken van 1 of 2 minuten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65781278
sjongejonge. weer wat nieuws. reclame is sowieso stom, gewoon verbannen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:26:32 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65781304
Nou ik weet nog niet of ik hierdoor 'blijf'
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 21:28:37 #126
13151 crew  Rewimo
pi_65781391
ik heb chocola een heleboel zelfs allerlei soorten ook nog we hebben van de week een ongegeneerde voorraad gekocht omdat ze maar 33 cent per reep kostten

donderdag 5 februari 2009 @ 21:29:51 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_65781452
ik werd daar van de week ook al zo gek van, maar dat was op net5, echt om gestoord van te worden. te kort om even rustig een sigaretje te roken, te lang om te blijven hangen, heel irri!

mijn nieuwe laarzen komen morgen misschien wel al en ik ben bij het kappertje geweest dus verder ben ik happy
stormy waters...
sailin'
pi_65781468
ik vind het heel erg vervelend al die reclame steeds..
Saartje
pi_65781473
ja hey nou muh...

ik heb lekker een fles antikal hier!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65781588
ja die reclames zijn voor mij weer een reden om sbs6 te ontwijken.

Behalve Phill & Kirstie op zondag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:38:37 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65781873
Ja ik kijk dus House, maar leuk vind ik het niet...

En nu heb ik zin in chocola of MacDonalds of een kapsalon of.....
Ylana
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:39:13 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65781894
Getver wéér reclame
Ylana
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:40:46 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65781954
Saffier! Gelukkig kijk ik een andere zender en vrijwel nooit sbs eigenlijk bedenk ik me nu.
Ik kijk nu house op rtl5.

Ik zit in mijn eentje een hele komkommer weg te werken! Lekker!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 21:41:43 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65781999
k ben t wel met je eens Saffier, House word ineens een stuk minder leuk

hoop dat mn bod in v&a geaccepteerd word, dan heb ik er een stapel boeken bij
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:44:27 #135
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65782088
Huup, ik vind de tip van Lishe wel een goede. Bel ze nog terug en zeg dat je echt superblij met de aanbieding bent. Zo blij dat je hebt bedacht dat je er een gezellig dagje samen met ze van wilt maken om de box uit te zoeken.
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 februari 2009 @ 21:44:55 #136
13151 crew  Rewimo
pi_65782104
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
ja hey nou muh...

ik heb lekker een fles antikal hier!

waar? waar?
pi_65782188
Ik lees net in de krant een artikel over Marit Törnqvist, de illustrator van kinderboeken.
Er is een tentoonstelling van haar werk in de centrale bibliotheek hier in Amsterdam. Ik was daar laatst met Morris en ze maakt zulke prachtige dingen. Ik zou heel graag een tekening (reproductie) van haar kopen voor Lis haar kamer. Maar ik kan niets vinden op internet. Iemand hier enig idee?
pi_65782507
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

waar? waar?

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65782620
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Hier
Voor eventuele hierdoor ontstane blutheid ben ik niet aansprakelijk
bedankt voor 26 euro aan lipsmackers in m'n winkelwagen.. . er zit ook iets voor jou bij trouwens: cupcake lipbalsems .
pi_65782634
Snoopy is dit wat misschien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65782663
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef SilverStar het volgende:

[..]

bedankt voor 26 euro aan lipsmackers in m'n winkelwagen.. . er zit ook iets voor jou bij trouwens: cupcake lipbalsems .
Ja die heb ik al lang besteld natuurlijk
Graag gedaan he
Saartje
pi_65782747
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Snoopy is dit wat misschien?
Hee, wat goed. Ik zit me een ongeluk te googlen en jij vindt heel snel wel iets!
Ik ga eens even kijken hoe en wat
pi_65782831
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ja die heb ik al lang besteld natuurlijk
Graag gedaan he
ja duh, had ik kunnen weten. ik ga nog even wachten met bestellen want ik wil graag de original party pack .
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:05:43 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65782937
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier! Gelukkig kijk ik een andere zender en vrijwel nooit sbs eigenlijk bedenk ik me nu.
Ik kijk nu house op rtl5.

Ik zit in mijn eentje een hele komkommer weg te werken! Lekker!
Ik inmiddels ook En komkommer heb ik in de supermarkt laten liggen vanmorgen, ga geen 1,49 voor zo'n ding betalen Geniet er dus maar van Ik ben aan de crackertjes gegaan, de mediterranee, kaal
Ylana
pi_65782969
Snoopy, van dat 'jij bent de liefste' boekje (ook al gaat het je nu even om de illustraties, misschien vind je de teksten ook wel heel leuk) hebben ze bij de hema een luisterboek . En ik bedenk me nu dat ik ansichtkaarten heb, van 'Jij bent de liefste' in een boekje met 8 ofzo. Die zou je in lijstjes op kunnen hangen.. Al weet ik niet waar ik die vandaan had.
pi_65783017
hier staat dat ze in 2008 nog in een nieuw jasje gestoken zijn, de prentbriefkaarten.

moet ik natuurlijk wel editten en niet quoten..
pi_65783110
Ik wil een grooooooote afbeelding

Het luisterboek en de boekjes hebben we al. Ik begrijp uit die kinderboekwinkelsite dat er eigenlijk helemaal geen prenten van haar verkocht worden normaal gesproken.
Ik zal ze eens een mail sturen over hun aanbieding.
pi_65783203
Ja Saffier duur hè?! Oh my, ik zag het pas toen de kassamevrouw hem langs de scanner haalde. Pfff. Maar komkommer is zo lekker

@Snoopy haha, nouja, ik heb gegoogled op haar naam + prenten + te koop en toen kwamen er wat dingetjes uit. Maar zo te zien zijn ze niet heel erg veel te koop ofzo. En ik vind ze ook nog best wel prijzig! maar ze zijn wel weer gesigneerd, dat dan weer wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65783270
Het zijn ook wel hele mooie prenten, maar niet goedkoop idd. Hopelijk zijn ze er nog.
pi_65783401
Ik vraag me af hoe groot ze zijn eigenlijk die prenten van die site. Ik dacht zelf eerst zo'n flink a3 formaat ofzo. Maar het zou ook best veel kleiner kunnen zijn...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')