maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Vandaag in het Noordhollands Dagblad een stukje van 3fm dj Gerard Ekdom
Het ging ook over fok.nl. Dat hij het vaak bezocht en dat hij het 'typisch hollands' vindt. Tevens gaf hij aan verdrietig te worden van sommige reacties die op de site werden geplaatst tijdens SR
Ja mij ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is geworden
Kortom; geen eigen geluid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
Vooral op de The Killers idd. Copy-paste muziek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .
Die jaquote:
Cosquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat nu weer zo'n typisch gevalletje van: what's the fuzz all about.
Zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveldquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.
Ooooei. Gelukkig kijk ik nooit naar die "sport".quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveld
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opgegeven moment wel irritant. Nu bijvoorbeeld.
Ja! De schoonmaakster hier [met stofzuiger] vannochtend heb ik iig het raam uit gegooidquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef cosmick het volgende:
Ach, altijd beter dan Kedeng Kedeng.
HEEL slecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.
Ja, dat krijg je met maar twee uur AVquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij is het al heel lang geleden dat ik jou voor het laatst in AV heb gehoord.. !
Mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:38 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel weer 's tijd voor The Asteroids Galaxy Tour![]()
.
[ afbeelding ].
Waar haal je het lef en de gore moed vandaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Sersjee het volgende:
Oe! *tot ontsteltenis van collega's radio stukken harder zet*
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |