Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .
Die jaquote:
Cosquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat nu weer zo'n typisch gevalletje van: what's the fuzz all about.
Zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveldquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.
Ooooei. Gelukkig kijk ik nooit naar die "sport".quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveld
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opgegeven moment wel irritant. Nu bijvoorbeeld.
Ja! De schoonmaakster hier [met stofzuiger] vannochtend heb ik iig het raam uit gegooidquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef cosmick het volgende:
Ach, altijd beter dan Kedeng Kedeng.
HEEL slecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.
Ja, dat krijg je met maar twee uur AVquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij is het al heel lang geleden dat ik jou voor het laatst in AV heb gehoord.. !
Mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:38 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel weer 's tijd voor The Asteroids Galaxy Tour![]()
.
[ afbeelding ].
Waar haal je het lef en de gore moed vandaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Sersjee het volgende:
Oe! *tot ontsteltenis van collega's radio stukken harder zet*
Huh?quote:
Koud is het zeker! Geen sneeuw hier maar wel waterkoudquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat is het koud buiten met die natte sneeuw brrrrrrrrrrrrrr
Claudia heeft wel meerdere goede keuzes gemaakt , maar net zoveel fouten, dus netto = 0quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef Brennel het volgende:Daughters
![]()
Eén van de zeldzame keren dat ik blij met Claudia ben
Ze waren gelukkig wel bezig met mijn huisquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Koud is het zeker! Geen sneeuw hier maar wel waterkoud
Whaha vetquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig wel bezig met mijn huis, met grote kachels erbij
Daughter vind ik een ongelovelijk zeiknummer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef Brennel het volgende:Daughters
![]()
Eén van de zeldzame keren dat ik blij met Claudia ben
KEN JE HET ORIGINEEL????quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf Mr. Oizo vind je toch geen crap?!?!?! Met Carmen Castro
>>quote:
Het origineel kende ik nog niet maar geinig om die 2 eens naast elkaar te leggen. Er zitten inderdaad wel wat herkenbare stukken in de uitvoering gedaan door mr. oizoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
>>
Al niet zo'n hele beste rapplaat, maar wel een van de eerste die de "ooeh aah" break van Lyn Collins ("think") gebruikte (+ het refrein).
En die Mr. Oizo (wel geniaal ooit) heeft zelf de lyrics gekaapt.
Nee, ik vind het niks.quote:
Ik schrijf het even opquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niks.
Rob Base is 20 jaar oud en wordt tot op de dag van vandaag nog steeds gebruikt door DJ's (scratchend met "i wanna rock right now" en "1, 2, 3 get loose now"), including me, dus ik vind het nogal vrij cliché-matig.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf het even ophandige info
Dankquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Toch zingt die Boris best aardig.
Zal ik doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef cosmick het volgende:
[..]. Doe er je voordeel mee
.
Als je meer info wilt hebben over sample-gebruik in muziek (zelfs in "Freedom" van George Michael zit de veel in hiphopgebruikte James Brown-breakbeat "funky drummer"), dan weet je mee te vinden.
Bedoel je Jason Mraz?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin dit liedje steeds leuker te vinden
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn wat maak jij toch goed gebruik van je bed
Is gisteren aangepast, vanaf nu komen de foto's via Flickr op de site terecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:03 schreef -Hans- het volgende:
Handig die update v/h fotolog op 3FM.nl
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen kiezen gisteren gekozen hebben
Vind het leuker dan de rest wat hier het laatste half uur gedraaid is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:27 schreef cosmick het volgende:
De irritatie voor dit nummer groeit per luisterbeurt.
Dat is wel een verbeteringquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is gisteren aangepast, vanaf nu komen de foto's via Flickr op de site terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |