quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Had je haar gezien bij de mega mike en thomas show?? Dat was zooooooo lief he
Je zou dat stukje van de mega mike en thomas show terug moeten kijken joh..Dan word je pas echt verliefdquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben ineens verlieft op de zangeres van Room Eleven
Dat was ik alquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben ineens verlieft op de zangeres van Room Eleven
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:33 schreef 3FMaster het volgende:
Roel, als je ineens achter je hoor: Hallo broer Giel, dan is het de vader is 'et de vader van Lucas. Doe 'em de groeten
SC !quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben weer terug uit Frankfurt (beursje bezocht).
Straks naar Amsterdam naar een klant
Fixed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:50 schreef -Hans- het volgende:
3FM megahit is echt vet tof een freaking vette plaat
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben weer terug uit Frankfurt (beursje bezocht).
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
White Winter Hymnal!!
(Op MTV)
Morning boys.
JAJA.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:05 schreef Sirolf het volgende:
Rustig wakker worden?! Room Eleven staat hier flink hard te spelen op de gang joh!
O RLY?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op foto's kan je geen muziek horen...
moet ik al koffie klaar zetten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat vind jij van de MH trouwens?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Nou lekker
Ach jeetje, wat een drama is dit nummer weer
Zal wel MH worden volgende week
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk. 't Is net zo'n klein kind!
O wacht...
Voor deze klassieker van de bovenste plank maak je toch een uitzonderingquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Niet echt mijn favoriete Beatles-chanson, maar goed..
Wel aardig jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Misschien dat ie gewoon in het circus thuis hoort. Daar kom ik toch nooitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Die kerel moet gewoon alleen covers spelen en vooral geen eigen nummers schrijven of nog erger: zingen![]()
.
Op Radio 2 ook Beatles, Ballad of John and Yoko. Heeft 3FM vast niet in de computerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Hmm, hoorde ik vannochtend ook al John Lennon (Whatever Gets You Thru The Night)quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op Radio 2 ook Beatles, Ballad of John and Yoko. Heeft 3FM vast niet in de computer
en smorgens laten draaien go to sleepquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, hoorde ik vannochtend ook al John Lennon (Whatever Gets You Thru The Night).
3FM doet het liever met Krezip.
druk zijn is niet erg, even al het luie zweet eruitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
Drukdrukdruk.. Ik duik even een vergadering in!
maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Vandaag in het Noordhollands Dagblad een stukje van 3fm dj Gerard Ekdom
Het ging ook over fok.nl. Dat hij het vaak bezocht en dat hij het 'typisch hollands' vindt. Tevens gaf hij aan verdrietig te worden van sommige reacties die op de site werden geplaatst tijdens SR
Ja mij ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is geworden
Kortom; geen eigen geluid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
Vooral op de The Killers idd. Copy-paste muziek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij heeft één goed nummer gemaakt en die werd gebruikt voor die spijkerbroek reclame . . .
Die jaquote:
Cosquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat nu weer zo'n typisch gevalletje van: what's the fuzz all about.
Zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ondanks de 3 triljard luisterbeurten, nog steeds leuk: Survivor met "eye of the tiger!"
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveldquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds het opkomstmuziekje bij de thuiswedstrijden van het 1e van m'n cluppie. Helemaal zeker weten doe ik het niet, want meestal hang ik dan nog in de kantine.
Ooooei. Gelukkig kijk ik nooit naar die "sport".quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moet automatisch denken aan darten en Raymond van Barneveld
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opgegeven moment wel irritant. Nu bijvoorbeeld.
Ja! De schoonmaakster hier [met stofzuiger] vannochtend heb ik iig het raam uit gegooidquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Volgens mijn irritatie-meter is vandaag het meeste wel ronduit storend.
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef cosmick het volgende:
Ach, altijd beter dan Kedeng Kedeng.
HEEL slecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog van slechte humor getuigen.
Ja, dat krijg je met maar twee uur AVquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij is het al heel lang geleden dat ik jou voor het laatst in AV heb gehoord.. !
Mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:38 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het wel weer 's tijd voor The Asteroids Galaxy Tour![]()
.
[ afbeelding ].
Waar haal je het lef en de gore moed vandaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Sersjee het volgende:
Oe! *tot ontsteltenis van collega's radio stukken harder zet*
Huh?quote:
Koud is het zeker! Geen sneeuw hier maar wel waterkoudquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat is het koud buiten met die natte sneeuw brrrrrrrrrrrrrr
Claudia heeft wel meerdere goede keuzes gemaakt , maar net zoveel fouten, dus netto = 0quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef Brennel het volgende:Daughters
![]()
Eén van de zeldzame keren dat ik blij met Claudia ben
Ze waren gelukkig wel bezig met mijn huisquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Koud is het zeker! Geen sneeuw hier maar wel waterkoud
Whaha vetquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig wel bezig met mijn huis, met grote kachels erbij
Daughter vind ik een ongelovelijk zeiknummer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef Brennel het volgende:Daughters
![]()
Eén van de zeldzame keren dat ik blij met Claudia ben
KEN JE HET ORIGINEEL????quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf Mr. Oizo vind je toch geen crap?!?!?! Met Carmen Castro
>>quote:
Het origineel kende ik nog niet maar geinig om die 2 eens naast elkaar te leggen. Er zitten inderdaad wel wat herkenbare stukken in de uitvoering gedaan door mr. oizoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
>>
Al niet zo'n hele beste rapplaat, maar wel een van de eerste die de "ooeh aah" break van Lyn Collins ("think") gebruikte (+ het refrein).
En die Mr. Oizo (wel geniaal ooit) heeft zelf de lyrics gekaapt.
Nee, ik vind het niks.quote:
Ik schrijf het even opquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niks.
Rob Base is 20 jaar oud en wordt tot op de dag van vandaag nog steeds gebruikt door DJ's (scratchend met "i wanna rock right now" en "1, 2, 3 get loose now"), including me, dus ik vind het nogal vrij cliché-matig.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf het even ophandige info
Dankquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Toch zingt die Boris best aardig.
Zal ik doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef cosmick het volgende:
[..]. Doe er je voordeel mee
.
Als je meer info wilt hebben over sample-gebruik in muziek (zelfs in "Freedom" van George Michael zit de veel in hiphopgebruikte James Brown-breakbeat "funky drummer"), dan weet je mee te vinden.
Bedoel je Jason Mraz?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Begin dit liedje steeds leuker te vinden
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn wat maak jij toch goed gebruik van je bed
Is gisteren aangepast, vanaf nu komen de foto's via Flickr op de site terecht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:03 schreef -Hans- het volgende:
Handig die update v/h fotolog op 3FM.nl
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze morgen kiezen gisteren gekozen hebben
Vind het leuker dan de rest wat hier het laatste half uur gedraaid is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:27 schreef cosmick het volgende:
De irritatie voor dit nummer groeit per luisterbeurt.
Dat is wel een verbeteringquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is gisteren aangepast, vanaf nu komen de foto's via Flickr op de site terecht.
Ik moet toegeven dat in het begin het best een leuk nummertje was. Maar ik heb hem te vaak gehoordquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu doe ik maar eenLily Allen
![]()
![]()
O, je bent serieusquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuk nummer
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige bijzondere plaatjes van dit moment vind ik die van Tegan & Sara (al is ie al jaren oud) en The Asteroids Galaxy Tour.
Middagquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Glacier het volgende:
Middag
Wat vinden jullie van de nieuwe U2?
Retourtje de zee terug overquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Glacier het volgende:
Middag
Wegwerpplaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Glacier het volgende:
Middag
Het is dat het U2 heet anders was het niet eens door de muziekredactie gekomen vermoedelijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Glacier het volgende:
Middag
Sjappeau!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Trannellius het volgende:
Voor de geïnteresseerden, de winnaar van dat popduel net ben ik
Overigens bedacht ik Treble op het moment dat ik Rowwen Heze zei, en hoorde ik Mr. Mister - Broken Wings vrijwel totaal niet over de radio. Dat even terzijde
Geen idee. DIe prijzen interesseren mij niet om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjappeau!!!
Heb je nu een RabRadio Knappe Koppen-cowboy-hoed gewonnen?
Nou lekker hoorquote:
Wil je daar echt antwoord opquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Glacier het volgende:
Middag
Jammerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh en Tijdmachine en The Fear zijn best leuke nummers
Eén keer gehoord. Als muziekliefhebber sta ik altijd open voor nieuwe muziek, dus ik gun het nog een paar draaibeurten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag blijft natuurlijk:
Wat vinden jullie van die nieuwe plaat van Coldplay?
rukquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag blijft natuurlijk:
Wat vinden jullie van die nieuwe plaat van Coldplay?
nee hoor,dat wordt White Lies. Of heeft Krezip een nieuwe uit?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dat geval zal het geheid MH worden.
Nee, die zijn uit elkaar. Geruchten gaan dat de bandleden die kop van Jacqueline niet langer konden verdragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of heeft Krezip een nieuwe uit?
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit elkaar. Geruchten gaan dat de bandleden die kop van Jacqueline niet langer konden verdragen.
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?
Soort klusterbomquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!
* 3FMaster Denkt aan iets met lef, maar zegt het niet, vanwege het lage niveau wat hiet wordt bereikt danquote:
Ja, goed man! met jou ook alles kids?! Ik zou geen van beiden kiezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Hans
Hoe is et?
Ik zit trouwens in een diep dilemma: Wordt het Wie is..de mol? of Vrienden van Amstel live? Ik denk 'et eerste..
maaajquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!
Ow en hallo allemaal, ben ook weer eens in 3fm land.
Ow en de nieuwe coldplay, ruk natuurlijk, maar wel kek clipje!
Niveau? Que?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Denkt aan iets met lef, maar zegt het niet, vanwege het lage niveau wat hiet wordt bereikt dan
Daar zijn Video-, DVD- en harddiskrecorders voor uitgevonden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Hans
Hoe is et?
Ik zit trouwens in een diep dilemma: Wordt het Wie is..de mol? of Vrienden van Amstel live? Ik denk 'et eerste..
De afscheidssingle was Go To Sleep.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?
Nja, dan zou ik beneden moeten opnemen, want DVDspeler hier op mn slaapkamer speelt ze niet af.. Ik denk toch maar Uitzendinggemist.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn Video-, DVD- en harddiskrecorders voor uitgevonden!
Nee, er kwam toch nog een nieuwe single?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afscheidssingle was Go To Sleep.
Ze staan trouwens morgen op de gang bij GIEL.
Dan gaat de radio pas om 10 uur aan dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afscheidssingle was Go To Sleep.
Ze staan trouwens morgen op de gang bij GIEL.
Geen idee, laat je verrassen zou ik zeggen, dan doe ik dat ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, er kwam toch nog een nieuwe single?
Ik dacht dat er nog 1 aan kwamquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, laat je verrassen zou ik zeggen, dan doe ik dat ook.
Klopt ! Sweet goodbyes is de laatste single van die gasten.. Is ook nog maar 6x te horen geweest op 3FM. Overigens komt de single deze maand officieel uit. 't is dus best wel een Megahit kandidaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog 1 aan kwam![]()
Metro Station
Die zullen nooit een metro krijgenquote:
Geloof inderdaad dat wij een tram krijgen en misschien ook een soort van kabelbaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zullen nooit een metro krijgen. Alleen die tram komt nu terug.
Komt geen eind aan inderdaad. vreselijk !quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef 3FMaster het volgende:
Ah, wat een verschrikkelijk lied van Adele zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |