quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Had je haar gezien bij de mega mike en thomas show?? Dat was zooooooo lief he
Je zou dat stukje van de mega mike en thomas show terug moeten kijken joh..Dan word je pas echt verliefdquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben ineens verlieft op de zangeres van Room Eleven
Dat was ik alquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben ineens verlieft op de zangeres van Room Eleven
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:33 schreef 3FMaster het volgende:
Roel, als je ineens achter je hoor: Hallo broer Giel, dan is het de vader is 'et de vader van Lucas. Doe 'em de groeten
SC !quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben weer terug uit Frankfurt (beursje bezocht).
Straks naar Amsterdam naar een klant
Fixed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:50 schreef -Hans- het volgende:
3FM megahit is echt vet tof een freaking vette plaat
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben weer terug uit Frankfurt (beursje bezocht).
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
White Winter Hymnal!!
(Op MTV)
Morning boys.
JAJA.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:05 schreef Sirolf het volgende:
Rustig wakker worden?! Room Eleven staat hier flink hard te spelen op de gang joh!
O RLY?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op foto's kan je geen muziek horen...
moet ik al koffie klaar zetten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat vind jij van de MH trouwens?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Nou lekker
Ach jeetje, wat een drama is dit nummer weer
Zal wel MH worden volgende week
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk. 't Is net zo'n klein kind!
O wacht...
Voor deze klassieker van de bovenste plank maak je toch een uitzonderingquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Niet echt mijn favoriete Beatles-chanson, maar goed..
Wel aardig jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Misschien dat ie gewoon in het circus thuis hoort. Daar kom ik toch nooitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Die kerel moet gewoon alleen covers spelen en vooral geen eigen nummers schrijven of nog erger: zingen![]()
.
Op Radio 2 ook Beatles, Ballad of John and Yoko. Heeft 3FM vast niet in de computerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:37 schreef cosmick het volgende:
Hmm, hoorde ik vannochtend ook al John Lennon (Whatever Gets You Thru The Night)quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op Radio 2 ook Beatles, Ballad of John and Yoko. Heeft 3FM vast niet in de computer
en smorgens laten draaien go to sleepquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, hoorde ik vannochtend ook al John Lennon (Whatever Gets You Thru The Night).
3FM doet het liever met Krezip.
druk zijn is niet erg, even al het luie zweet eruitquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
Drukdrukdruk.. Ik duik even een vergadering in!
maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Vandaag in het Noordhollands Dagblad een stukje van 3fm dj Gerard Ekdom
Het ging ook over fok.nl. Dat hij het vaak bezocht en dat hij het 'typisch hollands' vindt. Tevens gaf hij aan verdrietig te worden van sommige reacties die op de site werden geplaatst tijdens SR
Ja mij ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak mij dan wel nieuwsgierig waarover hij verdrietig is geworden
Kortom; geen eigen geluid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
Vooral op de The Killers idd. Copy-paste muziek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Gweldig nummer hoor. Maar Van Inkel zei al het lijkt op de Editors, ik vind het op de Killers lijken en Fred Siebelink zei "ey, dat klinkt als Velvet Underground".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |