hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem Jen nog steeds vaak op de arm het zwembad mee in. Maar de band is handig in het golfslagbad. Verder zit ik nu met Jen vooral in het baby gedeelte- je weet wel dat water wat warm is door de urine van alle kindjes...
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef freecell het volgende:
Ik zoek een schommel
Zo één voor kinderen van een jaar of 1 ą 2. Dus een soort kinderstoelmodel, maar dan met 4 touwen. (wie begrijpt me nog?)
Voor mijn beide oppas-ukken nu al en voor Leander over een tijd.
Tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.
ik kijk ook even Freecell, of we m hebben weggekwakt of bewaard.quote:
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Popples, zijn er al veel van je lieve kleertjes weg? Ik heb toch wel interesse in wat dingetjes
Wacht nog maar evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Popples het volgende:
[..]
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zetten
is primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wacht nog maar even
Ik ga eerst even lekker in bad, en dan ga ik zo even tussen jouw kleertjes struinen, is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er hier iemand die ik er gelukkig mee kan maken voor een klein prijsje, of leukigheidje voor Chris?
Opsturen zal wel in een enveloppe lukken met een zwikkie postzegels
(En misschien heb ik nog wat jongenskleding maat 62-74/80 liggen, die mag ook weg. Een gedeelte gaat naar een 2e hands beurs hier in de buurt. Alleen als iemand hier interesse heeft, dan wil ik het wel op de foto zetten.)
Stout, ik heb 48, 119 en 150 voor je. Ik zal ze je toesturen!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Stout het volgende:
48, 119, 150 en 194 dat zijn de plaatjes die het vriendje van Merijn nog zoekt.
Zijn moeder is stad en land afgeweest maar het niet gelukt. Kunnen jullie ons helpen ?
Mwa, het is te doen, maar met de benzinekosten erbij kan ik hem ook nieuw kopen, dus ik zie er vanaf. Wel een heel leuk ding.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Belana het volgende:
Dus ja, Kahlen, voor jou niet te doen waarschijnlijk?
Die is hier ook zeer populair. En enorm leuk om te maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh luchtbel ik zag net dit patroontje (is echt heel eenvoudig te maken) en moest meteen aan je kleine danseresje denken
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef knorretje het volgende:
[..]
Die is hier ook zeer populair. En enorm leuk om te maken.
tijdens het maken:
JD is dolgraag paspop en wil altijd alle jurkjes ook even aan, ('want in het echt kan dat niet he mama')
[ afbeelding ][ afbeelding ]
uiteindelijk resultaat
een bijpassende kroon gaat op vrijwel dezelfde wijze, tukje geplastificeerd ijzerdraad buigen tot de vorm, tule er om heen knopen en versieren maar met kraaltjes, glitters etc etc (evt bloemetjes afh van je thema))
Belana, als iedereen afhaakt wil ik 'm wel!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Belana het volgende:
Ik woon in Hoorn, Noord Holland en hij zal bijna wel opgehaald moeten, want opsturen is geen optie
Hij is leuk voor kindjes vanaf ruim een jaar. Ezra past er nog steeds wel op (die is ruim 2,5) maar we hebben er niet heel veel ruimte voor en de interesse is er ook niet echt meer.
Dus ja, Kahlen, voor jou niet te doen waarschijnlijk? geen idee waar freecell woont maar ook niet echt in de buurt he? Ik kom ook niet op een meeting binnenkort, dus hij zou echt opgehaald moeten worden.
kun je uitleggen waarom? ben nieuwsgierig, mag ook in het draagdoekentopic hoor, dan verhuis ik daarheenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef p_iglet het volgende:
ik heb er geen ervaring mee, maar als hangmatje in de box issie vast beter dan om mee te dragen, want daar issie absoluut ongeschikt en onprettig voor.
Haske leuk en lief. En vast heel eenvoudig maar ik word echt al zenuwachtig bij het idee om zoiets in elkaar te zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh luchtbel ik zag net dit patroontje (is echt heel eenvoudig te maken) en moest meteen aan je kleine danseresje denken
Nee hoor huupie! Ik hoop op mooie echo beelden voor jequote:Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:hopen op n meiske voor mij dan Frups
haha
en ik daarnaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef Belana het volgende:
ik heb het gelezen innepin, dus als freecell niet wil en sjak toch ook niet dan ben je next in line
Buurvrouw, we hebben ze allebei... pm me je adres maar... dan stuur ik ze je op. Ik hoef er geen voor terug te hebben, Twan heeft het boek al helemaal vol.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zoeken nog plaatjes 195 en 252. Is er iemand die deze nog heeft en ze aan ons zou willen sturen? Mede namens mijn boys heel erg bedankt! We kunnen eventueel nog wel wat ruilmateriaal opsturen.
Als we deze twee hebben kan ik ook de beloofde kaartjes naar Christan en Kai sturen. Belofte staat nog steeds en ik ben het niet vergeten!![]()
Je kunt in ieder geval zodra je zwanger bent bij raindbowbabies een mutsje aanvragen in een door jou gewenste kleur.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar mutsjes voor direct na de geboorte en dan gewoon simpel beige...
hema heeft ze ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar mutsjes voor direct na de geboorte en dan gewoon simpel beige...
bij de intertoys zijn ze binnenkort afgeprijsdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
Ow en zo'n schommel is hier nog steeds welkom
Heb je PM gestuurd!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:06 schreef Stout het volgende:
Diaan super ! Je hebt PM !
Ik zoek dus alleen 194 nog ... iemand ?
Ik heb ze allebei voor je. Je mag me pm-en voor je adres, dan stuur ik ze je toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef assie het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd!
Zoek zelf alleen nog: 072 Den Ouden, 258 Teamfoto Willem II
ik heb 3 voor je: 23, 136 en 237... ook jij mag me pm-en voor je adres....quote:
En zo hebben ze alsnog het boek volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneek, ik heb 2, 62 en 105 voor je! Als je je adres ff pm-t komt het je kant op!
whoohoo ik gaje pmmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneek, ik heb 2, 62 en 105 voor je! Als je je adres ff pm-t komt het je kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |