Ze schijnen wel erg handig te zijn en fijner dan de "senseopads"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:18 schreef Dakota het volgende:
zijn die dingen handig? Ik kloot namelijk aan met SenseopadsAlthans daar lijkt t op.
maakt niet uit van wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef flowerbox het volgende:
Is er nog iemand die streepjescodes van Olvarit, Bambix en Nutrilon (vanaf 6mdn) heeft?
Die wil ik wel graag hebben!
Nee, alledrie de merken zijn van moederbdrijf Nutricia en daar kun je sparen voor korting op artikelen.quote:
Gaat de glasdoosquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Nee, alledrie de merken zijn van moederbdrijf Nutricia en daar kun je sparen voor korting op artikelen.
dat was toch alleen 'vroeger' zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:41 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Nee, alledrie de merken zijn van moederbdrijf Nutricia en daar kun je sparen voor korting op artikelen.
Hmm Twan eet nog elke morgen Bambix, zo'n 2 pakken per week... ik wil ze wel voor je bewaren!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef flowerbox het volgende:
Is er nog iemand die streepjescodes van Olvarit, Bambix en Nutrilon (vanaf 6mdn) heeft?
Die wil ik wel graag hebben!
Nope, kreeg vandaag bij de Wij jonge ouders een spaarboekje. Dus misschien is het net weer begonnen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat was toch alleen 'vroeger' zo?
Volgens mij is dat een paar jaar geleden al afgeschaft..
Helemaal goed, bij deze afgesproken. Als je je adres even stuurt, zorg ik dat nr 166 jullie kant op komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:03 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Hoi
zou je die 166 met me willen ruilen?
ik kan je helpen aan nummer 29 41 59 113 164 245
die krijg je dan voor de 166
Wij hebben 124 nog wel... pm me je adres maar, stuur ik hem op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:11 schreef Stout het volgende:
We zoeken alleen plaatje 124 nog... de rest is dankzij rijstbuiltje en de buurvrouw geregeld !
Foto'tje voor je gevonden, hoeft niet iedereen te zoeken. Het is nummer 2 die Ticootje heeft:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:19 schreef Ticootje het volgende:
ik zoek een commode die niet langer is dan 110 cm. Liefst in het wit.
Ik heb een commode in de aanbieding, sliding doors van prenatal. Hij is white wash, en 150 cm lang. Hij is pas beschikbaar als ik vervanging heb.
Ruilen is ook een optie!
Ik kom hier trouwens vaak tegen dat mensen de babykamer bij prenetal e.d. kopen terwijl dezelfde kamers via webwinkeltjes voor 2/3 van de prijs te koop zijn (nieuw natuurlijk). Trap dus niet te snel in die dure babywinkels. Echt bijna alles voor de babykamer is veel te duur bij deze grote ketens en de service is vaak ook minder.quote:2. Commode
ongelakt van 339,- voor 269,-
whitewash van 399,- voor 319,-
afmeting: 95 x 146 x 70 cm.
Yeps. Dat zou erg fijn en lief zijn.... ze mogen daar in vanaf 3 maanden toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:33 schreef Ticootje het volgende:
zo'n geel ding diaan? Die heb ik wel.
Maar ik ga eind maart zelf nog even, maar daarna mag je m zo hebben.
(Op de campif ligt er ook 1, dus voor de zomer heb ik deze niet nodig.)
Hmm zal eens informeren....anders moet hij maar gewoon bij ons op de arm in het zwembad, hij vindt het heerlijk in het water....quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee. Jen zat erin toen ze een half jaar was. Ik weet het echt niet. Het lijkt mij dat hij wel zelf goed zn hoofdje op moet kunnen houden, want ze zitten wel echt in zo'n band.
hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem Jen nog steeds vaak op de arm het zwembad mee in. Maar de band is handig in het golfslagbad. Verder zit ik nu met Jen vooral in het baby gedeelte- je weet wel dat water wat warm is door de urine van alle kindjes...
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef freecell het volgende:
Ik zoek een schommel
Zo één voor kinderen van een jaar of 1 à 2. Dus een soort kinderstoelmodel, maar dan met 4 touwen. (wie begrijpt me nog?)
Voor mijn beide oppas-ukken nu al en voor Leander over een tijd.
Tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.
ik kijk ook even Freecell, of we m hebben weggekwakt of bewaard.quote:
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Popples, zijn er al veel van je lieve kleertjes weg? Ik heb toch wel interesse in wat dingetjes
Wacht nog maar evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Popples het volgende:
[..]
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zetten
is primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wacht nog maar even
Ik ga eerst even lekker in bad, en dan ga ik zo even tussen jouw kleertjes struinen, is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er hier iemand die ik er gelukkig mee kan maken voor een klein prijsje, of leukigheidje voor Chris?
Opsturen zal wel in een enveloppe lukken met een zwikkie postzegels
(En misschien heb ik nog wat jongenskleding maat 62-74/80 liggen, die mag ook weg. Een gedeelte gaat naar een 2e hands beurs hier in de buurt. Alleen als iemand hier interesse heeft, dan wil ik het wel op de foto zetten.)
Stout, ik heb 48, 119 en 150 voor je. Ik zal ze je toesturen!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Stout het volgende:
48, 119, 150 en 194 dat zijn de plaatjes die het vriendje van Merijn nog zoekt.
Zijn moeder is stad en land afgeweest maar het niet gelukt. Kunnen jullie ons helpen ?
Mwa, het is te doen, maar met de benzinekosten erbij kan ik hem ook nieuw kopen, dus ik zie er vanaf. Wel een heel leuk ding.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Belana het volgende:
Dus ja, Kahlen, voor jou niet te doen waarschijnlijk?
Die is hier ook zeer populair. En enorm leuk om te maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh luchtbel ik zag net dit patroontje (is echt heel eenvoudig te maken) en moest meteen aan je kleine danseresje denken
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef knorretje het volgende:
[..]
Die is hier ook zeer populair. En enorm leuk om te maken.
tijdens het maken:
JD is dolgraag paspop en wil altijd alle jurkjes ook even aan, ('want in het echt kan dat niet he mama')
[ afbeelding ][ afbeelding ]
uiteindelijk resultaat
een bijpassende kroon gaat op vrijwel dezelfde wijze, tukje geplastificeerd ijzerdraad buigen tot de vorm, tule er om heen knopen en versieren maar met kraaltjes, glitters etc etc (evt bloemetjes afh van je thema))
Belana, als iedereen afhaakt wil ik 'm wel!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Belana het volgende:
Ik woon in Hoorn, Noord Holland en hij zal bijna wel opgehaald moeten, want opsturen is geen optie
Hij is leuk voor kindjes vanaf ruim een jaar. Ezra past er nog steeds wel op (die is ruim 2,5) maar we hebben er niet heel veel ruimte voor en de interesse is er ook niet echt meer.
Dus ja, Kahlen, voor jou niet te doen waarschijnlijk? geen idee waar freecell woont maar ook niet echt in de buurt he? Ik kom ook niet op een meeting binnenkort, dus hij zou echt opgehaald moeten worden.
kun je uitleggen waarom? ben nieuwsgierig, mag ook in het draagdoekentopic hoor, dan verhuis ik daarheenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:13 schreef p_iglet het volgende:
ik heb er geen ervaring mee, maar als hangmatje in de box issie vast beter dan om mee te dragen, want daar issie absoluut ongeschikt en onprettig voor.
Haske leuk en lief. En vast heel eenvoudig maar ik word echt al zenuwachtig bij het idee om zoiets in elkaar te zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh luchtbel ik zag net dit patroontje (is echt heel eenvoudig te maken) en moest meteen aan je kleine danseresje denken
Nee hoor huupie! Ik hoop op mooie echo beelden voor jequote:Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:hopen op n meiske voor mij dan Frups
haha
en ik daarnaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:23 schreef Belana het volgende:
ik heb het gelezen innepin, dus als freecell niet wil en sjak toch ook niet dan ben je next in line
Buurvrouw, we hebben ze allebei... pm me je adres maar... dan stuur ik ze je op. Ik hoef er geen voor terug te hebben, Twan heeft het boek al helemaal vol.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zoeken nog plaatjes 195 en 252. Is er iemand die deze nog heeft en ze aan ons zou willen sturen? Mede namens mijn boys heel erg bedankt! We kunnen eventueel nog wel wat ruilmateriaal opsturen.
Als we deze twee hebben kan ik ook de beloofde kaartjes naar Christan en Kai sturen. Belofte staat nog steeds en ik ben het niet vergeten!![]()
Je kunt in ieder geval zodra je zwanger bent bij raindbowbabies een mutsje aanvragen in een door jou gewenste kleur.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar mutsjes voor direct na de geboorte en dan gewoon simpel beige...
hema heeft ze ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar mutsjes voor direct na de geboorte en dan gewoon simpel beige...
bij de intertoys zijn ze binnenkort afgeprijsdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
Ow en zo'n schommel is hier nog steeds welkom
Heb je PM gestuurd!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:06 schreef Stout het volgende:
Diaan super ! Je hebt PM !
Ik zoek dus alleen 194 nog ... iemand ?
Ik heb ze allebei voor je. Je mag me pm-en voor je adres, dan stuur ik ze je toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef assie het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd!
Zoek zelf alleen nog: 072 Den Ouden, 258 Teamfoto Willem II
ik heb 3 voor je: 23, 136 en 237... ook jij mag me pm-en voor je adres....quote:
En zo hebben ze alsnog het boek volquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneek, ik heb 2, 62 en 105 voor je! Als je je adres ff pm-t komt het je kant op!
whoohoo ik gaje pmmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneek, ik heb 2, 62 en 105 voor je! Als je je adres ff pm-t komt het je kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |