hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem Jen nog steeds vaak op de arm het zwembad mee in. Maar de band is handig in het golfslagbad. Verder zit ik nu met Jen vooral in het baby gedeelte- je weet wel dat water wat warm is door de urine van alle kindjes...
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef freecell het volgende:
Ik zoek een schommel
Zo één voor kinderen van een jaar of 1 à 2. Dus een soort kinderstoelmodel, maar dan met 4 touwen. (wie begrijpt me nog?)
Voor mijn beide oppas-ukken nu al en voor Leander over een tijd.
Tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of wij die nog hebben liggen in het oude huis.
ik kijk ook even Freecell, of we m hebben weggekwakt of bewaard.quote:
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Popples, zijn er al veel van je lieve kleertjes weg? Ik heb toch wel interesse in wat dingetjes
Wacht nog maar evenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Popples het volgende:
[..]
nee nog niks. ik ben te lui om het op marktplaats te zetten
is primaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wacht nog maar even
Ik ga eerst even lekker in bad, en dan ga ik zo even tussen jouw kleertjes struinen, is dat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er hier iemand die ik er gelukkig mee kan maken voor een klein prijsje, of leukigheidje voor Chris?
Opsturen zal wel in een enveloppe lukken met een zwikkie postzegels
(En misschien heb ik nog wat jongenskleding maat 62-74/80 liggen, die mag ook weg. Een gedeelte gaat naar een 2e hands beurs hier in de buurt. Alleen als iemand hier interesse heeft, dan wil ik het wel op de foto zetten.)
Stout, ik heb 48, 119 en 150 voor je. Ik zal ze je toesturen!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:07 schreef Stout het volgende:
48, 119, 150 en 194 dat zijn de plaatjes die het vriendje van Merijn nog zoekt.
Zijn moeder is stad en land afgeweest maar het niet gelukt. Kunnen jullie ons helpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |