Stadions zijn niet even groot toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Espabilado het volgende:
Ernstig dat Utrecht meer toeschouwers had, spelend tegen de graafschap.. dan AZ tegen Roda JC
Garcia eruit vrees ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Nee Jans, ga nu niet wisselen.. Het loopt prima zo.
Hmz. Ik vergis me, ik had het idee dat AZ meer stoeltjes zou hebben juist... 17k is best weinigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stadions zijn niet even groot toch?
Lovre gaat eraf..quote:
Nee, ik moet het verdriet achter me latenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Nee Jans, ga nu niet wisselen.. Het loopt prima zo.
was idd niet 'slim' aan het praten over het FCG publiekquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Ungeheuer het volgende:
jezus kan die verslaggever niet eens een keer zn bek houden
Loopt ie alweer hakballetjes te geven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:
Hiariej snapt de geniale hakbal van Garcia niet
Valt wel mee, ik vind hem erg goed spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Loopt ie alweer hakballetjes te geven?
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was idd niet 'slim' aan het praten over het FCG publiek
Anders ga je eerst ff relaxed voetbal kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Karrs het volgende:
Maar goed, eerst ff de topiques teruglezen.
Als ze je eenmaal niet mogen in het noorden, dan laten ze het horen ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.
Ja, wat een onzin liep de man uit te kramen zeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ze je eenmaal niet mogen in het noorden, dan laten ze het horen ook.
Gelukkig was het met linksquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:
Pfff, toch nog een behoorlijke kans voor NEC..
200 %quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is de kans dat de NOS binnenkort Stuy weer gaat lastigvallen in zijn frietzaak
Doe ik al, op TV, maar dank voor de linkquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Anders ga je eerst ff relaxed voetbal kijken.
Niet. Want dat record ligt al bij PSV.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is de kans dat de NOS binnenkort Stuy weer gaat lastigvallen in zijn frietzaak
Sankoh denk ik..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Barca het volgende:
Venom, wie moet er volgens jou centraal spelen als Stenman als back gaat spelen?
Hij stond er inderdaad op dat het record van hem is, en hij was ook helemaal blij toen Kalou(?) uiteindelijk Gomes nog klopte, zodat hij dat kon blijven zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet. Want dat record ligt al bij PSV.
Oh ja, die Stuy ging nog zeiken dat het niet telde omdat PSV daarvoor 2 keepers gebruikte?
Die elaksjoewie haalt alle ballen van de lijn.quote:
De meesten? Is er een enquete gehouden ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Ungeheuer het volgende:
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.
Of is Grindheim een linie laten zakken een optie. En Lovre op het middenveld?quote:
Kap eens met je flauwe running gag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Of is Grindheim een linie laten zakken een optie. En Lovre op het middenveld?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het lijkt erop dat je voor niets bang was voor die Nzibatikonzaza venom.
Tanqvistquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
Haha, Granqvist.. Wat een tank is dat.
Dat haalde inderdaad de angel eruit bij NEC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef andre347 het volgende:
Netjes. Wedstrijd was een beetje 'dood' na de rode kaart van Ramon Zomer.
Dat Zomer dom is was van tevoren ingecalculeerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef Ungeheuer het volgende:
Matige pot voetbal. Mazzel dat Zomer zo dom was Berg omver te lopen.
Berry Powel gaat PSV hard straffen vanavondquote:
Wist heul niet dat die naar ADO verkast wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berry Powel gaat PSV hard straffen vanavond.
Kennelijk hebben Lazovic en Koevermans het al verbruid bij Lodewegesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Scheidsrechter: Jack van Hulten
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Méndez, Simons; Amrabat, Afellay, Dzsudzsák; Toivonen.
De Graafschap: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.
alweer tegen de graafschap?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Scheidsrechter: Jack van Hulten
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Méndez, Simons; Amrabat, Afellay, Dzsudzsák; Toivonen.
De Graafschap: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.
quote:
Van Der Gun heeft ook Gochme... volgens Pierre van Hooijdonckquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Volgens V Halst heeft Toivonen (je raad hel al...) Gochme.
Dat is het nieuwe stopwoordje geworden in de studio daar. Iedereen die een goede wedstrijd speelt loopt over van het gochme.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Van Der Gun heeft ook Gochme... volgens Pierre van Hooijdonck
10-9-8-7-6-5-4 -3 .... Goal !!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas met het haags kwartiertje he
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
10-9-8-7-6-5-4 -3 .... Goal !!!
Hehehe, dat was mooi iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
10-9-8-7-6-5-4 -3 .... Goal !!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
..
Wat een gepruts weer achterin bij ADO [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
OFFTOPIC: (Over de fusieploeg) Of is Grindheim een linie laten zakken een optie. En Lovre op het middenveld?
Bij PSV ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Hebben die ADO spelers wel noppen onder?
Ze glijden allemaal op de kont.
Dat kan ook ja.quote:
Yup. Maar het was wel een geweldige tackle.quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.![]()
Maar gelukkig komt zo'n fusie er nooit.![]()
Zolang het 0-0 blijft vind ik het een geweldige wedstrijd.quote:
En nu?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zolang het 0-0 blijft vind ik het een geweldige wedstrijd.
Lijkt me logisch hé? Jij gaat zweven ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee zeg ik dat dan?
Ik zeg alleen dat hij weer gaat liggen.
Ik val in ieder geval niet zo vaak op de grond als hijquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me logisch hé? Jij gaat zweven ofzo
Jij zou op dat moment ook vallenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik val in ieder geval niet zo vaak op de grond als hij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef Barca het volgende:
Hup Powel!
Doe jij iets dan waar je uberhaupt bij KAN vallenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik val in ieder geval niet zo vaak op de grond als hij
Ja, maar wel lief dat je je vriendinnetje verdedigd hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Doe jij iets dan waar je uberhaupt bij KAN vallen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar wel lief dat je je vriendinnetje verdedigd hoor.
Ik speel niet mee.quote:
Barcaquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
Oh, ik zie het al. Dzudsak of hoe die pedo ook heet.
Barca? Teletekst meldt iets anders!quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat jij die niet kan maken
Oh, are you sure?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Barca? Teletekst meldt iets anders!
Why?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef Dvm86 het volgende:
Laat PSV maar lekker winnen en volgende week ook.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef Rucebo het volgende:
Je ziet gewoon dat die Toivonen gochme heeft...
gochme inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef Rucebo het volgende:
Van Halst: "Je ziet gewoon dat die Toivonen gochme heeft..."
Die Eindhovenaren vallen op jongetjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je vader scoorde laatst weer bij je zusje
Vergeet toch dat kampioenschapquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat wij baat hebben bij een sterk PSV tegen AZ.
Je hebt toch niet de illusie dat Ajax nog kampioen gaat worden he, of wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat wij baat hebben bij een sterk PSV tegen AZ.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Flaccid het volgende:
Gochme?
AZ kampt met een achterhoede van lapwerk omdat de basismannen geblesseerd zijn en nog houden ze de nul. Dus, ik denk niet dat het daar nog in gaat stortenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat Ajax nog kampioen gaat worden he, of wel?
Pannenkoek?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Als we het toch over voetbaltermen gaan hebben. Ik zoek voor een puzzle een voetbalterm van 10 letters beginnend met een P.
Peniskokerquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Als we het toch over voetbaltermen gaan hebben. Ik zoek voor een puzzle een voetbalterm van 10 letters beginnend met een P.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2-0
Doedelzak
Ken Twan Scheepers
Ach ja ... dat begint ook met een P! En heeft als 2e letter een e.quote:
Waar komt die haat vandaan, Tong?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:01 schreef tong80 het volgende:
Ok ik heb een grotere hekel aan ADO dan aan PSV
Pellécirculatie!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ach ja ... dat begint ook met een P! En heeft als 2e letter een e.
Penetratiequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ach ja ... dat begint ook met een P! En heeft als 2e letter een e.
Fout!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Penrelatie! Een 'relatie' met je penvriend(in)
Mag ik hopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef kevin6188 het volgende:
Dit wordt 5, 6, 7-0.
Als PSV 7-0 maakt gaan ze vandaag al Heerenveen voorbijquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:13 schreef Stofje het volgende:
4-0 alweer? PSV is good busy, straks gaan ze Ajax nog voorbij.
In Hongarije gaat iedereen al de straat op om te feestenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Damn, zou het dan zo simpel zijn? Stevens weg en die Hongaar begint weer te scoren...
Ze spelen nu ook wel tegen de mindere goden he..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef Stofje het volgende:
PSV heeft ook gewoon echt goede spelers, die moeten minimaal bij de top 3 eindigen.
Juistquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen nu ook wel tegen de mindere goden he..
Vorige week De Graafschap, nu tegen een zeer verzwakt ADO en komend weekend tegen Volendam.
Ik moet het nog zien als ze straks weer tegen (sub)top ploegen moeten spelen.
Klopt, klopt. Maar dit is wel een van de héle weinige keren dat ik wel geloof dat de trainer schuldig is aan de slechte resultaten. Iedereen ziet dat PSV gewoon klasse in huis heeft en dat Stevens een zeer negatief stempel drukte op de ploeg. Ik geloof wel in deze ploeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vorige week De Graafschap, nu tegen een zeer verzwakt ADO en komend weekend tegen Volendam.
Inderdaad, Ajax 6-0 en 3-0 tegen deze clubs, en kijk hoe ze nu gaan :pquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaan ze zo ook wel hoor. Doelsaldo van Heerenveen is slechts +3.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV 7-0 maakt gaan ze vandaag al Heerenveen voorbij(4de plaats)
Haal ajax er maar weer bijquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax 6-0 en 3-0 tegen deze clubs, en kijk hoe ze nu gaan :p
Aan de kwaliteit van de spelers heeft het wat MIJ betreft nooit gelegen inderdaad. PSV heeft een zeer goede selectie. Stevens zette het gewoon veel te 'laf' neer, en spelers op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar dit is wel een van de héle weinige keren dat ik wel geloof dat de trainer schuldig is aan de slechte resultaten. Iedereen ziet dat PSV gewoon klasse in huis heeft en dat Stevens een zeer negatief stempel drukte op de ploeg. Ik geloof wel in deze ploeg.
Aanvallend zijn ze wel redelijk sterk ja. Maar verdedigend vind ik het toch minder dit seizoen, en die keeper (Issakson) is gewoon een Ben Onzekriequote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar dit is wel een van de héle weinige keren dat ik wel geloof dat de trainer schuldig is aan de slechte resultaten. Iedereen ziet dat PSV gewoon klasse in huis heeft en dat Stevens een zeer negatief stempel drukte op de ploeg. Ik geloof wel in deze ploeg.
En imponeerde spelers op de verkeerde wijze blijkbaar. Het was toch Salcido, die aangaf dat ie verkrampte als ie Stevens zag? Kan me voorstellen dat dat ook geldt voor Doedelzak e.a.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit van de spelers heeft het wat MIJ betreft nooit gelegen inderdaad. PSV heeft een zeer goede selectie. Stevens zette het gewoon veel te 'laf' neer, en spelers op de verkeerde plek.
Was je niet gezapped?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Mooie goal heur.
Yeah, daar zat ik ook al aan te denken. Sommige managers hebben dat effect soms op 'gevoelige' spelers. Sommigen hebben gewoon veel (zelf)vertrouwen nodig, en als een trainer telkens loopt te zeiken en zeuren dan tast je dat aan...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En imponeerde spelers op de verkeerde wijze blijkbaar. Het was toch Salcido, die aangaf dat ie verkrampte als ie Stevens zag? Kan me voorstellen dat dat ook geldt voor Doedelzak e.a.
Je mag van jou toch wel verwachten dat je bekend bent met hoe de ranglijst werktquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV 7-0 maakt gaan ze vandaag al Heerenveen voorbij(4de plaats)
Dacht dat Barcelona om 21.00 begon, maar begint pas om 21.30quote:
Van mij?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je mag van jou toch wel verwachten dat je bekend bent met hoe de ranglijst werkt
Niet dat ik weet, maar als vaste VBL-poster met PSV avatar mag je toch wel weten dat het bij gelijke punten eerst om doelsaldo gaat en niet om doelpunten voorquote:
Een zak aardappelen volgens Derksenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aanvallend zijn ze wel redelijk sterk ja. Maar verdedigend vind ik het toch minder dit seizoen, en die keeper (Issakson) is gewoon een Ben Onzekrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |