quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar wel lief dat je je vriendinnetje verdedigd hoor.
Ik speel niet mee.quote:
Barcaquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
Oh, ik zie het al. Dzudsak of hoe die pedo ook heet.
Barca? Teletekst meldt iets anders!quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat jij die niet kan maken
Oh, are you sure?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Barca? Teletekst meldt iets anders!
Why?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef Dvm86 het volgende:
Laat PSV maar lekker winnen en volgende week ook.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef Rucebo het volgende:
Je ziet gewoon dat die Toivonen gochme heeft...
gochme inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef Rucebo het volgende:
Van Halst: "Je ziet gewoon dat die Toivonen gochme heeft..."
Die Eindhovenaren vallen op jongetjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:51 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je vader scoorde laatst weer bij je zusje
Vergeet toch dat kampioenschapquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat wij baat hebben bij een sterk PSV tegen AZ.
Je hebt toch niet de illusie dat Ajax nog kampioen gaat worden he, of wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat wij baat hebben bij een sterk PSV tegen AZ.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Flaccid het volgende:
Gochme?
AZ kampt met een achterhoede van lapwerk omdat de basismannen geblesseerd zijn en nog houden ze de nul. Dus, ik denk niet dat het daar nog in gaat stortenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat Ajax nog kampioen gaat worden he, of wel?
Pannenkoek?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Als we het toch over voetbaltermen gaan hebben. Ik zoek voor een puzzle een voetbalterm van 10 letters beginnend met een P.
Peniskokerquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Als we het toch over voetbaltermen gaan hebben. Ik zoek voor een puzzle een voetbalterm van 10 letters beginnend met een P.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2-0
Doedelzak
Ken Twan Scheepers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |