Als PSV 7-0 maakt gaan ze vandaag al Heerenveen voorbijquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:13 schreef Stofje het volgende:
4-0 alweer? PSV is good busy, straks gaan ze Ajax nog voorbij.
In Hongarije gaat iedereen al de straat op om te feestenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Damn, zou het dan zo simpel zijn? Stevens weg en die Hongaar begint weer te scoren...
Ze spelen nu ook wel tegen de mindere goden he..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef Stofje het volgende:
PSV heeft ook gewoon echt goede spelers, die moeten minimaal bij de top 3 eindigen.
Juistquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze spelen nu ook wel tegen de mindere goden he..
Vorige week De Graafschap, nu tegen een zeer verzwakt ADO en komend weekend tegen Volendam.
Ik moet het nog zien als ze straks weer tegen (sub)top ploegen moeten spelen.
Klopt, klopt. Maar dit is wel een van de héle weinige keren dat ik wel geloof dat de trainer schuldig is aan de slechte resultaten. Iedereen ziet dat PSV gewoon klasse in huis heeft en dat Stevens een zeer negatief stempel drukte op de ploeg. Ik geloof wel in deze ploeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vorige week De Graafschap, nu tegen een zeer verzwakt ADO en komend weekend tegen Volendam.
Inderdaad, Ajax 6-0 en 3-0 tegen deze clubs, en kijk hoe ze nu gaan :pquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaan ze zo ook wel hoor. Doelsaldo van Heerenveen is slechts +3.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als PSV 7-0 maakt gaan ze vandaag al Heerenveen voorbij(4de plaats)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |