Stadions zijn niet even groot toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Espabilado het volgende:
Ernstig dat Utrecht meer toeschouwers had, spelend tegen de graafschap.. dan AZ tegen Roda JC
Garcia eruit vrees ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Nee Jans, ga nu niet wisselen.. Het loopt prima zo.
Hmz. Ik vergis me, ik had het idee dat AZ meer stoeltjes zou hebben juist... 17k is best weinigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stadions zijn niet even groot toch?
Lovre gaat eraf..quote:
Nee, ik moet het verdriet achter me latenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Nee Jans, ga nu niet wisselen.. Het loopt prima zo.
was idd niet 'slim' aan het praten over het FCG publiekquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Ungeheuer het volgende:
jezus kan die verslaggever niet eens een keer zn bek houden
Loopt ie alweer hakballetjes te geven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:
Hiariej snapt de geniale hakbal van Garcia niet
Valt wel mee, ik vind hem erg goed spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Karrs het volgende:
[..]
Loopt ie alweer hakballetjes te geven?
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was idd niet 'slim' aan het praten over het FCG publiek
Anders ga je eerst ff relaxed voetbal kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Karrs het volgende:
Maar goed, eerst ff de topiques teruglezen.
Als ze je eenmaal niet mogen in het noorden, dan laten ze het horen ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.
Ja, wat een onzin liep de man uit te kramen zeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ze je eenmaal niet mogen in het noorden, dan laten ze het horen ook.
Gelukkig was het met linksquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef venomsnake het volgende:
Pfff, toch nog een behoorlijke kans voor NEC..
200 %quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is de kans dat de NOS binnenkort Stuy weer gaat lastigvallen in zijn frietzaak
Doe ik al, op TV, maar dank voor de linkquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Anders ga je eerst ff relaxed voetbal kijken.
Niet. Want dat record ligt al bij PSV.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is de kans dat de NOS binnenkort Stuy weer gaat lastigvallen in zijn frietzaak
Sankoh denk ik..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Barca het volgende:
Venom, wie moet er volgens jou centraal spelen als Stenman als back gaat spelen?
Hij stond er inderdaad op dat het record van hem is, en hij was ook helemaal blij toen Kalou(?) uiteindelijk Gomes nog klopte, zodat hij dat kon blijven zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet. Want dat record ligt al bij PSV.
Oh ja, die Stuy ging nog zeiken dat het niet telde omdat PSV daarvoor 2 keepers gebruikte?
Die elaksjoewie haalt alle ballen van de lijn.quote:
De meesten? Is er een enquete gehouden ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Ungeheuer het volgende:
Yup. Meesten die toen floten niet Mathijs uit, maar Jans laffe wijziging in tactiek door voor een verdedigende middenvelder te kiezen.
Of is Grindheim een linie laten zakken een optie. En Lovre op het middenveld?quote:
Kap eens met je flauwe running gag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Of is Grindheim een linie laten zakken een optie. En Lovre op het middenveld?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het lijkt erop dat je voor niets bang was voor die Nzibatikonzaza venom.
Tanqvistquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
Haha, Granqvist.. Wat een tank is dat.
Dat haalde inderdaad de angel eruit bij NEC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef andre347 het volgende:
Netjes. Wedstrijd was een beetje 'dood' na de rode kaart van Ramon Zomer.
Dat Zomer dom is was van tevoren ingecalculeerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef Ungeheuer het volgende:
Matige pot voetbal. Mazzel dat Zomer zo dom was Berg omver te lopen.
Berry Powel gaat PSV hard straffen vanavondquote:
Wist heul niet dat die naar ADO verkast wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berry Powel gaat PSV hard straffen vanavond.
Kennelijk hebben Lazovic en Koevermans het al verbruid bij Lodewegesquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Scheidsrechter: Jack van Hulten
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Méndez, Simons; Amrabat, Afellay, Dzsudzsák; Toivonen.
De Graafschap: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.
alweer tegen de graafschap?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Scheidsrechter: Jack van Hulten
PSV: Isaksson; Culina, Marcellis, Bréchet, Salcido; Méndez, Simons; Amrabat, Afellay, Dzsudzsák; Toivonen.
De Graafschap: Zwinkels; Ammi, Derijck, Kum, Piqué; Buijs, Rankovic, Cornelisse, Knopper; Powel en Soltani.
quote:
Van Der Gun heeft ook Gochme... volgens Pierre van Hooijdonckquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Volgens V Halst heeft Toivonen (je raad hel al...) Gochme.
Dat is het nieuwe stopwoordje geworden in de studio daar. Iedereen die een goede wedstrijd speelt loopt over van het gochme.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Van Der Gun heeft ook Gochme... volgens Pierre van Hooijdonck
10-9-8-7-6-5-4 -3 .... Goal !!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas met het haags kwartiertje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |