Mijn mening is dat als je angerfist goed vind je ook niet echt veel verstand van muziek hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt dus wat ik zei, je luistert kut muziek.
Ik bezorg die dingen toch nietquote:
daar gaat het niet om. Gewoon goed je best doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bezorg die dingen toch niet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Gewoon goed je best doen.
quote:
wat dan wel?quote:
precies hetzelfde als mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat doe ik bijna altijd![]()
En ik met het eens met je mening over Radiohead.
Behalve Karma police, streetspirit en creep, vind ik er niet veel aan.
Soms vind ik het wel lekker om te luisteren, maar vind het niet echt vette muziek ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bijna nummer 2, nog 70 plays, oftewel 1 week![]()
Maar ik vind het echt goed
doei.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
wat een kutmuziek..
alleen die ting tings is leuk
Daag
nog 10 nachtjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel lekker om te luisteren, maar vind het niet echt vette muziek ofzo
Ja ik wist niet of je dat wel wildequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef Silentalarm het volgende:
ja en nu ga ik dus ben je helemaal vriendloos. En noem me maar gewoon jelle. SA in jou post staat zo lomp.
Later.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Dit is trouwens ook een heeeerlijk nummer
Zegt hij van niet danquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel praten over muziek?...
Nee dat zegt hij niet nee, maar waarom centraal dan.. En je het is hier dooooooooooooooooooooooodzaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
En deze slowchat is echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
Jezus christus wat is het hier kankersaai!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
De SC is sinds een tijdje altijd centraal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet nee, maar waarom centraal dan..
Nee, daar is het Muziek subforum voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel praten over muziek?...
True story, al die noobs hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
Ja inderdaad, ik vind het gewoon niet cool meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
True story, al die noobs hier.
Ja maar over muziek kan je klagen dus dat kan wel hier maar het boeit niet tis hier kanker klaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar is het Muziek subforum voor.
Trueeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het gewoon niet cool meer.
Smorgens met Bobby en Jitze is het nog wel leuk maar de rest van de dag is het echt kut met peren!
Ja ja, dat zeg je wel, maar ondertussen wacht je totdat BloodySunday over ierse zondagen begint en dan gooi je met notes he, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Ik zeg toch niet waar het hier over moet gaanIk zeg alleen even dat ik het topic centraal heb gezet, en dat is meteen mijn tvp.
wel bloederige ierse zondagen hequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeg je wel, maar ondertussen wacht je totdat BloodySunday over ierse zondagen begint en dan gooi je met notes he, ik heb je wel door.
Ze hebben een paar aardige nummers, maar worden doodgedraaid door sky radio en consorten.quote:
Dus omdat radiozenders het dooddraaien is het niet leuk. Dan vond je het in het begin wel mooi, dus lijkt het me dat je het ook wel een mooie groep vindquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben een paar aardige nummers, maar worden doodgedraaid door sky radio en consorten.
Nee, ik vond het altijd al "mwoah", niet erg enthousiast over, en dat wordt versterkt als je het op je werk de hele dag om het uur op de speakers voorbij hoort komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus omdat radiozenders het dooddraaien is het niet leuk. Dan vond je het in het begin wel mooi, dus lijkt het me dat je het ook wel een mooie groep vind
Ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'm tired using technologyyyyyyy
Het is een 'meisje' van de naaahaaahct.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
Wat doe je voor werk dan Adelante? Je had rechten gestudeerd las ik ergens?
Ik werk op een notaris/advocatenkantoor en verdedig soms civiele zaken en soms bestuursrechtzaken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
Eerzaam beroep, maar niks voor mij die werktijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is een 'meisje' van de naaahaaahct.
Ah oke. Waar heb je rechten gestudeerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik werk op een notaris/advocatenkantoor en verdedig soms civiele zaken en soms bestuursrechtzaken.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
Je vindt het toch niet zo leuk dat Adelante je niet magquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke. Waar heb je rechten gestudeerd?
Amsterdam en Nijmegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke. Waar heb je rechten gestudeerd?
Ik ben nieuwsgierig. Dat zou jij moeten weten, Bt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Je vindt het toch niet zo leuk dat Adelante je niet mag?
Uit je nieuwsgierigheid dan op iemand anders, dit komt zo zielig over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig. Dat zou jij moeten weten, Bt.
Omg, ik studeer rechten in Nijmegen.quote:
Ja, want boos zijn op internetmensen is niet raar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit je nieuwsgierigheid dan op iemand anders, dit komt zo zielig over.
Whut?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit je nieuwsgierigheid dan op iemand anders, dit komt zo zielig over.
hoeveelstejaars, welke richting?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ik studeer rechten in Nijmegen.
Als we jou moeten geloven niet neequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, want boos zijn op internetmensen is niet raar.
Hoi Ludo,quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben niet in voor een vraaggesprek.
Nee, vanavond ff niet zegquote:
Ah oke. True. Ik vind het altijd wel mooi als het op de radio langskomtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik vond het altijd al "mwoah", niet erg enthousiast over, en dat wordt versterkt als je het op je werk de hele dag om het uur op de speakers voorbij hoort komen.
Derde jaars, Nederlands recht. Volgend jaar een richting kiezen, maar weet niet welke.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoeveelstejaars, welke richting?
Ok, geen vervolgvraag voor vandaag.quote:
Gaat hij nu echt bijna dood?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
Wel echt te lomp dat ze Dirty Dancing uitzenden terwijl ons aller Patrick Zwansie op het punt staat om de pijp uit te gaan.
Ah, jij bent dat meisje dat keihard gaat drukken op blauwe plekken en zout op wonden doet?quote:
Bestuursrecht natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Derde jaars, Nederlands recht. Volgend jaar een richting kiezen, maar weet niet welke.
That's me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, jij bent dat meisje dat keihard gaat drukken op blauwe plekken en zout op wonden doet?
En bloed moet. Spastisch is fantastisch.quote:
Je maakt me nieuwsgierig, wat als ik ja had gezegd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ok, geen vervolgvraag voor vandaag.
Ik las dat ie uitbehandeld was, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat hij nu echt bijna dood?
Nobody puts Baby in the corner.![]()
![]()
!
Dat is echt ontzettend saai.quote:
Ook niets, want je wilde geen kruisverhoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, wat als ik ja had gezegd?
Ik studeer momenteel als contractstudent nog in Nijmegen, af en toe wat vakken voor de leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt ontzettend saai.Ik vind rechtsfilosofie zo'n leuk vak.
Wanneer ben je afgestudeerd?
Hey BT, heb je IQM in een kelder verstopt, om 'm vervolgens te pijnigen?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef reetveter het volgende:
Fuck hé, loop ik net langs de spiegel blijf ik 5 minuten staan omdat ik zo hendig sjiek knap ben.
Wel in een denkbeeldige kelder jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey BT, heb je IQM in een kelder verstopt, om 'm vervolgens te pijnigen?
Ik zie 'm niet meer hier.
HOAXquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef reetveter het volgende:
Fuck hé, loop ik net langs de spiegel blijf ik 5 minuten staan omdat ik zo hendig sjiek knap ben.
Ik zat er laatst over na te denken, hoe dat voelt als je weet dat je binnenkort dood gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las dat ie uitbehandeld was, dus het zou zomaar kunnen.
Memorable quote ja.
fappen op jezelf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, hoestnou.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel in een denkbeeldige kelder jamaar nee, hij vindt het hier dood.
Je kunt 'm moeilijk ongelijk geven trouwens.
Ik ga straks maar eens oude SC-topics doorlezen om inspiratie te vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Baby vind ik echt een kanker irritante snol.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat er laatst over na te denken, hoe dat voelt als je weet dat je binnenkort dood gaat.![]()
Lijkt me niet zo prettig.![]()
Wat vind je van de films dan?
Welke vakken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel als contractstudent nog in Nijmegen, af en toe wat vakken voor de leuk.
Ja niets eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT WAS JIJ AAN HET DOEN!1111!!2222@435!
Hmm, daar heeft hij een goed punt. Ik vraag me ook iedere keer af wat ik hier doe. Pure wanhoop I guessquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja niets eigenlijk.![]()
Leuke auto's speuren want papa wil een nieuwe.
Ik vind deel 1 best leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die Baby vind ik echt een kanker irritante snol.
Deel 2 vind ik wel leuk, alleen vanwege die jongen.
En jij?
Mwoah, Meester Argos rijdt lekkerder.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze rijdt wel aardig.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mwoah, Meester Argos rijdt lekkerder.
strafrecht met name, nooit wat in gedaan en wel interessant. prof tak is een held.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke vakken?
Dit lijkt wel een ondervraging.![]()
Dat is woar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook niets, want je wilde geen kruisverhoor
Gooooeddd. Hij is zooo spangquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
Allure_ hoe is 't met je boyyyyyyyyyy dan?
Strafrecht is wel lastig vind ik. Tak is een arrogante vent joh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
strafrecht met name, nooit wat in gedaan en wel interessant. prof tak is een held.
Hehe,quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind deel 1 best leuk.Maar inderdaad, die Baby mag wel van een ravijn vallen. Achterlijk sprinkhaan kind.
Deel 2 heb ik nog niet gezien.
Defineer; spang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gooooeddd. Hij is zooo spang.
En de jouwe?
Ik ben aan het kijken voor een Audi a4 avant. We zijn niet zo heul rijk hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze rijdt wel aardig.
Ja die is er nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gooooeddd. Hij is zooo spang.
En de jouwe?
Omdat Meester Argos alleen maar mannen doet héquote:
Backstreetboysquote:
Omdat het ook fout is. Het is "naughty"quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat Meester Argos alleen maar mannen doet hé, oeh you naught girl.
Bweehh dat laatste klinkt fout
Nee, gewoon, om vele vele redenen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat Meester Argos alleen maar mannen doet hé, oeh you naughtY girl.
Bweehh dat laatste klinkt fout
Mag hij wat eer van zijn werk meedragen, hij heeft meegeholpen bij het nu eerste proces van het ICC in Rome.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strafrecht is wel lastig vind ik. Tak is een arrogante vent joh.Maar hij is wel goed opzich.
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het ook fout is. Het is "naughty"
I know what u mean, coño! Beetje swaffelen hier en daar, bierbuik mogen hebben, ongenegeerd scheten en boeren laten, geen hoer genoemd worden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, gewoon, om vele vele redenen.
Precies ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
I know what u mean, coño! Beetje swaffelen hier en daar, bierbuik mogen hebben, ongenegeerd scheten en boeren laten, geen hoer genoemd worden.
Bweeh vieze gedachtesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja.
Als ik een man was zou ik nu echt keihard een dertienjarig sletje aan het naaien zijn.
In plaats daarvan zit ik thuis en ben ik chagrijnig.
jamaar sex is vies.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja.
Als ik een man was zou ik nu echt keihard een dertienjarig sletje aan het naaien zijn.
Alsof alle mannen 13 jarige meisjes aan het naaien zijn en niet chagrijnig thuis kunnen zitten....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poep is vies, seks is gewoon ranzig.quote:
Volgens mij zijn alle mannen die nu in de sc zitten geen 13 jarige sletjes aan het naaienquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof alle mannen 13 jarige meisjes aan het naaien zijn en niet chagrijnig thuis kunnen zitten....
Zo'n man zou ik wel zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof alle mannen 13 jarige meisjes aan het naaien zijn en niet chagrijnig thuis kunnen zitten....
Anders ik wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja.
Lijkt me een beetje lastig typen inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle mannen die nu in de sc zitten geen 13 jarige sletjes aan het naaien
quote:
quote:
MCfearless was er net, en hij heeft een 15-jarige breezerslet die aan zijn penis zuigtquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle mannen die nu in de sc zitten geen 13 jarige sletjes aan het naaien
Ja, of je laat je gewoon nemen door 13 jarige jongetjes. Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Silentalarm het volgende:
maar als vrouw kan je toch ook 13 jarige sletjes naaien?
Nee. Dat is niet the real thing.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Silentalarm het volgende:
maar als vrouw kan je toch ook 13 jarige sletjes naaien?
Nu issie CoD4 spelen zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MCfearless was er net, en hij heeft een 15-jarige breezerslet die aan zijn penis zuigt
Ik maak hier uit op dat jij je liever distantieert van dit soort gesprekken?quote:
Snoepjes, gast, we leven niet meer in 1993. Nu willen ze beltegoed en breezers. Snoepjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef gers het volgende:
ik wil auch 13 jarige sletjes neuken maar dan moet ik ze lokken met snoepjes
dan doe je 13 jarige jongetjes. Ik wil me best aanbieden inruil voor een breezer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet the real thing.
Nee ik had je gequote zo van: en poepseks dan!?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maak hier uit op dat jij je liever distantieert van dit soort gesprekken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik had je gequote zo van: en poepseks dan!?En toen zag ik dat SA al een soortgelijke opmerking had gemaakt.
Slapen is voor mensen die moe zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
maar eerst slapen. mênnus moe.
trusten
Nee. BAH!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dan doe je 13 jarige jongetjes. Ik wil me best aanbieden inruil voor een breezer.
Ik word oudquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snoepjes, gast, we leven niet meer in 1993. Nu willen ze beltegoed en breezers. SnoepjesDie jatten ze gewoon bij de Kruidvat.
Mwa, leuk... leuk... moet ergens wonen he. Huisje waar we zitten is in ieder geval ok verder ook niet zo'n last van de buurt of zo, dus dat is wel top.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het trouwens zo grappig dat je in Ede woont. Vind je het leuk daar?
4EBE en het OV. Net water en vuur die tweequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah fijn...
De site 9292OV geeft een andere tijd aan dan de site van de vervoerder...
Iehh, dan ben ik je misschien wel eens tegen gekomen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, leuk... leuk... moet ergens wonen he. Huisje waar we zitten is in ieder geval ok verder ook niet zo'n last van de buurt of zo, dus dat is wel top.Verder kom ik eigenlijk amper in de rest van Ede.
Het "centrum" is niet echt boeiend, we gaan meestal naar Veenendaal of Utrecht.
QFTquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4EBE en het OV. Net water en vuur die twee
En dan zeg je "Iehh" bedankt hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehh, dan ben ik je misschien wel eens tegen gekomen...
Mn oma woont ook in Ede, btw...
Ja, meer zo van: engggggg!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeg je "Iehh" bedankt hoor!
Moet ik eigenlijk ook doen ...quote:
Ahh oke. Ik kom nooit in Ede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, leuk... leuk... moet ergens wonen he. Huisje waar we zitten is in ieder geval ok verder ook niet zo'n last van de buurt of zo, dus dat is wel top.Verder kom ik eigenlijk amper in de rest van Ede.
Het "centrum" is niet echt boeiend, we gaan meestal naar Veenendaal of Utrecht.
ja ja...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer zo van: engggggg!
Niet van: afgrijselijk...
Sorryquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahh oke. Ik kom nooit in Ede.Veenendaal wel ja, das opzich wel aardig.
Oja en deze foto blijf ik grappig vinden:
[ afbeelding ]![]()
Pinpas lijkt op rechterbijbal?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik las mijn rechterbijbal is afgescheurd
Ja. Je leest het zo verkeerd.quote:
Lekker kontje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahh oke. Ik kom nooit in Ede.Veenendaal wel ja, das opzich wel aardig.
Oja en deze foto blijf ik grappig vinden:
[ afbeelding ]![]()
HEY KB!quote:
En de linkerhelft van je bijbel ?quote:
Lomperdquote:
Dat is het toch het begin. Alleen het einde is interessant.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En de linkerhelft van je bijbel ?
Dan heb je pech, want de winkels zitten dicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Wow heb ineens mega veel zin om te gaan winkelen!!!1
Een beetje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, zie je de vergelijking niet?
Waar zat ie dan aan vast ?quote:
Alleen de psalmen en gezangenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En de linkerhelft van je bijbel ?
Aan z'n rechter bijbal.quote:
Bwehehequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een beetje.
Anyhow, nu zit ik zonder geld. Ja, ik heb nog 50 euro contant.
Deel hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een goede daad gedaan vandaag.
Dat gaat niet nu m'n pinpas is afgescheurd. Of je moet met 50 euro genoeg nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Een groepje winkels die in een kringetje zitten te knikkeren onder het genot van een bavaria-biertje....quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want de winkels zitten dicht.
Je hebt een Marokkaan in elkaar geslagen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een goede daad gedaan vandaag.
De nachtwinkel is hier nog openquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want de winkels zitten dicht.
Ik heb de schaamluis van je vriendin weggelikt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt een Marokkaan in elkaar geslagen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is het toch het begin. Alleen het einde is interessant.
Dat is geen gezang, het is die wind maar, het komt door de tochtquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen de psalmen en gezangen
Niet, hij is de loop van 2 jaar afgescheurd. (ter hoogte van de magneetstrip)quote:
quote:
Opgelost.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nachtwinkel is hier nog open
Dat klinkt dubieusquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat niet nu m'n pinpas is afgescheurd. Of je moet met 50 euro genoeg nemen.
Ah bedankt. Ben blij dat iemand zulke vieze dingen voor me opknapt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de schaamluis van je vriendin weggelikt.
HIER OOK!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nachtwinkel is hier nog open
Ik las magnetronstripperquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet, hij is de loop van 2 jaar afgescheurd. (ter hoogte van de magneetstrip)
waarom nieeeetquote:
Je vriendin is inderdaad vies.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah bedankt. Ben blij dat iemand zulke vieze dingen voor me opknapt.
MiVer, ben jij dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef Acinonyx het volgende:
Dat is geen gezang, het is die wind maar, het komt door de tocht!!
Hehe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nu twee pinpassen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet, hij is de loop van 2 jaar afgescheurd. (ter hoogte van de magneetstrip)
Heb je d'r meteen gewassen? Hoef ik dat ook niet meer te doen.quote:
Ik las neger, maar hey, ik ben dan ook scheel.quote:
TEH TOEVALquote:
Chipknip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu twee pinpassen.![]()
Mijn chipknip was er vanaf gesleten (zo vaak gebruikt), maar ik kon er nog wel mee pinnen.
Mag ik er een lenen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn chipknip was er vanaf gesleten (zo vaak gebruikt), maar ik kon er nog wel mee pinnen.
Maar jij bent dan ook van 1981quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chipknip.Dat heb ik nu echt nog nooit in m'n leven gebruikt
De nachtwinkel is echt een toeristische attractie ja...quote:
Sta je weer voor de deur door het raam te loeren?quote:
82, maar okee.quote:
Op Hogescholen gebruiken ze het standaardquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chipknip.Dat heb ik nu echt nog nooit in m'n leven gebruikt
Ah jij bent die persoon die de chipknip gebruikt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dat doen, dat is mij serieus nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat niet nu m'n pinpas is afgescheurd. Of je moet met 50 euro genoeg nemen.
BWHEHEHE JIJ BENT OOK EEN DYSLECT!quote:
Vraag papa maarquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sta je weer voor de deur door het raam te loeren?
Nee, ik ben het nog steeds, de enige, de echte, Aciblabla, Xienognix, Koning Chuchuquote:
Oh, daar kregen we een eigen pas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op Hogescholen gebruiken ze het standaard![]()
Stiekem vind ik het wel handig
Dubbele? wtf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag papa maar![]()
Volgende maand dubbele stufi, btw
Dubbele? wtf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag papa maar![]()
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah jij bent die persoon die de chipknip gebruikt!
Hee Henk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, ik ben het nog steeds, de enige, de echte, Aciblabla, Xienognix, Koning Chuchu![]()
Ik zie NB niet.quote:
Ik vind Aciblabla de leukstequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, ik ben het nog steeds, de enige, de echte, Aciblabla, Xienognix, Koning Chuchu![]()
Met oplos-koffie ?quote:
Twee keer de helft bedoeld ze.quote:
Ik zal zo even een foto maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dat doen, dat is mij serieus nog nooit gelukt.Ik had laatst wel een bedrag van mijn betaalrekening op mijn spaarrekening gezet, daarna zo online boeken kopen, stond er ineens dat m'n saldo ontoereikend was ofzo.
Dat heb ik serieus ook echt nog nooit meegemaakt.
Je zult zoiets maar hebben, maar dan in een winkel ofzo.
Nee, zoutzuur.quote:
Dat was zeker zo'n grote faal dat het niet is doorgevoerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, daar kregen we een eigen pas.Wat een faaldingen waren dat. Die waren volgens mij zo geprogrammeerd dat ze stuk gingen als er nog 10 gulden (GULDEN JA
) op stond.
Neeheee ik ben Bobquote:
Nee, volgens mij worden ze daar nu nog nog gebruiktquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was zeker zo'n grote faal dat het niet is doorgevoerd.![]()
Dat heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag papa maar![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en ik heb internet op mn mobiel
2 keer de helftquote:
Wehehe, Aciblablablablablabla.......quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Aciblabla de leukste
Dat is grappig, ik heet ook Bob. Ben je familie? Want iedereen bij ons in de familie heet Bob, behalve Koos, die heet Piet!quote:
Tweede naamval, rechts.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap het niet, kannst du das buchstabieren?
Wat toevallig, mijn tante heet ook Bobquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heet ook Bob. Ben je familie? Want iedereen bij ons in de familie heet Bob, behalve Koos, die heet Piet!
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan.
[..]
Ik ook!
Je zou ook op het wifinetwerk van t-mobile zitten.
Het zou vreemd zijn als we familie waren, want ik ben geen shoarma-turk, tenzij moeders met de lokale restaurant-houder heeft gerommeld, dan zou het wel kunnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik heet ook Bob. Ben je familie? Want iedereen bij ons in de familie heet Bob, behalve Koos, die heet Piet!
Sorry, zei je wat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn tante heet ook Bob! Maar dat is een lang verhaal, want mijn opa Henk had het liefst een zoontje, maar toen bleek dat hij een dochter en kerol ineen kreeg
. Dus toen besloot hij maar het kind Gerard te noemen! Vandaar dat mijn tante Bob heet.
Ik ben ook geen shoarma-turk, dus dan kunnen we best familie zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn als we familie waren, want ik ben geen shoarma-turk, tenzij moeders met de lokale restaurant-houder heeft gerommeld, dan zou het wel kunnen
Dat wist ik ook wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht![]()
En dat van internet op mn mobiel bedoelde ik sarcastisch![]()
Maar dat komt niet zo goed over op internet
Ohh Reetvretertjeeee, kom eens bij tante, kom me eens een lekkere natte lebber geven !quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn tante heet ook Bob! Maar dat is een lang verhaal, want mijn opa Henk had het liefst een zoontje, maar toen bleek dat hij een dochter en kerol ineen kreeg
. Dus toen besloot hij maar het kind Gerard te noemen! Vandaar dat mijn tante Bob heet.
Das wel pauper dan. Maar als ik dat zou hebben zo ik eerst bij de pinautomaat gaan controleren hoeveel ik nog heb, voordat ik iets zou kopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto maken.
Ik had het er laatst met iemand over, en die had dat regelmatig. Omdat ze nooit geld op de rekening heeft staan.
Hoe pauper.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel.
Ik was zelf ook sarcastisch.
[ afbeelding ]
Nee niks. Dan was het toch een lama die aan het schijten was.quote:
Misschien ben je wel de verloren zoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook geen shoarma-turk, dus dan kunnen we best familie zijn.
Raar.quote:
Als je het zo erg hebt stort ik wel wat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel pauper dan. Maar als ik dat zou hebben zo ik eerst bij de pinautomaat gaan controleren hoeveel ik nog heb, voordat ik iets zou kopen.
Goeie-nacht(merries)quote:
Ik heb dat een keer meegemaakt, maar dat kwam omdat de verzekering ineens geld ging innen van het hele jaar...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen dat doen, dat is mij serieus nog nooit gelukt.Ik had laatst wel een bedrag van mijn betaalrekening op mijn spaarrekening gezet, daarna zo online boeken kopen, stond er ineens dat m'n saldo ontoereikend was ofzo.
Dat heb ik serieus ook echt nog nooit meegemaakt.
Je zult zoiets maar hebben, maar dan in een winkel ofzo.
Verdomme, is remlof weer uit zijn hok ontsnapt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee niks. Dan was het toch een lama die aan het schijten was.
Staat er nou echt Oeboeboeba op dat zwarte stripje ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel.
Ik was zelf ook sarcastisch.
[ afbeelding ]
Maak dan gelijk een foto van je macbook.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Silaz het volgende:
Waar is die goede muziek?
Kutkind.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak dan gelijk een foto van je macbook.
Veel gebruiken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |