Mijn mening is dat als je angerfist goed vind je ook niet echt veel verstand van muziek hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt dus wat ik zei, je luistert kut muziek.
Ik bezorg die dingen toch nietquote:
daar gaat het niet om. Gewoon goed je best doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bezorg die dingen toch niet
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Gewoon goed je best doen.
quote:
wat dan wel?quote:
precies hetzelfde als mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat doe ik bijna altijd![]()
En ik met het eens met je mening over Radiohead.
Behalve Karma police, streetspirit en creep, vind ik er niet veel aan.
Soms vind ik het wel lekker om te luisteren, maar vind het niet echt vette muziek ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bijna nummer 2, nog 70 plays, oftewel 1 week![]()
Maar ik vind het echt goed
doei.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
wat een kutmuziek..
alleen die ting tings is leuk
Daag
nog 10 nachtjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel lekker om te luisteren, maar vind het niet echt vette muziek ofzo
Ja ik wist niet of je dat wel wildequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef Silentalarm het volgende:
ja en nu ga ik dus ben je helemaal vriendloos. En noem me maar gewoon jelle. SA in jou post staat zo lomp.
Later.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Dit is trouwens ook een heeeerlijk nummer
Zegt hij van niet danquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel praten over muziek?...
Nee dat zegt hij niet nee, maar waarom centraal dan.. En je het is hier dooooooooooooooooooooooodzaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
En deze slowchat is echt DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
Jezus christus wat is het hier kankersaai!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
De SC is sinds een tijdje altijd centraal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet nee, maar waarom centraal dan..
Nee, daar is het Muziek subforum voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel praten over muziek?...
True story, al die noobs hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt hij van niet dan?
Ja inderdaad, ik vind het gewoon niet cool meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
True story, al die noobs hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |