Das dan mooi voor FC Twentequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef MaxC het volgende:
AZ komt met dit voetbal echt niet ongestraft weg tegen goede ploegen hoor
Heeeeeeel graag. Lukte dat maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen we f'noord niet zo ontvangen over 2 weken?.
Dit is trouwens van een bekerwedstrijd van vandaag.
Kunnen we f'noord niet zo ontvangen over 2 weken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen we f'noord niet zo ontvangen over 2 weken?.
Amen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:42 schreef Houniet het volgende:
In mijn hart wel, maar realistisch gezien niet.
Ik denk dat bijna ieder jaar een overgangsjaar zal zijn voor Ajax. Reken er maar op dat ook komende zomer er weer belangstelling zijn zijn voor de beste spelers van Ajax, en dan met name voor goede jonge talenten. Als Ajax geen CL gaat halen dan wordt het al helemaal lastig om jongens als bv Suarez te behouden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:50 schreef Morendo het volgende:
Oké, dit jaar valt nog te beschouwen als overgangsjaar. Veel nieuwe spelers gekomen. Nieuwe trainer.
Maar volgend jaar moet het dan toch écht gaan gebeuren: kampioen worden en die derde ster op de borst.
Precies. En Twente zie ik ook niet stunten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
AZ wint gisteren voor de tiende keer op rij en ook nog eens zonder tegentreffer.
In de afgelopen tien wedstrijden pakte AZ dertien (!) punten meer dan Ajax.
Denk toch echt wel dat het kampioenschap beslist is of AZ moet snel een dip krijgen.
Dat weet ik wel zeker. AZ zit nu midden in een dip, verschil met Ajax is dat ze blijven winnen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
AZ wint gisteren voor de tiende keer op rij en ook nog eens zonder tegentreffer.
Denk toch echt wel dat het kampioenschap beslist is of AZ moet snel een dip krijgen.
Volgens mij maakt het voor Ajax echt niet uit of ze nou 2e of 5e worden hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:32 schreef ub40_bboy het volgende:
Gewoon ervoor zorgt dat je 2e of minimaal 3e wordt zodat we champions league kunnen spelen. Dan volgend jaar maar kampioen.
Play Offs zijn toch afgeschaft..?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:39 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor Ajax echt niet uit of ze nou 2e of 5e worden hoor.
Jawel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:39 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor Ajax echt niet uit of ze nou 2e of 5e worden hoor.
Er zijn nog Play Offs tussen de clubs op de plaatsen 5 t/m 8.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Play Offs zijn toch afgeschaft..?
Iemand trouwen die Column van Genee gelezen? Wat een stemmingmakerij weer van die droplul. Die vent kun je ook niet meer serieus nemen.
* Scorpie eens is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Leuk al die persoonlijke aanvallen op mij, maar voorlopig heb ik al 5 jaar gelijk en lullen jullie echt kinderlijk naief elk jaar weer over dat Ajax zo goed is. Aandoenlijk dat kinderlijke positivisme hoor, maar best een beetje zielig ook..
Dat is t dus, die dip is er al bij az maar ze blijven winnen. Slecht voetbal, maar de punten pakken ze welquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
Twente pakken we gewoon in de laatste speelronde zijn punten af om er weer voorbij te gaan. Ajax in een zetel naar het kampioenschap!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Das dan mooi voor FC Twente!
Ja man, en die HeatWave moet ook vaker posten, DIE man heeft pas verstand van voetbal, ongekend de kijk die die kerel heeft op het spelletje!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Geweldenaar het volgende:
Het wordt tijd dat Angstgegner weer terugkomt hier. Die man had tenminste nog eens teksten over Ajax en zijn favoriete club FC Twente. Ik ben het volledig met hem eens dat Ajax in de laatste wedstrijd van dit seizoen, juist thuis tegen de sensatie van de eredivisie, weleens flink op zijn bek kan gaan. Zolang Marco de touwtjes in handen heeft, hoeft Ajax zich geen enkele illusie te maken. Als Twente-supporter ben ik blij dat Munsterman Wielaert toch nog naar Ajax heeft laten gaan, want zijn vervanger Peter Wisgerhof is veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |