Phish food is basically chocolate ice-cream, marshmallow, caramel and chocolate chunks mixed together.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
Phis food is met marshmellow toch? Fail @ your missionDie vind ik niet echt lekker
De kleur!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Man Bijt Hond: "Mijnheer, wat vindt u nou zo lekker aan een frikandel?"
Wat zou je denken? DE SMAAK MISSCHIEN?
De kleur van de saus!quote:
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebeiquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik er een schepje bovenop doen? Wij hebben op het moment 2 baden waar ik in kan genieten
Alleen geen bruisballen
Houden die twee verband met elkaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga minder posten
En in bad
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Het is een krachtig stukje vlees met complexe aroma’s en een pittige body."
Dat kan allebei geregeled wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in badquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Houden die twee verband met elkaar?
Niet altijd, die zeer goedkope van de Lidl zijn niet al te best. Die kan ik dus ook veilig op voorraad hebben: ik zal ze niet snel zomaar eten, maar in noodgevallen kan hetquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geheel terechte vraag. Frikandellen zijn goor
Nee...dat nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo kan je het lezen, maar bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik internet wel eens met mijn mobiel in bad![]()
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan allebei geregeled worden
Ik was bloedserieusquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ze apart moest posten maar dacht, nee zo flauw is ie niet
waar zit die dan? Altijd handig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook wel wat lui wat dat betreft. Banden plakken heb ik na de middelbare school nog 1 keer zelf gedaan. Zowel hier thuis als op de uni is de fietsenmaker heel dichtbij. Als ik zeeėn van tijd had, of als het goed weer is, zou ik het wel makkelijker doen.
Nu probeer ik maar gewoon geen lekke band te krijgen.
Mijn motivatie is trouwens dat ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels letterlijk en figuurlijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Is het ondertussen binnen?
Nee, ze zijn niet binnen geweest, dat is gelukkig vrijwel onmogelijk, dus dat is de enige meevallerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets gestolen?
Het is meer een fotoshootquote:
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zegt net nog: ik zou die uitspraak nuanceren, want daar krijg je geheid een opmerking over van een bijdehante Fok!ker.
Die waar ik naartoe gaat is bij de medische faculteit. Maar er schijnt er ook eentje te zitten naast de Refter of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:22 schreef B.ertha het volgende:
waar zit die dan? Altijd handig.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou eigenlijk? Jij zit achter de pc en hij kijkt over je schouder mee wat je typt, of zit hij ook op Fok en stalkt je?
Dan zul je zelf aan de slag moeten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is meer een fotoshootMaar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik ze laat maken
Is dat die stoel van Ikea?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zitten naast elkaar.![]()
Maar hij leest vrijwel nooit wat ik tik.
Jepquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zul je zelf aan de slag moeten.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepMet een beetje mazzel kan ik een digitale spiegelreflex lenen
![]()
het was ook niet echt serieus bedoeld trouwens![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, hierbij moest ik denken aan Etcies vriend.
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuwsquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Mag ik even gal spuwen over SBS 6? Mijn hemel wat een niveauloze zender is dat gewordenOf is het altijd al zo geweest en valt het me nu pas op omdat ik er nauwelijks nog naar kijk
ik wist niet dat jullie in het kijkersprofiel van SBS6 hoorden en dus geacht werden al die juweeltjes van programma's mooi te vinden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het altijd al geweest, vooral hart van nederland/show nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is wel van Ikea, maar niet dé stoel van Ikea.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
Dan kom ik langs met bruisballen, dan winnen we allebei
ik wil ook een baby![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |