Herkenbaar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha dank jullie wel!!
Ik zal dat nooit zélf aankondigen dus het had gekund dat onze Bday in dit topic ongemerkt voorbij zou zijn gegaan
mag ik iets heeeeeeel flauws noemen.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet elke studie, van algemene kennis en wetenschappelijke vaardigheden word je natuurlijk nooit slechter.![]()
Ik doe nu een master waar je eigenlijk alleen onderzoeker mee wordt (dus bij andere banen heb je er niet zo veel aan) en die bovendien best duur is, dus dat zou ik dan wel weer zonde vinden. Maar dat is ook gewoon omdat ik het heel leuk vind en er graag verder mee wil. Ik denk namelijk ook dat de wetenschap op mij zit te wachten.
Ik zei toch ook niet dat 8,8 te hoog was? Ik zei juist dat het gewoon ruim in het gezonde gebied is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mag ik iets heeeeeeel flauws noemen.....
als je leert voor onderzoeker had je dit ook kunnen vinden:
referentiewaarden HB
man 8.1-11.0 mmol
vrouw: 7.5-10.0 mmol
Weet je zeker dat ze niet toevallig aan je brein heeft zitten peuteren?quote:
Ha! Volgens mij heb ik het daar nog weleens met Chico over gehad, over bijna flauwvallen van *kuch* seksuele activiteiten onder de douchequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef kwakveense het volgende:
heeeepppie beursdeee tooo joeoeoeoeoeoe...toeoeoeoeoe...
-de laatste keer dat ik een flauwte voelde aankomen (behalve de hele kortdurende als ik te snel opsta schtends, dan gooi ik mezelf gewoon tegen de muur en trekt t weer weg) was in de douche met McEx... ik werd ineens heel misselijk, en koud, en slap, en ben toen met een "dit gaat niet goed" in een handdoekje op de toiletpot gaan zitten... ben wel de hele dag misselijk gebleven e had vreselijke buikpijn - was even vergeten dat ik ongesteld moest worden die dag en dat was blijkbaar die keer extreem heftig, gecombineerd met een te lange te hete douche: bingo...
Au!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik had voor de laatste keer een vasovagale reactie toen ik mijn vinger plette tussen de stofzuiger en de kast.....
Omdat wij om de een of andere reden vaker bloed verliezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Au!![]()
Waarom mag bij vrouwen het HB lager zijn dan bij mannen eigenlijk?
Die verliezen vaker bloed, misschien is dat het gewoon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Au!![]()
Waarom mag bij vrouwen het HB lager zijn dan bij mannen eigenlijk?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop op een tof cadeau voor je cinnamongirl, in de vorm van heel snel een nieuwe baan!
Oud hequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Van harte gefeliciteerd, damesWoei, wat zijn jullie al oud
Aahh duuhhh dat is eigenlijk best logischquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat wij om de een of andere reden vaker bloed verliezen.
Tuurlijk. Minder bloeden betekent minder ijzerverlies. Zo geredeneerd heeft de pil sowieso een goede invloed op het HB-gehalte. Onttrekkingsbloedingen zijn minder heftig dan een menstruatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
-edit- Zou vaker de pil doorslikken dan ook helpen als je ijzertekort hebt?
Klinkt logisch, gek dat ik dat nooit eerder bedacht heb. Die ga ik onthouden voor als het weer te laag is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuurlijk. Minder bloeden betekent minder ijzerverlies. Zo geredeneerd heeft de pil sowieso een goede invloed op het HB-gehalte. Onttrekkingsbloedingen zijn minder heftig dan een menstruatie.
Troost je, ik had er tot jij erover begon ook nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt logisch, gek dat ik dat nooit eerder bedacht heb. Die ga ik onthouden voor als het weer te laag is.
we deden niet eens wat! (die keer)quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Volgens mij heb ik het daar nog weleens met Chico over gehad, over bijna flauwvallen van *kuch* seksuele activiteiten onder de douche
Volgens mij is dat vrij normaal en komt het wel vaker voor
You are pure evil, I tell yaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muahahaha, ik heb hem al gequote. Hij is nu vereeuwigd.
Cevapciciquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:23 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: verse ananas met romige yoghurt, sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: geroosterde volkorenboterham filet americain
T: dropjes
D: broccolisoep, 4 turkse worstjes (cepvepski ofzo)
En ik ben ziekDus kan niet rennen buiten. En als ik ziek ben heb ik altijd honger. Dus ik ga nog even door met eten. Die filet americain viel me trouwens reuze mee qua kcal. toen ik alles invoerde op de caloriechecker, dus die houden we er even in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |