Je faalt nu dus al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weiger in dit deel te posten
Neerhuis![]()
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Ach, ik ga zo sporten dus je hoeft niet te kijken. Het zal heeeeeeeeel saai zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Over 20 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Zonder homo IQM, attentionwhore Krentenbol, Jailbaitbaas Sackboy, Comakutverzinner NB, kastemaker Emimich, prethoofd Jordeeeh en allround pauper RickoKun is het best saai hier
Fuckantie oid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Kali-Mist gebeurt?
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.quote:
Ja, en ze was leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fuckantie oid.
[..]
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
Maar ik welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweerde ze dan ook niet
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).
Haal ''Maurits'' aub ff uit de TT.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijk
sterfquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Inderdaad, held hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwnd
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
In de zin van dat hij half Fok! gepwned heeft wel jaa, maar de manier waarop nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers, ik weet het zeker
Dat wist ik al een week of 6quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.![]()
[..]
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.
Waarom vroeg je dan steeds om pics?quote:
Nee, coma.quote:
Ze vind ons niet lief meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef McFearless het volgende:
Is Krentenbol dood?
Meer is toch beter?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan steeds om pics?
Joah, ik spoot m'n zaad per ongeluk diep in één van dr neusgaten, vond ze niet zo chillquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral ene Florian zei ze vannacht
Hoezo zit jij gesprekken tussen mij en KB af te luisteren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral ene Florian zei ze vannacht
Jij kan niet eens zaad spuiten, vertelde Fas me eergisterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah, ik spoot m'n zaad per ongeluk diep in één van dr neusgaten, vond ze niet zo chill
Ik luister niets af, ze lag naast me in bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zit jij gesprekken tussen mij en KB af te luisteren?
Sukkelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hoerentyfuskankerzooi, ik zet scooter aan, rijd die zonder mij in de tuin van buren en is die kapot
Ja dat kwam omdat ik 10 minuten daarvoor nog helemaal was leeggezogen door BTquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kan niet eens zaad spuiten, vertelde Fas me eergisteren
GHBquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zit NB er soms achter?
Amateurquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat kwam omdat ik 10 minuten daarvoor nog helemaal was leeggezogen door BT
Ik kan er niks aan doen, kankerscooter. Hopelijk krijg ik nu een nieuwe van paps en mams.quote:
Ik hoop dat ze je kleuterdriewieler weer uit het vet trekken, want iets anders daar ben je nog niet aan toe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, kankerscooter. Hopelijk krijg ik nu een nieuwe van paps en mams.
Dan kijk je op het bonnetje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
Waar vind ik de winkelprijzen van drank
Ik kwam net terug met 3 tassen vol sterke drank
Waarschijnlijk drink ik zelf alles op maar daar gaat het niet om
Google.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Duitse prijzen - Nederlandse prijzen
Nouja, waarschijnlijk drink ik hetzelf op, maar sommige flessen nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef CylonNL het volgende:
Wil je het verpatsen?![]()
Naar Leer oid geweest?
Duitse drankprijzen
ja het moffenbier is lekkerderquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is die drank (behalve de prijs) anders dan de drank in Nederland?
Ja, oke.quote:
Jazz, we moeten vrijdag fietsenquote:
Fietsenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jazz, we moeten vrijdag fietsen
Stop die banaan in je oor en ignore me pleasequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
FietsenDat is toch een achterhaald principe
Hee, sorry. Maar dan ga ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jazz, we moeten vrijdag fietsen
ECHT WEL!!11!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar een fles Chivas die je in Duitsland koopt smaakt echt niet anders dan een fles Chivas die je in Nederland koopt.
Dan fietst max wel voor pakkie luckyquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, sorry. Maar dan ga ik niet
Leuk voor hem, maar daar ga ik niet achteropquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan fietst max wel voor pakkie lucky
En had jij je scooterrijbewijs dan gehaald dumbie, dan was het geen probleem geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan fietst max wel voor pakkie lucky
Bij niek nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar daar ga ik niet achterop
Want? Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Stop die banaan in je oor en ignore me please
Jezelf quotenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En had jij je scooterrijbewijs dan gehaald dumbie, dan was het geen probleem geweest.
Gewoon, omdat het kan.quote:
En ik ga alleen met hemquote:
Je post expres geen link hequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef reetveter het volgende:
IK LEES IETS IN HET FOBO VAN KRENTEBOL OVER NAAKTFOTO´S
Die had je dan wel kunnen halen, mits je geen ontslag nam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Ik ga geen scooterbewijs halen, wacht wel tot ik rijbewijs heb. En als ik er 1 heb, kan ik dan ineens scooterrijden? Dan heb ik toch een scooter nodig, geen scooterrijbewijs
Nee, ik en max fietsen wel. Beloofd is belooofdquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ik ga alleen met hem? Ik ga gewoon niet, klaar uit
![]()
![]()
![]()
![]()
x5
900 euro minimaal zeker in 1 maand tegen een loon van 3,60 ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die had je dan wel kunnen halen, mits je geen ontslag nam.
Ooh let maar op of dat kan. Morgen win ik de loterij, vrijdag scooter halen en kan jij achterop!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
900 euro minimaal zeker in 1 maand tegen een loon van 3,60 ofzoI rest my case..
En ik heb beloofd om achterop te gaan bij jou, maar dat kan dus niet
Haal dan zo'n hendig sjiek 45 karretje. Hebben we het tenminste warm. Ik wacht wel op mijn rijbewijsquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh let maar op of dat kan. Morgen win ik de loterij, vrijdag scooter halen en kan jij achterop!
Ho, daarom. Dus je hebt nog wel interesse om te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
Ho, wacht. Ik heb niet eens iets beloofd, wat lul ik
Even serieus, dat zei me moeder dus net ook al. Alleen die dingen kosten 3000 euro. Mijn oom handelt erin, dus misschien kan die even goedkoop zo'n diggie regelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Haal dan zo'n hendig sjiek 45 karretje. Hebben we het tenminste warm. Ik wacht wel op mijn rijbewijs
Ik wil ook niet, ik ben bang dat het 10 min leuk is en dan niet meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ho, daarom. Dus je hebt nog wel interesse om te gaan.
Waarom wel bij mij en niet bij Niek, tell me.
Stoere oom mèn michel.gifquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Even serieus, dat zei me moeder dus net ook al. Alleen die dingen kosten 3000 euro. Mijn oom handelt erin, dus misschien kan die even goedkoop zo'n diggie regelen.
Nou stoer niet, maar wel sjiekhendig!quote:
Omdat appel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef bloodysunday het volgende:
Kut Fok!, waarom gaat hij steeds naar 25 posts per pagina terwijl ik 50 heb ingesteld
Leonardo gaat eind van het seizoen naar Panathinaikos? Dat ajax niet snapt dat hij contract verlenging moet krijgenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Briljante training net
Deze keer ruik ik niet naar sperma
wtf ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Briljante training net
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Briljante training net
Een bank in je douchequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga je eens douchen vent
OHNEE, DAT KAN NIET, ER STAAT EEN BANK IN JE DOUCHE!111@![]()
Ik zag hem anders niet op de meetquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
Dat is al een half jaar oud
Maar ik heb die bank nog wel
Das die bank die bij mijn deur staat, ligt zo'n kleedje over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zag hem anders niet op de meet
Eerst wel maar daarna had i khem gewoon binnen gezet want er kwamen bbq's enzo aan en dan kan ik al mijn banken en stoelen buiten zettenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Florian_ het volgende:
Je had hem toch naar buiten geflikkerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Iedereen heeft er over heen gezeken enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das die bank die bij mijn deur staat, ligt zo'n kleedje over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
Maar D_A heeft wel een paar foto's op zijn hyves waar hij aan het bankdrukken is.Ik las bankrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend, ik slaap of zit er nooit opquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iedereen heeft er over heen gezeken enzo
Wat is je hyvesquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef behangplakker het volgende:
hyves_!
Of kan ik het nu niet meer zeggen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
Welke excuusneger heeft nou weer een krabbel lopen zetten bij mn hyves
Ah, het is reetkever!
Ruig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan al mijn vrienden zien in mijn homepage
Wat is dat voor allochtone gozert danquote:
Ban.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat is dat voor allochtone gozert dan
Oké, maar vanwaar weer deze accountquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
M'n Mac en gitaar vinden elkaar heul lief.
Omdat ik nu met Safari ben ingelogd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oké, maar vanwaar weer deze account.
"Opeens was 'ie weg mên, wolla ik zweer je"quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
het kutte is dat nu een reden moet bedenken om mijn foto uit mijn vriendin der profiel te krijgenIk kan moeilijjk zeggen; 'Ja, maar dan zien al die userts van FOK! die foto!!'
![]()
Kut, daar gaat m'n kloon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Lakitu het volgende:
heu goeienavond
of is t nog middag
mvg
dagdag
Goeie keuzequote:
En dan doet ze hem weer terug.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Opeens was 'ie weg mên, wolla ik zweer je"
Mieters gaaf! Ik kreeg vandaag de dvd van iLife '09 binnen.quote:
Verwijder die foto dan ook van dr computer.quote:
Wat zeggen ze in A'dam nou van je friet?quote:
Patat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in A'dam nou van je friet?
Dat ik mênnus stoer ben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Thxquote:
Frietkotquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Patat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent een nepneger zonder smaak.
Ja, daarom juistquote:
Ik geloof jequote:
ok tnx voor de infoquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat Henk gister ongestelt was.
dat klinkt als de laatste dag van ons leven. Meer als in. Morgen de laatste dag school vóór het weekend hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
omdat we morgen laatste dag school hebben
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat klinkt als de laatste dag van ons leven. Meer als in. Morgen de laatste dag school vóór het weekend hebben.
Je hebt hem hequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef reetveter het volgende:
Ik kan dat kankerplaatje voor de BoWa niet openen kanker kanker kankerIk word chagerijnig van mijn internet.
Ik weet dat er zo'n shoarmazaak in de straat zit maar of ze daar ok spareribs verkopen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx![]()
Zeg, Martijn, zit er ergens een horeca gelegenheid dichtbij de Inholland die spareribs verkopen?
Ik rook dat namelijk de hele tijd door het open raam![]()
Bij mij komt er heulemaal niks meer bij. Volgens dat ding luister ik al een paar dagen niet meer naar muziek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef Silentalarm het volgende:
Hebben er meer mensen last van dat last.fm kanker heeft gekregen? dat ie elke dag zegt dat je een verschillend aantal artiesten hebt geluisterd?
voor zaterdag had ik 1038 verschillende artiesten geluisterd. Zaterdag had ik 1001 verschillende artiesten geluisterd, gister 1031 en vandaag heb ik er ineens weer 1005 geluisterd.
morgen bier drinken met mn team/overmorgen naar pink floyd dinges/zaterdag naar frizz&fruitigquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wat ga jij doen in het weekend?
frizz&fruitigquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
morgen bier drinken met mn team/overmorgen naar pink floyd dinges/zaterdag naar frizz&fruitig
even je plugin aan en uit zetten/ opnieuw inloggen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij komt er heulemaal niks meer bij. Volgens dat ding luister ik al een paar dagen niet meer naar muziek.
spareribsquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet dat er zo'n shoarmazaak in de straat zit maar of ze daar ok spareribs verkopen...
Heb ik al meerdere malen opnieuw geprobeerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
even je plugin aan en uit zetten/ opnieuw inloggen?
Waar speel je je muziek mee af?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen opnieuw geprobeerd.
iTunes icm Bowtie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waar speel je je muziek mee af?
Eensch.quote:
Een of andere gast uit het bestuur van mijn voetbalclub zei laatst meneer [insert achternaam] tegen me. Ik dacht echt zo van, zomfgersquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 of andere belegen economieleraar zei "mevrouw" tegen me
Toen ik bij de rector was zeiden ze ook meneer [naam] tegen mequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een of andere gast uit het bestuur van mijn voetbalclub zei laatst meneer [insert achternaam] tegen me. Ik dacht echt zo van, zomfgers![]()
![]()
Ook hallo Florianquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat kwam omdat ik 10 minuten daarvoor nog helemaal was leeggezogen door BT
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef reetveter het volgende:
het kutte is dat nu een reden moet bedenken om mijn foto uit mijn vriendin der profiel te krijgenIk kan moeilijjk zeggen; 'Ja, maar dan zien al die userts van FOK! die foto!!'
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zoek dat plaatje (FAIL) van die nerd die achter de pc zit en een vrouw via internet afkraakt.
Kan iemand me helpenVaak genoeg voorbij gekomen in KLB.
Sjaak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
YO GOEDEMIDDAG IK BEN VAN DE DUYVIS
EN IK HOORDE TOEVALLIG DAT ER HIER EEN KLUIS IS
Waarom zocht je die? Dat plaatje is zo nietszeggend.quote:
Kende hem al.quote:
Zal ik een inkoppertje maken of niet?quote:
doe maar nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zal ik een inkoppertje maken of niet?
NEE. Want het doet echt pijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zal ik een inkoppertje maken of niet?
Nee er komt een coverband uit engeland hier in de buurt. The New Machinequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Florian_ het volgende:
Silentalarm ga je naar The Australian Pink Floyd Show?
@ bantam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
met in het voorprogramma Hendrix Alive Project.
Ah, maar die ik noemde is "officieel de beste coverband van PF". Ze gebruiken ook de spullen van PF en hebben opgetreden op de 50ste verjaardag van Gilmourquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee er komt een coverband uit engeland hier in de buurt. The New Machine
DAT WAS KANKERGOED VORIG JAARquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
die kanker rammstein coverband
Tis wel een vette act ofzo maar komt me beetje me neus uit, tijd voor nieuwe bandsquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
DAT WAS KANKERGOED VORIG JAAR
nee rammstein coverband moet weer komen. Die waren geniaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tis wel een vette act ofzo maar komt me beetje me neus uit, tijd voor nieuwe bands
Komt als het goed is niet meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee rammstein coverband moet weer komen. Die waren geniaal.
hoe weet je dat allemaal?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Komt als het goed is niet meerwaarschijnlijk komt er een metallica cover band. En ze zijn nog bezig met wat andere bands maar die ben ik weer vergeten
![]()
De oom van Koen zit in de organisatie van FY, en die vertelde dat bij de opening van de Tijger maar toen was jij der nietquote:
wat denk je dan dat ik luister?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een tyfusmuziek luisteren jullie.
Angerfist, choicesquote:Join me...
Rise up with me...
Rise up on the wings of this slain angel...
I choose to fight back!
We'll rebuild on the soul of this little warrior.
We will pick up his standard and raise it high!
Carry it forward...
Raise it high!
I choose to fight back...
Are we asking too much for this?
Is it beyond our reach?!
Because if it is, then we are nothing but sheep being herded to the final slaughterhouse!
I will not go down that way!
I choose to fight back!
I choose to rise, not fall!
I choose to live, not die!
And I know, I know that what's within me is also within you!
I choose to fight back!
I will not go down that way!
We'll rebuild on the soul of this little warrior.
We will pick up his standard and raise it high!
Carry it forward...
Raise it high!
I choose to fight back...
Gitaarmuziek en tis geen oude muziekquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat denk je dan dat ik luister?
nee der is gewoon echt bijna niemandquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef Silentalarm het volgende:
er is echt helemaal niemand hier bijna he.
Doet hij het niet? Ik had daar ook vet vaak last van, gewoon ff router poort open zettenquote:
ik vind niet oude gitaar muziek een beetje breedquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gitaarmuziek en tis geen oude muziek
En het nummer staat onder m'n post.
Het klopt dus wat ik zei, je luistert kut muziek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind niet oude gitaar muziek een beetje breed![]()
en ik luister trouwens geen metal ofzo hoor. Over het algemeen britpoprock en wat andere rockachtige soorten en de wat oudere muziek.
Nieuw: Bloc Party, muse, redhotchilipeppers, arctic monkeys, MGMT, Placebo
oud: Pink floyd, rolling stones, simon&Garfunkel, beatles, nirvana
Router poort openzetten alle problemen wegquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Limewire is kut. Ik heb het ook en het weigert heel vaak dienst.
Met Ananas een discussie beginnen over muziek is zonde van je tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef bloodysunday het volgende:
![]()
Ga niet vertellen dat dit kut is
Ik werk daarquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De TNT blijkbaar ook want ik heb nog steeds geen chips van je ontvagen
Ehm... Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doet hij het niet? Ik had daar ook vet vaak last van, gewoon ff router poort open zetten
laat maar zitten dan, dit is dan onbegonnen werkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm... Hoe doe ik dat?![]()
Ik faal nogal met routers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |