Je faalt nu dus al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weiger in dit deel te posten
Neerhuis![]()
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Ach, ik ga zo sporten dus je hoeft niet te kijken. Het zal heeeeeeeeel saai zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Over 20 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Zonder homo IQM, attentionwhore Krentenbol, Jailbaitbaas Sackboy, Comakutverzinner NB, kastemaker Emimich, prethoofd Jordeeeh en allround pauper RickoKun is het best saai hier
Fuckantie oid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Kali-Mist gebeurt?
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.quote:
Ja, en ze was leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fuckantie oid.
[..]
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
Maar ik welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweerde ze dan ook niet
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).
Haal ''Maurits'' aub ff uit de TT.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijk
sterfquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Inderdaad, held hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwnd
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
In de zin van dat hij half Fok! gepwned heeft wel jaa, maar de manier waarop nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers, ik weet het zeker
Dat wist ik al een week of 6quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.![]()
[..]
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.
Waarom vroeg je dan steeds om pics?quote:
Nee, coma.quote:
Ze vind ons niet lief meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef McFearless het volgende:
Is Krentenbol dood?
Meer is toch beter?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan steeds om pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |