Je faalt nu dus al.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik weiger in dit deel te posten
Neerhuis![]()
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Ach, ik ga zo sporten dus je hoeft niet te kijken. Het zal heeeeeeeeel saai zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
TeeVeePee voor thuis.
En waag het eens om dan nog zo vertyfde saai te zijn!
Over 20 minuten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer thuis? Dan stoppen we rond die tijd met posten.
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Zonder homo IQM, attentionwhore Krentenbol, Jailbaitbaas Sackboy, Comakutverzinner NB, kastemaker Emimich, prethoofd Jordeeeh en allround pauper RickoKun is het best saai hier
Fuckantie oid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Kali-Mist gebeurt?
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.quote:
Ja, en ze was leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fuckantie oid.
[..]
Mwa, ik vond d'r wel aardig opzich.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
Maar ik welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat beweerde ze dan ook niet
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het blijkt dan ook dat zij geen echte bazen zijn als dat ze altijd beweerden (op IQM en KB na dan).
Haal ''Maurits'' aub ff uit de TT.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind NB wel een behoorlijke baas eigenlijk
sterfquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwndquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Inderdaad, held hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als één van de weinige heeft hij half Fok! gepwnd
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snap ook niet waarom ie nu opeens weg is. Hij had van mij best in de SC mogen blijven posten hoor
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en ze was leuk om naar te kijken
In de zin van dat hij half Fok! gepwned heeft wel jaa, maar de manier waarop nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent jaloers, ik weet het zeker
Dat wist ik al een week of 6quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen hem. Ik vond z'n actie op zich wel strak.![]()
[..]
Als ie een echte baas is, was ie gebleven.
[..]
Jij wist tot voor kort nog niet eens hoe ze eruit zag, faalhaas.
Waarom vroeg je dan steeds om pics?quote:
Nee, coma.quote:
Ze vind ons niet lief meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef McFearless het volgende:
Is Krentenbol dood?
Meer is toch beter?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan steeds om pics?
Joah, ik spoot m'n zaad per ongeluk diep in één van dr neusgaten, vond ze niet zo chillquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral ene Florian zei ze vannacht
Hoezo zit jij gesprekken tussen mij en KB af te luisteren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral ene Florian zei ze vannacht
Jij kan niet eens zaad spuiten, vertelde Fas me eergisterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah, ik spoot m'n zaad per ongeluk diep in één van dr neusgaten, vond ze niet zo chill
Ik luister niets af, ze lag naast me in bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zit jij gesprekken tussen mij en KB af te luisteren?
Sukkelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hoerentyfuskankerzooi, ik zet scooter aan, rijd die zonder mij in de tuin van buren en is die kapot
Ja dat kwam omdat ik 10 minuten daarvoor nog helemaal was leeggezogen door BTquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kan niet eens zaad spuiten, vertelde Fas me eergisteren
GHBquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zit NB er soms achter?
Amateurquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat kwam omdat ik 10 minuten daarvoor nog helemaal was leeggezogen door BT
Ik kan er niks aan doen, kankerscooter. Hopelijk krijg ik nu een nieuwe van paps en mams.quote:
Ik hoop dat ze je kleuterdriewieler weer uit het vet trekken, want iets anders daar ben je nog niet aan toe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, kankerscooter. Hopelijk krijg ik nu een nieuwe van paps en mams.
Dan kijk je op het bonnetje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
Waar vind ik de winkelprijzen van drank
Ik kwam net terug met 3 tassen vol sterke drank
Waarschijnlijk drink ik zelf alles op maar daar gaat het niet om
Google.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Duitse prijzen - Nederlandse prijzen
Nouja, waarschijnlijk drink ik hetzelf op, maar sommige flessen nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef CylonNL het volgende:
Wil je het verpatsen?![]()
Naar Leer oid geweest?
Duitse drankprijzen
ja het moffenbier is lekkerderquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is die drank (behalve de prijs) anders dan de drank in Nederland?
Ja, oke.quote:
Jazz, we moeten vrijdag fietsenquote:
Fietsenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jazz, we moeten vrijdag fietsen
Stop die banaan in je oor en ignore me pleasequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
FietsenDat is toch een achterhaald principe
Hee, sorry. Maar dan ga ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jazz, we moeten vrijdag fietsen
ECHT WEL!!11!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar een fles Chivas die je in Duitsland koopt smaakt echt niet anders dan een fles Chivas die je in Nederland koopt.
Dan fietst max wel voor pakkie luckyquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, sorry. Maar dan ga ik niet
Leuk voor hem, maar daar ga ik niet achteropquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan fietst max wel voor pakkie lucky
En had jij je scooterrijbewijs dan gehaald dumbie, dan was het geen probleem geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan fietst max wel voor pakkie lucky
Bij niek nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar daar ga ik niet achterop
Want? Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Stop die banaan in je oor en ignore me please
Jezelf quotenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En had jij je scooterrijbewijs dan gehaald dumbie, dan was het geen probleem geweest.
Gewoon, omdat het kan.quote:
En ik ga alleen met hemquote:
Je post expres geen link hequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef reetveter het volgende:
IK LEES IETS IN HET FOBO VAN KRENTEBOL OVER NAAKTFOTO´S
Die had je dan wel kunnen halen, mits je geen ontslag nam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Ik ga geen scooterbewijs halen, wacht wel tot ik rijbewijs heb. En als ik er 1 heb, kan ik dan ineens scooterrijden? Dan heb ik toch een scooter nodig, geen scooterrijbewijs
Nee, ik en max fietsen wel. Beloofd is belooofdquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ik ga alleen met hem? Ik ga gewoon niet, klaar uit
![]()
![]()
![]()
![]()
x5
900 euro minimaal zeker in 1 maand tegen een loon van 3,60 ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die had je dan wel kunnen halen, mits je geen ontslag nam.
Ooh let maar op of dat kan. Morgen win ik de loterij, vrijdag scooter halen en kan jij achterop!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
900 euro minimaal zeker in 1 maand tegen een loon van 3,60 ofzoI rest my case..
En ik heb beloofd om achterop te gaan bij jou, maar dat kan dus niet
Haal dan zo'n hendig sjiek 45 karretje. Hebben we het tenminste warm. Ik wacht wel op mijn rijbewijsquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ooh let maar op of dat kan. Morgen win ik de loterij, vrijdag scooter halen en kan jij achterop!
Ho, daarom. Dus je hebt nog wel interesse om te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
Ho, wacht. Ik heb niet eens iets beloofd, wat lul ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |