La place was duur maar wel lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
eigenlijk vind ik het nog een lage stijging. vraag me af hoe ze dat gaan regelen met de huidige crisis.. nog meer uitbesteden?
Ja leuk, maar de scanapparatuur en de bemanning zijn er nu met de 'echte kaartjes' ook al hoorquote:
Ja, je betaald nu toch ook overal servicekosten voor? Wat is je punt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de scanapparatuur en de bemanning zijn er nu met de 'echte kaartjes' ook al hoor
Dat scanapparatuur geen reden is om de servicekosten te verhogenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, je betaalt nu toch ook overal servicekosten voor? Wat is je punt?
Ok, dat is een heldere uitleg over waarom we de servicekosten moeten betalen, maar begrijpelijk is het niet. Je betaalt toch al genoeg geld voor het hele festival? Als ik een biertje ga halen, moet ik toch ook geen 50 cent extra 'servicekosten' betalen voor de gemaakte arbeidskosten ofzo? Of als ik over de paden loop, plots 25 cent asfaltslijtage-bijdrage? Enz. Dat zit allemaal in de prijs inbegrepen, lijkt me zo. Dan moeten ze de entreeprijs maar hoger maken, wat ze dus ook elk jaar weer met veel plezier doen. En Eric van Eerdenburg maar de idealistische hippie uithangen, met z'n idealen en milieu-gezwam.quote:
True.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:34 schreef Mathijz het volgende:
Ach, de mensen die zeuren over de prijs gaan wss toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
550.000 opbrengst aan service kosten van alleen Lowlands........ ik blijf dat toch fors vinden.... maargoed ik heb al zin in Lowlandsquote:
je ziet toch altijd die mensen lopen met shirtjes "service" die worden daar van betaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
550.000 opbrengst aan service kosten van alleen Lowlands........ ik blijf dat toch fors vinden.... maargoed ik heb al zin in Lowlands
Inderdaad. Ik vind die prijsverhoging maar achterlijk hoor. 140 euro voor vroegevogelkaartjes, dus de normale 150? Ben benieuwd hoeveel de muntjes gaan kosten..quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:17 schreef AMDB het volgende:
10 euro servicekosten? Zijn ze op goud gedrukt ofzo?
Die mensen moeten dus mijn tent opzetten. En koffie en broodjes halen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je ziet toch altijd die mensen lopen met shirtjes "service" die worden daar van betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |